Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2019. július 21., vasárnap

Track 14

Vacsoraidőben érkezem a Midland Hotelbe. A lakosztály ajtaján könnyedén kopogok. Lenyomom a kilincset, de zárva. Ráírok Ace-re. Még be sem fejezem az üzenetet, mozgolódásra figyelek fel.
  • Hamarabb értél ide - állapítja meg Ace. Fürdőköntösben van. - Nem baj, csak még zuhanyzok.
  • Szia. Különleges vacsorát ígértél, én meg farkaséhes egyetemista vagyok - vigyorgok rá. Aha. Mielőtt túlgondolkodnád a hotel spa-részlegében voltam.
  • Nem gondoltam semmire - felelem, ahogy belépünk a lakosztályba és Ace már a fürdő felé halad. Megengedi a zuhanyvizet. A kanapéra ülök, de megszólal Ace telefonja mellettem. Tátva marad a szám. Ace első saját száma a Techno szex szól, átdolgozva.  Csak Colleen hangja:
  • Gyorsabban...gyorsabban… ha én hívlak - a férfihang Colleen után egészen Harden hangjának tűnik. Érdekes csengőhang. Ace humor.
  • Harden az, vedd fel! - kiabál ki Ace.
  • De… öhm… oké - óvatosan megnyomom a telefont.
  • Ace, egyáltalán nem támogatom, hogy ilyen módon válaszolj az egészre - Harden szóözöne. - Arról volt szó, hogy egy igazi manchesteri klubest lesz.  Ne told el! Nem akarom, hogy cikkezzenek a klubestről. Mi ez, hogy te szerelmes számokkal vágsz vissza?
  • Helo...itt Liv - nyögöm.
  • Hol van?
  • Épp zuhanyzik.
  • Zuhanyzik… ühüm… - hú Harden ühümjében kábé minden benne van. Nézek Ace telefonjára és vörösödöm. Harden azt hiszi… hogy együtt voltunk. De ciki. Ace, gyere már!
  • Tájékoztatnád, hogy folyton hülyeségeket csinál? - istenem, ezt most rám értette? Égek. Mint mindig.
  • A számokat egyeztessük. Félek, hogy anyázni fog! A klubban! Hazai terepen lesz…basszus csak semmi kínos tartalmú trekk ne legyen - Ace egy szál törülközőben kilép a hálószobából és kinyomja a kihangositást és felveszi a telefont.
  • Harden, döntöttem. Ez had legyen az én bulim! - feleli Ace. Én meg kábé csorgó nyállal nézem Acet. Úgy legeltetem a szemem a testén, mint  ahogy egy kiéhezett művészettörténész a Michelangelo szobron. El is felejtettem mennyire domináns Ace teste a tetoválásaival. Atyaég! Ez mind az enyém volt! Én hülye barom! Megnyalom az ajkaimat és nézem  az Ace testén lecsorgó vízcseppeket. Ace megfordul és rámnéz. Lebuktam, hogy itt bámulom kocsányon lógó szemekkel. Ace visszamegy a fürdőszobába és bezárja az ajtót. Semmit nem hallok a beszélgetésből, de vitatkoznak az egyértelmű.  Körbejárom a nappalit és Ace komoly DJ-berendezését. Ace felöltözve jön vissza.
  • Colleen a csengőhangod?
  • Csak, ha Harden hív. Jó poén volt - fog kézen Ace és maga után húz az étterembe. Tradicionális angol vacsoránk van. Fish & chips borsópürével. Ace ugyanezt ette a latin esten is a Country houseban.
  • Mindig ez a vacsorád? - kérdezek rá most már.
  • Ja bocs, mást kérsz?
  • Nem. Jó ez. Csak megállapítottam, hogy szinte mindig ezt eszed.
  • Aham. Eléggé hiányzott ez az ízvilág. A legtöbb étterem például a borsópürét lecsippenti a menüből. Nem tudom. Itthon nem tudok betelni vele. Mindjárt megint utazhatok, ha itthon vagyok, akkor ezt eszem. Töltekezem.
  • Sokat van honvágyad?
  • Állandóan - fintorog Ace. - Fel se álltam volna abból a kibaszott forgószékből. Nagyon vegyes érzéseim vannak attól, hogy most újra ott fogok zenélni. Ott lesz Dylan érted, minden, mint… mikor itthagytam az egészet. Ott leszel… te - mutat rám és megforgatom a szemem.
  • Akkor miért?
  • Akkoriban 120 fontot kaptam kábé egy estemért. De ugye ebből mindent én fizettem, a jogdíjakat is stb. Pont akkor tényleg le voltam égve. Nem voltak anyagi tartalékaim. Gáz voltam. Egy anyagi csőd. Tényleg. S erre jött… tudod mi. Szóval, amikor először összeültünk beszélni Hardennel komolyan átrágtuk az anyagiakat.  Harden jelenleg minden bevételem 20%-át kapja. Az az övé. Most egy fellépésemért fizetnek annyit, mint ami régen a havi bevételem volt. Persze ebből is megy el, az utazások stb. Stb. ugye vannak költségek. Azt terveztem, hogy idén kiszállok, elég rossz volt, hogy Michelle halála után ugyanúgy turnéztam, mert már minden le volt foglalva, mindent nem mondhattam le. Végigcsináltam, de ki is merültem. Pihenni jöttem haza, de… Harden rávilágított, minél tovább húzom annál tovább kell ebben ragadnom.
  • Tehát nem tervezed, hogy végig fesztivál DJ leszel?
  • Amint lehet kiszállok. De… azt az anyagi állapotot el akarom érni, amit kitűztünk. Harden tudja ezt. Ez a terv.
  • Amiről az interjúban is beszéltél.
  • Aham. Hogy tetszett?
  • Nem volt annyira vészes.
  • Annyira nem.
  • Köszönöm. Hogy nem adtál ki. Soha. Semmikor.
  • Ezzel magamat is védem. Nem kérdés. Colleent, meg Michellet ismerik, hiszen benne voltak az újságokba. Őket nem nagy kaland megkeresni és megtalálni velem kapcsolatban. Nem titok egyik sem. Érted.
  • Aham, igen igaz. Jól néztél ki. Nagyon menő voltál.
  • Húha - vigyorog rám Ace. -  Izgultam. Főleg, hogy Harden miatt okés legyen. Ha valamit elbaszok, akkor Hardennek kell korrigálnia. 
  • Volt már rá példa?
  • Főleg Michelle halála után, nem sok értelmesre tellett tőlem. Teljesen Harden vette át tőlem a sajtóval a kapcsolattartást. Támaszkodhattam rá.  Nem volt ezzel kapcsolatban két épkézláb mondat, amit össze tudtam volna rakni.
  • Nagyon megviselt?
  • Nehéz éjszakák voltak. Nem is nagyon voltam önmagam. Fogalmam sincs mit csináltam azokban a napokban. Teljesen kiesett minden.
  • Azóta legalább tízszer végignéztem az interjút. Ace… csak nekem...áruld el, megbántad? - Ace elnéz. Tudja melyik kérdés volt az.  A pohara szélét simogatja. Azt hiszem nem fog válaszolni. Nekem se. De nagy levegőt vesz és rámnéz:
  • Hogy a bajba ne! Egy kurva jó kapcsolat volt Liv! Imádtam! Mintha nem is tudom, a másik felem lett volna, az ikertesóm, csak nőben. Kívánatos és vicces. Nem véletlenül tartottak minket álompárnak. A legjobbat hoztuk ki egymásból. Colleen nélkül soha nem írom meg azt a trekket. Inspirált és partner volt.  Szétcsesztem az egész pályáját. Az egész életét. Hülye barom voltam! Veled is. Michelle-el is.
  • Jó kapcsolatnak tűnt az is. 
  • Persze csak…
  • Érdek volt?
  • Liv, ne ismételgesd a kérdéseket jó? A Mancuniontól jöttél? - kérdez rá Ace.
  • Bocs. Szóval igen - vigyorgok rá.
  • Nem. Nem tudom. Nehéz ezt megállapítani. Harden tudta, hogy Michelle-nek baromi jó kapcsolatai vannak. Megemlítette. Michelle meg olyan… kedves volt. Nem tudom. Annyira… nehéz erről beszélni Liv.
  • Ott volt burkoltan a feltételezés több cikkben is Ace, tényleg nem vetted észre, hogy valami nem oké?
  • Jó kérdés mi? - néz rám vissza Ace. - Vele éltem fogjuk rá. Mert ugye folyton utaztunk, mentünk a magunk dolgára. Jó általában egy-egy fesztiválfellépésem után együtt buliztunk. Ez fix volt. Meg egy-két nyugis napot együtt töltöttünk. De… így visszanézve… talán nem is ismertem Michellet - Ace a sapkáját igazgatja. - Nem tudom Liv. Lehet, hogy csak egymás mellett éltünk. Lehet, hogy kicsit szartam bele az egészbe. Megvolt a magam dolga. Lehet… nem foglalkoztam vele igazán. Tudod a lelkével. Nem tudom Liv. Néha én is azt érzem, hogy csak kihasználtam. Ezzel kurvára beforgatom magam! - Ace eltolja a tányérját. - Lehet, hogy Colleen után magasról tettem az összes kapcsolatomra, mert kurvára elcsesztem Colleen-nal és kurvára bántam. Igen, ez az igazság, ezt akartad hallani?
  • Nem. Ez nem igaz. Én emlékszem kettőnkre.
  • Liv tizennyolc voltál, totál összezavarodva. Attól elájultál, ha valaki utánad nézett az utcán - támad nekem Ace.
  • Nem voltál egyáltalán közönyös. Tudom.
  • Liv, nem láttál Colleen-nal. Akkor nem ezt mondanád hidd el.
  • Colleen-nal fiatalabb voltál ennyi. Máshogy élted meg. Ennyi.
  • Hagyjuk. Ezt befejezted? - mutat a tányéromra. Ahogy biccentek felállunk. Ace minden fogyasztása a szobaszámlájára megy, tehát nem kell semmivel foglalkoznia.

Nem tudom. Lehet elrontottam a kedvünket. Lehet tönkretettem az estét. Ace borzalmasan magába zuhant. A szemem láttára. Tényleg nem kellett volna rákérdeznem. Nem véletlen, hogy ezekre a kérdésekre kerülte a választ mindig is. Ace talán ugyanúgy bizonytalan a saját magánéleti kérdéseiben, mint ahogy a kérdezők. A liftben Ace felé fordulok, és lábujjhegyre állva arcon csókolom.
  • Sajnálom. Elmenjek? - kérdezem. Ace megpaskolja a fenekem.
  • Ma este még igénybe veszlek.
  • Milyen értelemben? 
  • Nálad jobban senki nem tudna mainstream szarokat válogatni a Love song estemre.
  • Kösz - nevetem rá. Ace csak futólag biccent rá. Túlkérdeztem. Felhúztam. Tudja, hogy ha én ezt gondolom, akkor kábé mindenki. Megint kifürkészhetetlen a tekintete. A titokzatos Ace.



2 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    A Hardennek szánt csengőhang tényleg talál. Gondolom az őrületbe kergeti, hogy Ace ezzel indította az egészet.:)
    Fish&chip, hát azt majdnem megkóstoltam, de úgy gondoltam, Angliában kellene és nem Berlinben. De azóta is annyira várom már, hogy kijussak és belapátoljak egy adagot, meglenne a plusz életérzés Ace miatt is.:)
    Ace túlságosan bezár bizonyos témákban, pedig jó lenne kiürítenie ezt a nyomást. Szurkolok Livnek, tudjuk, milyen kitartó tud lenni.:)

    Egyébként az életút kérdés valahol tényleg ijesztő, hogy az ember jót választ-e. Végülis az jó, ha sok dolgot ki tudsz próbálni. Nekem például nincsenek irányok, amikben érdekelt vagyok, jelenleg egy tervem van, szóval ha az nem jön be, akkor...akkorra nincs ötletem egyelőre.:)
    Mondjuk elég sok utat végig lehet járni, vagy legalábbis belekóstolni, szóval így nem hangzik rosszul. Csak ott vannak ezek a blokkok, hogy ehhez ez kéne, ahhoz az... Bízom benne, hogy mindig lesz valahogy. ;)
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!
      Bécsi szeletet is Bécsben kell enni. De fish&chips-et sem mindegy hol. Ki kell fogni szerintem mindenhol a jó helyeket.
      Nagyon megdolgoztatnak most. Izgalmas részek, sokat forgok rajta. Aludni sem nagyon hagynak.
      Valahogy mindig lesz...
      Callie

      Törlés