Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2021. március 21., vasárnap

Ködös Humber és aranyhaj

 Alex


Csak a ködös Humberen szenvelgek. Közeleg megint egy Kendal hétvége. A fiam elmenekült a makettkészítésből. Helyette én szórakozom itt a makettjeimmel. Nézegetem a kis fákat.  Kicsöng a telefon.

  • Szia! - búgó mély a hangja.

  • Szia Vani.

  • Tudod, hogy csak te becézel?

  • Igen tudom. Bár a Vanessa nevet éppen úgy szeretem.

  • Én meg szeretem, hogy becézel. Mint Stefit. Szeretem. Olyan, ami nekem szól. Mi a baj Alex?

  • Összetett. Egyedül vagy?

  • Éppen Kim privát fürdőszobájában tömöm magamba a bonbont, amit a múltkor hoztál.

  • Tehát rám gondoltál?

  • Ahogy te akkor, amikor vetted.

  • Sosem beszéltünk így kettesben. Mostanában olyan gyakran.

  • Zavar?

  • Stefi?

  •  A nővérénél van. Egyedül vagyok.

  • A szép tóparti házadban. Magányosan?

  • És te Kim birodalmában visszavonultan csokizol?

  • Apró örömök. Mesélj!

  • Amit kérdezek erősen hozzád és hozzám kapcsolódik. Belefér most neked ez a beszélgetés?

  • Jöhet.

  • Őszintén, ha megpróbáltalak volna megcsókolni. Mit tettél volna? Vagy ha megpróbálok közeledni?

  • Nem… hát ezt nem tudom.

  • Értem. 

  • Miért?

  • Elég sokat töprengek mostanában ilyesmin. Hogy ha akkor Liamhoz hasonlóan egyszerűen megpróbálok közeledni hozzád, mit lépsz? Az én feleségem lennél?

  • Hát ez erősen a mi lett volna ha kérdésköre.

  • Amibe a múltkor te kezdtél bele. Én csak folytatom. 

  • Lehet…Miért kérdezed ezt? 

  • Okom van rá.

  • Mi az ok? A közvetlen ok. Van egy olyan érzésem, hogy kevésbé kötődik hozzám.

  • Jó megérzés.

  • Valójában Charissa miatt kérdezed igaz? Soha nem léptél meg dolgokat Alex. Kérdeztél, udvaroltál. De igen, nem tettél semmit. Amitől az egész üres maradt.

  • Nem merem megtenni. Nem akarok erőszakosnak tűnni.

  • Alex, tőled hidd el elég távol áll az, hogy erőszakosnak érezzék a fellépésedet.

  • Igen?

  • Jelezni fogja, ha nem akarja. Nyugodj le.

  • Nem akarom elrontani.

  • De ha nem kezdeményezel sosem fogod megtudni.

  • Ahogy nálad.

  • Pontosan.

  • Bátorítasz?

  • Talán.

  • Miért?

  • Bűntudat? Törlesztem a múltat? A bonbonadagomat? Nem tudom. A függőd vagyok Alex.

  • Nem tudom. Nem igazán vagyok a szex pártján. Akivel szexuális kapcsolatom lett, azzal lőttek a szerelemnek, vagy a normális kapcsolatnak nagy százalékban. Nicole, Jenny, Stefi. Nem akarom elrontani. 

  • Valójában ezért nem akartál hozzám közeledni sosem igaz?

  • A szex mindent csak elront. Ez a tapasztalatom.  Vagy azért, mert szar. Vagy azért, mert csak az lesz. S nézz meg kettőnket. Mennyivel jobb lett minden. Nem szexeltünk és minden megmaradt eszményinek. Stefi...  Stefi más. Vele szexeltem és terhes maradt tőlem. De az is döntően szex volt. 

  • Mint én, Liam, és Skócia.

  • Igen. De ami te voltál Vani, az tiszta maradt. Tökéletesen tiszta...szerelem.

  • És… neked Charissában is pont ez tetszik.

  • Igen. Nem akarom elrontani a szexszel. Nem akarom beszennyezni. Érted?

  • Talán… igazad van. De tényleg ezt akarod? Másodjára is? Valamit, ami után…szenvelegsz a ködös Humberen?


Ettől lefagyok. Mármint… honnan? Miért pont ez az idézet? Véletlen? Nincsenek véletlenek. Igaz? Persze, hogy nincsenek...Honnan tudja? Soha nem küldtem el. Esküszöm soha. Azok ott az én titkos leveleim voltak örökre. 

  • Alex? Ott vagy még?

  • Igen… ezt honnét tudod? - kérdezek rá halkan.

  • Egyszer… amikor a rendszerfrissítéseket csináltuk a céges mail fióknál. Át kellett néznem...a piszkozatokat, hogy nem-e maradt valami, ami fontos… és… ott volt ez… láttam a címzést - Vanessa hangja, most egészen mély, és szomorú.

  • Liam?

  • Dehogy. Nem tudja. Kitöröltem. Csak én láttam.

  • Ez.. még Kim születése előtt volt. Miért most mondod el?- kérdezem értetlenül.

  • Rossz időzítés. Mint mindig Alex. Akkor válságban volt a házasságunk. Tudod. Az a levélpiszkozat…

  • Miért volt rossz időzítés?

  • Mert közben megtudtam, hogy már terhes vagyok.

  • Tényleg rossz időzítések.  A mi kettőnk esetében mindig. Miért most mondod el?

  • Azt mondtad Charissa, olyan mint én. Neked. Érzelmileg. Alex...ez… a második esély. Neked. Ne szenvelegj ott a Humberen. Mi annak a versnek a vége Alex? A végtelen szerelmi évek után…nyergelj és  vágtázz a kéj lován. Az a vers is azt mondja dobd el a szerelem időrabló érzését, és szeretkezz, most, amíg még megteheted. Nincs végtelen időnk. Most szeress, teljesen.


Liam


Befutottak a Goodwinok. Százalékos arányban mérni tudom, hogy megy fel a vérnyomásom minden szombat reggel. Mert Kim látványosan nem akar részt venni a szervezett egyetemi felkészülésben. Zsigerileg tiltakozik ellene. Időhúzással. Kamuzással. Bármivel. Vanessa gyömbéres kekszet ropogtat.  Engem meg szétvet az ideg.

  • Miért nem jön már?

  • Készül.

  • Felkeltetted? Biztosan?

  • Fent van.

  • Akkor keltsd fel egy órával hamarabb. Jó felmegyek!

  • Liam, ő lány!

  • Kizárt hogy éppen tampont cserél a picsába már! - felvágtatok kettesével a lépcsőkön és bedörömbölök Kim ajtaján.

  • Tessék? - szemtelen és flegma a hangnemje. De utálom amikor ilyen. Benyitok.

  • Kim! Alexék rád várnak. Miért csinálod ezt?

  • Mert sokkal sikkesebb Jaguárral száguldva megérkezni az egyetemre, mint egy döcögő Mokkával - jegyzi meg.

  • Kizárt, hogy a te nagyobb tanulási kedvedért lecseréljem a kocsimat. Mit csinálsz még? - nézek körbe a szobájában.

  • Vasalom a hajamat - beljebb merészkedek a lányszobába. Tényleg tabuként igyekeztem csökkenteni az itt tartózkodásomat, ahogy Kimnek megjött az első menstruációja. Egyszerűen pausa. A lányom nő lett. Akihez egyre kevesebb közöm van. S Kim ezt kellően érzékelteti is. Kurva hosszú haja van. Megállok a fürdőszoba ajtóban és nézem, ahogy Kim  simítgatja a haját. Mindig ugyanolyannak látom. Tökéletes, sima a haja. Suhog. Leng.  Gyűlölöm még a hajszínét is. Tizennégy éves kora óta festeti. Szőkés-mogyorós-fahéjas-vörös árnyalat. Rengetegféle szín játszik benne. Többféle bemosás eredménye. Kisebb vagyon egy hajfestése. De tény, hogy kábé kétszer szexibb tőle. Hosszú és tökéletes a haja. A színe, és Kim tudja viselni. Félelmetes tőle. Meg akartam tiltani. Komolyan. A hajfestést. Az elejétől. De Vanessa kitartott. Azt mondta ő is utálta a saját hajszínét. Tehát engedtem. Én fizetem, hogy így néz ki. Hogy kábé minden srác elvinné egy körre.

  • Legszívesebben levágnám - jelentem ki.

  • De Apuci! - szándékosan szivat. Ha így hív akkor gúnyolódik. - Gondolj bele! Aranyhajat is csak a hosszú szőke hajával tudták fogságban tartani. Ha levágod. Huss, kirepülök a tornyodból. Szabad leszek, mint a madár.

  • Kim, légy egy kis tekintettel legalább Alexre. Miattad ő is késik az egyetemről.

  • Ugyan, Alex már duplázza az előkészítőt. Miről beszélünk? Az apja az egyetemi tanár. Persze, hogy fel tudná készíteni otthon is. Ez csak egy remek alkalom arra mindkettőtöknek, hogy szombaton is dolgozzatok. És lelépjetek otthonról - átlát rajtunk. Mondtam. Veszélyesen okos. Mint a Goodwinok.

  • Mehetünk? Vagy a hajadnál fogva cibáljalak le?

  • Akkor oda ez a sok-sok perc, amit a hajamra fordítottam.

  • Kim.

  • Jól van, menjünk - lekapcsolja a hajvasalót és követ.

  • A mappád! - nyomom a kezébe.

  • Köszi - vigyorog rám és beül Alexék Jaguárjába. Alex kábé forma-1 sprintelést nyom le Manchesterig. Bámulatos, ahogy vezet. Tényleg versenyző is lehetne. Nagyon stabil az úttartása. Nagyon élesek a reflexei. Legalábbis a rutin adja. Koránál fogva már kevésbé lenne jó. De jól vezet. Az, hogy megkértem, vigye Kimet is, jelzi, hogy beismerem. Jobban vezet mint én. Ő az első. A jobb, nálam. Ebben az évben úgy látszik veszítettem a pozíciómból. Kim miatt. Kimért. Kim kedveli a Goodwinokat. Nagyon. Nem tudom miért tartja jobb fejnek Alexet, mint engem. De még őt is jobb fejnek tartja. Talán a külsőségek miatt. Alex egyetemi tanár. Az a típus, aki zakóban jár. Meg elegáns bőrcipőkben. Én meg tényleg néha melegítőben punnyadok az irodában. Főleg, ha tudom nem jön egy szál ügyfél sem. Alex jaguárja. Szerintem Alex hódításainak kilencven százaléka a jaguárja miatt volt. Még Stefi is. Aki beült hozzá, elhitte, hogy luxusba ül. Ezért feküdtek le vele. Vagy nem tudom. 


Nem szoktam gyorsan vezetni. Főleg azért, mert a vezetésben sem vagyok mindig ott. Közben ezer más dologra gondolok. Főleg, amikor este csak bolyongok valamerre. Néha azt se tudom, hogy hol kötök ki. Csak forgatom a gondolataimat és közben nyomom a gázt. Alexék már a láthatáron sincsenek. Mi a szitu azzal, hogy Kim és a fiatalabb Alex ketten jönnek haza azzal a jaguárral? Ha nem Alex fia lenne komolyan az a rémképem lenne, hogy az út szélén megállnak kefélni. Abban a jaguárban. Vagy annak dőlve. S azért készül annyit az egyetemi előkészítőre Kim. Ó de nem, ő csak folyton új pasikat hajkurászik. Márpedig az egyetem tele van srácokkal. Ráadásul egyetemista srácokkal. A középiskolás Kimnek ez egy kisebb svédasztal. És ahogy Kimet ismerem nem tanulni jár ő az egyetemre. Hanem reggelizni. Svédasztalos reggeli a mérnök hallgatókból.  Azért készül annyit. Mert minimum smárol valakivel.  Ebben egészen rám ütött. Bár kevesebb mindenben ütne rám az a gyerek. Csak remélhetem, hogy Alex figyel rá valamennyire.


De végre új év van. Visszatérhetek én is a régi kerékvágásba. Nincs tiltólistán a munka semmikor. Kell, hogy valami elterelje a gondolataimat. A munka az egyetlen, ami kikapcsol. Amíg Alex letanítja az óráját addig én a Thompsonsba vonulok. Csak a laptopomat viszem fel az emeletre a laptoptáskában. 

  • Jó reggelt! - köszönök a pultnál.

  • Szia! A szokásos? - kérdezi Dawn.

  • Mint mindig - kacsintok rá. - Kösz.

  • Kitettem a foglalt táblát neked. A kedvenc helyeden.

  • Az igen! VIP helyem van?

  • S platinakártyás törzsvendég bónuszod. Minden második kávé ingyen.

  • Csak nekem?

  • Csak neked. Érzed a nyerő ízt?

  • Azt… majd a teraszon - vigyorgok rá. Dawn frissen pörköli a kávészemeket. Nekem. Felvonulok az asztalomhoz. Tényleg ott a foglalt tábla. S mire megnyitom a tervező programot addigra Dawn lefőzi nekem a kávét. 

  • Hányra jön az ügyfeled? - kérdezi Dawn ahogy felszolgálja a kávét.

  • Tízre - nézek rá. Dawn. Akárcsak Vanessa. Lefőzi nekem a kávét. A Thompson a második irodám. Itt Manchesterben. Egyszerre azt érzem, hogy kezd tetszeni ez a felállás. Dawn, a kávézójában. S én itt a nekem fenntartott helyen. Ismét itt vagyok. Egy vörös hajú, iszonyúan kerek fenekű vörös hajú csaj, nő, aki lefőzi nekem a kávémat. Nyertem.

2 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Érdekes volt Alex és Vanessa beszélgetése, kicsit fájóbbá tette a meg nem történt dolgokat a rossz véletlenek sora. Ezek az idegesítő, rossz véletlenek... Magam sem szimpatizálok velük, bár kétlem, hogy alapvetően sok embert szórakoztatnak.
    Liam nagyon gorombán és szemét módon gondolkodik mostanában. Alex jaguárja sem volt valami kedves közegben. Ez a tesztoszteronverseny, egek.
    Ha most tudná arról a rémképről, hogy indokolt lenne... Jajjaj.
    Egyébként azt hiszem, kezd kialakulni a végső tippem. Kíváncsi vagyok, illeszkedni fog-e, de még nem akarom a végét, élvezetes a történetük. :)
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!
      Alex és Vanessa, az ő kapcsolódásuk és Alex be nem teljesedett plátói szerelme meghatározó mozgatórugója ennek a történetnek.
      Örülök, hogy végre elindult a végső tipp felé az irány :) Most, hogy a vérvörös óceán idősíkjába léptünk, már túl sok titok elméletileg nem is lesz. :) És egyre nehezebb is lesz ezeket a vonásokat a történetben "titokban tartani." Bár nem cél titkolni. Kíváncsi lennék mire tippelsz. A végső tippre! Végig fogunk haladni a teljes vérvörös óceán korszakon. Tehát annyira még nincs itt a vége. De azért érződik szerintem, hogy kábé felezővonalhoz értünk.
      Most már nekem is jobban kell koncentrálnom, hogy összetalálkozzanak az elemek a két történetben. Úgyhogy nekem most a keményebb időszak jön... hogy minden jól illeszkedjen egymásra.
      De izgalmas lesz látni, ahogy felépül ez az egész a másik oldalról, több szemszögből látni ugyanazt az eseménysort...
      Folyt. köv.
      Callie

      Törlés