Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2019. július 7., vasárnap

Viharhullámok

Wave

“A viharhullám az okozott anyagi kár tekintetében is igen pusztító természeti képződmény. A szélvihar és a nyomáshullám összeadódásából keletkezik. King Wave”

  • Lon, lássuk be, nem véletlenül voltunk mi ketten az egyetemen a kezdetek kezdetétől barátok. Ki tudja miért akad össze két ember és aztán miért alakul ki közöttük valamilyen kapcsolat. 

Mindig is tudtam, hogy valami láthatatlan erőnél fogva, mégiscsak azonosak vagyunk, talán a sorsunk. Ki tudja. Nem tudom.

Most nem arra mondom, hogy van egy öcséd, aki helyett mindig mindenben meg kellett felelned, sőt akinél jobbnak kellett lenned, mi több példát kellett neki mutatnod. Igen, mert ő a kisebb, ő a butább, ő az esendőbb. Világos, hogy nekem kellett betöltenem a szerepet, végigjárnom az utat, megcsinálnom mindent előtte. Kitaposni az ösvényt. Végigcsinálni az egyetemet, aztán beállni avállalathoz. 

Most, hogy itt vagyok, én is küszködök. Azzal, hogy azt sem tudom mit csinálok. Azzal, hogy nem egy korábbi vezetőtől tanulom, hogy nézd ezt így és így csináld, ha ez a helyzet, erre ezt lépd. Senki nem fogja helyettem kijelenteni, hogy pénzügyi válsághelyzet van.

Tehát amikor az értekezleten ezt megtettem, kábé mindenki hülyének nézett. Körberöhögtek. Ne kérdezd miért. Én vagyok a statisztikus, az elemző, a könyvelő, a házipénztár kezelő, a banki ügyintéző, az ellenjegyző, minden én vagyok, hát ide kerülök alig egy éve és én ezt hozom ki? Mi itt mind minimum tizenöt, de inkább huszonöt éve vagyunk a vállalatnál, csak tudjuk, hogy milyen egy pénzügyi válsághelyzet. Ne komolytalankodjak én itt! Ne viccelődjek ilyesmivel, és főleg… ahogy apám mondta, ne is kísérletezzek ilyen trükkökkel átvenni a vállalatvezetést.

Aztán tudod, minden családi vállalkozásnál kibukik a nagy kérdés, jó, akkor mikor mégy nyugdíjba és mikor adod át a cégvezetést? Amivel garantáltan vérig sérted a saját apádat. Szóval tényleg inkább egy düh hullám beszélt már belőlem. Ideges voltam. Feszült, ingerült. Sok kávét ittam. Izgága voltam. Tök mindegy mi.

De azt mondtam, tudjátok mit? Leszarom az egészet, csináljátok, ahogy akarjátok, én kiszálltam.  Ennyi. Nem bírtam a terhelést. Talán mégiscsak kezet foghatok az öcsémmel. Nekem is jöhet a nyugtató.

Fogtam és kisétáltam az irodából. A családi vállalattól. Az egyetlen helyről, ahonnan elméletileg nem rúgják ki az embert, mert hát családtag vagy érted. Én otthagytam. Kész. Szóval üdv munkanélküliek világa. Figyelj Lon! Nem tudsz egy helyet, ott nekem a Royal Mailnél?
  • Majd körbeérdeklődöm Wave! - mondja Lon a söröspohara felett

Szóval én, a hülyebarom. Felrúgtam mindent magam körül. Beültem az autóba hazahúztam és leültem a gépem elé játszani. Ahogy mindig. Mert talán a játékban jó vagyok. Apám rendes, lelkiismeretes vezető. Az ő munkaideje pontosan ötkor jár le. Tehát hazajött ötkor. Benyit hozzám és közli velem. Hogy nem vagyok már gyerek, ha nem tetszik a munka, amit ő ad nekem, akkor ideje máshol munkát keresnem és máshová költöznöm, mert nem fog eltartani engem, mint egy gyereket. 

Összegezve, tehát kiléptem a cégtől és most figyelj: kirúgtak otthonról. De, hogy tényleg jó mélyen benne legyek a szarban, úgy istenigazán belesüppedve. Tehát felhúz apám, otthagyom az egészet. Mit érdekel engem. Végülis tényleg miért lakok én még otthon? Huszonöt évesen. Te se Londonban laksz a szüleiddel, hanem Manchesterben. Szóval, logikus tényleg. Tehát jó, még csak váltás ruhát se pakolok, minek…? én vettem? Anyám, apám? Ki tudja már. A lényeg akkor beülök a kocsimba és elhúzok innen a faszba. Tehát az utcán parkolok a fa alatt. Kimegyek, este, nyugi van csend. Sötét, meg minden. Gondolom már erre a napra igazán kijutott nekem mindenből, de úgy igazán. Tényleg azt hiszem, hogy ennél már nincs lejjebb, vagy nem érhet ennyi sorscsapás egyszerre. Ennyi szar lapot egyszerre nem lehet felhúzni. Tehát beülök a kocsiba, és látom, hogy a szélvédőre oda van erősítve egy papír. 

Mi a franc? Már a reklámszórólaposok a postaládán túl a szélvédőmet is traktálják otthon? Vagy mi van? Nem tudnak ezek a szórólaphordók se aludni, vagy pihenni. Vagy vacsorázni? Tehát kiszállok, idegbetegen kitépem a lapot a szélvédőm alól és nem… nem szórólap. Ilyet ne szórjon aztán senki az égből. Kézzel írt lap. Csak nekem.

Ne vigyorogj, annyira nem lesz vicces. Én legalábbis tökre nem röhögtem a dolgon. Semmi szerelmes levél, csak ennyi:

“Hívj fel! Terhes vagyok. Amy”

4 megjegyzés:

  1. Te jó ég... Micsoda helyzet! Tényleg minden összejött egyszerre. Szegény Wave, na meg szegény Amy. Én fogalmam sincs, mit tennék egy ilyen helyzetben. Attól bepánikoltam, ahogy róluk olvastam ugyanezt. Úristen, siess a folytatással!

    VálaszTörlés
  2. Szia Callie!
    Ez most így...lesokkoltam... Ez így nagyon jó lett, mármint átjött, csak azt hiszem, nem számítottam ekkora...Hullámtörésre. A dolgok jól összekutyulódtak, mint sok-sok gombolyag egy kosárban, és ezt mind egyszerre rántották ki onnan. A legrosszabb élethelyzet. :/
    Érzelmileg is nehéz fejezetek, mindkét oldalról.
    Na és Drew. Leesik az állam, hogy kidobta Wavet...
    Egyébként szerintem viszonylag gyorsan bele lehet tanulni a Wattpadba. Én azt hiszem, fél évig profil nélkül használtam, aztán regisztráltam és hát újdonság volt, aztán nekem például napi rutinom lett, kb. mint ide felnézni.
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!

      Néhány napot hezitáltam, hogy zárjam-e, vigyem-e tovább. Kellenek-e még a "töltelék" fejezetek. De kicsit úgy éreztem mind ráuntunk a párosra. Nem akartam ezt. Tehát végülis ráfordítottam a történetet a zárószakaszra.
      Majd egyszer innen folytatom. Nem akarom elveszíteni azt a lendületet amit Amy és Wave adott.
      Úgy érzem jót fog tenni kettejüknek, ha kicsit töltekeznek bennem. Megpihennek és majd egy kis idő múlva újra visszaveszem őket.
      A Hullámtörésnek szerintem ez a tökéletes zárás. Az a töréspont, ahonnan el lehet majd indulni. Amikor egyszerre zúdul minden, ilyen egy igazi hullámtörés. :)))
      Wattpadon én még nem nagyon látom át, hogy hogyan és mi alapján jelennek meg a történetek és mi alapján kell keresni. stb. Vagy hogyan megy a kommentelés, csillagozás meg ilyesmik... na majd idővel beletanulok.
      És... A nyár abszolút kedvencei következnek: Ace és Liv. Átadom nekik a színpadot. Igazi forró nyarunk lesz velük remélem. Legalább mint tavaly ;)
      Pusz:
      Callie

      Törlés