Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2018. augusztus 22., szerda

Make Love

Az irodalom érettségim nem lett a legfényesebb. Anyám nem lesz igazán elragadtatva az érettségi eredményemtől, de engem meg már nem érdekelt az egész érettségi. A bizonyítványommal a kezemben kilépek a kapun. Végeztem a középiskolával. Végre többé már nem vagyok középiskolás. Egészen felszabadító érzés. A suli előtt meg sem lep, hogy a Ford parkol. Beletúrok a hajamba és beereszkedem Ace mellé az ülésre. A Losing my religion szól. Vajon ennek mi lesz az üzenete? Meglepődve nézek Ace-re, s ő széles vigyorral az arcán rámkacsint.
  • Na A+? - kérdezi, miközben gázt ad.
  • Ennyire strébernek nézel? - ráncolom a homlokom.
  • Hát… kicsit.
  • Sem a francia, sem az angol irodalom nem lett A - rázom a fejem.
  • De a matek igen.
  • Az igen.
  • Akkor a lényeg megvan - bólint elégedetten Ace. - Mihez kellett?
  • Pénzügy és számvitel.
  • A manchesteri egyetemen?
  • Aha - lerúgom a cipőmet és kikönyökölök az ablakba. Ma süt a nap. Kirándulós időnk van. Akkorát sóhajtok, hogy Ace rámnéz.
  • Mi az?
  • Túl kell élnem egy szalagavatót, puccba vágva, fényképezés, meg minden. Partner nélkül. Ez volt az alku, hogy elmenjek arra a klubestre - lehet az hallatszik a hangomon, hogy már megbántam? Ace semmit nem szól. Az az est ott van közöttünk. Kisorol és egy benzinkútnál megállunk.
  • Tankolunk - jelenti ki Ace.
  • Oké - visszahúzom a cipőimet és  én is kiszállok. Ace a kocsi tetején dobol az ujjaival, amíg tankol. Előremegy az üzletbe, és én követem.
  • Hozhatok egy csokit? - kérdezem, Ace csak biccent, s az édességpolcnál válogatok.
  • Négyes kút lesz… meg egy kék durex -  egy karamellás cadburyt választok, s ahogy Ace mellé állok a csokit a pultra teszem… és ledermedek. Ez… ott egy óvszeres doboz. Megkövülten állok. Hallottam is, hogy kérte, de fel sem fogtam. Minden óvszer, cigaretta és a drágább alkoholok a benzinkutas mögötti polcokon vannak. Szóval igen, tényleg kérnie kellett. Most meg ott áll a kék kis doboz a táblás csokim mellett. Ace meg sem rezzen. Fizet, aztán a dobozt a tenyerébe fogja, a csokit meg átnyújtja nekem. Azt hiszem még mindig tátott szájjal bámulok ki a fejemből.  Lassú léptekkel követem Ace-t a kocsihoz és darabosan beesek mellé az ülésre. Ace kettőnk közé a pohártartóba dobja az óvszeres dobozt. Te jó ég! Úgy vette mint egy csomag papírzsebkendőt. A szívem össze-vissza ver és nem merek Ace-re nézni. Ace elindítja a Daft Punktól a Make Love című számot. Oké, megállt a szívem kész. Ace egy hazaúttal kicsinál. Totál belevörösödök. Tisztában vagyok vele, hogy Ace azért vette most a kútnál az óvszert, szándékosan, hogy én is itt legyek vele. Hogy lássam. Hazavágott. A múltkoriért. Mert annyira kiakadtam rá. Mert olyan pipa vagyok rá, hogy nem hajlandó tovább menni velem. Erre tessék!
  • Még mindig a klubest igaz? - kérdezi Ace.
  • Egyszerűen elegem volt ebből Ace, hogy te mindent megtehetsz, én… meg igazán… hozzád sem érhetek... - olyan akadozva mondom, aztán elfulladok a mondandómban. Ace is kikönyököl az ablakba és a sapkáját igazgatja.
  • Ott…. a klubban. Egy hajszálon múlt - mondja Ace rekedtesen. - De még időt akartam hagyni neked. Kettőnknek. - A fejemben visszhangzik minden szava. Kettőnknek...egy hajszálon múlt! Tényleg akarta! Ő is!
  • Na ezek után végképp nincs kedvem a szalagavatómhoz… nélküled - veszek mély levegőt.
  • Menj el Liv! - néz rám Ace. - Mert akármi lesz később, az lesz… hogy miattam nem mentél. Nem akarom, hogy megbánd, hogy miattam lemaradtál a szalagavatódról.
  • Jó! Csak tök egyedül leszek! - nézek el rosszkedvűen.
  • Van egy ötletem - kacsint rám Ace.

Tehát a szalagavatóm estéjére készülök. A hosszú tüllös sötétkék báli ruhámba. Ez az egész ruha...nagyon nem találom benne magam. Nem találom még a lépéseimet se. Én kicsit kedvetlenül nézem magam a tükörben. Anyám lelkes csak. Dylan cigire gyújt és vár minket. Dylan részint be lett avatva a nagy tervbe, úgyhogy ő duplán ideges. Ezerrel szívja a cigit. A visszapillantóban időnként sötéten néz rám. De ma este nem tudja a kedvemet szegni. Ma túl izgatott vagyok. Kiszállok Dylan Seátjából, és elköszönök tőlük.

  • Jó mulatást! - kiált utánam anyám, és Dylan végighallgathatja, ahogy anyám rólam áradozik. Szerintem Dylan a fejét fogja és kábé kétszer a falnak megy míg hazaérnek. Ő az egyetlen, aki tudja, hogy ez itt egy fölös kör, két óra múlva Ace fog értem jönni. Tehát az osztályommal vacsorázok, elkészülnek a hivatalos fotók. De egyébként ülök az ünnepi asztalnál és szörnyen unatkozom. A fiú és a lánygimnázium közösen tartja a szalagavatót, vagyis itt van az exem is és nem nagyon akarok vele találkozni. Szerencsére többet jár ki cigizni, mint hogy én lássam. Egyedül ülök az asztalnál és szüntelen a telefonomat nézem, mikor lesz már este tíz? Háromnegyed tízkor felállok az asztaltól és lassan kisétálok a feldíszített teremből. A parkolóban nagyon sok autó van. A szoknyám alja söpri az aszfaltot, ahogy az úttesten haladok, s végre meglátom a Fordot. Ég a világítása. Megvilágítja a köveket. A kocsiban zene szól, de Ace a kocsinak dőlve pötyög a telefonján. A szokásos szerelésben van, viszont most a kapucnis pulóvere felé egy fekete zakót vett fel. Ki sem néztem belőle, hogy a ruhatárában ilyen darab is található.  A kapucnija, a zakó felett van. Elég vagány. És nem bírom visszafojtani a vigyoromat. Egy DJ jön értem a szalagavatómon. Valahol valamit mégiscsak nagyon jól csinálhattam. Kopog a cipőm a kövezeten, s Ace erre a hangra figyel fel. Megemeli a fejét és már nem veszi le rólam a tekintetét. Ahogy közeledek hozzá lassan mosolyra húzza a száját.
  • Csá Pipő! - szélesebb lesz a mosolyom. Már hívott így. Amikor a szülinapomon mentem a klubba.
  • Szia herceg - mosolygok rá, s Ace átkarolja a derekam.
  • Ezt a látványt ki nem hagytam volna - jegyzi meg a ruhám anyagát tapintva. - A hintód előállt! - vigyorog, s a fejünk fölött elkattint egy képet. Sötétben vagyunk és homályos az arcunk, ahogy felfelé nézünk. “Bál-ON”. Már fel is töltötte. Belegondolva igazi bulizós sminkes szelfiket nem is én csináltam magamról, hanem Ace. Annyi szelfit feltöltöttem, buli-külsőmről, amikre nem mentem el. S Ace olyan képeket tölt fel rólunk, amin tényleg ott vagyok. Most még jobban csillog rá a szemem.
  • A rajongóid jobban fognak ismerni, mint én - jegyzem meg.
  • Látod Liv? Csak az instámat kellett volna egész nap függeni és hamarabb szexelhettél volna velem - húzza az agyamat. Kinyitja nekem az ajtót, és megvárja, amig minden anyag a szoknyámból bekerül a kocsiba.
  • Hát nem gondoltam, hogy a megismerésed ilyen egyszerű is lehet - rántok vállat, és megvárom, amíg Ace megkerüli a kocsit.
  • Készen állsz, egy igazi bulira? - emeli meg a szemöldökét Ace.
  • Ühüm - bólintok rá izgatottan és Ace gázt ad. Még így éjszaka is olyan nagy a forgalom Manchester felé. A kocsiban a Where the wild roses grow megy. Betölti az egész utasteret.
  • Hová megyünk? - súgom rekedten.
  • Titok - vigyorog Ace. Teljesen felcsigázott. Már akkor is, amikor elmondta az ötletét, hogy mégiscsak együtt legyünk a szalagavatómon. Akkor, amikor úgy döntött teljesíti azt a kívánságomat, amit megfogalmaztam nála. Vele akarok tölteni egy egész éjszakát. Ez az este a kettőnké. Ace semmit nem árult el, hogy mit tervez. Úgyhogy elképzelésem sincs mi lesz. Magához visz?  Vagy valahova máshova? Lehet nem is Manchesterben leszünk?
  • Manchesterben leszünk? - kérdezem izgatottan Acet.
  • Meglepetés! - nevet Ace.
  • Na jó, csak egyet árulj el: lesz zene? - kérdezem nevetve.
  • Liv. Amíg engem látsz, ne aggódj lesz zene - biztosít Ace és ezen mindketten elnevetjük magunkat. Nagyon oldott a hangulatunk és szeretném, ha ez örökre így maradna. Ace mellett ülni az autóban, kocsikázni együtt éjszaka és szerelmesnek lenni. Kinézek a sötét éjszakába, ahogy suhan el előttünk a táj, és a kezemet Ace sebváltót markoló kezére teszem.  Ace futólag oldalt pillant rám. Tudom, hogy Ace mindig üzen a dalszöveggel. Tehát rózsa? Mi lesz ez?
  • Liv, ma tényleg nagyon baba vagy - jegyzi meg komolyan.
  • S le akarsz feküdni ezzel a babával? - emelem meg a szemöldököm. A beszélgetés, ami ott ment a francia érettségim után. Már én is tudom, hogy Ace tényleg rám gondolt akkor. Ace nem válaszol. Manchester külvárosában maradunk. S egyszerűen nem jövök rá, hogy merre járunk. Ace leteszi a kocsit. Egy kis kovácsoltvas kapu van előttünk.  Hol vagyunk?
  • Megérkeztünk? - nézek körbe. Mivel Ace kihúzza a slusszkulcsot, ezt igennek veszem. Ace kiszáll, és becsapja a vezető ajtót. Tücsökciripelés hallatszott. Követem Ace mozgását, ahogy megkerüli a kocsit és kinyitja nekem az ajtót, hogy kisegítsen. Talajt fogok, és magam után húzom a sötétkék uszályos szoknyaanyagot. Jobbra-balra nézek a kis utcában, de semmi ismerős dologra nem bukkanok. Manchester nekem mindig egy felfedezetlen város marad. Nagyon békés és nyugodt itt minden. Még békakuruttyolást is hallok. Ace zárja a kocsit és a kapuhoz lépve lenyomja a kilincset. Nyitva van. Kérdőn nézek rá, de Ace csak egy sejtelmes mosolyt ereszt el.
  • Odaát Narnia fogad? - kérdezem rekedtes suttogással.
  • Amíg nem lépsz be, nem tudod meg - súgja vissza Ace. Belépek és egy kis ösvény fogad. Kitalálom magamtól is, hogy végig kell mennem rajta. A kíváncsiság és az izgatottság hajt előre, most már igazán tudni akarom, hogy mi lesz a túloldalon. Egyre gyorsabban szedem a lábamat, a szoknyámat megemelem, hogy ne bukjak fel benne. Nagy levelű növények simogatják a bokámat, s végre látom az ösvény végét. Halvány fények hívogatnak. Az utolsó métereket futva teszem meg és megtorpanok az ösvény végén. Ace szorosan mögöttem.

4 megjegyzés:

  1. Kihagyott egy utemet a szivem, mikor megláttam a fejezet cimet... Mondanom sem kell, hogy mar alig varom a holnapi reszt :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aham.... hát igen... jó címet adni fél siker :) én is nagyon várom már az új részt... örülök, hogy este is felnéztél :)

      Törlés
  2. Szia Callie! :)
    Bocsi, egy kicsit lemaradtam itt a nagy nyári munkában, de megérkeztem és bepótoltam. :)
    Bevallom, először egy kicsit tartottam a párosuktól Marianne után, viszont minden egyes részt követően egyre lankadt ez a gondolatom és mára már teljességgel el is tűnt, annak ellenére is, hogy Marianne még nem tudja a románcuk súlyosságát. Szerintem ők nagyon jók együtt. Mármint csak meg kell nézni Livet, máris látni a változást, sokkal nyitottabn lett meg merészebb. Amikor ilyen karakteri fejlődést találok, mindig elámulok, ugyanis olvastam jónéhány fanfiction az elmúlt néhány évben, mégsem tapasztaltam ezt mindenhol. De igazság szerint eddig sem volt kétségem afelől, mennyire jó író is vagy.
    Egyébként mostanáig lenyűgöz a háttérben zajló kutatómunkád és meg szeretném köszönni törekvéseidet, melyek által még élvezhetőbbek lesznek fejezeteid. :)
    Beindultak az események közzzöttük és már én is kezdek meggyulladni, természetesen nem a kint tomboló 40 foktól. :)
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!
      Már nagyon hiányoltalak. Sejtettem, hogy nem nézel ide minden nap, főleg, hogy a nyáron elég keveset jártam errefelé. Tehát vártam, hogy mikor tér hozzám Bius. Aztán néha ott ült az arcomon a kérdés: De hát hol marad az én Biusom? :)
      Örülök, hogy itt vagy újra.

      Beismerem. Izgultam, mi lesz ezzel a párossal. Amikor még Dylan idejében írtam Liv-et. Ugye azokat a jeleneteket, akkor kezdett körvonalazódni, hogy mi lenne, ha... Aztán a Dylan story vége felé kezdett megérni bennem a gondolat, hogy legyen, megírom őket!

      A július vége pedig végleg eldöntötte, hogy Dylan helyett jöjjön Ace. Marianne után én is azt éreztem, mint Az ember tragédiája után, hogy most kell letenni a tollat. Mert jobbat már nem lehet írni. S minden mással próbálkozni meg már felesleges.
      Aztán... nem hagytak nyugodni. S belevágtam. Liv, nagyon remélem, hogy egy szép pályát fog befutni itt a szemünk előtt. Majd a végén kiderül mennyire sikerült. Én is elgondolkodom sokszor a történeteimen, a karaktereimen, hogy mennyiben sikerült felépíteni valamit, jellemfejlődést elérni, bemutatni valamit, elmesélni valamit... nem vagyok biztos benne, hogy mindig sikerült. Nyilván tele vagyok nyelvtani és dramaturgiai hibákkal, de hát... istenem, nem vagyok diplomás író. Ez a hobbim és pont. Azért írok, hogy kicsit magamat szórakoztassam, és remélem azokat is, akik olvassák ( ha még maradnak, akik olvasnak. :)
      Köszönöm a bizalmadat. Hú most megmelengetted a szívemet ( pedig nem fáztam eddig sem. ) De most nagyon jól esik elhinni, hogy legalább van valami, amiben jó vagyok. Elég sokszor kételkedem, hogy bármiben is jó lennék.

      A kutatómunka. Mh... gondolom szakmai ártalom, berögzülés, már nem lehet kinőni , mint a gyermekbetegségeket. Egyszerűen ha valami foglalkoztat, akkor nem bírok leállni vele. Minden részletet tudni akarok, valamilyen szinten. Itt a napokban beköltöztem Manchesterbe, végigjártam a helyszíneket, keresgéltem a megfelelő helyszíneket. Néha tényleg azt éreztem már, hogy ott vagyok. ( Hát látszik, hogy nagyon sokat ülök itthon... konkrétan napokig a kertkapun se lépek ki, na az ilyesmi eléggé rátesz arra, hogy legalább a fejemben tegyek Manchesteri sétákat.)
      A Naplóban végülis most már láthatjátok azt, amit régen is csináltam, csak ugye ti nem tapasztaltátok, hogy én mikre keresgélek itt rá. S hogyan építem fel magamban a jelenetet.
      De örülök, hogy ezekkel az apróságokkal még élvezhetőbb a történet.
      Át is adom a terepet Liv-nek és Ace-nek. Van még mit mesélniük. :)
      Pusszantlak:
      Callie

      Törlés