Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2020. december 7., hétfő

Fehér Unikornis

 Vasárnap kétszer is hallgatunk istentisztelet. Túlságosan le vagyok foglalva a saját gondolataimmal, hogy igazán oda tudjak figyelni bármire is. Emmával sétálok haza. Belém karol és élvezzük, hogy kivételesen nincs köd és nem esik ólmos eső sem. A pitypangtea főzési fortélyairól folytatunk eszmecserét, amikor Emma megszakítja a könnyed csevegést, megáll és szembe fordul velem.

  • Most pedig azt is mond el, amit tényleg akarsz! - szólít fel. Távol vagyunk minden hallgatóságtól. Emma kocsisa lépésben lemaradva követ minket csak, hogy Emmát hazavigye. Ahogy megállunk, a kocsi is megáll. Elnézek az északi hegyek felé.

  • Picar de Noir. Beszélj róla! Mondj el mindent, amit tudsz! - szólítom fel.

  • Úgy tudtam egy dorseti márkit néztél ki magadnak - sandít rám gyanakvóan.

  • A márki… - tovább haladok az úton. - Chesterben,amikor együtt táncoltunk, valóban úgy tűnt, szerelmes vagyok belé. De, amikor felkért táncolni, ahogy hirtelen érdeklődést mutatott irántam,  és utána…az a hosszú csend,  amikor hazajöttem és távol kerültem tőle...mintha...kiábrándultam volna belőle. Nem tudom, közömbös vagyok minden iránt magam körül.

  • Had idézzem korábbi szavaid Eliza: a márki tökéletes, akiben kellem és szellem értékkel egyesül, akiben a modor azonos a szívvel és megértéssel, vagyonos és nem is a saját vidéked szülötte - néz rám komolyan Emma.

  • Tudom.

  • Most nem így tartod-e?

  • Dehogynem - nézek rá tanácstalanul.

  • Ő volt az első fiatalember aki megtetszett neked. Ebben rejlett a varázsereje igazam van?

  • Valahogy így. Igen.

  • Igazán visszautasított címzettnek tűnsz Eliza - mosolyog rajtam Emma.

  • Az is vagyok. Olyan postán maradó fajta! - fakadok ki durcásan. - Azt hiszem  a márkival az a gond, hogy túlságosan élvezi a gazdagságát, és értésére jutott, hogy én viszont távol állok ettől az állapottól. Így aztán egyértelmű, hogy nem vagyok méltó a társaságára.

  • Nem vagy szerelmes  belé. Igazán sosem voltál Eliza! - gyötrődően nézek Emmára. - De azt mondom bárcsak túl lennél rajta. Ismerkedj a hozzád hasonlókkal Eliza! Akkor nem ér csalódás - biccent Emma, és újból belém karol. 

  • Talán nem nekem való a szerelem és vonzalom nélküli házasság - bólintok rá.

  • És Picar? - kérdez rá óvatosan Emma.

  • Próbálom megfejteni - dörzsölöm át a homlokomat.

  • Legyen. Válaszolok a kérdésedre Picarral kapcsolatoban. Lássuk csak, mi az amit, tudok róla. A bátyjával minden reggel kimennek vadászni. Vagy az ebekkel. Mindketten remek céllövők. Bár nagyon szép helyen élnek többre tartják  a foglyokat és a vadlibákat, mint a tavakat és a hegyeket - sorolja Emma. - Picar sokat utazik. A bátyját kevésbé érdeklik a  lóversenyek Picar nélkül.

  • Tehát valóban versenyeztet lovakat? - kérdezek rá.

  • Picar ebből próbál vagyont teremteni. Másodszülött. Nem való sem katonának sem papnak. De sikerre vitt egy lovat: Fehér Unikornis a neve ha jól emlékszem. Elég jó összegeket kap ezeken a lóversenyeken.

  • Fehér Unikornis? - megállok a sövénykerítés szélénél. Egyszerre mintha emlékek zúdulnának rám. Hány éves voltam? Tizenöt-tizenhat? Mintha egy másik élet lett volna. De ezt a nevet ismerem. Még… Írországból. Apámmal és Emilyvel kimentünk a punchestowni lóversenyre és erre a lóra tettem fel, nyertem. Szinte úgy tűnt szárnyal az a ló. Mintha szárnyai lettek volna. Egy igazi varázsló. De...soha nem néztem meg a tulajdonos nevét. Nem tartottam fontosnak. Ott volt, lovat futtatott. Talán apám beszélt is vele. A lovat a verseny előtt meg is néztem. Jó lóra akartam tenni, mert kinéztem Dublinban egy aranymedaliont. Pontosan egy aranymedalion ára volt a nyereményem. Picar lovával nyertem!? Nincs időm tovább faggatni Emmát, mert a kanyarban egy vágtázó lovas tűnik fel.  Megrántja a ló vezetékét, ahogy meglát.


Nem jutok szóhoz, Emmát és engem is üdvözöl és egy vizitkártyát ad át. Meghívó, a de Noir várba. Egy bálra.

  • Örülnék, ha viszonozná a látogatásomat Miss Leinster, küldetek önért kocsit. Miss Honeywood! - biccent Picar és nyeregbe pattanva tovább vágtat az úton. Emma nálunk vacsorázik, puding is van, de én csak a pillanatot várom, mikor felvonulhatok a szobámba. Az ékszeres ládámat keresem. Emlékszem arra a medalionra. Régen hordtam. Írország jelképe volt formába öntve, egy lóhere. Itt Angliában nem hordtam. Túlságosan ír ékszer. Az ékszert a vizitkártyára teszem. Meghívó a de Noir várba. Hány mérföld innen az a vár? Nem kérdés, hogy el akarok-e menni. Elmegyek. Eliza Leinster, az ír honleány megjelenése lesz a de Noir várban.


Tökéletes szervezés. De Noir címeres kocsi áll meg az egyszerű kis vidéki házunk előtt a tóparton. Megérintem a mellkasomon az arany lóhere medaliont. Nem tudom mire számítsak. A gondolataimban nem tudok rendet rakni, mert a válaszok Picar de Noirnál vannak. Mintha ebben a trükkös szerkezetben csak a golyó lennék, amit végigvezetnek a fogaskerekek a megfelelő irányba. Észak fennséges látványa, a tóvidék, a hegyek. Itt már sűrű fenyvesek tornyosulnak felém. Kevés az idő kocsiban ülve, hogy igazán megcsodáljam a tájat. Gyalogosan jobban magamba szívhatnám a birtok illatait. Anyám Lady Honeywoodhoz csatlakozik, Emma kíváncsian néz végig rajtam. Ír lenszövetből varrott ruhában vagyok. A len észak selyme. Patyolatfehér. Ahogy egy tisztes lánytól kívánják. Ellentétben van sötét bodorított hajammal.

  • Túl sok a szövet rajtad - jegyzi meg Emma a fülembe súgva. - Az új divat a csupasz vállak villantása.

  • Az nem az én stílusom - rázom a fejem.

  • Több váll, több kérő. Villants vállat, a mai fiatalemberek azt szeretik.

  • Valószínűleg Dorset márkija is a vállaim látványának hiánya miatt mellőzött - fújtatok és az előcsarnokból áthaladva a de Noirokat keresem. Nem lehet méreteket hasonlítani. Ez egy középkori vár. A lovagterme hatalmas minden általam ismert kastély bálterméhez képest. S tele van emberekkel. Itt el lehet veszni.

  • Eliza! - Picar széles mosollyal fogad. - Lord de Noir, a nagy múltú Leinster család legifjabb virágszála - mutat be az apjának és a kezemet az apja kezébe adja. 

  • Örvendek Miss Leinster - biccent röviden az idősebb Coeur de Noir. Picar visszahúz magához az apja mellől. 

  • A táncrended! - tartja a kezét Picar.

  • Ne! - nevetek, de átadom a kártyát. Picar nyomtatott nagybetűkkel végigvési a nevét a teljes kártyámon. - Ezt nem teheted! - nevetek rá.

  • Dehogynem. Én hívtalak meg és a de Noir várban vagy! Új szabályok Eliza! Ma este csak…. Az enyém vagy - súgja, a fülembe.

  • Nem tetszik ez a játék - tiltakozom, ahogy maga után húz. - Nem ismerem a szabályokat, és úgy érzem csak belecsöppentem a játékba, de nem én játszom, csak a dobókocka vagyok a kezedben.

  • A kocka a legfontosabb. Kérdés melyik oldalát mutatja Eliza. Lehet nyerő szám és veszthetek is. Kiszámíthatatlan. 

  • Mit szeretnél?

  • Hatost dobni - vigyorog Picar.

  • Ma este… hatosod van - nézek rá kihívóan.

  • Gyere! Mutatok valamit! - a lépcsőn az emeletre vezet. A tömeg után a kihalt hátsó folyosó csendes és meghitt. Picar behúz egy nehéz ajtó mögé és becsukja mögöttünk az ajtót. A fejével az ablak felé int. Egy hárfa áll a gyertyák megvilágításában. Egy fátyol leng rajta, ahogy megérintem az áttetsző anyag Leinster-zászlaja. A kezemben tartott fátyol felett Picarra nézek. Picar szivarra gyújt és rámnéz.

  • Játszhatsz… nekem… ha akarsz. Nem kötelező - mosolyog és egyszerre tudom mire gondol. Amit megfejtett, nem kötelezhet senki semmire, ha azt én magam nem akarom. Leoldom a hárfáról a fátylat és a vállamra terítem. Helyet foglalok a hárfa mellett és lágyan átfuttatom az ujjaimat az akkordokon. Picar a kandalló előtti fotelba ül, a füstben is engem néz. Fátyolos a tekintete. A húrokat nézem, de halkan rákérdezek.

  • Miért nem mondtad?

  • Hogy?

  • Hogy már Írországban is ismertél?

  • Nem lett volna értelmezhető számodra - feleli.

  • Egy próbát megért volna.

  • Mik az indítékaid Picar?

  • Magyarázatot vársz?

  • Igen.

  • Nincsenek.

  • Írországban voltak?

  • Mi?

  • Nem tudom, terveid. Valami terveid. Velem.

  • Igen… voltak terveim… veled - Picar megszívja a szivart. - De… nem volt kivitelezhető.

  • Miért nem?

  • Ez bonyolult.

  • Mert túl fiatal voltam? 

  • Annyira akkor sem voltál fiatal - nyugtat Picar.

  • Mert nem ismertelek?

  • Megoldattam volna.

  • Akkor?

  • Egyrészt pontosan azért, amire Chesire-ben rájöttem - feleli Picar.

  • Vagyis?

  • Hogy nem lehet téged házasságra kényszeríteni, ha te magad nem akarod - mondja ki a füstöt fújtatva a tüdejéből. Megrebben a szemhéjam. 

  • Azt csak most tudod, Chesire óta. Akkor még nem tudtad.  Mi volt az igazi indok?

  • Hogy nem voltál hozzá elég gazdag - biccent Picar.

  • Mihez?

  • Hagyjuk! - dörzsöli a homlokát Picar.

  • Hogy feleségül kérj?

  • Nem! - néz rám nyomatékosan.

  • Akkor? - faggatom.

  • Túl kíváncsi vagy - nyomja el a szivart Picar.

  • Tudni akarom. A múltat. Ami valamilyen oknál fogva úgy tűnik létezik velünk kapcsolatban. Bár én nem tudtam róla eddig.

  • A múlt, az Írország. A jelen… Anglia. 

  • Mit akartál tőlem Írországban? - félbehagyom a hárfa muzsikát és felállok.

  • Már mindegy. 

  • Miért nem?

  • Angliában nem kivitelezhető - nevet fel futólag Picar.

  • Áruld el mi az? - sétálok át hozzá.

  • Nem - rázza a fejét nevetve Picar.

  • Egy csókért? - kérdezem megemelt szemöldökkel.

  • Eliza… veled veszélyes játszani - suttogja, de a szeme lesiklik az ajkaimra.

  • Kíváncsi vagy rá? - kérdezem, ahogy Picar felemelkedik a fotelból.

  • Hogy a bajba ne - leheli halkan.

  • Én is - súgom vissza. - Elégítsd ki mindkettőnk kíváncsiságát! - bátorítom.

  • Aljas kis alkudozó vagy Eliza Leinster - nevet és ráhajol a számra. Meglep, mennyi borzongás fut végig rajtam. Lágyan, szinte óvatosan csókol. Mintha nem is akarná elhinni, hogy szabad. Sóhajtva simítom a tenyerem az arcára és megadom magam. Picar az ajkaimat szívogatja felváltva és én borzongva reszketek és sóhajtok felváltva. Picar karjai a derekamra fonódnak és lehellete súrolja a bőrömet. Az ajkai a nyakamra és vállamra rebbennek. Az ujjammal az álla alá nyúlok, hogy rám nézzen.

  • A válaszomat akarom - súgom. A szeme fekete, tele tűzzel és vággyal. Komoly önfegyelem és koncentráltság, lehunyja a szemét.

  • Jól van - húzódik el és a kandallópárkánynak támaszkodik. A kandalló feletti tükörben találkozik a tekintetünk újra. 

  • Tehát? - dőlök keresztbe tett karral az asztalnak.

  • Csábítás-küzdés-győzelem. A férfi vadászösztön. A nő az elejtett zsákmány. Igen. Ez volt a terv. Meg akartalak szerezni, magamnak. 

  • De… hogyan?

  • Nőrablás. Ismeretlen a fogalom?

  • Nem - rázom a fejem ajakbiggyesztve. - A szabin nők elrablása. A nemzetalapítás. A házasságkötés legrégibb formája. Sőt az imitált nőrablás a feleségszerzés mai napig elfogadott formája Írországban. A másodszülöttek így szereznek gazdag feleséget.

  • Pontosan.

  • Erre mondtad, hogy nem voltam elég gazdag?

  • A klubszabályok kötöttek. 

  • Ez komoly? Óriási! Tagja voltál egy ilyen társaságnak?

  • Igen. De… eredetileg csak lovakat kértek tőlem. Így kerültem velük kapcsolatba. Aztán. Beléptem a klubba. Sorsolás. Választás. Nem én döntöttem volna. Nem tetszett.

  • Akár csak én - bólintok. - El akartál rabolni? - nevetek fel. - Ó Picar! Milyen kár, hogy nem tetted meg! Végre valami izgalom lett volna az unalmas kis életemben - támaszkodom a tenyeremre.

  • De mint mondtam gazdag nőt rabolhattam volna csak, és ráadásul nem is én választom ki, hogy kit. Én pedig téged akartalak - 

  • Ó - egy ilyen vallomás után nem nagyon tudom mit reagálhatnék. - Rabolhattál volna magadnak egy gazdag feleséget és te nem tetted meg? - nézek értetlenül.

  • Kiléptem a klubból - biccent rá Picar.

  • Miattam?

  • C’est la vie.

  • Azt hiszem tudom mikor történt. A punchestowni lóverseny. Igaz?

  • Odajöttetek megnézni a lovamat. Eredetileg akkor kellett volna egy bizonyos vagyonos hölgyhöz közelebb kerülnöm. De… te oda sétáltál és… egyszerre feleannyira se találtam érdekesnek senkit egész Írországban.

  • Ó! - micsoda szerencsétlen időzítés. - Sajnálom. Egy gazdag angol lány, esetleg? Nőrablás céljából? - mosolygok rá.

  • Nincs klubom. Egyedül nehéz egy ilyet kivitelezni.

  • Hát alapíts egy klubot! - bíztatom. 

  • Eliza…

  • Megvan még bármi abból az időből? - nézek rá. Picar csak biccent. A könyvtár titkos rekeszéből kivesz egy fekete selyemkendőt.

  • Szabad!? - veszem el és megnézem a két tenyerem közt. Picar, mint nőrabló. Egyszerre izgat és megijeszt a gondolat. A selyem anyagon két vágás van. Kitalálom, hogy a szemeknek. Először a saját arcomhoz emelem, aztán Picar arcához és megkötöm a fején. 

  • Nos? Mi az ítélet? - nevet rám Picar. Elakad a lélegzetem. Fanyar félmosoly és titokzatos selyemkendő mögé rejtett vonások, amiből csak a fekete szemek néznek rám.

  • Szerelem mindhalálig - suttogom az ajkaira és lábujjhegyre emelkedem, hogy az ajkaink találkozzanak. Nem bírok leállni, kiéhezetten akarom ezt a csókot. Jobban mint Picar. Veszélyes és vonzó ezzel a kendővel. Csupa olyan érzésem van tőle, ami tiltott, ami bűnös, amit nem szabad. És ettől őrülten szabadnak érzem magam.


Picar szorosan tart a vállaimnál fogva, szédülök. Picar csójkától. Annyira heves, mindent akar. Engem akar. Engem akart. Mindig is. Egyszerre semmi más nem jut eszembe, mint belehajolni ebbe a választásába. De… minden észérv ellene szól. Mi ketten másodszülöttek. 

  • Ne akarj folyton irányítani Eliza! Ezért nem tudsz jól flörtölni. A márkival sem. Te akarod őt meghódítani, holott neki kellene téged. Hagyd meg a férfiaknak a maguk játékait. A vadászösztönt.

  • Neked meg sosem kellett volna kilépned abból a klubból! Rabolj, akit csak akarsz, amit csak akarsz! Lehetetlen ellenállni egy vonzó rablónak - Picar elhúzódik, de a kezemet nem engedi el.

  • Táncoljunk is ma? - kérdezi Picar.

  • Tiéd vagyok ezen az estén - emelem meg a táncrendemet, ami tele van Picar nevével. Lehet, hogy már nem csak a táncrendem…???

2 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    *mély levegőt vesz* *lenyugszik*
    Huh, szóval... Nőrablás? Csók? Jó, azt hiszem hivatalosan is kijelentem, hogy ez a kedvenc részem eddig. :)
    Az egész annyira romantikus volt és...azta, ráadásul ezt a várban! Nagyon-nagyon tetszett, főként ezek az összefonódások. Zseniális! :)
    Ezen a szörnyű hétfői napon öröm volt ezt a részt olvasni, teljesen feldobott. Ők kezdenek alakulni. Dorset márkija mehet a levesbe. :D
    Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!
      :D Nehezem hoztam el idáig őket. Pedig nagyon sokat forgattam a dolgot magamban. Több alternatíva közül, Picar döntött. Abszolút az ő irányítása, mert én eredetileg nem így akartam. De Picar azt mondta: állj, az nem én lennék, én így akarom. Úgyhogy átengedtem neki a terepet, mert nem akart sehogy máshogy belemenni a dologba...
      Nekem is ez a kedvenc részem jelenleg tőlük, bár az eddigieket sem utálom. De most most igazán ők azok, az Eliza&Picar páros. Beszéltek, helyettem is. Nem kellett noszogatnom őket.
      Egyelőre nem akarom nagyon elsütni ennek a történetnek a lényegét, de lehet ez a rész már sugallja... :D a szemkendő... a rablás...de Noirok...
      Nos éppen nekem se ez volt a legeslegjobb hétfőm. Bár a rosszak közé sem sorolhatnám, végülis írtam egy fejezetet :) Egyelőre a tegnapi napon meditálgatok... afféle virtuális randi... új randifajtákat próbálok ki :) 101...:D
      Itt Elizáék alatt elég nagy Caro Emerald-rajongó lettem. Folyton őt hallgatom...
      Itt titokban a háttérben pedig végre elkezdtem az előmunkálatokat a Company sorozathoz (Wave II, Mark II. és fejben nagyon érik egy Liam-Alex váltott szemszög folytatás úgyhogy Picar után valószínűleg a vállalat férfitagjaihoz térünk vissza.)
      Callie

      Törlés