Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2015. július 13., hétfő

Szállj velem!

Fújt a szél, friss illatot hozott. Jól esett belélegezni. Kevin mély levegőket szippantott a levegőből, a szél fújta a fűszálakat, a vadnövények hajladoztak a szélben. Nagy zúgással egy repülő húzott el a feje felett. Kevin hátravetette a fejét és felnézett a felhők szabdalta kék égre. Gyönyörű szeles idő volt.
-          A legjobb idő a felszállásra – hallatszott a nevetős férfias kiáltás. Kevin a szélfútta mezőn megfordult és a mező közepén fehér festett repülőgép mellett állt Forest. A légcsavart már bepörgette, zúgott a repülőgép motorja. – Tik-tak -  ütögette meg mutatóujjával a repülősóráját Forest. – Késtél, és a repülő nem vár – kacsintott féloldalasan Forest és a gép felé  intett a fejével.
-          Apa? – esett le az álla Kevinnek és nézte apja szélfútta haját, a mellkasát csapkodó repülős sálat.
-          Szállj fel velem fiam, még úgysem repültünk együtt – nyújtotta a kezét Forest. Kevin csak döbbenten nézte apja kinyújtott tenyerét, hitetlenkedve belecsapta a kezét. – Na készen állsz? Egy repülésre?
-          Igen – nyögte Kevin.
-          Ez a beszéd. Szárnyalj apáddal, na gyerünk – pattant be a gépbe fürgén Forest. – Sapkát felvenni, öveket becsatolni és készülj életed legjobb élményére – kiáltotta Forest. Kevin ügyetlenül behajtogatta magát a repülőgépbe, és már a magasban is voltak.
-          Hű! – nézett le Kevin a felhőkre és csak bámult ki a repülőből, meg nézte apja fejét maga előtt.
-          Fentről hidd el minden szép! – nevetett Forest. – Ugye hogy az?
-          Igen.
-          Csináljunk egy csavart? – kiáltotta Forest és már forgatta is a gépet felfelé, aztán kecses ívben átfordultak és egy nyújtott nyolcast írtak le a levegőben. – Ez az! Jupiii! Csináljuk még egyszer! Gyerünk! Kiálts, hallják csak odalent mind a félősek, hogy mennyire élvezzük a repülést!
-          Ez az! – rikkantotta Kevin is nevetve.
-          Hóóó! Figyelj, most lefelé száguldunk! Hoh-hóóó!-  kiáltotta Forest, együtt kiáltoztak, rikkantgattak bele a levegőbe, szállt a hangjuk, belefújt a szél a szájukba is, de nem is törődtek vele, csak repültek, nevetve, szárnyalva, boldogan. Forest kifulladva lazította meg a sálját, ahogy földet értek. Kevin is kiugrott a fűre és csak nézte apja széles mosolyát, meleg tekintetét és termetét.
-          Jó csapat lettünk volna igaz Kevin? – veregette meg Kevin vállát.
-          Igen, nagyon jó csapat lennénk apa – mosolygott Kevin is.
Mi ez a szorítás? Már mióta markolja apja kezét, de itt itt érintette meg a vállát. Kevin nyugtalanul próbálta kiszabadítani a karját a szorításból. Percekbe telt mire ráébredt, hogy a saját karját szorongatja, és már teljesen elzsibbadtak a karjai. Kevin bágyadtan nézte a takarója szélét. Majd nagyot fújtatott. Hát persze! Csak álom volt.
Rosszkedvűen trappolt le az étkezőbe, ahol a nagyapja szokásos reggelijét fogyasztotta. Felnézett rá, a napi újságból. Kevin haragosan pislantott vissza rá.
-          Ballábbal keltél Kevin?
-          Mondhatni – zuhant magába Kevin ahogy a reggelihez ült. Vajazta a pirítósát. Fabian futólag felpillantott unokájára.
-          rossz álom?
-          Pfh! – fogalmazta meg egy tömör fújtatásban Kevin.
-          Zaklatott vagy – foglalta össze Fabian.
-          Apámmal álmodtam – vágta ki Kevin, hogy véget vessen a faggatásnak.
-          Foresttel?
-          Igen, ő az apám nem? – mordult Kevin.
-          De hát…
-          Tudom, nem lehet valóságalapja, csak képek összerakása, nekem még valós emlékeim sincsenek róla, mint nektek. Szoktál róla álmodni? – kérdezett rá Kevin.
-          Igen. Néha… de… nem mindig jó álmok – bólintott Fabian. – Neked?
-          Jó volt. Szinte… fel sem akartam kelni. Együtt repültünk. Elvitt magával… - Kevin hátradőlt a széken és csak meredt maga elé. – Elment az étvágyam – állt fel Kevin és a reggelizőasztalt otthagyva kilépett a vár épületéből.
-          Szedtem a kertből egy kis friss… - lépett be a várudvar felől Corinne. – Kevin? – nézte a fiú félbehagyott reggelijét Corinne.
-          Foresttel álmodott – sóhajtotta Fabian.
-          Hiányzik neki az apja – tette le a kosarat Corinne.
-          Nem is volt neki sose.
-          Volt, aki az lehetett volna. Már maga ez a tudat is elég. Akárhogy is, egy apa hiányzott neki.
-          Apja helyett apja voltam.
-          Fabian, ez nem ugyanaz te is tudod.
-          Utána megyek, úgyis tudom hova ment – állt fel Fabian is a reggeli mellől és lesietett a várlépcsőn.  A murva csikorgott a talpa alatt, szétugrottak a kis kődarabok minden lépésére. Ezen a helyen nem lehetett halkan jönni, a közeledő lépteit a murva felerősítette. Kevin a kis márványpadon üldögélt a napfényben. Lehajtott fejjel, karjaival a combjaira nehezedett s nézte a lábai közt a márványt. Ujjait összekulcsolva ült. Nem is nézett fel a közeledőre.
-          Szia! – köszönt az unokájának Fabian, s térdénél megcsippentve a nadrágot feljebb húzta, s leült az unokája mellé a padra.
-          Szia – dünnyögte vissza Kevin még mindig csukott szemmel.
-          Szeretem ezt a helyet, olyan nyugodt – nézett körbe a síremléknél Fabian.
-          Igen, én is szeretem, sokszor megnyugtat – bólintott rá Kevin.
-          Ha bántott valami, szomorú voltál, vagy magányos, vagy dühös, vagy csak bizonytalan… a lelki viharok elől te mindig ide menekültél. Apádhoz. Még akkor is ha mi ketten veszekedtünk.
-          Hova mehettem volna máshova? – nézett fel rá Kevin.
-          Nem lehet könnyű neked Kevin. Sajnálom.
-          Már megedződtem a néhány év alatt.
-          De most más volt igaz?
-          Igen. Egy pillanatra, olyan volt, mintha apám élne, és eljött volna hozzám. Értem. Pocsék volt felkelni, és arra gondolni, hogy mindez nem valóság – nézett fel a márvány síremlékre Kevin, s apja mosolygott vissza rá a képről.
-          Talán túl erős Forest emléke… talán máshogy kellett volna mindent – sóhajtott Fabian. – Akkor kevésbé élne itt közöttünk ennyire valósághoz közeli illúzióban.
-          Nem nagypapa, jól csináltad, azt hiszem kellett ez az erős oszlop, ami az emlékezésben erőt ad nekünk. Szeretem apám emlékét. Ha ez nem lenne, ezzel is kevesebb lennék – ingatta a fejét Kevin. – álmomban azt mondta, hogy jó csapat lettünk volna – biggyedt le Kevin szája széle, s érezte, hogy elfutja a szemét a könny.

-          Jó csapat lettetek volna, az biztos Kevin – karolta át az unokája vállát Fabian, s magához húzta a gyereket. Kevin szabadjára engedte a könnyeit, s csendesen sírdogált ott apja sírjánál.


6 megjegyzés:

  1. Szia Callie!

    Kevinnek mindig is hiányozni fog az apja, pedig nem is ismerte. ezt már nem lehet megváltoztatni. Keserű érzések kerülnek előtérbe, de az élethez hozzátársul a halál is.
    Megint szépen megírtad ezt a részt. hogy már szinte nem is volt szomorú, csak kissé zaklatott hangvételű. mikor Forest mondta, hogy repüljünk fia, akkor tudtam, hogy ez csak egy álom lehet. Megint nagyon jó részt hoztál össze, és ezt köszönöm!

    Üdvözöllek: Nita :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nita!

      Néha azért formába tudom még rázni magam. És jön egy-egy ilyen fejezet is. Jól esett Forestet egy kicsit újra látni...egy pillanatra tényleg látni, hogy milyen is lehetett volna mindez...ha él, és velük van...

      Kezdem észrevenni magamon, hogy csak férfiakról tudok normálisan írni.:))) mármint az ő karakterük úgy tényleg létezik és él, a nőket sokszor mintha csak statisztának használnám és csak arra kellenének, hogy a de Noirokat világra hozzák... mh nem tudom mikor csúszott ki a kezem közül Shannon, nagy szabadulóművész a csaj... az elején még úgy imádtam... csak aztán jött Kevin és annyira lekötött... hogy őt kiformáljam és megalkossam, hogy kicsit olyan lett, mint amikor elkezded kifaragni a szoborból az alakokat és annyira Kevin és Forest volt a lényeg, hogy Shannon lett az a tömb, amit végül vagy egy farönknek vagy vmi hasonlónak hagynak meg a szobrászok, ott a lábuknál, ami a statikus súlyt jelenti a talapzathoz, hogy megálljon az a fránya szobor.

      na mindegy most elsirattam Shannont is egy kicsit... ez a történet nekem csupa veszteség. oda a főszereplőm, most meg a női karakterem is. :)
      a továbbiakban kontrollálom magam és igyekszem tisztességes női szereplőket alkotni, most ez lesz az új célkitűzésem :)))
      Örülök, hogy tetszett az a rész :)

      Üdv: Callie

      Törlés
  2. Drága Callie!
    Az, hogy az előző fejezethez már nem tudtam rendes kommentet írni, nem azt jelentette, hogy meguntam a történetet, hanem azt, hogy már annyira szeretem, már annyira hozzám nőtt, hogy nem tudok róla nyilatkozni. Könnyes lett a szemem, mikor ezt a fejezetet olvastam... Elhittem, hogy Forest valahogy mégis él, és valóság az álom. Aztán meg, mikor Kevin felébredt, akkorát estem vissza a valóságba... :(
    Nagyon jó ez a történet, ahogy az összes többi is, amit írtál eddig. Nagyon-nagyon várom a folytatást, akkor is, ha nem lesz boldogabb, mint ez a fejezet.
    Puszi: Laura

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Laum!

      Oké, depis hangulatban vagyok, bocsánat. Most gyönyörűen illusztrálja a belső világomat az ablakon kívüli világ. az ereszről megeredt hegyi forrásként csordogál az eső és zuhanyozhatnék a teraszon is olyan intenzív az égi áldás.
      mondtam. én ezen a történeten egy csomót bőgtem, pedig én írtam. Utána meg méltatlankodtam, hogy már megint nem sikerült úgy megírni ahogy akartam, utána jött a mélyrepülés, Foresttel együtt belezuhantam lelkem mély bugyraiba.
      Még eleven bennem ez az egész. Próbálom feldolgozni, hogy vége Forestnek és új távlatok nyíltak, csak egyelőre nem tudok mit kezdeni vele...mostanában eléggé befelé fordultam... mh...

      Azért örülök, hogy még tudjátok élvezni a történetet. Azt hiszem még lesz egy-két aranyos megvillanás... ami aztán jól a mélybe húz megint. :))) Az egész történet ilyen keserédes nekem...

      Na pusszantlak:
      Callie

      Törlés
  3. nagyon sajnálom hogy még csak most írok de még csak most értem haza...... szerintem is nagyon jó lett ez a rész is..... sajnálom kevint....én is teljesen beleéltem magam a történetbe.....nagyon nagyon várom a folytatást.....

    U.I:reméllem nem fogsz nagyon magadba süllyedni az árt az egészségnek.....!!!!! ;-)

    puszi:Ibi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ibi!

      Remélem jó utad volt! És sok fényképet készítettél :)
      Kevin... ő is bevéste magát egy kicsit a fejembe most már, lesz egy külön kis fiókocska neki, mert annyira megfüggtem. Túlságosan is beleéltem magam ebbe a történetbe... Forest és Kevin alaposan hozzádolgozott a hangulat és lelkiállapot zúzáshoz. :)

      Ja próbálok kimászni a mélyből, majd hívok egy szippantós kocsit, hogy jöjjön értem. :)))
      Pusz: Callie

      Törlés