Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2019. április 6., szombat

Relevé

Mark

A fürdőszoba csempéjén a párától vízgyöngyök képződnek, amik túltelítődve lassan csordogálnak lefelé. Vízgyöngyök, mint a Lia mellei közt lecsorgó cseppek. A retinámba égett. Minden, ami Lia. Az ajkát elhagyó sóhaj, a szempillája rebbenése, a bőre tapintása, a hajlékony teste. Már nem volt szűz.

Annyira spontán történt az egész. Talán egyetlen másodperc volt, amikor megakadtunk, egymásra néztünk, hogy mit is művelünk, mikor beléhatoltam. Ha százalékolnám, olyan hatvan-hetvenes szex volt. Nem volt csúcs, de elment. A teleengedett kádban ülünk egymással szemközt. Lia kicsit álmosan és lustán mosolyog rám.  Egy rögtönzött szalaggal fogta össze a haját. Kipirult az arca. Néhány hajszál nedvesen tapad a bőrére. Akármilyen álmos, Lia impulzivitása semmit sem veszített. Most szebbnek látom mint valaha. A nedves ujjaink a kád szélénél találkoznak.

Nem most csináltam életemben először. De Lia nem olyan, mint a volt barátnőm, aki folyton takargatta a mellét és nem nézhettem.  Lia testén zavartalanul legeltethetem a szemem, és nagyon tetszik, amit látok. Lia karcsú és hajlékony, talán a balett miatt. Semmi görcsösség nincs benne. Könnyedek, légiesek a mozdulatai.

Nézem Lia karcsú nyakán a csordogáló vízcseppeket. Még ettől is beindulok. Rá kell gyújtanom. Apáméktól biztos lesz szöveg, hogy a házban szívom, de képtelen vagyok megállni, szóval csak a kezeimet törlöm szárazra, annyira, hogy rágyújthassak. Lia nézi, ahogy az öngyújtóval tüzet csiholok.
  • Gyújtsak gyertyákat? - kérdezek rá, ahogy Lia a cigim mozgását követi végig a kezemben.
  • Giccsromantikára vágysz, mint a rózsával? - néz fel rám huncut mosollyal Lia.
  • Mit tudom én? Azt hittem faszán bejön a csajoknak az ilyesmi. Wave szokott itt gyertyákat tartani.
  • Elképzelem, ahogy Wave itt fürdőzik a partnerével - kacag Lia, és most egészen búgó a hangja.
  • A bátyámat te inkább ne képzeld el - nézek rá sötéten, ahogy vizesen kimászok a kádból és a fiókban úszógyertyákat keresek, néhányat meggyújtok, s közénk engedem mint apró kívánságlámpásokat, vagy pihés kiskacsákat az első útjukra. Lia felé pöccintem a mutatóujjammal, visszaereszkedem a vízbe, és egy nagy slukkot szívok. Lia végignézte a nedves csupasz testem és fátyolos a szeme. Rávigyorgok. Lia visszapöcögteti a közeledő gyertyákat. Ide-oda úsztatjuk őket.
  • Bárcsak egy hétig haza se jönnének - sóhajtja Lia.
  • Ja, még egy kör jól jönne - a földre hamuzok. Az egész fürdőszoba cigiszagú lesz. A család kicsinál ezért.
  • Miért szívod mindig? - kérdez rá Lia.
  • Hümmm… miattad - nézek rá a tüdőmből kiengedett füstön át.
  • Miattam?
  • Aha, folyton kívánom - hanyatt dőlök a kádban és csak élvezem ezt a relaxáló meleget, a cigit, Lia társaságát és látványát velem szemközt.
  • Hoppá! - Lia kikapja a cigit a kezemből és a vízbe ejti. - Ez kiesett! Ó jaj! - néz rám provokáló kihívással. - Ma én leszek a cigi a szádban, amit folyton kívánsz - mászik át rám és az ajkát az ajkaimra nyomja. Füst, hamu és víz. Aztán csak Lia.

Kurva nehéz lesz kimagyaráznom, hogy egy csajjal megyek le reggel az étkezőbe. Mármint ebből száz, hogy mindenki levágja, hogy mi a szitu. Apám az étkezőasztalnál ülve statisztikákat böngész, aminek a felét Wave elé tolta, aki kedvetlenül tologatja és ahogy  felnéz rámkacsint. Bakker! A szülői házban baszni nagyon gáz!
  • Jó reggelt! Kértek reggelit? - anyám hangja metsző a a téli reggelek fagypontját hozza. Megdermedek tőle.
  • Öhm… hazakísérem Liát - nyögöm ki.
  • Aha, aztán húzol fel a fürdőbe és eltakarítod a mocskodat! - néz fel rám apám. - Csikkek vannak a kádban, és hamu a minőségi hajópadlómon, és az egész fürdőszoba úgy bűzlik, mint egy kocsma. Egy órán belül kitakarítod, vagy egyesével nyomom le a torkodon a cigarettákat - fuh nagyon dühös.
  • Drew! - szól rá anyám.
  • Mindjárt jövök! - morgom, ahogy sapkát és kabátot veszünk. Lia kezében a balettcipővel kilép a téli hidegbe. Én meg cigire gyújtok. Tényleg nem tudom visszafogni a cigifogyasztásomat.
  • Azt hiszem nem különösebben rajonganak értem - összegzi Lia, ahogy kézenfogva átsétálunk az úttesten.
  • Ne foglalkozz vele! - Lia magához húz és majdnem beleborulunk a házuk előtti hókupacba. A cigit eltartom magunktól, mielőtt felgyújtom mindkettőnket.
  • Menj, takarítsd ki azt a fürdőt! De… délután elvihetnél a sportboltba, vennék egy új balettcipőt.
  • Rendben. Ebéd után? - kérdezem a számhoz emelve a cigit. Lia biccent és besurran a házukba. Utálok takarítani.


Kora délután a kocsit fűtöm, Lia kinéz rám a szemközti ablakból, én meg néhányszor rávillogok. Indulásra készen vagyunk. Szívom a cigit, és a rádióadók közt kapcsolgatok. Lia szökken be mellém és  a haján hópihék olvadoznak. Olyan mintha pici hajgyöngyei lennének. Vízgyöngy díszek. Kitolatok a parkolóból és lassan előre gurulok.
  • Izgulok - vallom be Liának.
  • Én is - nevet rám. - A kezedben az életem.
  • Ne ijesztgess, így is elég stressz, hogy valakit szállítok - nevetek rá és kicsit intenzíven fékezek a pirosnál.
  • Hu - fújja ki a levegőt Lia. Csak szállingózik a hó, az úton jól feltakarították a havat és felsózták, nem lesz gond. - Mindent sikerült kisikálnod?
  • Ja, mindent lehúztam a klotyón, a szüleimmel együtt. Már a végtelen világóceán felé tartanak - váltok sebességet.
  • Mark, olyan hülye vagy! - kacag Lia felszabadultan.
  • Ezt igyekszem dícséretnek fogni tőled - kipöccintem a cigit az ablakon és kisorolok a sportszaküzlet felé.

Az üzletben Lia elég ismerősen mozog. Én feleennyit se jártam itt, pedig még túra és sífelszereléseink is vannak. Lia csípőjét bámulom, ahogy előttem halad. Könnyű léptekkel, jó lendülettel, és a testhez simuló felsője feletti könnyű kardigánját maga után lobogtatva végigsuhan a futófelszerelések közt. A balettcuccok egy sarokban vannak. Csupa fehér, krém, rózsaszín, barack meg hasonló árnyalatok. Lia a cipők közt a szemközti magasságban lévő spicc cipők közül emel le egyet és bámulom milyen szakszerűséggel vizsgálgatja, majd felpróbálja, és  a lábfejét le-fel billenti benne, lábujjhegyre, spiccre áll és vissza. A lócára ülök és a másik felét a cipőnek a kezembe veszem. Szatén borította lábbeli. Talpközépig valami nagyon kemény anyagból áll, és csak a sarok felé puha az anyag. A két szalag is nagyon szép, amit Lia rutinosan körbefon karcsú lábán. A spicc cipő belsejében szilikonbetét van. Gondolom ettől lesz valamennyire kényelmes, és puha a talajfogás. Sosem volt még ilyen cucc a kezemben. Úgyhogy úgy fogom, mint egy múzeumi leletet. Nézegetem, forgatgatom, ismerkedek vele, mint egy ritka tárggyal.

Lia közben  mindkét lábára felpróbálja a spicc cipőket, tesz benne néhány lépést és forog is spiccen. Lia ruganyosan ki-beköti a lábán a szalagokat, le-fel szökken ültéből, nagyon mozgékony. Kábé öt perc alatt dönt, és már kint is vagyunk. Azt hittem egy örökkévalóság a nőkkel való vásárlás. De Lia pillanatok alatt beszerezte az új balettcipőjét. Lia mindenben ilyen. Alapvetően meglepett, hogy nem kezdett rinyálni, hogy itt ne érjek hozzá, vagy ott, vagy hogy nem hisztériázta túl, hogy lefeküdtünk egymással. Nem igazán vágom le  úgy, hogy mi is van Liával. Tökre nem tudom, hogy én, vagy ő, vagy mi, vagy ki irányít, de elég gyorsan lezavartunk kapcsolati fázisokat, amitől olyan érzésem van, hogy ez a csaj tulajdonképpen csak baszni akart.

Rágyújtok, Lia az ölében az új balettcipővel mellettem ül. Nézzük magunk előtt a kivilágított üzletet. AZt hiszem Lia megérzi a bennem gyülekező feszültséget, mert rákérdez:
  • Mi van?
  • Mit tudom én! Semmi - megszívom a szálat.
  • Mark, a magad fajta komoly srácok semmije olyan, mint egy világháború nyitánya. - Annyira humoros, enyhítő szöveg akart lenni, de most nem tud meghatni. - Szóval?
  • Gyorsan a lényegre tértél - nézek rá oldalt.
  • Mármint? - annyira kibaszottul ártatlanul tud nézni. Döbbenetes a csaj, komolyan.
  • Lia! Te tetted be! - fakadok ki. Kezdek úgy rinyálni, mintha én bántam volna meg, hogy lefeküdtem vele. Wave-nek igaza van, túl sokat picsogok.
  • Azt hittem ezt akarod - túr a hajába Lia. Na ez a kurva jó fordulat! Most meg én erőszakoltam ki!
  • Azért csináltad, mert én akartam, vagy mert te is akartad? - kérdezek rá komoran. De Lia nem válaszol. Ráadom a gyújtást és megszívom a cigit. - Fasza!

A karácsonyi kivilágítás alatt haladunk, nagy a forgalom, már advent hétvégék vannak, mindenki vásárol. Annyira ideges vagyok, hogy nem is foglalkozom igazán a vezetéssel. Kicsit elborult az agyam, nem is nagyon látok, csak vezetek. A cigiből próbálok nyugalmat magamra erőltetni. A rádióból, hülye karácsonyi dalok szólnak, és most kurvára idegesít, szóval kikapcsolom.
  • Legalább… jó volt? - nézek Liára, aki továbbra is előre néz.
  • Mi?
  • Élvezted? A szexet. Velem - fújtatok. - Lia?!
  • Nem! - kiáltja rám Lia idegesen. - Ezt akartad hallani? - Meredten bámulunk egymásra, amíg ránk nem dudálnak hátulról. Elfordulok…s a kormányra csapok, ahogy gázt adok.
  • Bassza meg!


5 megjegyzés:

  1. Drága Callie!
    Köszönöm kérdésedet, a magyar próbaérettséginek a második részét írtuk ezen a csütörtökön. Emeltezni fogok magyarból, úgyhogy nekem műveltségi teszt, egy mű elemzése és reflektáló szöveg volt. Az első borzalmasan ment, mert a tizenkettedikes anyag második felét kellett volna hozzá tudni, amit még nem vettünk (és idő hiányában nem is fogunk, de nekem lehetett volna annyi eszem, hogy átnézem, mert hát érettségire az is kelleni fog), de a műelemzéssel (József Attila: Mint gyermek) és a reflektálással (hogyan viszonyulnak az emberek a munkához) most úgy érzem, jól boldogultam. (Aztán a pontszámom tuti nem ezt fogja mutatni... xD)
    A zongoraverseny viszont katasztrofális volt. Ugye a 2. és a 3. órában írtuk a próbaérettségit, nekem meg onnan rögtön rohannom kellett a zeneiskolába. Reggel még negyed órával korábban fel is keltem, hogy még egyszer eljátsszam, mégis borzalmasan szerepeltem. Mert egyszerűen nem tudok mások előtt játszani. Magamnak én eljátszom akármilyen szépen és hibátlanul is, de ha már egy ember is hallja, kiürül a fejem. Tele volt hibával mindkét darabom, és a második (amit pedig magabiztosabban tudtam) közben egy ponton egyszerűen teljesen elvesztem és elfelejtettem mindent. A tanárnőnek ki is kellett raknia a kottát. De rendes volt a zsűri, mert ezüstöt kaptam; biztos nem akarták, hogy az a szerencsétlen bőgőmasina (értsd: én) legyen az egyetlen bronzos xD
    Ó, ne is mondd, rettegek a ballagástól - mármint attól, hogy vége lesz ennek a négy évnek. Annyira hozzánőttem ehhez az osztályhoz, a tanárokhoz, magához az épülethez! És utána az ismeretlen egyetemi élet következik, ami még ijesztőbbé teszi az egészet. Jaj.
    Mostantól mindig örömködni fogok, ha a "vízgyöngy" szót olvasom, mint most is :D Annyira tetszik ez a szó, mint szimbólum, cím, történet, minden! :D
    Tudom, ezt minden rész alatt leírom, de nagyon bírom Mark és Lia párosát. Annyira megvan köztük a kémia!
    Hű, Drew nagyon kiakadt... Mondjuk ha ilyen puccos fürdőm lenne, mint a de Noiroknak, akkor biztos én is harapnék az ilyesmire :D
    Ajaj, erre nem számítottam... Mark és Lia kapcsolata tényleg semmiben nem hasonlít egyik korábbi párosodéra sem. Különlegesek. És ez baromira összezavar, mert nem tudom, mire számítsak - ami mindig jó, persze, mert így nem kiszámítható a történet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Laum!
      Együttérzek veled. Tudom milyenek a próbaérettségik, borzalmas élmény átélni, mint úgy az egész érettségit is. Tényleg nem lehet humorizálni vele, az is olyan mint egy jó kis betegség, nagyon szar benne lenni és tök jó túllenni rajta. Na ez pont ilyen időszak lesz. Szóval kitartást, egy kalappal, kéz és lábtörést, meg szorítok meg minden.
      Zongoraverseny: kíváncsi lennék milyen darabokkal ugrottál neki. Én csak az évi záróvizsgákon voltam, nem igazán szerettem őket, főleg mert mindig szonátával kellett nyitni és utáltam az összes szonátát, ami létezik a földön. De... volt egy jó élményem. Június volt, meleg, tárva nyitva az ablakok. És terebélyes lombkoronákra nyílt minden ablak. Suhogott a szellő és rezegtette a leveleket, ez a suhogás hallatszott kintről és én belekezdtem egy Chopin keringőbe. Máskor mindig végigizgultam az egész vizsgát, de az a keringő... megnyugtatott. Csak folytak ki az ujjaim közül a hangok és vitt előre a lendület. (az volt az első eset, hogy még meg is dicsért a fő vizsgáztató, hogy azt a keringőt nagyon szépen játszottam. azóta is csak ezt az egyet tudom kívülről játszani, amikor hangszerpróbázok akkor ennek az első ütemeit játszom le.) Ezzel nyertem egy kimittudot is. látszik hogy őskövület vagyok. :)
      Gratulálok az ezüstödért!
      A változástól ne rettegj! Komolyan mondom a legjobb évek következnek. A felsőoktatásban töltött évek... az...az elején gáz, a közepén állat a végén... :) a legszebb évek. (Mondom én, akinek sosem akar véget érni az egyetem és társai. :)))
      Ha kérdésed van, írj rám nyugodtan, van már pár felsőoktatásban töltött év mögöttem. :)))
      Vízgyöngy... inkább nem írok semmit most. Csakis a legeslegvégén.
      Én sosem érzem milyen az adott páros másokhoz képest, egészen azt hittem, hogy egy kiszámítható történetet írok, ( bár titkon remélem, hogy mégsem) Most már ideje aludnom is, talán majd reggel írok folytit.
      Pusz: Callie

      Törlés
    2. Händel d-moll Chaconne-ját és Chopin Grande Valse Brillante-jét játszottam! *-* Chopin olyan szinten a lelkitársam, nagyon átérzem az összes hangját, és azt tudtam magabiztosabban korábban, ezért is szégyelltem nagyon, hogy pont abban akadtam meg :(
      Remélem, igazad lesz, rám férne végre pár jó év! :)

      Törlés
  2. Szia Callie!
    Woah, azt hiszem, egy kicsit most meglepődtem, mármint úgy haladtak ebben a részben, mint ahogy Mark tanulgatott vezetni. Egy kicsit merész, aztán egy gyors stop és bumm, olyan kilengő. Elgondolkodtató, hogyha tulajdonképpen egyikük sem tudja, hogy miért, mégis valahol a másikért, akkor ez már egy igen megfontolt törődés. Vagy valami ösztönös, kacérkodós mozzanat. Nem is tudom, titokzatos.:)
    Vagy talán van valami még mögötte. Egy, a szülőktől kapott elbizonytalanító szó mindkettejük esetében. Vagy mindez csak az első, közös élmény utóhatása. Hm, most ez fog járni az agyamban.:)
    Egyébként a szülőláros is meglepett egy kicsit, bár valószínűleg nem lehetett egy jó meglepetés a fürdő látványa.
    Imádom ezeket a fordulatokat, kétségtelenül odáig vagyok értük.:)
    Eszembe jutott még két zene, In My Mind-Gigi D'Agostino, Blah blah blah-Armin van Buuren. Hátha segítenek valamit.:) Nem vagyok valami széleskörű ismerős műfaj szinten, elég behatárolt tudok lenni, de azért megpróbálom.:D
    Kellemes hétvégét a továbbiakra is!
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!
      Igen, jó kis hasonlat Mark vezetése és a kapcsolatuk alakulása. :) Ez kicsit tényleg ilyen. Mark és Lia tényleg picit ilyenek, hogy ha a másik akarja akkor én is? Vagy csak én? Vagy neki legyen jó... nagyon érdekes páros. Kifejezetten az. Nekem is.
      Jó gondolatok Bius, remélem a folytatás kicsit tisztít majd a képen. Bennem is nagyon sok minden kavarog velük kapcsolatban. Ugye mint minden történetnél vannak csomópontok és azokat ismerem, a többi dolog kicsit képlékenyebb és ad hoc.
      Hát kábé el tudom képzelni Drew arcát, ahogy meglátta a fürdőszobáját egy ilyen este után... szerintem elég morcos lett.
      In my mind. Igen, jó kis szám. Nagyon jó. De... nekem ide Ace-hez picit túl mainstream. nem baj az, biztos beválogattam már én is mainstreamebb cuccokat...de...nekem is megfordult a fejemben, aztán gyorsan el is vetettem, mert ennél kicsit kevésbé közismertekre gondoltam. Én se nagyon vagyok a toppon techno témában tehát ezért is írtam, hogy most nagyon neki kellene feküdni ennek, és szétkeregélni magam, mert nem lesz egyszerű jó számokat találni, amik technósabbak de hallgathatóak is ugye maga a műfaj is nagyon széles spektrumon mozog rengeteg minden "techno" erről a Naplóban szerintem már kislitániákat írtam. :) meg itt a blogon is. Most aki kicsit is zeneileg aktívabb az ismerőseim körében azokat most sorra végigfaggatom, hogy ők miket hallgatnak, és azokból is keresgélek, mert ugye Ace nagyon sok mindenfélét ismer, és így zenei ízlésben is többféle személyt kell körbekérdeznem, hogy minden összesimuljon és nagyobb merítés legyen, mint ha csak én keresgélek.
      Szép hétvégét neked is!
      Callie

      Törlés