Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2015. július 16., csütörtök

Telefonközpont: az utolsó hívás

Forest legalább tucatszor próbálta az újrahívást. De úgy távozott, hogy a telefonhívása nem volt eredményes. Úgy döntött Franciaországból is megpróbálja majd. Hátha a postán lesz telefonkészülék, ami kapcsolja az Angliai telefonközpontot. Igaz, ahhoz sorba kell állnia legalább egy-két órát, de talán megérné. Holly nyomatékos szavai nem hagyták békében. Pedig Shana már megnyugtatta volna.  Fabian belépett a postahivatal épületébe. Ezüstharmat egyetlen kis postahivatala volt. De a földesurat jól ismerték.
-          Fabian de Noir, miben segíthetek? – kérdezte a postafőnök.
-          Egy telefont szeretnék beazonosítani.
-          Zaklatták  a várban?
-          Mondhatni – túrt a hajába Fabian, s átadta a számsort a postafőnöknek.
-          lássuk csak – nézegette a számsor a postafőnök. – Nézze csak, az első számok azt mutatják, hogy London melletti körzet lesz. – HA 2 vagyis Harrow-ban van a szám.
-          Mond valamit ez magának?
-          Igen, a fiam ott járt iskolába – bólintott Fabian elgondolkodva.
-          A Harrow-i posta biztos, hogy többet tudna mondani.
-          Köszönöm – biccentett Fabian. A postahivatalon kívül a kocsiban Corinne várta.
-          Na? – nézett rá várakozón Corinne.
-          Úgy tűnik, a fiam sűrűbben látogat a volt iskolakörzetébe, mint gondoltuk volna. És a Londoni metróvonalon közlekedett – mérlegelte Fabian. – Ideje szétnéznünk újra Harrowban.
A Harrowi kétszintes bérház hat elkülönített lakásból állt. A tulajdonos éppen szellőztetett. Fabian a sétapálcájával könnyedén kopogtatott a nyitott ajtón, ahogy belépett a takaros lépcsőházba.
-          Kit keres? Ha a lakókat, akkor csalódást kell okoznom. Egyrészt mert eladtam a házat, másrészt minden bérlőm elköltözött.
-           Ó! Nem mondja? – ereszkedett meg Fabian válla.
-          De igen, sajnálom a hét végén költöztek ki az utolsó lakók.
-          S nem tudna nekem segíteni…járt-e erre mostanában egy fiatalember. Magas, katonatiszt, ballonkabátban…
-          Nem tudom én azt. Sok lány lakott itt – tárta szét a karját a volt tulajdonos. – Hogy melyiknek ki udvarolt és honnan jött, hát nem figyeltem én azt.  Nem a gardedamjuk voltam én – rántotta meg a vállát a tulaj.
-          Legalább a bérlők neve meglenne?
-          Nem adhatom ki a bérlőimet ugye megérti?
-          Persze, de esetleg egy Lilly-Anne nevű lány nem volt köztük? – kérdezte reményként Fabian.
-          Nem. Sem Lilly, sem Anne nem lakott itt az utóbbi időben.
-          Értem, hát nagyon köszönöm – biccentett Fabian. Lehajtott fejjel bandukolt ki a házból. Corinne a bőrülésen hátraülve nézte.
-          Rossz nyom.
-          Nem, nem rossz. Csak elköltöztek. Forest valószínűleg nem járt itt. De akit keresett az igen – nézett maga elé Fabian. – És az már biztos, hogy Forest igazat mondott. Nem Lilly-Anneről van szó.
-          Csak, hogy más lánynévről nem tudsz a környezetében igaz? – nevetett Corinne.
-          Hát nem – tárta szét a karját Fabian. – Ez van. Eddig jutottunk.
-          Talán ha legközelebb hazajön beavat a titkaiba – mosolygott rá bíztatóan Corinne.
-          Vagy örökre titkol előlem mindent – legyintett Fabian. – Na menjünk haza, sok volt az utazgatásból.
Forest magára húzta a fülke ajtaját. Őrület, ami a franciáknál megy. Káosz mindenütt. Persze háborúban álló ország. Mégis mit várt? Mindenütt káosz van. De még ezen a felbolydult postahivatali helyen is. három órát rostokollt sorban állva. Pedig mindenkinek csak három perc hívást engedélyeztek, hogy ne torlódjanak a sorok. Órával mérik a fülkében tartózkodót. Sietnie kell. Nincs idő a mellébeszélésre. Forest eltökélten ült le a kis puffra, s idegesen felemelte a telefonkagylót. A francia központos kapcsolta az angol londoni központot, onnan Harrow központ. S végre a számot hívhatta. Amíg kicsengett a a hívás addig Forest gyakorolt.
-          Shannon, ha akarsz mondani valamit most mond! Nem, ez sem jó… Shannon… van valami, amit szeretnél elmondani nekem? Igen… ez jobb lesz… úristen, vegyék már fel! – dobolt a fülke falán idegesen Forest.
-          Igen tessék – szóltak bele a vonalba a túlsó végen.
-          Jó napot… én… én Shannon Pricet keresném – nyögte bele megszeppenten Forest.
-          Itt nem lakik semmiféle Shannon Price.
-          És… Holly Green? – próbálkozott tovább Forest.
-          Az előző lakók egy hete költöztek el, sajnálom.
-          Várjon… nem tudná megmondani az új címüket, vagy az új telefonszámot, biztos hagytak ott valamit! – toporzékolt türelmetlenül.
-          várjon, megnézem -  hallatszott a vonal túlsó végén.
-          Jaj gyerünk már! – törölgette az izzadtságcseppeket a homlokáról Forest. Ez a fülke olyan mint egy melegház. Micsoda meleg van itt! – Nincs időm! Mi lesz már!.... – A francia időmérő megkocogtatta az üveget.  – ne… ne…ne! – sóhajtotta Forest, de már a francia központ jelentette, hogy megszakította a vonalat. – A franc! – rúgott a fülke ajtajába Forest, ahogy kivágódott és távozott a postahivatalról.
Forest kedvetlenül ért vissza a szállásra. Fejét ingatva ült az asztalhoz.
-          Semmi? – kérdezte Patrick.
-          De… kaptam telefonvonalat – bólintott Forest. – Fel is vették, csak… Shana már nem ott lakik. Elköltöztek.
-          Pech.
-          Talán meghagyták az új címet – reménykedett Forest.
-          Talán.
-          Holnap újra hívom, hátha megtalálják addig az új címet.
-          Így van, holnap is lesz nap és várakozhatsz 3 órát a postahivatalnál.
-          Neked sem írt? – kérdezte Forest Beaut.
-          Mióta vagyunk mi beszélőviszonyban? – kérdezett vissza Beau.
-          Shana, írt? – kérdezte erőszakosan Forest.
-          Nem, mondom, hogy már fél éve nem!  - morogta Beau.
-          Lefekszem, holnap korán kelünk – dőlt a tábori ágyra Forest., s a zsebéből előhúzta a nyúzott Shana képet.
-          Az az én képem – jegyezte meg hidegen Beau.
-          De te már kiábrándultál belőle nem igaz? – vigyorgott rá Forest.
-          Tudjátok fiúk, azt hiszem Dave jár a legjobban. Nem kell keresnie a lányt, mert hozzá megy haza. S fia is született – tette hozzá Patrick.
-          Gyertek már aludni! Olyan korán kelünk – mondta Forest betakarózva.
-          Jó, igaz, majd holnap a támadás után folytatjuk – lökte be a kártyáit Patrick, s ő is az ágyra dőlt. Beau követte  őket utoljára.
-          Tudjátok én tényleg nem értem, hogy hogy tudtatok azona lányon összekapni – jegyezte meg Patrick.
-          Hát… én tényleg szerelmes voltam bele – sóhajtotta Beau.
-          Hát… én meg… tényleg… lefeküdtem vele – mondta ki akadozva Forest.
-          Fiúk ha hazamegyünk, mi lesz? – kérdezte Patrick.
-          Egyikünk elveszi – mondta Beau.
-          Ez nem így megy – rázta a fejét Forest.
-          Dobjunk fel érmét és döntsön a szerencse – húzott ki egy pennyt a zsebéből Beau.
-          Oké – egyezett bele Forest.
-          Választhatsz – szólt rá Beau.
-          Írás – mondta Forest. Beau hüvelykjével megpendítette az érmét, nagy koppanással ért az asztalra.
-          Enyém a csaj – vigyorgott Beau. – De ő… téged választott – hervadt le a mosoly az arcáról.
-          Talán nem is volt ideje választani – rázta a fejét Forest. – Talán csak így alakult.
-          Belefáradtam a háborúba – sóhajtotta Patrick. – Egyszerűen már csak azt akarom, hogy vége legyen.
-          Igen, én is – értett egyet Forest, és Beau.
-          Szerinted gondol ránk? – kérdezte Beau halkan.
-          szerintem gondol rátok – válaszolt Forest helyett Patrick. – Szerinted Forest?
-          Mi? Bocs… azt hiszem… elbóbiskoltam – motyogta Forest.
-          Meghúzzátok együtt Shanát?
-          Hülye! – rázta fel a  párnáját Forest.
-          Legalább erre felébredtél! – nevetett Patrick.
-          Aludjatok már! – szólalt meg a sarokban fekve Dave.
-          Igenis apuci! Igen apuci! – mondták a fiúk kórusban, s nevetgélve elcsendesedtek.
Ami másnap várt rájuk, arra talán nem is lehetett felkészülni. Hatalmas légitámadás volt. Szinte az összes repülőjük fent volt, ahogy az ellenségnek is a levegőben. Olyan végtelennek tűnt az idő, s olyan lassítottnak a látvány. Forest gépének begyulladt motorja. Igazán nem lehetett egyértelműen látni, hogy Forest lövést kapott, a tűz, vagy a zuhanás végzett vele. Reménykedtek mind,hogy egyszerűen csak a lövés a levegőben. Mert minden más kínzó és talán sokáig tartó folyamat volt számára. Beau nem szólalt fel, hogy Forestnél maradt a Shanától kapott képe, valószínáleg a kabátja zsebébe tette, s az is vele égett a repülőgéptűzben. Patrick még cigarettára se tudott gyújtani. Dave még inkább magába mélyedt. Előző este még nevettek vele. Ma pedig már csak a szemükbe égett emlék, a lángoló, füstölő, zuhanó vadászrepülőgép, amiben Forest ült.
Nyomasztó volt az egész. Főleg a temetés a de Noir birtokon. Feldolgozhatatlan volt egyszerre minden. Utána sem tudtak elválni egymástól. Beszélni és most egyszerűen nem voltak szavaik.
-          Jó pilóta volt – mormolta Dave, mint akinek fennakadt a gramofonon a lemez.
-          Igen – bólogattak rá. Nosztalgiából abba a cukrászdába ültek be, ahonnan elindultak a háborúba. Forest helyét kihagyták az asztalnál. S csak merengtek maguk elé. Beau nagyon beforgatta magát.
-          Végülis nem békültünk ki. Úgy halt meg… hogy… igazán azt gondolta haragszom rá… Shana miatt – temette a homlokát a tenyerébe Beau.
-          Tudta, hogy a szíved mélyén már megbocsájtottál – nyugtatta Patrick.
-          Igen? – kérdezett vissza bizonytalanul  Beau.
-          Hát persze – bólogatott Patrick.
-          a legjobb barátom volt – mondta Beau.
-          Nekünk is – ismételte Dave.
-          A legjobb gép volt alatta – sóhajtotta Beau.
-          Ahogy alattunk is – felelte Patrick.
-          hihetetlen, hogy egy nő miatt vesztünk össze? – fújtatott Beau.
-          Fura lett volna, ha nem azon, hanem máson – jegyezte meg Patrick. – Én nem ezen aggódom. Hanem azon, hogy Forest végülis nem érte el Shanát – játszott a cigarettatárcájával Patrick. – Annyira beszélni akart vele… aztán… mégsem sikerült.
-          Milyen jó lett volna, ha aznap tud neki telefonálni – bólintott Dave.
-          Hát igen, annyit igazán megérdemelt volna – biccentett Beau is.
Shana a hintaszékben ülve szoptatta a fiát. Halkan dudolászott neki, ahogy a bejárató ajtó csapódott. Holly trappolt be a nappaliba.
-          Szia – nézett fel rá Shana.
-          Szia – zihálta Holly.
-          futottál?
-          Jah, egy kicsit – nézte a szopikázó Kevint Holly.
-          Vettél újságot? – kérdezte Shana.
-          Igen  - bólintott Holly.
-          és?
-          Fejezd be amit csinálsz – mondta Holly, a kanapéra ülve. Shana nézte, ahogy Kevin lassan elbóbiskol a karján. Levette a melléről a kisfiút, s letette a kanapéra Holly  és maga közé pihenni.
-          Igen?
-          Olvasd, kizárt, hogy ezt szóban közöljem – hajtotta az újságot úgy, hogy a gyászjelentések legyenek felül. Shana kikerekedett szemmel vette át az újságot. Forest de Noir temetési szertartását megtartották a de Noir vár parkjában…
-          Nem! – kapta a szája elé a kezét Shana. Reszketve nézett le maguk közé a békésen alukáló Kevinre. – S még csak nem is mondtam el neki!
-          Mondtam hogy beszélj vele! Háború van Shana! Csak az itt és most létezik! Semmi más! Miért nem ordítottad a képébe ott az utcán, hogy nézd fiad született!
-          te is mondhattad volna neki!
-          Nem az én feladatom közölni vele, gondoltam te leszel annyira felnőtt, hogy megteszed Te! – felelte Holly.
-          Istenem, istenem – állt fel Shana, s járkálni kezdett. – Nem… nem hiszem el.
-          Ott áll feketén- fehéren. a gyászoló család írta be. A családja csak tudja, hogy mi van – mondta Holly.
-          Igen, hát persze… még csak el sem tudtam menni a temetésre. Nem is tudtam róla… - nézett tanácstalanul Shana.
-          Mert csak most hozta az elesettek névsorát is az újság – lapozott át Holly, s ott is megmutatta Forest nevét.
-          most mit csináljak? – kérdezte Shana.
-          Talán közölhetnéd a gyászoló családdal, hogy nálad is van valaki, akit érint a dolog – intett a fejével a békésen szuszogó Kevin felé Holly.
-          Ó nem…. azt nem… - hebegte Shana.
-          Shana! Elég volt, ne tetézd tovább a butaságaidat a halogatással, a késleltetéssel, nézd meg mit értél el vele?
-          Azt vártam, hogy Forest hazajöjjön!
-          Hát nem jött!
-          Ezt nem tudhattam!
-          Mert beijedtél, amikor ott álltál vele szemben!
-          Ne kiabálj,felébreszted a kicsit – sziszegte Shana.
-          Jó, akkor legalább ne utasítsd el elvből a javaslatomat. Gondold át, legalább ennyit ígérj, hogy meggondolod.
-          Jó meggondolom, hogy írok a családjának. Így megfelel?

-          Igen, majd még beszélünk erről – bólintott rá Holly.

7 megjegyzés:

  1. Jesszusom, Callie, szegény Forest... Úgy sajnáltam, mindig egyetlen lépésre volt...
    Tudtam, hogy ez lesz, mégis megrázott és már-már váratlanul ért. Régebben folyton azt mondtam, hogy olyan unalmas az élet, igazán jöhetne már egy háború... De ezt inkább kihagynám, ha lehet. Ne legyen. Háború nélkül is elég borzalmas világban élünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lau!

      Ezzel Forest szála végleg lezárult :( A sors nem hagyta azt az egy lépést. :( Igen, én is pontosan ezt éreztem, hiába tudtam még gondolatcsírájában is, hogy ez fog történni, miközben írtam, teljesen kikészültem... hát azóta is próbálok helyrevergődni :) Én sem hiszem, hogy a háború lenne a legjobb megoldás az unalom ellen. Azért ennél táncsak akadnak jobb elfoglaltságok is. Nem vagy te katona Lau. De szerintem még azoknak se az a mondása, hogy húúú de unalmas ez a munka, elférne már egy kis háború :)))) van épp elég gond, háború nélkül is...
      Na jön még egy kis Kevin, és utána... úgy látom, Maria és Robin következik a szavazás szerint ;)

      Pusszantás: Callie

      Törlés
  2. szia nagyon jó rész lett...szegény forest....nagyon meghatott.....de nagyon várom a kövi részt........

    puszi :Ibi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ibi!

      Még egy rész. :) Foresthez. :) Elég szoros a verseny... hát majd kiderül, mi lesz a vége. :))
      Pusz: Callie

      Törlés
  3. Szia Callie!

    Mint látom, a szavazás nem abba az irányba sodródik, mint vártam. De egyszer csak elkövetkezik az én időm is. :D

    Nagyon szép kis részt hoztál össze, minden benne van.
    Először is Fabianék nem találnak semmit.
    A Forest - Beau vita csak tovább folytatódik, majd Forest szörnyű halálával ér véget. Nagyon sajnálom őket. El se tudom képzelni, ez mennyire rossz.

    Már csak egy rész, és vége. Nem akarom tudni, mi lesz, de muszáj megtudnom. érted. Muszáj. Remélem sikerül kellőképpen kezelnem a múlandóságát.

    Nagyon szépen köszönöm ezt a részt.

    (Kis mese, pénteken voltam IHM és Tankcsapdakoncerten.
    Az Irigy Hónajmirigy koncerten a jobb oldalon, a hangfalon belül, a 2. sorban álltam. Baromi jó volt, jót nevettünk, énekeltünk, meg az egyik csajszival jóban lettem, aki mellettem volt.
    A Tankcsapdán a hangfallal szemközt álltunk, tehát már a bemelegítésnél és hangolásnál is kaptunk eleget. Ez a koncert kezdetével a tetőfokára hágott, elképesztően jól éreztük magunkat. Sok számot nem ismertem, volt amit hallomásból, de a végén már teli torokból üvöltöttem a szövegeket.
    Sok sok embert elvittek a "Szekuritis"- ek, sorra emelgették ki őket a 8000-es tömegből.
    Már teljesen meghülyültünk, volt ott hairbang/headbang, topogós, sikongatás, üvöltözés, ugrálás, kézrázás, tombolás, fül- és hangszál károsodás :D

    Aztán lekéstem a buszom, és apának kellett bejönnie értem. Kaptam egy kis szidást, de ez már csak az én hibám :D Megérte.)

    Remélem jól vagy.

    Üdvözöllek: Nita :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nita!

      Akkor jó kis koncertélményekkel gazdagodtál itt az elmúlt időszakban. :) Az a finom, amikor néhány napig semmit sem hallasz utána :))) a hangfalhoz túl közel lenni jár ilyen hatással. Mh nekem az egyik előzenekaruk a nagy kedvenc a Sex Action, Tankcsapdán még a télen voltam jubileumi koncertjükön és nagyon jók voltak tényleg.
      Most új favoritom van. Egész nap ezt hallgatom... főleg a német tanulás közben akadtam rájuk: Revolverheld. Nagyon jó kis zenéjük van, jó témákkal, meg hát a frontember azért látványnak sem utolsó. :)))

      Nem szeretem a koncerteken a baromarcokat, én nem is szoktam a dühöngő közelében lenni, de akkor ez vmi agyament közönség lehetett, mert általában nem szoktak "balhék" lenni, legalábbis amiken én voltam, ott mindig minden okés volt.. épp néztem, hogy a biztonságiaknak nincs is munkájuk csak támasztják a kordonokat és kész. :))) Azért egy pengetőt jó lett volna megszerezni... na azért tényleg megérné elöl csápolni :)))

      Mh az éjszakai barangolásokról nekem is vannak élményeim... hát meglátod... ezek lesznek a legjobb nosztalgiaemlékek... örülök, hogy jól érezted magad és épségben hazajutottál. :)
      S köszönöm az élménybeszámolót, jó lenne több ilyet is olvasni.

      A meleg ellenére minden oké, ha még intravénásan adagolhatnám a Revolverheld-et akkor már minden mennyország lenne :)))

      Mit dir chilln :)

      Üdv: Callie

      Törlés
    2. Szia Callie!

      Jó is volt, és én is elmenem volna bárhova, csak hát a távolság... Meg mégiscsak jó az első sorban csápolni, de hátrafelé dobálták, az egyik dobverő meg felénk esett, de pont elrepült a kezem felett, pedig fel is ugrottam. Szomorú.

      És tudok németül, csak a chilln szót nem ismerem, de a chillen a hideg... szerintem az lenne, csak akkor vagy rosszul van ragozva, vagy szleng. (A hidegeddel? Nem értelmes így.)

      Utánakerestem a zenekarodnak, és ha német zenéről van szó, vagy az Eins, zwei Polizei, vagy Tokio Hotel.

      Üdvözöllek, és köszönöm válaszod : Nita :D

      Törlés