Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2024. június 4., kedd

TOP DJ 2

 Top DJ 2


Teljesen bezsongtam. Noel már alszik a hálószobában. Régen elmúlt éjfél. Én kijöttem a nappaliba és a telefonomon keresgélek. Ace után. Ezer éve nem csináltam ilyesmit. A keresőbe beírom a Manchester és Ace szavakat. Szinte elsőként dobja ki a net Ace klubját! Te jó ég! Klubja van? Mindenről lemaradtam, miközben a saját nyavalygásaimmal voltam elfoglalva. Kezdve az egy évvel ezelőtti eljegyzéssel, Noellel.


Ace-nek egy ACE nevű klubja van: Anchor Club Event néven fut. Elájulok a honlaptól. Letisztult, elegáns, kifinomult az egész. Drága honlapnak tűnik, stílusosnak, mintha egy webdesigner csinálta volna vagy ilyesmi. Sötét alapszínen a horgony. A neten fent van a klub alaprajza is. Úgy tűnik van egy emeleti nagy terasza, nyitott rendezvényekhez, és egy kisebb és egy nagyobb hall is van színpaddal, amik összenyithatók egy nagy egésszé. Bárrészleg, mosdók és pénztár, és egy nappal üzemelő kávézó. Rétegprodukciók, zenekarok, DJ-k is fellépnek és koncertek is vannak. Próbálom kideríteni, hogy maga Ace szokott-e a klubban DJ-ként fellépni, és úgy tűnik havi egyszer van Ace-nek estje, sőt havonta van egy közös estje Colleennal is.


Az egész honlapról süt, hogy nagyon friss. Minden. Talán a nyáron nyithatta Ace a klubot. Annyira nem voltam a zenei és klubéletben, már évek óta, hogy fogalmam sem volt róla, hogy Ace hazajött.


Nem tudok aludni. Ace Manchesterben van. Egy városban lakunk. Újra. Mióta is? Csak forgok. Nem túl jó ómen, hogy a vőlegényem mellől felkeltem és egy másik férfi után keresgélek a neten. Még sötét van, de Noelnek csörög az ébresztője. Te jó ég, semmit nem aludtam. Kemény napom lesz.


Noel érzi rajtam, hogy valami van. Nyugtalan vagyok. Én is érzem. Teljesen megzavarta a lelki békémet a tudat, hogy egy városban élek Ace-el. Újra. Nem tudom, miért nem tudom kiverni a fejemből. Megrázom a fejem és Noelre mosolygok. 

  • Minden rendben? - kérdezi Noel.

  • Csak rosszul aludtam. Tegnap nem volt jó napom. Remélem ma jobban megy - mosolygok bizakodóan és összefogom a hajam. Noel és én a parkolószinten külön kocsiba szállunk. A kocsiból intünk egymásnak, ahogy ellentétes irányba fordulunk az autónkkal. Noel a bankba megy, én az ingatlanirodába, bár ugyanaz a cég két külön épület, a város más-más pontján.


A hátsó parkolóban teszem le a kocsit és a havas járdán végigtipegek a bejárathoz. Az ablakokon belülről ragasztott ajánlatok sora, árral, leírással, mindenféle ingatlan, Manchester különböző pontjairól. Kezdetben talán még tetszett is ez az egész. Amíg rá nem ébredtem, hogy egyáltalán nem vagyok jó az ingatlaneladásban. Minden napom küszködés és kudarc. Borzalmas így bejönni dolgozni, hogy minden napomat végigszenvedem. Kár volt pénzügyre mennem ezt érzem. Nem, tulajdonképpen azt érzem, hogy nem vagyok jó semmiben. Mint általában.


Lerogyok az asztalomhoz és bekapcsolom a gépem.  Az asztalom kezdi átvenni azt a káoszt, ami az egész életemet uralja.  Mindenféle kinyomtatott papírok rendszertelenül gyűlnek a gépem körül.

  • Liv! - szól ki a belső szobából a főnököm, a csoportvezetőnk.

  • Igen, tessék! - Istenem mi rosszat tettem? Még most értem be. A tegnapi ügy még mindig?

  • Érkezett egy elég fontos vásárlótól ajánlatkérés, szeretném, ha átvennéd az ügyet. Elég speciális helyzet, a többit most jegeld, majd a többiek foglalkoznak vele. Semmi másra ne koncentrálj, csak erre! Tudod 3%! A tiéd, ha eladod. Luxusingatlan. Te ráérsz ezzel molyolgatni, nehéz eset lesz.

  • Értem, izgalmasnak tűnik - valójában viszont arra gondolok, hogy ma jó lenne egy fájdalomcsillapító, mert lehet fájni fog a fejem, és tutira el fogom ezt is cseszni.

  • Szuper! Akkor átküldöm az ügyet és foglalkozz vele!

  • Rendben - biccentek, és összeszorítva az ajkaimat rákeresek a levelezőrendszerre.


Ahogy átjönnek az adatok rutinlevelet írok, mint általában:


Kedves Norton Kertészeti Kft.!


Köszönjük érdeklődését az NCB Luxury ingatlanjaival kapcsolatban.

Napfényes, tágas teraszokkal, luxusingatlanokat kínálunk Manchester dinamikusan fejlődő, magas presztízsű részein, számos ingatlanunknál a folyó közelségének köszönhetően panoráma nyílik az Irwellre.


Remek befektetés, kiváló közlekedési és szolgáltatási ellátottság, közkedvelt vízparti környezet, modern kialakítású, könnyen berendezhető otthonok, magas presztízsű területen.


Az Ön által megadott keresési paraméterek alapján az alábbi ingatlanokat ajánljuk figyelmébe. A lakások alaprajzait a linkekre kattintva tekintheti meg. (Amennyiben jelen levél nem tartalmazza az ingatlanok ajánlatait, kérem, nyissa meg a levél csatolmányában található árajánlatot.)

Lakásainkat kulcsrakész állapotban adjuk át a tulajdonosoknak. A lakások berendezésében, kiadásában és karbantartásában Property Management csapatunk kínál professzionális segítséget.

Felhívjuk figyelmét, hogy jelen elektronikus levél és mellékleteinek tartalma nem minősül jognyilatkozatnak, illetve ajánlattételnek, az abban foglalt vételárak tájékoztató jellegűek. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, vagy a kiválasztott lakások közül nem talált megfelelőt, kérem, vegye fel velem a kapcsolatot!

Személyes találkozóra hétköznap, előre egyeztetett időpontban van lehetőség.

Visszajelzését várva,

Üdvözlettel,

Olívia Somerhalder

Értékesítési és befektetési tanácsadó



A munkaidőm le is jár, mire minden ajánlatunkat és ingatlanunkat végigböngészve kigyűjtöm a linkeket és átküldöm.  Általában az ügyfeleinket fel is kell hívni, de ezt holnapra halasztom, talán addigra érdemben meg is tudja nézni az ajánlatokat. Kávézni kellene, mert folyton álmos vagyok az unalomtól. De helyette kólát iszom. Ace utáni emlék. Semmi több. A kóla tényleg ébren tart. A kóla Ace-re emlékeztet. Arra, hogy mit keresek még mindig Manchesterben.


A hét szinte elsuhan felettem, egyik szürke hétköznapi nap a másik után. A főnökömnek igaza volt. Nem lesz egyszerű eset ez a kertészet. A következő napokban próbáltam elérni a megadott számon, de semmi eredményre nem jutottam. Ideges leszek, mert tudom, hogy le fognak cseszni. Ez az én hibám lesz.

  • Mi a helyzet a Norton ingatlannal? - kérdez rá a főnököm. Szinte tudtam, hogy ma rákérdez.

  • Nem érem el őket, az email-re nem válaszoltak.

  • Akkor küldj ki emlékeztető emailt! - biccent a főnököm. - Ne hagyd elúszni őket, nagy pénz, drága ingatlant venne,  magas áron, szóval nagy üzlet nekünk is  az eladás.

  • Jól van - emlékeztető email. Ez már a nehezebb ügyfeleknek szól. Akik nem reagálnak, vagy nem komoly érdeklődők.  Szerintem csakis Noel miatt nem rúgnak ki innen. Mint minden nap tapasztalom, nem vagyok tehetséges az ingatlaneladásban.


Kedves Norton Kertészeti Kft.!


Kérésének megfelelően pár napja ajánlatot küldtünk Önnek a NCB Luxury ingatlanjairól. 

Érdeklődnék, hogy megkapta-e ajánlatunkat, sikerült-e elolvasni, vannak-e további kérdései? Talált-e az ajánlatban az elképzeléseinek megfelelő luxusingatlant?

Az alábbi linkre kattintva újra megtekintheti az Önnek küldött ingatlanok adatait, státuszát. 

Amennyiben az ajánlatban szereplő ingatlanok között talált, vagy esetleg nem talált kedvére valót, kérem jelezzen vissza, hogy ajánlatunkat újra küldhessük, vagy személyes prezentációt egyeztethessünk.

A személyes prezentáció alkalmával egy előre egyeztetett időpontban értékesítési irodánkban fogadnánk Önt, ahol átbeszélnénk felmerülő kérdéseit, pontosan felmérnénk igényeit majd az épületeket és lakásokat egyedi prezentációs eszközökön mutatnánk be.

Befektetési szándékkal történő vásárlás esetén érdemes tájékozódnia Property Menedzsment szolgáltatásunkról is, mely szolgáltatás igény szerint a lakáskiadás minden feladatát elvégzi Ön helyett (lakás bútorozásától kezdve a lakás kiadásán keresztül a folyamatos üzemeltetéséig).

Bármilyen kérdés esetén állunk rendelkezésére.

Visszajelzését várva,

Üdvözlettel,

Olívia Somerhalder

+44 9404099


Még egyszer megcsörgetem a megadott számot, de nem veszik fel. Fogalmam sincs meddig kell szenvednem ezzel az eladással, mert elég nagy passzivitásba ütközök. Húsz perccel később csörög a telefonom. A Norton Kertészet száma az. Ó hála az égnek.


  • Üdvözlöm, Olívia Somerhalder vagyok, a NCB Luxury Ingatlaniroda értékesítési tanácsadója. Érdeklődnék, hogy megkapta-e az email-ben küldött ajánlatainkat?

  • Köszönöm, igen, megkaptam - mély rekedt férfihang szól a telefonba.

  • Esetleg talált-e olyan ajánlatot, ami felkeltette az érdeklődését? Örömmel fogadnám értékesítési irodánkban, ahol személyesen megbeszélheténk a felmerülő kérdéseket. Tableten meg is tudnám mutatni az ingatlanok nézeti képét, 3D látványképen is.

  • A héten nekem már nincs időpontom erre - feleli rá a férfihang vonakodva. Őrülten nehéz dolgom lesz erre a pasira bármit is rábeszélni. 

  • Jövőhéten esetleg? Melyik időpont lenne alkalmas? - tényleg szörnyen erőltetett a kedvességem, néha még én is érzem a hangomon mennyire kényszeredett.

  • Szerda tizenegy óra? - krákogja a telefonba és már előre érzem, mindketten szenvedni fogunk. Nem tudom melyikünk jobban.

  • Már be is írtam az időpont foglalónkba. Nagyon várom a személyes prezentációra - erőltetett a jókedvem, de magamban mélyen már sóhajtok.

  • Viszhall! - már le is tette. Nagyon elfoglalt pasas lehet. Rémálmaim ügyfele. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése