Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2014. július 10., csütörtök

Possessori bejegyzés


Galambszürke skót kockás mintázatú zárt nyakú ruhában lépdelt Maria az erdőben, s minden kis elágazásnál, újabb és újabb de Noirok csatlakoztak hozzájuk. Robin karjába kapaszkodva figyelte a fel-felbukkanó sötét fejeket. A de Noirok csak biccentettek egymásnak. Maria idegesen harapta be az ajkát. Már nagyon közel vannak Ezüstharmathoz.  Maria léptei egyre lassultak és nehezültek. Robin ellenben kitartóan lépett, erőteljes, keményen vetett, férfias lépteivel combja újra és újra Mariát szoknyájánál fogva tolta, sodorta előbbre. Valójában Robin lépése tolta Mariát az erdei ösvényen. Megérezte Maria bizonytalanságát, mert karjával erősebben szorította az oldalához Maria vékony kis karját és csípőjével nyomatékosabban tolta a templom felé. Maria idegesen kapkodta tüdejébe a levegőt. A fák szikár mozdulatlansággal figyelték, az alattuk haladó fiatal de Noirokat. Lionel és Charlotte a templomkert szélénél várta őket szintén karonfogva.

-          Hercegnő? Ideje Isten színe elé lépnünk – nézett le rá félszeg mosollyal Robin. Maria felnézett rá, szürke szeme csupa aggodalom és félelem.

-          Én erre nem állok készen – rebegte Maria erőtlenül. – bent lesz a bácsikám is, mindenki – kukucskált be a templomajtón. Bentről orgonaszó hallatszott. Az első sorban bal oldalt a bácsikája ült, Loveday mellett. A jobb oldali sorokban Coeur de Noir és klántagjai után közvetlenül Lucien és Solange. Lucien hátrafordulva kinézett rájuk a templompadból. A szélső padokban a falubeli kézművesek és parasztok, a vidékieknek csak a karzaton jutott hely, az egyszerű kis fatákolmányon.

-          Gyerünk – indult meg Robin elszántan.

-          Jaj Robin! Biztos jó ötlet ez? – motyogta Maria zárt szájjal.

-          Lady de Noir, ideje, hogy a közösségben is megjelenjen, nem gondolja? – húzta fel a szemöldökét magabiztos nyugalommal Robin, és feltartott fejjel belépett Mariával az oldalán a templom főhajójába.  A hátsó sorokban megindultak a pusmogások, ahogy meglátták Robin karján Mariát.  Az orgonahang elnyomta a szavakat, de a betóduló klántagok tömegére Benjamin Merryweather is futólag megfordult a templompad párnázott ülésén. Megfeszült az állkapcsa, ahogy látta unokahúgát Robin karján belibbenni a templomba. Robin odabiccentett nekik, Loveday mosolyogva nézett vissza rájuk. Maria úgy érezte, mintha mindezt egy üvegfalon keresztül látná. Az összehajló fejeket, ahogy összesúgnak a hátuk mögött. Ahogy Coeur de Noir sötét szemekkel végigméri, majd mintha férget látna el is fordítja a fejét. Robin tuszkolta be Lucien mögé a templompadba. Ó hála az égnek! Leülhet. Elbújhat a de Noirok fekete sűrűjében. Még jó, hogy ezt a szürkés-fekete-fehér kockás ruhát választotta. Nem rí ki ruhája színe a de Noirok sötétjéből. ez egy jó választás volt. Minden különösebb fennakadás nélkül vészelték át  a bevonulást. A de Noirok sorra helyet foglaltak, a padsorokat feltöltötték, az orgona hangja elcsendesült. Utolsó akkordjai elhaltak a templomhajó akusztikájában. A fekete táblára már felvésték a zsoltárszámokat. Papírzizegés hallatszott mellette. Robin ütötte fel nyugodt kimért mozdulattal az énekeskönyvét. De hát nem is hoztak magukkal!  Maria lenézett a templompadra maga elé. A döntött, sötét, koptatott padon egy bőrkötéses könyv feküdt előtte. Apró, aranycirádás énekeskönyv. Új volt. Látszott az énekeskönyv sarkain. Maria óvatosan, nedvesedő ujjakkal ért hozzá és felütötte a fedelét.  Egy possessori bejegyzés volt az első oldalon. Maria több könyvben is látott már ilyen tulajdonosi bejegyzést, ami azt jelentette, hogy tudni lehetett az adott könyvnek ki a birtokosa. S döbbenten látta, hogy a belső lapon az asszonyneve díszelgett:
 
Maria de Noir tulajdona –
Feleségemnek,
akinek szerelme az ég ajándéka,
Házasságunkat a Hold vigyázza,
örök szerelemmel :
Robin
-          Istenem! – suttogta maga elé Maria meghatódva, s érezte, hogy szemét elfutja a könny.  Sötét tintával írták a szöveget. Robin a közelebb hajolva, tekintetét az oltáron hagyva suttogta Maria fülébe:

-          Amíg élek, most már ebben a templomban, ebben a padban ezen a helyen ülsz Maria. Ez a te énekeskönyved, mindig itt lesz a padon, számodra. A de Noiroknál mindenkinek a saját énekeskönyve jelöli a templomban elfoglalt helyét. Ezt a kötetet mindig itt tartjuk, a de Noiroknál ez így szokás. Csak egyetlen kivétel lesz. Ha apám meghal, az első sorba kerülünk, az ő helyére – magyarázta halkan Robin. Maria nem talált szavakat, könnyes szemekkel nézett fel Robinra. Robin bevezette a templomba, a maga oldalán, teljesítette a kérését, templomba hozta, a de Noirok közé, a szokásaik felvételével, Maria ismét érezte, tartozik valahová! Egy család tagja lett! Egy hatalmas család tagja! Ahol a templomban a padsorban, jelölik a helyüket, mert annyian vannak, hogy az énekeskönyvbe írt név alapján tudják csak, ki hol ül. Neki most már fix, stabil helye van a templomban. Itt Robin és Lionelék oldalán! S Robin gondolt rá! Robin beszerzett a számára egy énekeskönyvet ide, a templompadba. Maria nem tudta visszatartani a könnyeit. Csendesen peregtek a templompadra, az új bőrkötéses énekeskönyvére és Maria pislogva nézett fel az oltárra. Robin keze saját énekeskönyvéről Maria hideg, remegő kezére talált és erőteljesen megszorította.  Robin tenyerének melege átmelegítette Maria kezét is. Bátorságot öntött belé, támaszt adott, és egyben Robin vigasztalón kifejezte, itt vagyok melletted. Örökre. Maria képtelen volt odafigyelni az istentiszteletre. Csak sírt, a boldogság és a vegyes érzelmek furcsa keverékével. Robin végig fogta a kezét a templompad döntött kis koptatott lapján, miközben Mariát időnként megrázta a zokogás. Megilletődött mosollyal az ajkán hagyta, hogy csorogjanak végig arcán a könnyei és nem érdekelte ki mit gondol róla, mert ez a férfi tényleg szereti őt! Úgy, ahogy soha senki! És egyszerre már semmi más nem számított, csak Robin itt az oldalán, és ha valaha is kételkedett abban, hogy jól döntött, amikor Robinnal elszökött és a házasságot választotta, akkor most megerősítést kapott. Igen. Jól döntött. Robin mellett a helye.

-          Nos Hercegnő? Megható volt az istentisztelet? – vonta fel a szemöldökét Robin, ahogy kifelé araszoltak a templompadból. A de Noirok mind otthagyták énekeskönyveiket a padban. Úgy, ahogy a templomban senki más. Maria szerette volna magával vinni, újra és újra átsimítani az írást, a tulajdonosi bejegyzést a könyv első oldalán. De a de Noiroknál nem ez a szokás. Az énekeskönyve itt fogja várni mindig, ebben a padban, Robin oldalán. Robin megható bejegyzésével.

-          Igen, nagyon is meghatódtam. Szeretlek Robin! – karolt a férjébe Maria  nedves arcát törölgetve a tenyerével.

-          Ez megnyugtató, szükségem lesz erre a mondatra a továbbiakhoz – szorította magához Maria karját Robin.

-          Mire készülsz? – nézett fel rá Maria.

-          Látogatást teszünk a de Noir várba – jelentette ki megingathatatlan elhatározással Robin.

-          Nem, ezt nem tehetjük – torpant meg Maria. Tekintetek kereszttüzében álltak. A templomból senki sem sietett különösképpen. Mindenki jó alaposan meg akarta nézni Robin és Maria kettősét. Loveday lépett hozzájuk.

-          Jó újra látni téged öcsém! – nyomta az arcát Robinéhoz Loveday.

-          Én meg úgy látom, termékenyek vagytok nővérem – felelte Robin komoran. Loveday mosolyogva tette két tenyerét a hasára.

-          Már komolyan így látszik? Még senki sem vette észre – kerekedett el Loveday szeme.

-          Én látom – húzta el a száját Robin. – Mennünk kell – nézett félre Robin.

-          Bácsikám – biccentett Benjamin Merryweather felé Maria.

-          Maria, Robin – vetette foghegyről Benjamin Merryweather és kellemetlenül igazgatta nyakkendője fodrait. – Menjünk hitvesem! – tette tenyerét Loveday hátára Benjamin Merryweather és finoman a fogatjuk felé tuszkolta.

-          Gyertek el hozzánk, ha lesz időtök! – nézett még hátra rájuk Loveday integetve.

-          Ne mondj nekik ilyeneket – hallatszott Benjamin Merryweather sziszegése. Coeur de Noir és csapata már régen lóra pattantak és vágtattak fel a várba.  Lucien és Lionel vezetett Robinéknak két lovat.

-          Követjük őket – kapta el a felé dobott kantárszárakat Robin.

-          Kiket, hova? – pillantott rá Maria gyanakvóan.

-          Fel, a várba – mutatott a dombtető felé Robin.

-          Nem, az kizárt – nevetett fel hitetlenkedve Maria.

-          Komolyan beszélek, az egész klánnal megyek, ha így is hozzánk mer érni apám, úgy legyen nyílt tűzharc. Lóra, Hercegnőm! – tartott bakot Robin Mariának és várakozón a lányra nézett.

-          Nem – rázta a fejét hevesen Maria. – Robin ez őrültség, sőt talán… öngyilkosság.

-          Ne akard, hogy a hónom alá kapjalak és úgy vágtassak veled fel a várig – sürgette Robin.

-          Biztos? – lépett fel Maria óvatosan, de Robin egy határozott lendítéssel már fel is penderítette a ló hátára.

-          Én biztos vagyok magamban. És kettőnkben is, Hercegnő – nyomta a kantárszárat Maria kezébe Robin. – Fiúk, indulhatunk! – kiáltotta el magát Robin és felugrott a lovára, hogy a vár felé vágtasson, Mariával az oldalán.

-          Reméljük mind kellően kiimádkoztuk magunkat és elmondtuk fohászunkat az égiek felé – vigyorgott Robin és a klántagok nevettek a megjegyzésen.

-          Szükség lesz rá Robin? – kiáltotta neki Lionel.

-          Egy ima sohasem árt – rántotta meg a vállát Robin. – Szerencsére az én kis előrelátó feleségem erre is gondolt! – kacsintott át Mariára Robin. Maria kétkedő, bizonytalan tekintettel viszonozta Robin féktelen magabiztosságát. – Ne izgulj Hercegnőm, fegyver van nálam – pöccintette meg a kalapja karimáját Robin.

-          Használnád is? – rémült meg Maria.

-          Csak, ha szükség lesz rá – felelte rá ismételten Robin. Maria kezdte megérteni. Robinnak a fegyverrel kapcsolatosan ez a szavajárása. Ijesztő, de így van.

 

14 megjegyzés:

  1. Szia Callie!

    Örülök hogy ilyen gyorsan jött a következő fejezet már nagyon vártam. :)
    Nagyon tetszett és amit Robin iratott Maria könyvébe az egyszerűen csodálatos volt,látszik hogy mennyire szereti Mariat.Én is sírtam volna a helyébe ha valaki ilyet ír nekem. :)
    Látszik hogy Robinnak mennyi erőt ad Maria és bízik a szerelmükben. :)
    Már be vagyok zsongva a kövi részre. :)
    Puszi: Cyca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cyca!

      Hűha! Ez aztán a függés! Még szinte fel sem tettem már elfogyasztottad :))) Vagy csak pont jó időben találkoztunk össze a virtuális térben. Bevallom ezen a bejegyzésen ringattam magam már egy ideje. Olyan izgatott és elégedett voltam ezzel az ötlettel, a pillanattal és a jelentéssel, hogy igazi önpacsis fejezetnek minősítettem ezt.
      Szerelmes vagyok Robinba ismét! Őt akarom magamnak mindig és mindig! Igazad van, én is mindig elképzelem Mariát, hogy de jó neki! Illetve milyen jókat találok ki neki :)))
      Nem akarom túlömlengeni, de ez a fejezet az egész történetben most nagyon vitte nálam a prímet, azt hiszem nem tudom már felülmúlni, de ez egyet jelent azzal, hogy itt volt a hullámhegy és én most megint írói válsághangulatban vagyok, mert egy gondolatívet végigvittem. Remélem, gyorsan kilábalok belőle... a tegnapi nap talán rádolgozott... :))) ugyanis hírt kaptam... elindultam azon a hosszú-hosszú évekig tartó úton aminek a végén talán tényleg... Dr. Callie leszek.:)))
      Ez egyet jelent az alkoholos ünneplésekkel és azzal hogy egyéb függéseim elkezdenek uralkodni rajtam, ami írói válságaimat gyorsan előrehozzák...annyi mindent csinálnék egyszerre, hogy már szinte sajnálom, hogy miért ne mtudok azokról a multiuniverzumokról, hogy a többi univerzumos énemnek gyorsan lepasszoljak néhány feladatot :))))

      Hozom a folytit is hamarosan!
      Puszi: Callie

      Törlés
  2. Szia Callie!
    Úgy imádom, hogy mindig azt hiszem, hogy ennél már nem jöhet izgalmasabb, de te mindig meglepsz valamivel! Minden fejezet jobb az előzőnél, és ez az, amit annyira szeretek a blogodban! Csak így tovább! Nagyon várom a folytatást.
    Puszi: Laura

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lau!

      Na jó, akkor oké, örülök ha izgalmakat generálhatok bennetek, olvasóimban, ugyanis ezzel működtetem a laptopom:))) a ti izgalmatokkal működik a gépem szóval... további jó izgulást :)))
      Folytatása következik...
      Puszi: Callie

      Törlés
  3. Callie!:)
    Ugrok a közepébe: Ha belegondolok, hogy Robin valószínűleg rablás helyett az éjjel énekeskönyvet szerzett be Mariának, elhelyezte azt a templomban... hűha. Le a kalappal az ilyen férfiak előtt. Először azt hittem Maria elejtett mondatának semmi éle nem lesz, de Robin mégis meghallotta a feleségét, a ki nem mondott kérdőjelet. :)) Sőt, szinte kijelentette, hogy mától nincs azon gondolkodás, hogy a nagybátyját, a családját vagy új férjét válassza. Természetesen a férjét! Hiszen mostantól ők egymásért felelősek. Maria Robinért, Robin Mariáért és mindketten a házasságukért!
    Robin egy nagyon erős jellem, még ha néha térde is kényszerül, nagyon eszes fiú (férfi!) ahhoz hogy meghozza a döntését és tovább haladjon. És nem is akárhogy eszes. Nem az a fajta, aki matematika, fizika, így csapódik az ág, ebben a szögben, így kiszámítva, minden alaposan eltervezve, listázva.... ő elemi. Az érzéseire és ösztöneire alapoz, és a természetben él igazán.
    Hát ki ne szeretne egy ilyen pasit? :3
    Maria ugyanúgy meghatódott, ahogy én. Jaj, gyönyörű rész volt!
    Báááár igaz én nem gondolkodtam volna, hogy kit választok... hiszen ha hozzámegyek valakihez, akkor ő lesz az első. Megértem, hogy mégiscsak az egyetlen családja,de... immár Robin is a családja. Valahogy még mindig nem érti meg a házasságnak azt a részét, hogy ők egymásnak vannak. mintha egy csatamezőn mindenki ellenség lenne, s csak egy szövetséges. Valami ilyesmi, bár a csalás nem épp ellenség...talán náluk.:)
    Várom a következő részt!
    Pusz: Gérti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gréti!

      MH... én megértem Mariát. Mondjuk azért mert én is átéltem ezt :)))) De hát minden családi állapotváltozást meg kell szokni, át kell állni az agynak. FElfogni, hogy eddig ez volt most meg ez van. Oké, hogy ez nem kérdés, elviekben ez egy természetesen emberileg felfogható dolog. Amíg papíron, gépelt formában látja az ember és olvas róla. Na hát átélni az már teljesen más :))))

      Ritkán érzékenyülnek el a szereplőim, de ha megteszik, akkor hú, akkor én is egy kicsit meghatódom tőlük és én is ott ülök velük a templompadban és kívülről mosolygok rájuk, hogy de jók is vagytok ti ketten :)))) hát most én is rajongtam Robinért és Mariáért és azt hiszem ezért a pillanatért érdemes volt ismét visszatérnem a nagy pároshoz, mert nekem úgy íróilag ezt megírni, ez nagyon mélyen ott volt, nagyon szerettem ezt a részt írni, ez az egyik best of a sorban az már biztos.

      Szeretem Robint azért, mert értő fülekkel bíró férfi, ami általában a férfiakra nem igaz. De hát ezért olvasunk, hogy megkapjuk ezt az olvasmányainkből. Szóval ezért imádom annyira ezt a Robint, mert annyira ösztönlény, de egyben annyira természetből fakadóan jól tud dönteni, lépni, cselekedni. Persze, hogy mindenki ilyet akar magának. Nekem is kell egy Robin a gardróbszekrénybe, hogy bármikor elővegyem :)))

      Sietek a folytatással is
      Puszi: Callie

      Törlés
  4. Szia Callie!
    Csak azért fent vagyok,az tart ébren, hogy elolvassam,amivel még tartozom neked. Ma már mindenfélét csináltam. Olvasok, filmezek, takarítok, tanulok.... pffff...
    Na,mindegy.

    A címet először is sajnos nem értem. :( Kérlek, megmagyaráznád?
    Robin mindig le tud venni a lábamról. Úgy,mint Mariát. Éppen a könyvet keresem az interneten. De sehol se lehet kapni. :(

    Ami a templomban várt az ifjú párra,magamon éreztem. Láttam lelki szemeim előtt, hogy mindenki bámul és susmusol a hátam mögött. Ijesztő. De Maria nagyon is jól választott!

    Az énekeskönyvnél én is teljesen elérzékenyültem. Amint olvastam, teljesen együtt éreztem Mariával. Callie, te nagyon jól ÍRSZ! Remélem,meg lesz lassan-lassan a doktorid. Sok sikert!

    Mi lesz ebből? Direkt csinálod ezt??? :) Már várom,hogy több rész is legyen.

    Üdvözöllek ilyen késői órában is: Anita :D

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Szia Nita!
      Cím:
      Possessori bejegyzés = tulajdonosi bejegyzés. Régi könyvekben is látható ilyen, amikor a tulajdonos nevét feltüntetik a könyv első lapján. Hogy kinek a könyvtárába tartozik az adott könyv. Pl. x.y. ügyvéd könyvtárának része ilyesmik.

      A könyvet nem kell keresned az interneten. itt a linkje:
      http://www.scribd.com/doc/39356574/Elizabeth-Goudge-Holdhercegn%C5%91
      Jó olvasást hozzá!

      Jaj hát a doktori! Azt hiszem mióta tudom mi vár rám nem nagyon alszok. Ma reggel is ötkor kipattant a szemem és csak jár az agyam, nem hiszem el hogy hétvégén, nyáron, nem tudok lenyugodni. Ez van. izgatott vagyok, és sok mindent csinálnék egyszerre.

      Köszönöm a dícséretet, ha ilyet olvasok ismét lendületet kapok, hogy írjak. :)

      Általában én is ilyen késői órában fekszem és vadhajnalban kelek. Azt hiszem jelenleg alvászavaraim vannak :)
      Üdv: Callie

      Törlés
  5. Szia Callie,
    Köszönöm szépen a felvilágosítást. (Bevallom,először,s idáig Professori bejegyzésnek olvastam.)

    Köszönöm szépen a linket. Holnap tuti elolvasom végig. :P :D

    Remélem,megfogod kapni hamarosan a doktorid. Sok sikert hozzá.

    A dicséretet te meg is érdemled. Nagyon jól írsz,amikor meg nagy fáradtan beléptem,megláttam az új részt és már nem is vagyok álmos. köszi,hogy fáradságot nem ismerve hozod az újabb részt . :D

    Altató az nem segít? Csak egy ötlet.

    Üdvözöllek: Nita :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nita!

      A félreolvasásokban én is jó szoktam lenni :) Hát hamarosan tuti nem kapom meg, hiszen még most fogok nekivágni, tehát hosszú évek várnak rám, mire eljutok odáig. De törekszem szépen lassan előre az úton, hogy dr. Callie legyek, majd jelzem, ha már csak egy lépésnyire vagyok :)

      Nem vagyok altató-rajongó. Nem szeretném hozzászokatni magam a gyógyszerekhez. Ha nagyon nem tudok elaludni, akkor általában iszom egy kis bort. Az mindig jól fejbekólint és szunyókálhatok is. De hát most sok minden izgat, ilyenkor elég nehéz lecsillapítani az elmém. :)

      Nagyon meleg van, a gépem sem bírja mostanában a hőséget, tehát nem is tudok igazán írni. Várom egy picit a hűvösebb napokat...
      Üdv: Callie

      Törlés
  6. U.i.: nem tudom elolvasni,mert fizetni kell érte. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó már fizetős lett??? a csudába, hát akkor esetleg egy könyvtár???

      Törlés
  7. Szia Callie,
    Remélem,minél hamarabb megkapod.
    most már hűvösebbek a napok.
    Megnézem,hátha..... :D
    Üdv: Nita :D

    VálaszTörlés