Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2014. július 3., csütörtök

Holdfényes erdőben


Robin lágy érintésre ébredt. lassan tért magához a mély sötétségből. Csak a hűvös anyagot érezte az arcán. A nedves simítást. Gyengéd volt az érintés. Csak egy nő lehet. Karját a mellkasáról bágyadtan leengedte, s a matracon ülő könnyű nő ölébe ejtette. A nő mintha riadtan söpörte volna félre a férfitenyeret az öléből.

-          Lionel, gyere! ébredezik! – kiáltotta a magas éles női hang.

-          Ó hála az égnek! – hallatszott Lionel távoli kiáltása, s dübörgése, ahogy futva közeledik. – Engedj, engedj ide – tolta félre a nőt Lionel.

-          Öcskös, hallassz engem? -  nógatta Lionel. Robin szeme lassan fel-felrebbent. Fájt a feje és sajgott minden porcikája.

-          Hé! – köhögte Robin.

-          Hali! Jól helybenhagyott az öreg. Járőröztünk időnként a vár körül. Összekapartunk a várárokból – vette ki Charlotte kezéből a borogatást szolgáló kendőt és újra a vízbe mártotta.

-          Pocsékul érzem magam – nyögte Robin.

-          Pocsékul is nézel ki – felelte rá nyugodtan Lionel és Charlotte helyére leült az unokaöccse mellé az ágyra.

-          Maria? – suttogta halkan Robin.

-          Nyugi, a hercegnődet őriztetem az éjszaka. Nincs egyedül a házban, még ha ő maga azt is hiszi, ketten mindig őrködnek a közeli fáknál – csavarta ki a kendőt Lionel a kerámiatálba és Robin arcának duzzanatait borogatta.

-          Mi lenne velem nélküled? – sóhajtotta Robin.

-          Összecsípnék a szúnyogok a helyes pofikádat.

-          Maria tehát semmit nem tud.

-          Nem.

-          Maradjon is így – hunyta le a szemét Robin.

-          Elárulod mi történt, vagy hallgatásba burkolódzol? – kíváncsiskodott Lionel.

-          Úgy tűnik apám kitagadott. Nincs örökség, nincs vár, nincs semmi. Remélem nem hoztam össze azt a babát, mert nem akarom a de Noir nevet adni neki – morogta Robin.

-          Szóval megtudta az öreged? – kérdezte Lionel.

-          Igen.

-          Nem tetszett neki, hogy a tudtán kívül megházasodtál, ráadásul egy Merryweatherrel. Nem elég fényes neki ez a jövő igaz? Szebbet képzelt az egyetlen fiacskájának. Megérte Robin?

-          Meg – fordította el a fejét Robin meggyötörten.

-          Maria, tényleg ért ennyit? – fordította az állánál fogva vissza Robin fejét a párnán Lionel.

-          Igen! – csattant erőszakosabban Robin, s felpattant a szeme elszánt eltökélt pillantással.

-          Bolond szerelmes vagy te Robin – ingatta a fejét mosolyogva Lionel.

-          Majdnem agyonvert. A saját apám – krákogta erőtlenül Robin.

-          Tudod milyen hirtelen haragú az öreg. Ráadásul erős a marka – lengette meg a vízben a kendőt újra Lionel, s néhány erős csavarással kifacsarta belőle a vizet, s Robin arcára nyomta.

-          Sosem gondoltam volna, hogy képes ennyire… gyűlölni – nézett Lionel mogyoróbarna tekintetébe Robin.

-          Szeret téged a maga módján – nyugtatta Lionel.

-          Gyűlöl – rázta a fejét Robin. – látnod kellett volna. Mindig csak addig voltam jó neki, amíg úgy viselkedtem, ahogy az neki tetszett. Ezért utálta meg Lovedayt is, engem is. Mert… ellenszegültünk az akaratának. De Lovedayhoz soha nem ért egy ujjal sem. Engem… meg akart ölni. Láttam a tekintetében – lehelte Robin reményvesztetten. – Nem mehetek vissza soha többé a várba Lionel – nézte az unokabátyját Robin. Lionel farkasszemet nézett vele. Robin szeme sarkából kibuggyant egy kövér könnycsepp, s halántékánál lecsorogva eltűnt a sűrű göndör hajában, majd onnan a párnahajra cseppent.

-          Erre most ne gondolj – rázta meg a fejét Lionel. – Túl friss az élmény mindkettőtöknek. Hagyjátok, hogy az idő feloldozzon benneteket – támaszkodott a matracra nyugodtan Lionel.

-          Nem Lionel. Ezt nem fogjuk egymásnak megbocsájtani. Soha! Ő sem nekem, én sem neki – rázta a fejét hevesen Robin. S a fájdalom a fejébe hasított. Összepréselte a szemeit.

-          Aludj most, ne gondolkodj! – nyugtatta Lionel. – Ne nyugtalankodj. Maria és te is biztonságban vagytok. A fiúk vigyázzák az erdőt, éberek vagyunk. Ha kell fegyvert fogunk… - Robin már nem hallotta a továbbiakat, kiájult.

Maria szemére nem jött az álom. Csipkehálóingben ült a hatalmas franciaágy közepén és meredt maga elé. Miközben aggodalmában majd lerágta a körmét. Robin nem jött haza. Reggel elment, még mielőtt ő felébredt volna. S most nincs itthon. Persze miért is jönne ebbe a házba, ami nem is otthon? Hiszen kong az ürességtől! Kietlen az egész. Nincs semmi amiért szívesen jönne ide bárki. Most már ő sem olyan kívánatos Robin számára. Hiszen, nem akart tőle teherbe esni! Miért is mondtam neki ilyet? Maria könnyei ismét eleredtek és végigpotyogtak az ölébe, eláztatva hálóingének könnyű, finom anyagát. Igaza van Charlotte-nak. Az ő dolga, hogy otthonná varázsolja ezt a helyet. Neki kellene a ház asszonyának lenni. Robin felépítette neki ezt a helyet. Ő meg… csak bosszúságot és szomorúságot okozott neki! Miért nem tudja felfogni, hogy most már ő feleség? Meg kellene  értenie Robint. Az elvárásait. Nem kellett volna foggal körömmel ragaszkodni a kislányos elképzeléseihez. Mi van, ha Robin tényleg elment a kocsmába? S talán egy nővel van most! Aki nem vonakodik, aki még talán örülne is, hogy Robintól teherbe esik! – Maria fájó szívvel felsírt és a zokogás megrázta a testét. Az első komoly veszekedésük és Robin elhagyta! Talán már… intézkedik is, hogy érvénytelenítsék a házasságukat! Hiszen még indoka is van rá! A felesége nem hajlandó gyereket szülni neki! Maria riadtan nézett körbe az üres hálószobában. A hatalmas franciaágyban Robin nélkül elveszettnek érezte magát. A nagy csontszín szőrmetakaró melegen tartotta a lábát, de olyan egyedül volt.  Maria kelletlenül húzódott az ágy szélére, s meztelen talpát a hajópadló sötét fájára tette, s felállt. Az emeleten még nem voltak függönyök. Némán lépett a piciny erkély felé, s a kitárt ajtón át kilépett a kis kilépőre.  Arcáról törölgette a nedvességet, s az erkély korlátjára könyökölt. Olyan kísérteties az erdő. Halk neszek hallatszottak, madárszárny suhogott, gally reccsent,  a Hold fénye bevilágította a fenyvesek tetejét, most ezüstfényben fürödtek. Gyönyörűek voltak, mégis olyan komorak. Ijesztőek. Mintha ezer szempár lesne rá az éji sötét mélységéből.  Az éjszakai szellő felszárította Maria könnyeit. Hol lehet Robin? Talán klángyűlés van? De hát miért nem szólt róla? Miért nem mondta, hogy nem jön ma este haza és ne várja? Komolyan ilyen nagyon haragszik rá? Soha nem volt még egyedül egy házban. Persze Francios most már lent van a konyha melletti kis szobában a kereveten hortyog. Bármikor lemehetne hozzá. Robin talán ezért is szerzett be gyorsan valakit, hogy legyen aki mindig Maria mellett van. Furcsán érezte magát,  igenis régen nevelőnő élt vele, nagyon sokáig, még egy szobában is aludtak Miss Heliotrope-al. Nem gondolta, hogy Robinnal másabb lesz az élet. Egyáltalán ideje sem volt belegondolni milyen lehet majd az élet vele. Még a gondolatot is megelőzte a tett. Megházasodtak. De a férje nincs vele ma éjszaka. Itt hagyta az erdő közepén egy üres házban. Maria átkarolta magát a karjaival, s úgy dőlt az erkély fakorlátjának. Jó lenne tudni, mi van Robinnal. Egy nagy terebélyes fenyőfa magasodott a többi felé,  a távolban, arra talán egy tisztás van.  Maria merengve nézte a fenyveseket alant. Olyan szép a táj, fenyőillatot hoz a szél, egy vonzó nemes felesége és ő mégsem boldog. Egyedül sír a hálószobájában, mert magára haragította a férjét. tudja, hogy ez történt. Bárhol is legyen Robin meg kellene találnia.

 

Suhogott a hálóingje az erdei avarban. Őrült ötlet volt egyedül nekiindulni az útnak. Túl nagy az erdő. Ráadásul nem ismeri ki magát. Még szerencse, hogy telihold van. Több a fény. De legalább a pirkadatot megvárhatta volna. Most itt bolyong, mert nem találja az utat Ezüstharmat felé. Biztos, hogy a kocsmában van Robin. Egy nővel. Márpedig ő nem akarja ezt! Robint akarja! Meg kell találnia! S legalább azt elmondani neki, hogy szereti és jöjjön vissza! S ne hagyja magára éjszaka! Olyan nagyon hiányzott Robin. A közeli ágakról varjak röppentek az égre. Maria riadtan sikított fel. A fekete madarak köröztek egy ideig, majd odébb repültek. Maria rémülten zihált, fejét ide-oda kapta, mindenütt leselkedő vadaktól tartott, minden zizzenés egy baj forrása volt. Maria összerezzent mindentől, pánikban volt, és érezte, hogy eluralkodik rajta ez a pánikroham. Fuldoklott, reszketett, és szíve őrülten feldübörgött a fülébe, a fejébe, a homlokába, forogtak vele a fenyvesek és a háta mögött felhangzó hangos dübbenéstől halálravált fuldokló halk nyikkanással suttogta.

-          Segítség! – hörögte, kezét a torkához szorította és próbált menekülni, de a lábai már nem engedelmeskedtek.

-          Kapd el, elájul! – hallatszott egy fiatalos fiúhang. Maria előtt a sötét még sötétebb lett, de nem a bozótos sűrű tüskéibe zuhant, hanem puha karokba. Kapaszkodott az élő emberi húsba, ami tartotta és még a sötét mélység és az ébrenlét félhomálya között tartotta. Valaki volt itt, vele az erdőben.

 

 

11 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Az előző részhez nem volt időm kommentelni, de az is leírhatatlanul tetszett, ezzel egyetemben! Folytasd minél hamarabb, nagyon várom a következő fejit!
    Puszi: Laura

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lau!

      Elkészítettem a fejlécedet. Várom majd a véleményed, hogy tetszik-e. Ezen a nyáron nem nagyon jönnek a kommentek, azt hiszem picit csalódott is vagyok, mert a Robin/Mariát igazán az olvasók akarták, de mégsem írnak rá semmit a többiek, hova lett mindenki?
      Legalább te egyedül kitartó olvasóm vagy... köszönet érte!
      Pusszantás: Callie

      Törlés
    2. Még szép, hogy kitartó vagyok! Ez a kedvenc blogom! ♥

      Törlés
  2. mi mindig veled vagyunk,és folyamatosan olvassuk ezt a fantasztikus blogot... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó a tudat, hogy velem vagytok, ez kifejezetten jót tesz nekem. S az írói kedvemnek ;) Köszi :)

      Törlés
  3. Callie!
    Az elmúlt héten életem legfantasztikusabb táborában voltam! Angol tábort tartottak Amerikaiak! :) Utolsó nap már mindenki sírt, amiért csak két év múlva lesz ismét. Mindegyikük nagyon kedves volt és imádnivaló!:)) És volt egy lány, akinek a hangja olyan volt Mini egérnek. :D
    Habár nem tudtam kommentelni, de titokban olvastam az elmúlt két fejezetet. "Két de Noir összecsapása" - Mikor címet olvastam nagyon izgatott lettem. Mártényleg kíváncsi voltam hogy is lesz ez... hát maradandó emlékeket hagy Robinban az biztos! Coeur jót akart a fiának, de amint az egy kicsit is másfelé lépett már támadott. Durva. Visszagondolva Fabian is ilyen lett mikor elvette Anna-t.:(( A gazdagság elveszi az ember eszét. Vajon ha Robin gazdag nőt vesz el, és a várban él majd, ő is olyan lett volna akár az apja..? :/ Szomorú így belegondolva, mert ,még ha esküdözünk is, hogy mi sosem leszünk olyanok, mint a szüleink, valójában tőlük tanulunk mindent, amit ők tesznek az példa előttünk, és így ugyanolyanok leszünk. Persze Robint kirántotta Maria, és ez már most látszik. Nem is, már akkor látszott, mikor titkon találkozgattak. :) Egy orrát fennhordó de Noir nem találkozgatna egy kis Merryweather-el!
    Szeretem amikor két fejezet vár rám, így most is örültem. Azt hiszem a "Holdfényes erdőben" egy újabb kedvenc részem. Szinte majdnem sírtam, ahogy Maria egyedül volt és inkább vállalt volna gyereket ilyen fiatalon, inkább veszekedett volna vagy bármi, csak Robin ne hagyja őt magára. A pillanat ahogy Robin szétverve fekszik az unokatestvérénél - bújkál - és Maria valahogy érzi, hogy nincs minden rendben. Olyan fiatal a házasságuk, csak pár napos, és hirtelen minden a nyakukba ömlik. Hjaaaaj mi vár még ezekre! :) Valahol hallottam, vagy olvastam, hogy egy igazi kapcsolat nem lehet meg veszekedések nélkül, mert ez mutatja, hogy a két fél aggódik a másikért, foglalkozik azzal, hogy mi történik vele.
    Ó, és Callie, nem arról van szó hogy nyár van! Én ha késve is, de mindig kommentelek, mert nagyon a szívemen viselem ezt a történetet. :)
    p.s: Hajrá Maria! ^^ Az utolsó mondat nagyon rémisztő és borzongató, még ha tudom is, hogy egy klántag. Brrr...
    puszi: Gréti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Grétim!

      Nyári táborozás! Ó ez nagyon jó lehetett. Ehhez képest én most festésben vagyok. Már két napja festünk. Igaz ez is egyfajta alkotás :) Annyira imádnivaló lett a hálószoba, hogy úgy érzem megérte a fáradtságot, csak most akkora rumli van és annyit kell még takarítani, hogy kicsit kikészültem a hétvégétől.
      Ebben egyet értek. Mindig szeretnénk másabbak lenni, mint a szüleink, de nagyon kevés dologban tudunk igazán változtatni. Mert az alapok ott vannak és észre sem vesszük és a mintát követjük, azt a példát, ami előttünk volt. Robinnak talán szerencséje, hogy ott van Maria és nem lett belőle egy Coeur vagy egy Fabian. Így megmaradhatott Robinnak...
      szerintem egy kapcsolat veszekedés és viták nélkül nem igazi kapcsolat, akkor nem is léteznek együtt ,akkor csak külön külön vannak és nem is érdeklik egymást. A vita szükséges jó. Szerintem a legrosszabb egy kapcsolatban, ha nincs kommunikáció. Beszéd nélkül egy kapcsolat nem működhet. Még ha ez vita is, de legalább megbeszélték a dolgokat. Egészségesebb kapcsolat egy vitákkal teli dühöngő kapcsolat, mint egy békés egymás mellett élés szerintem.
      ez a nyár... hát számomra a kivárás nyara. Nagyon sok minden fog változni, de minden nagyon lassan változik az életemben... ez most egy ilyen időszak. Igazi hullámhegyek és hullámvölgyek áradata. Néha nagyon mélyen vagyok, néha azért még próbálok fennt maradni.

      Nem olyan borzongató ez a mondat. Az, hogy nem vagyunk egyedül valahol, az már jó dolog. Egyedül lenni a legrosszabb és a legijesztőbb. Szerintem ez egy jó zárás volt. Valaki van vele, már nincs egyedül :)))
      Puszi: Callie

      Törlés
  4. Szia Callie!

    Én is kitartó olvasód vagyok,csak mint írtam az előző fejezethez a netemmel akadnak gondok és kevés időm is van,de iszonyatosan tetszett ez a fejezeted is! :)
    Alig várom már a következő fejezetet hogy tudjam mi lesz Mariával és megfogja e tudni hogy mi történt Robinnal! :)
    Puszi: Cyca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cyca!

      Jól van, szeretem a kitartó olvasókat. Mi több a kitartó olvasók tartják bennem a lelket, őrködnek írói kedvem pislákoló tűzénél, írói ihletem üstökösei ők, feltűnnek és végigvonulnak képzeletem sötét egén és fényt hoznak. :)
      az idővel én is mindig szélmalomharcban vagyok. Meglátjuk, hogy sikerül uralnom az időt.
      Puszi: Callie

      Törlés
  5. Szia Callie!
    Lionel olyan hűséges unokatestvér,hogy ápolja Robint. Neki is egy piros pontot! :)

    Szegény kicsi Maria! Nem tudhatja,mi van a férjével. Hiányzik neki és félti. Egyedül elindul a sötét erdőbe botorkálni,hogy megtalálja. Ez nagyon aranyos tőle.

    Tényleg ijesztő az utolsó mondat.

    Erről ez jutott eszembe: A gyereknevetés a legszebb hang a világon. Kivéve ha hajnali 3 óra van, egyedül vagy otthon,és nincs gyereked.

    U.i.: Ma (mert vasárnap van), a Film+2-n lesz a Holdhercegnő 15:25-től.

    Üdvözöllek: Anita :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nita!

      Na jó, utsó mondat ijesztő. Elkönyveltem. ezzel most már nem tudok mit tenni :))) lehet átcsapok krimiírónak. :)
      Gyereknevetés... hajnali három... hát ööö... a gyerekek zajos lények. Nem komálom őket annyira. Csak hangtompítóval, tisztességesen elkerítve... úgy okésak.

      Mh mit is műveltem én vasárnap fél négykor... jó kérdés... szerintem németeztem.

      Üdv: Callie

      Törlés