Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2014. július 29., kedd

Válaszok Laurának

10 kérdésem:
1.       1. Ha csak egyvalakivel beszélhetnél ezután egész hátralévő életedben, kit választanál?
 Hát senki más nem jut eszembe csak J a férjem.
2. Hova szeretnél a leginkább eljutni az életben?
Ez a kérdés még régebben volt. Akkor azt mondtam rá, hogy Késmárkra. És ez a kívánságom már lassan egy éve teljesült. Nekem ennyi. Elégedett vagyok, nem kell más. Ez sokkal több volt mint egy földrajzi helymeghatározás számomra.
3. Az izgalmas, kalandos túrák, vagy az otthon, egyedül vagy jó barátokkal beszélgetés számodra az ideális hétvége?
talán azért, mert mostanában szinte mindig itthon ülök, most az izgalmas, kalandos utak
4. Ha új blogot kezdenél, miről szólna?
Húh új blog, azt hiszem, ha új blogot kezdenék, azt a gyerekemnek írnám, az első pillanattól, s a gyerekemről s a családunkról szólna naplóként vezetve
5. Mi az, amitől a legjobban a falra tudnál mászni?
Amikor elmélyült tevékenységeimben megzavarnak. ( Hát ebbe mindent bele kell érteni J))
6. Van testvéred? Ha igen, mi a keresztneve?
Nem nincs testvérem, most már sírok komolyan! ( brühühühű)
7. Rágod a körmöd?
– fúj, nem!
8. Mi a legnagyobb félelmed?
– legnagyobb félelem? Ó nekem, hát azt hiszem az, hogy idő előtt meghalok, nincs más
9. Mi a kedvenc idézeted?
Kedvenc idézet: fúh ez egy elég gyilkos feladvány, nem vagyok egy idézetes típus
10. Ha választanod kéne aközött, hogy egy napig kopaszon kéne élned és aközött, hogy egy évig nem hallgathatsz zenét - semmilyen formában -, mit választanál?

Jól elvagyok egy évig zene nélkül köszönöm, a hajamra elég érzékeny vagyok J

2 megjegyzés:

  1. Szuper lett! Amúgy engem érdekelne az a bizonyos új blog, nincs kedved valóban megcsinálni? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lau!

      Az új blogot? Idővel szerintem meg fogom csinálni, de hát ahhoz előbb teherbe kell esni :))) Tehát a kezdetektől írnám, attól a naptól, amikortól már bizonyosság van. Majd ha még mind itt leszünk akkor, majd jelzem, hogy készítettem egy ilyen jellegű blogot és végigkísérhetitek, ha szeretnétek :)

      Törlés