Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2015. július 12., vasárnap

Lég-örvényben

 Shana két hetet Holly szüleinél lakott. Az anyja is itt kereste fel szűkszavú utasításával, hogy elrendezték, költözzön addig a távoli nagynénje házába. Egy kis bekerített gazdaságba, amíg megszüli a gyereket. S most, míg az állapota nem látszik. Holly úgy döntött, hogy vele utazik vidékre. Így kevésbé lesz gyanús, ha Shana eltűnik a városból. Shana a vidéki vendégszoba hímzett ágytakarójára ült. A hasa előredomborodott a combja fölé. Holly a hintaszékban lökte magát ritmusosan.
-          Hogy tetszik a bölcső? – paskolta meg új szerzeményét Holly. – A keresztgyerekemnek.
-          Túl jó vagy hozzám – rázta a fejét Shana.
-          A keresztanyutól minimum – nevetett rá Holly. – Hé, most már nehogy szomorkodj. A dolog eldöntetett. Ha szomorú vagy a kicsi is érzi, és azt hiszi, hogy nem várják őt, hogy meg sem kellene születnie. Most már örülj! Itt vagy, babád lesz. Foresttől! – mosolygott Shanára melegen Holly.
-          A lánykollégium fele meghalna az irigységtől ha tudná. Forest téged akart. S Te az ő gyerekét fogod világra hozni! Ez aztán… hűha! – lelkesedett Holly.
-          Nincs az elesettek közt – hajtotta össze az ágyon szétterített újságot, amit csakis a frontról érkező hírek miatt vásárolt.
-          Az jó hír! Nem írják, hogy mikor jönnek haza? – kérdezte Holly.
-          Nem. De nem is akarnék találkozni vele – mutatott terebélyesedő hasára Shana.
-          Pedig de megnézném, ahogy kerekedik a szeme! – nevetett Holly. – Talán együtt lehetnétek. Még emlékszel rá milyen volt vele?
-          Igen – hajtotta le a fejét Shana, s mosolyogva átsimította a hasát. – Fantasztikus volt Holly, annyira… fantasztikus volt, hogy megérte… - sóhajtotta Shana.
Patrick lobogtatva hozott egy darab papírt.  Forest a hátizsákból felnézett a belépőre. Patrick vigyorogva adta át a lapot. Forest lenézett a címre.
-          Megszerezted?
-          De meg ám! – vihogta Patrick. – Kellett érte egy kis figyelemelterelés, de abban igazán jó vagyok.
-          Mit csináltál?
-          Azt mondtam, hogy eltűnt Shana képe az ágya mellől.
-          És tényleg eltűnt? – nézett rá Forest.
-          Jah, itt van nálam – röhögte Patrick, s azt is Foresthez dobta.
-          Most mit csináljak ezekkel? – emelte fel egyik kezében a képet a másikkal a címet Forest.
-          Írj neki!
-          Na jó de mit?
-          Szerelmes levelet, olyan kis turbékolósat, tudod, ahol összebúgnak a madárkák és fészket raknak – tette a tenyerét Forest fejére és kicsit megrázta.
-          Hülye! – fújtatott rá Forest, s tanácstalanul nézte a címet.
-          Ne légy már ilyen töketlen!
-          Nem írhatom neki, hogy Szia Shana, nem lettél véletlenül terhes a legutóbb? – gúnyolódott Forest.
-          Csak kezd el írni! – nyomta le a székbe az asztalhoz Patrick.
-          Nem vagyok egy levélíró típus – vonakodott Forest.
-          Nem, te a kúróstípus vagy, bocs elfelejtettem, hogy csak kefélni tudsz! – lökte az asztal felé Patrick.
-          Írjad, vagy kicsinállak! –tartotta a revolverét Forest halántékához Patrick.
-          Megzakkantál – lökte félre a revolvert Forest és elővett egy tiszta papírlapot.
Kedves Shannon
Drága Shannon,
-          Mondtam, hogy nem megy ez! – gyűrte össze a papírt Forest és a szemetesbe dobta.
-          Ne görcsölj rá!
-          Nem görcsölök.
-          De igen, azt teszed, nézd még a tenyered is ráizzadt a lapra – mutatott rá Patrick.
-          Nem akarok neki írni!
-          Dehogynem akarsz! Majd meghalsz a bizonyosságért, hogy tudd mi van vele. Miért nem teszed fel neki csak így a kérdést: Hogy vagy? Minden rendben veled?
-          Nem gyanús ez?
-          Udvarias érdeklődés.
-          Azt mondtam neki hogy nem írok levelet.
-          Megváltozott a véleményed.
-          Azt fogja hinni, hogy belezúgtam!
-          Annyira úgysem állna messze az igazságtól! – jegyezte meg Patrick.
-          De igen is!
-          Ne húzd az időt! Írjad! – ült le mellé Patrick.
-          Jól van – adta meg magát újra Forest.
Shannon,
az eltelt hónapok alatt…
-          Most mit írjak?
-          Írd azt: rájöttem, hogy beléd szerettem – nevetett Patrick.
-          Ez nem vicces! – csattant idegesen Forest.
-          Tudod, mit ez annyira jó, hogy hozok egy üveg italt mellé – pattant fel Patrick. Forest egyedül maradt a levélkezdeményével. Végül nagy sóhajjal folytatta.
bár sok idő eltelt, nem tudom megmagyarázni, mégis úgy döntöttem, hogy írok neked, tudatom veled, én életben vagyok és jól vagyok. Szeretném ha válaszolnál a levelemre, ha lehet postán maradó levélben Beau miatt.
Remélem minden rendben veled.
Forest
-          Vigyázzatok!
-          Mi a fene!?
-          Futás! Futás! – Forest az asztalon fekvő fényképért nyúlt, miközben fülét megütötte a bombák zaja. Túl közel állomásoztak az ellenséghez. Ez most már biztos. Röhejes lenne a földön meghalni egy pilótának. Ez nem is méltó hozzá. Forest felpattant, hogy a menedékhelyre igyekezzen, de süvítő lövedék hangja, megrezgett a föld, elsötétedett minden, s Forest a földnek csapódott.

Amikor magához tért azt sem tudta hol van. A tábori kórházban feküdt egy hordágyon. A feje hasogatott, szirénák hallatszottak mindenfelől. Füst és káosz az egész tábor. Forest megmozgatta az ujjait, s ökölbe szorított kezét egy éles papír vágta. Shana fényképe.
-          Én találtam rád – szólalt meg nyersen Beau.
-          Kösz.
-          Ne köszönd. Azt kerestem, ami nálad van – bökött a Forest kezében szorongatott képre.
-          Én…
-          Elloptad! – sziszegte vádlón Beau.
-          Nem… én…
-          Tudod, hogy mennyit jelent nekem! És te tréfát csináltál belőle. Szórakozol rajtam, és az érzéseimen.
-          Fogd már be! Itt van a képed Beau, légy vele boldog! – markolt rá a képre és Beauhoz vágta.
-          Tönkretetted a képet! Összegyűrted, tudod hogy azt viszem magamhoz az ütközetekre! – ordította rá Beau.
-          Tudom és mondom hogy nem én vettem el!
-          Ne hazudj ott volt a kezedben! Minek az neked! Sosem érdekelt Shannon! – kiáltotta Beau. Forest felállt a hordágyról, megszédült.
-          Ne hisztizz már Beau nem vagy lány! – szólt rá ingerülten Forest, miközben lüktető fejéhez nyomta a homlokát.
-          Én szerelmes vagyok belé!
-          S mégis mit értél el vele? – förmedt rá hányingerrel küzdve Forest.
-          Talán képzeld, értékeli, ha valaki vár rá és csak távolról csodálja.
-          Hát rohadtul nem értékeli! – vágott közbe nyersen Forest.
-          Mit tudod, te azt, fel sem érsz hozzá. Soha rád sem nézne! – támadta Beau.
-          Nem is ismered őt! – ordította rá Forest.
-          Hát képzeld, én levelezek vele, sokkal jobban ismerem mint te! – kakaskodott Beau.
-          Érdekes, mégis én feküdtem le vele! – harsogta magából kikelve Forest. Döbbent csend követte a kijelentést. Forest összepréselte a szemeit. Basszus! Kimondta! Miért nem tudta tartani a száját!  - Forest előredőlve öklendezni kezdett. Beau megrökönyödve nézett rá. Fel sem, fogta, hogy Forest kettejük közé hányja a vacsoráját.
-          Ez… én ezt nem hiszem el -  nyögte Beau Forestet nézve. Forest köhécselve  törölte a kézfejébe a száját.
-          Hát pedig elhiheted. Miért akarnék felvágni azzal, hogy egy totál középszerű csajjal voltam? – kérdezte dohogva Forest.
-          Te szemét! – Beau ököllel Forest arcába vágott. Forest hátratántorodott. – Bemocskoltad magaddal, te rohadék! Azt hittem a barátom vagy! Te meg a hátam mögött kiröhögtél és rámásztál Shanára! – rontott Forestnek, s a dulakodásban mindketten a földre zuhantak.  Forest elvesztette az időérzékét, egyáltalán nem tudta mióta próbálták Beauval kölcsönösen kiütni a másikat és lenyomni, hogy hány ütést mértek egymásra, vagy hogy meddig bírják még, viszont ő nagyrészt az eszméletéért is keményen küzdött, meg hogy közben ne hányja el magát újra. Végtelennek tűnő percek voltak, mire Patrick odaért és szétszedte őket.
-          Normálisak vagytok?! – ordított rájuk, szétszedve őket egymástól.
-          Lefeküdt Shanával! – mutatott Forestre vádlón Beau.
-          Nekem esett! – tárta szét a karját Forest az ágyra rogyva.
-          S nincs elég ellenség, aki meg akar ölni minket, ti egymást is meg akarjátok ölni? meg tudtok lenni egymással? – kiáltozta Patrick a két srác között állva.
-          Meg – dünnyögte Forest. Beau sötéten nézett rájuk, aztán sarkon fordult és elviharzott. – Odalett a címe! – dőlt hanyatt az ágyon Forest, s felhúzta a lábát. Patrick lehajolt az összegyűrt fényképért és Foresthez dobta az ágyra. Forest bágyadtan nyúlt érte, s széthajtogatva Shana képére nézett. – Szétvertem a kezem -  nézte a kézfejét fintorogva Forest.
-          Beau meg a képedet – felelte rá Patrick. Forest megtapogatta az arcát amin komoly zuzzanatok voltak.
-          Nem tudtad volna tartani a szád? – nézett le rá zsebre tett kézzel Patrick.
-          Már megint sokat pofázott Shanáról. Meguntam. Most legalább már nem fog annyit kelepelni róla – fröcsögte Forest.
-          előbb-utóbb várható volt hogy ez lesz.
-          Mi?
-          Hogy egymásnak estek Shana miatt. A kérdés csak az volt, hogy Te esel neki, amiért Shana után nyáladzik, vagy ő esik neked, amiért gerincre vágtad a szerelmét.

-          Azt hiszem hánynom kell – ült fel Forest és a legközelebbi vödörbe kiadta gyomra tartalmát.


8 megjegyzés:

  1. Szia Callie!

    Nincsenek szavaim. Ez...ez nagy volt. elkerekedett szemmel olvastam végig. komolyan mondom, nem lehetett valami szépséges látvány. A szám is tátva maradt. Ezt nem hittem volna. de ez nagyon ütősre sikeredett. Már attól féltem, az írás közben fog meghalni Forest. De végül, nem tudom, mi lesz a levelezésekkel. Most nagyon felcsigáztál. Várom a következő részt!

    Üdvözlettel: Nita :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nita!
      Végülis tudjuk, hogy lezuhan a repülőgépe, tehát valószínű, hogy valami harc közben fog meghalni. De valóban jó a megérzés, közeledünk a finish felé.
      ütős lett? Annak örülök, én már nem érzek semmit az egésszel kapcsolatosan, annyira kigyilkoltam mindent magamból.

      Üdv: Callie

      Törlés
  2. Drága Callie!
    Nem találok szavakat. Hozd gyorsan a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lau! Azt hiszem tényleg egyre zuhan már a Forest történet, mert egysoros válaszokból mindig tudom, hogy már nem igazán lehet mit írni. Na nyugalom, a jövőhét végére már véget ér a történet. kitartás addig is, remélem bírjátok még...

      Törlés
  3. szia fuuuu hát ez nem semmi....... nekem nagyon teszett.....szegény beau......nem tok mit mondani nagyon várom a folytatást!!!!! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyébként tökre meglep, hogy várjátok a folytatást :))) Tényleg... én már tényleg a depresszió mélyén vagyok az egész történettel kapcsolatban.... meg úgy az írásaimmal kapcsolatban is. Megint véget ért egy történet és elégedetlen vagyok magammal...

      Törlés
  4. Szia callie :) Egy kicsit lemaradtam az olvasással és most értem el idáig. Az új részek nagyon jók lettek. Nem találok szavakat! Már várom a folytatást.
    Pusz: kitti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kitti!

      Gyorsan bepótoltad a lemaradásokat, ha már itt jársz. :)
      További jó olvasást!

      Pusz: Callie

      Törlés