Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2019. április 22., hétfő

KittyCat

Wave

“Ohh, te fasz! **, Megbaszom az egész családodat! A kutyádat kétszer!!!” - King Wave

  • Baszki már ezek a rohadékok. Látja, hogy ott vagyok és kiüt. Nem is értem. Felnyomtam! Kész, most egy órára kizártak - oldalt nézek az öcsémre. - Vágj oda nekik Mark!
  • Ja, szétrúgom a seggüket, megbaszom mindet seggbe - nem néz rám, csak feszülten ütögeti ugyanazokat a billentyűket.
  • KittyCat itt vagy? - szólok be a csoportba.
  • Aham. Kimaradtam ebből a körből - feleli. KittyCat az egyik csapattársam az online játékban, amit az öcsémmel játszunk. Sokan vagyunk a klánban, de talán ketten vannak lányok. Még nem találkoztam vele, de már láttam róla képet. Már két csapattárs meghúzta a csajt. Én akarok a harmadik lenni.
  • Mit csinálsz?
  • Éhes vagyok. Néznem kellene valami kaját - hallom KittyCat hangját. Kicsit reszelős a hangja. Talán álmos. Vagy fáradt. Vagy dohányzik. De valahogy mégis jó hallani egy női hangot itt a sok pasi közt.
  • Szia Cicus! Monroe vagyok, ja küldtem egy számot neked, nézd meg - Mindenki rá van kattanva erre a csajra. Annyira nem ász egyébként, kicsit duci. Nem vészesen, de szép arca van amúgy. Na ha Monroe itt van hagyjuk. Ő az egyik aki meghúzta. Ilyenkor nem lehet értelmesen dumálni vele. Kikapcsolom a chatet.
  • Te Mark! - az öcsém beljebb csúszik az asztal alá, miközben csatára vár.
  • Hah?
  • Figyelj a csajra, összeállnék vele!
  • És akkor mi van? - feleli ingerülten Mark, de már nem ide figyel.
  • Akkor baszódj meg! - morgom, és otthagyom. Lemegyek a földszintre. Apám folyton telefonál. Még itthon is a benti ügyeket intézi. Ezerszer elgondolkodtam rajta, hogy nekem is ezt kell majd állandóan csinálnom? Éjjel-nappal céges ügyeket intézni. És tényleg ezt akarom én? Az egyetemen vállalatvezetést tanulok. Utálom az egészet. Úgyis tudom, hogy milyen szar vár rám. Anyám elvonult festeni. A tévében a ManchesterCity meccs megy. Mielőtt véges döntéshelyzetbe lennék, hogy mit kezdjek a felszabadult egy órámban, csörög a telefonom.
  • Mondjad Lon! - az egyetemi haverom hív. Valahogy ráragadt a London becenév, mert Londonból kúszott fel Manchesterig a suliba és senki nem értette, hogy minek jött fel ide a fővárosból.
  • Lenne egy programom. Szombat, Liverpool, este!
  • Milyen program? Meccs?
  • Á dehogy. Könyvtári.
  • Baszki nem akarok hétvégén könyvtárban dekkolni, neked mi bajod van?
  • Silent disco. Kiéhezett könyvmoly csajszikra nyomulhatnánk. Egy óra beszélgetés a világirodalom klasszikusairól és már hanyattvágtad!
  • Fasza.
  • Na?
  • Elnézhetünk - a telefonomban már a tervezőt ütögetem. Hülye dolog, de apámtól rákaptam erre, hogy mindent ütemezek. A telefonom a rezgő-mozgó figyelmeztető naptáram. Ha bármit elfelejtenék, akkor itt van, és rezeg rám. Szinte állandóan rezeg valami, a rezonálások korszakát éljük. Okosóra, telefon…
  • A könyvmoly csajok baromi unalmasak, bealszom tőlük - húzom el a szám, miközben a programra gondolok. - Kire startoltál amúgy?
  • Van egy csaj…
  • Rögtön gondoltam - sóhajtok.
  • Áthallgatott valami tárgyat Manchesterbe, de a liverpooli egyetemre jár. Összeakadtunk…
  • Szóval ott lesz?
  • Nem tudom, talán. Nem akarok nyomulni, még azt hiszi akarok tőle valamit érted.
  • Nem, nem értem. Akarsz tőle valamit nem?
  • Persze, de azt nem akarom, hogy tudja érted.
  • Ja, vágom. Na akkor Liverpool…

A szobámba visszaérve tanulni próbálok. Megcsúsztam egy tárggyal az egyetemen. Azért mert egy aszott, kerti törpe ribanc tartja és alapvetően nem bírja a pofámat. Úgy zsigerből utál. Rámnéz és kiherél. Gondolom aggszűz. Vagy ilyesmi. Egyszerűen bealudtam az óráján annyira szar volt. Aztán besértődött ezen, és megvágott. Szóval most  ismétlésen fent van egy csomó anyag, de amint elindítom az újabb óraelemet, már érzem, hogy kurvára be fogok aludni rajta. Hogy lehet ennyire egy hangon pofázni órákon át?
Fejhallgatóval a fejemen, a telefonomat nyomkodom. Közben a fülemre megy ez a rém unalmas órai anyag:
  • audit ügyfele: auditot kérő szervezet vagy személy
  • auditálás alatti szervezet: az a szervezet, amelyet auditálnak. Az audit ügyfele és az auditálás alatt álló szervezet gyakran egybeesik, azonban nem szükségszerűen! Egy vállalatcsoportban például az anyavállalat kérheti a leányvállalat auditálását.
  • auditor és auditcsoport: az auditor az a személy, akinek megvan a felkészültsége audit elvégzésére. Szükség esetén több auditor dolgozik az auditon, akár szakterületi szakértő bevonásával. Ilyen esetekben auditcsoportról beszélünk.
Az audit tervezéséhez két fogalom kapcsolódik.
  • auditprogram: egy meghatározott időtartamra tervezett, meghatározott célra irányuló egy audit vagy több audit együttese. Az auditprogram tartalmazza az auditok tervezéséhez, szervezéséhez és elvégzéséhez szükséges összes tevékenységet.
  • auditterv: egy audittal kapcsolatos tevékenységek és intézkedések leírása, azaz az audit ütemterve.
Minden audit szóra már AU! Vonyítom a holdat.  Be fogok aludni. Nem bírom ezt a nőt. Komolyan ezen a tárgyon múlik, hogy diplomát kapjak?


Felteszem a lábam, hátradőlök és bámulok ki az esőbe. Éhes vagyok. A külső zajokból hallom, hogy Mark elment zuhanyozni. Ráírok egy üzenetet:
  • Hozz már fel valami kaját!
  • Menj le érte!
  • Csak egy szenyót!
  • Szobalánynak nézel, vagy mi fasz?
  • Kösz. Vigyázz a konyhakésekkel köcsög!
  • Beléd állítsak egyet!?
Írtó lassan halad az óra a fülesbe, Mark már elzárta a vizet, az étkezőből jönnek a hangok, majd egy tálcával a karján benyit Mark.  Leteszi az asztalomra a gépem mellé.
  • Nincs valami anyagod vállalati pénzügyből? - nézi az egyetemi jegyzeteimet a hátam mögött a polcokon.
  • Valami biztos van. Nézz szét! 51%-al megvan a tárgy, az egészen üthető szint - beleharapok a szendvicsbe. Tonhalas és…- Blöö, te tettél bele rukkolát? Tudod, hogy utálom! - húzogatom ki a zöld foszlányokat.
  • Anyánk dobta rá - ránt vállat Mark, és belelapoz néhány jegyzetembe.
  • Mákod, hogy kitapostam neked az ösvényt a sulikban - bököm Marknak.
  • Nagy élmény a nyomodban járni - csapja a hóna alá a jegyzetet.
  • Döntéselőkészítési módszerekre gyúrj rá, azokkal forgatnak meg - szólok utána, ahogy kifelé megy.
  • Kösz a tippet - becsapja maga után a szobaajtómat én meg eltüntetem a szendvicset.

Lemegy az óra, megváltás megszabadulni aszottszipirnyó nyekergő hangjától és még az egyetemi anyagaim közt keresgélek. Megtalálom, amit kerestem és átmegyek az öcsémhez. Ahogy belépek Mark oldalt vált a gépén.
  • Ne kapj szívinfarktust csak én vagyok, nyugodtan verheted a pöcsöd a japán kiscsajokra -  az ágyára térdelek és a parafatáblába döföm a környezetbarát újrahasznosított tűzött lapokat egy gombostűvel. - Hogy legyen valami viszonyítási alapod, itt vannak a kilopott korábbi évek tesztjei!
  • Vállalati pénzügy? - kapja felém a fejét érdeklődve Mark.
  • Nem, a kis agyad miniatűrizált térképe baszd meg! - lököm előre a fejét.
  • Hú, ez király! - Mark felpattan és letépi a papírokat. - Miért nem mondtad, hogy van ilyened? - izgatottan lapozgatja a több oldalas vizsgateszteket.
  • Mert nem kérdezel semmit, te hülye gyerek! - vágom magam Mark forgószékébe és átkattintom az oldalt.
  • Áh, a te típusod! - szőke hajú. Vékony alkatú csajszi simogatja magát. - Imádod ezeket a salátazabáló vékony csajokat, mint a balerina!
  • Egyáltalán nem evett salátát. Normális kajákon élt.
  • Aha, szerintem örülj, hogy más az ízlésünk csajok terén - röhögök rá.
  • Mert?
  • Mert az összes csajodat elszedném előled -  vigyorgok rá.
  • Fasza.
  • Ja, na mit gondolsz Kittycatről?
  • Egy kicsit el van hízva, nem? - fintorog Mark.
  • Mit tudom én. Olyan...izgalmasnak tűnik…
  • Attól, hogy már ketten jártak benne a klánból?
  • Hát… ja. Nem nagy cucc lenne megcuccolni.
  • Végülis… nyomulj rá a klántalin legközelebb.
  • Aha, az lesz.
  • Persze csak ha Monroe nem sajátítja ki! - röhög a képembe Mark.
  • Hát… max tömegverekedésbe torkollik a buli. Beszállsz?
  • Kihagynám kösz. Az a csaj nem éri meg. Miért nem keresel normális barátnőt?
  • Á… tudod abba a korba léptem, amikor “komoly” kapcsolatot akarnak a csajok. Tudod, nincsenek haverok, család, csak ő meg én. Folyton nyáladzani kellene és ékszerüzleteket járni. Kittycat legalább nem ilyen. Meg… a múltkor eléggé kiakadtam.
  • Aki lelépett a villamosmérnökkel?
  • Ja, mint kiderült egyszerre kavart kettőnkkel. Ez valahogy hazavágott most, hogy igazán érdekeljen egy csaj.
  • Inkább azért, mert nem bírod elviselni, hogy nem téged választott.
  • Mindegy, hisztis picsa. Mindegyik. Minél tovább vagyok velük annál kezelhetetlenebbek. A hisztijeik. Nem bírok velük. Szóval… jobb nem járni senkivel.
  • Azért súrolt nem?
  • De. De nem annyira mélyen. Már voltak gondok na.
  • Inkább az, hogy kiderült nem vagy elég neki.
  • Elég jó - szépítem.
  • Elég.
  • Letelt a kitiltásom, én húzok vissza játszani. Te?
  • Tanulnom kell - rázza a fejét Mark. Egyedül megyek vissza a tanulószobánkba a játékgép elé és felélesztem a gépemet. KittyCat már nincs fent, úgyhogy elég kedvetlenül, inkább magamban játszom. Most nem is megy a játék. Nem vagyok formában.


2 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Hűha, az emberek kicsit agresszív módba váltanak gépközelben. Szegény csaj, jól rá vannak cuppanva ezek a kanos pasik.
    Bírom Wave stílusát, nagyon jól kijönnek ezek az adok-kapok dolgok Markkal, szórakoztató.:)
    Én is vonyítottam a holdat, de már a második au...ditra. Neeem, nem mintha visszakerestem volna...:)
    Még egy kissé irónikusnak tetsző dolog. Wave nem akar komoly kapcsolatot most? Hm...:D
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!

      Wave és Mark stílusát én is nagyon szeretem, jó tesók együtt. Igazán valóban Wave elgondolásai a komoly kapcsolat terén, nem biztos, hogy úgy alakulnak, mint ahogy elgondolta... de ez majd kiderül menet közben... egész este írnám, de mára ennyi... folyt. köv.
      Callie

      Törlés