Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2024. július 18., csütörtök

Cola House gardrób

 Kim


Nem vagyok bulihoz öltözve. Nincsenek is jelenleg ilyen jellegű ruhák a ruhatáramban. Egy csomó kismama ruhám volt, meg Alex ruhái. Ennyi. A farim is egy kismamafari. Liv szinte küldetésének érzi, hogy most egy igazi techno-buliba készítsen. Önzetlenül kitárja előttem teljes gardróbja tartalmát. Füttyentek a látványra.

  • Neked aztán vannak cuccaid - nézek körbe elismerően.

  • Tudod, ha a férjed egy DJ, ráadásul klubtulaj, lépten-nyomon techno bulikban találod magad. Válogass!

  • Nekem kellett volna egy ilyen férjet találnom - sóhajtok a ruhákat simítva végig a tenyeremmel. - Liv, te aztán tudod élvezni az életet - nézek rá vissza.

  • Felpróbálhatod, akár az összeset  - tárja ki a karját Liv. - Gyerünk! Láss hozzá!


Bőrnadrágok, bőrszoknyák, farmerek, miniszoknyák,  tüllszoknyák, pólóruhák, miniruhák, nyári ruhák. Hálós felsők, ujjatlan felsők, nyomott pólók mindenféle techno felirattal, haspólók végtelen variációban. Egy butiknak nincs ekkora választéka, mint amit Liv összeválogatott.


Ha tizennégyszer nem öltöztem át itt helyben, akkor egyszer sem. Tucatnyi szettet végigpróbáltam, de mégis a fekete haspóló és a farmer mellett döntöttem egy magassarkúval. Ez a leginkább Kimes szett. 

  • Szívdöglesztő bombázó vagy Kim - biccent az összképre Liv. 

  • Láttál volna két évvel ezelőtt - húzom el a szám a tükörképemet kritikusan méregetve. 

  • Túl vékony lehettél. Ne legyen torz önképed, én úgy éltem éveket - figyelmeztet Liv.

  • Igazad lehet - sóhajtok. - Folyton ostorozom magam, a terhesség óta. Nem kellene. Le kellene ezzel állnom, csak annyira elégedetlen lettem az életemmel.

  • Kisminkelhetlek? Egyből elégedett leszel - kérdez rá Liv. - Ritkán van alkalmam mást sminkelni.

  • Engem legfeljebb Alex anyja sminkelt - bólintok rá. - Tőle tanultam mindent, amit tudok.

  • Szuper anyja lehet!

  • Az. Tényleg. Stefi fiatalos és vicces nő. De… az egész családdal annyira gáz lett, minden, a gyerek óta… főleg a férfiak hozzáállása miatt, tudod a cégvezető két nagy építész miatt - Livnek igazi sminkasztala van, elképedve bámulom a készleteit. - Te jó ég Liv! 

  • Itt semmiből sincs hiány - kacag rajtam Liv. Megsimogatom az ecseteit, nekem talán festőecsetem van annyi, mint Livnek sminkecsetekből. Teljes a paletta. - A te korodban folyton sminkeltem. Belegondolva, alig tudtam milyen az arcom festék nélkül. Kikeverek neked valami nagyon szép színt, bízz bennem, ma este ragyogni fogsz - kacsint Liv és megadóan felé fordítom az arcom. Lehunyom a szemem és Liv mindenféle finom kis ecsetekkel sürög körülöttem. Puhák és könnyűek az érintései. - Különleges az arcod. Nagyon tetszik. Nem olyan sápadt mint az enyém, van egy finom kis bronzossága, és ezek a színek, imádom a hajszíned.

  • Érzéki vörös, a legbüszkébb erre a színvariánsra vagyok - bólintok rá.

  • De neked a szemszíned is különleges. Szürkéskék, sejtelmes,  és van valami titokzatosság a szemedben, nem olyan ártatlan nagy vágású, mint az enyém. Erre a titokzatosságra ráerősítek egy kis füstös sminkkel. Kim, az este királynője leszel.

  • Mi a csudának lettél te ingatlanos, ha ennyire szereted a szépségipari cuccokat, meg a divatot?

  • A pénzügy? Azt hiszem szerettem volna valami kiszámíthatót az életembe. Az egész életem káosz volt, tele bizonytalanságokkal, sem otthonom, sem családom, sem pasim. Semmi stabilitásom nem volt. A pénzügy… csak számok. Tudod mi várható. Ki tudod számítani, érted, nem úgy, mint az életet.

  • Igen, ez logikusan hangzik. Ehhez képest, nekünk mindig volt valaki, aki fogja a kezünket. Na most már nincs. Talán ezért is lettünk ilyen…gyámoltalanok. Becsapták az orrunk előtt az ajtókat. Nekünk, gyerekeknek mindig volt átjárásunk egymás családjába. Alex folyton nálunk lógott, az irodában. Sosem lepődtem meg, ha otthon találtam. Természetes volt, mint bármelyik kiegészítője a háznak. Én kevesebbet voltam náluk Kendalban, de még így is többet, mint a szüleim. Sosem voltam ott hívatlan vendég.  Kicsit szerintem oda-vissza rajongtunk egymás szüleiért. Alex apámért, én meg Alex anyjáért. Annyira jól ismertük egymás családját. Két családot is elvesztettünk egyszerre.

  • Ez valahol igazságtalanság Kim.

  • Ez a büntetésünk, amiért ragaszkodtunk a hülyeségeinkhez. Néha beismerem én is úgy érzem belepusztulok. Tudod, van az az érzés, amikor annyira görcsösen erőlködsz valamin, aztán rájössz, mennyivel egyszerűbb lett volna elengedni az egészet. Az a helyzet, hogy ezen, már nem tudunk változtatni. Axel megszületett.

  • Figyelj Kim! Ha bármikor szükséged van arra, hogy vigyázzak Axelre, itt vagyok! Komolyan! Nálam jobban senki sem tudja mi játszódott le benned, amikor döntést hoztál. Emlékszem, hogy órákat gondolkodtam azon, hogy de hova tegyek én egy csecsemőt? Hogy fogok én az egyetemre órákra járni, ha van egy gyerekem? Miből fogom eltartani? Ki fog segíteni? Én ezért engedtem el, azt, amihez te görcsösen ragaszkodtál.

  • Hát ezeken én is gondolkodhattam volna inkább órákat - sóhajtok. - Tudod Liv, nem is igazán magam miatt. Mert nekem annyira nem volt szempont az egyetem, meg úgy az építészmérnöki. De Alex… ő akarta. Ő két előkészítő évfolyamot végigcsinált. Annyira stréber volt, baromira bele lehet szeretni, egy ilyen okos srácba.

  • Ahogy a tipikus rosszfiúkba is - teszi hozzá Liv cinkosan.

  • Talán önmagunk ellentéteit szerettük meg?

  • Az ellentétek vonzzák egymást.

  • Igaz, Alex, minden volt ami én nem. Szorgalmas, előrelátó, megfontolt, példás, jólnevelt, illemtudó, szófogadó. Olyan tényleg… kocka. Ha kaptam egy könyvet azt is Alex olvasta ki helyettem. Észre sem vettem, hogy én végig…szerettem. Mármint igazán akkor tudatosult bennem, amikor lefeküdtünk egymással. Bár Alex szerint is én a szexben kerestem a szerelmet. Ti, hogy jöttetek össze?

  • Ace és én? Eredetileg a haverjába voltam szerelmes. Aki anyám pasija lett.

  • Azt hittem, egy buliban akadtatok össze.

  • Elég sok buli kellett hozzá, hogy mi ketten tényleg összeakadjunk. 

  • Imádhatjátok a bulikat.

  • Én már csak unom őket! - suttogja titkos információként Liv. - Na, készen vagy, nézd meg magad! - fordít a tükör felé Liv. Ahogy kinyitom a szemem, elámulok. Kim de Noir legvadítóbb kivitelben. Vonzó, csábító, erotikus.

  • Ejha, Liv! Már értem miért egy DJ a te férjed! - lehelem ámultan.

  • Én mondtam, szét fognak szedni a pasik.


Visszamegyünk a nappaliba, Alex valószínűleg már elaltatta Axelt, mert a gyerek nincs velük. Ace lát meg hamarabb és éles, elismerő füttyentéssel üdvözöl.

  • Te csak ne meresztgess ilyen szemeket az unokahúgomra - inti meg Liv. Alexnek leesik az álla.

  • Hú! Rég láttalak ilyennek - böki ki végül.

  • Kösz - ezt Alextől százszázalékosan bóknak veszem. Ő látott fénykoromban. 

  • Indulnunk kellene - veti közbe Ace. 

  • Axel alszik. Most egy darabig tuti nem ébred fel - nyugtat Alex.

  • Telefonszámotok megvan, bízzátok rám a kicsit! - integet Liv.

  • Ok! - kint vagyunk. Ace kiáll a garázsból a kocsival.

  • Meglesznek nyugi - teszi a kezét a térdemre Alex maga mellett. - Élvezzük az estét!

  • Rendben.






2 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Nem tudom túltenni magam (egyre inkább nem), hogy milyen jó ez a két páros együtt.
    Jó látni ismét, Liv milyen fejlődésen ment keresztül, plusz ez a nővériség érzet közte és Kim között, hiánypótló. :)
    Kíváncsi vagyok, mit hoz nekik egy a híres Ace-féle bulikból. :)
    《Bius》

    VálaszTörlés
  2. Szia Bius!
    Ugye? :D Ahogy megszületett a fejemben a nagy találkozás éppen erre gondoltam, ez a két páros együtt... csodásak lesznek. Nem Egy Liam-Alex páros, munkakapcsolatban- talán ők voltak ehhez a legközelebb... itt két unokatestvér találkozása... akik voltak hasonló élethelyzetben. S ehhez csak csatlakozhatnak a férjek. Ahogy elkezdtem írni a négyest, őrült káosz volt a fejemben, mindenki mindent akart, zsibongó volt a fejemben mindenki szót kért beszélni akart... ott áprilisban ezért is hagytam félbe, mert rendetlenek voltak... most kicsit megnyugodott mindenki, hogy igen szóhoz juthatnak majd... idővel :) Most ideális mederben folyik minden és abszolút rajongok a Kim-Liv testvérpárosért, nagyon nagyon szuperek együtt, mindketten kicsit magányos farkasok voltak, barátnők nélkül más-más okból. De így együtt... remek csapat.
    Jöhet a buli? :)
    Callie

    VálaszTörlés