Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2013. május 20., hétfő

Hold és Fenyő

Az unokatestvérek végigdübörögték a faházat. A szülők a nagyszalonban beszélgettek, a férfiak szivarfüstöt eregettek az előcsarnokba. Corinne selyemcukorkát szopogatott a fehér medve lábainál, és a medve szőreit fésülgette. Nem érdekelte a fiúk értelmetlen rohangálása. Az unokatestvérek két táborra oszlottak és egymást kergették az egész házban, hirtelen egymás elé ugráltak és a másikra kiáltottak.


- Fiúk! – rázta a fejét Corinne.

- Ismét egyedül? – Armand a lépcsőn ült, a fakorlátnak dőlve figyelte a fokok közt Corinne-t.

- Ez amit játszotok nem tetszik – rántotta meg a vállát Corinne és cuppogott egyet.

- Mit eszel?

- Cukorka.

- Mogyoróízű?

- Nem tudom. Kérsz? – tolta a tejfogai közé Corinne. Armand kivette a lány szájából és a saját szájába csúsztatta.

- Lehet a közepében lesz egy mogyoró – mérlegelte Armand a fogai közt roppantva.

- A maci szőrét szépítem, látod? – fésülgette a fehér tömött medve mancsait és közben a faragott fokok közt Armandra pillantott.

- De a szőre egyenes nem kell fésülnöd. A hajadra inkább ráfér a fésülés – nézte Corinne göndör haját Armand.

- Az én hajam ilyen – rántott vállat Corinne. – Te mit csinálsz? Miért nem játszol velük?

- Nincs most kedvem hozzá, olvasok – emelte fel a kötetet Armand.

- Ó – tette le a fésűt a medve két hátsó mancsa közé Corinne és megkerülve a korlátot felült a lépcsőre Armand mellé. – Mit?

- Kalandokat – felelte Armand.

- Akkor kalandra fel! – nézett várakozón Armandra. Armand homlokráncolva pillantott le Corinne-ra.

- Azt akarod hogy felolvassak neked? – kezdte kapizsgálni Armand.

- Persze, én nem tudok olvasni – nézett bele a könyvbe Corinne. – Nincsenek képek?

- Nincsenek. Csak az elején díszesek a betűk – lapozott előre Armand. Corinne lecsapott az aranyfestékes szép kezdőbetűre. Kis ujjával megsimogatta a díszítést.

- Szép – jelentette ki ítéletét.

- Te nem tudsz olvasni? – csodálkozott még mindig Armand.

- Nem.

- Akkor megtanítlak. Várj csak ez a betű itt nézd, ez a C, ezzel kezdődik a neved – mutatott rá egy mondatkezdő C betűre Armand.

- Szép! Olyan mint a hold – jelentette ki Corinne.

- Mint a hold? Ezt még sosem hallottam a C betűre – jegyezte meg Armand.

- Mint amikor olyan kis vékony kis keskeny tudod.

- Igen tudom milyen a hold – bólintott Armand.

- Mutasd meg azt a betűt, amivel a te neved kezdődik! – szólította fel Corinne. Armand rámutatott egy mondatkezdő A-ra.

- Ó de jó! Mint egy fenyő! – nézegette félrebillentett fejjel Corinne. Armand fejét ingatta, Corinne képzelete a rajzelemekből építkezett.

- Akkor ez a Corinne betű, ez az Armand betű – bólintott a kislány. – Van egy ötletem, rajzolok neked valamit és te is rajzolsz nekem valamit és aláírom Corinne-betűvel! Könnyű lesz, mert egy holdacskát fogok alá rajzolni! – pattant fel Corinne és már rohant is. Anyját rángatta szénceruzáért és Maria értetlenül kerülgette a fiúcsoportokat, akik teli torokból ordítoztak körülötte.

- …De anya… aláírom a rajzom és Armand-nak adom! Armand tanította nekem! – jelentette ki öntudatosan Corinne.

- Biztos szegény Armand idegeire mentél! Ne fáraszd kicsim a nagyobb fiúkat, nem érdekli Armandot a te kis világod – magyarázta Maria. Megállt a lépcső előtt és a korlátnak dőlő Armandot nézte.

- Fárasztóak az öt évesek igaz? – kérdezte Armandot kedvesen.

- Nem azok – lapozott egyet Armand a kötetben és nem akart Mariára nézni.

- Én is szerettem olvasni, amíg volt időm – jegyezte meg Maria.

- Nálunk nem igazán szeret senki – rántotta meg a vállát Armand.

- Küld be hozzám Corinne-t ha már nagyon zavar. Ő gyerek, még nem tudja, hogy fárasztó lehet a nyaggatása – mosolygott Maria, ahogy átadta a papírt. Armand felnézett és nem szólt semmit. Ez a nő nem sejti, hogy tudja a titkát. Hogy ez a nő mentette meg a de Noirokat. Hogy neki köszönhetik, hogy együtt a család, hogy nem megkeseredett senki. S Armand és Corinne is tudja. S mégsem beszélnek róla, soha senki előtt. Corinne örül, hogy itthon vannak. Corinne nem fogja még fel, hogy az évszakok változnak. Hogy most itthon van a fenyvesek fái közt, aztán télen megint elviszik a városba. Ő még nem is érti. Ő még csak tűri, hogy a feje felett intézkednek a felnőttek. Nem látja át a dolgok mozgatórugóit. Még gyermeki naivsággal a C betűben egy holdat lát.

- Hogy sikerültek a vizsgáid Londonban? – kérdezte Maria.

- Tűrhetően, de a francia nem megy túl jól. Nem vagyok valami méltó a de Noir-okhoz igaz? – nevetett Armand.

- Ki mondja meg, ki a méltó ehhez a névhez? – kérdezte elrévedve Maria. Armand nem válaszolt. – Milyen az iskola Londonban?

- Szigorúak – jegyezte meg Armand. – Hiányzik mindig az erdő. Jó itthon. Igaz itthon senki sem kérdezte még meg rajtad kívül, hogy hogy megy az iskola – jegyezte meg Armand.

- Nem vagy olyan mint az apád – állapította meg Maria.

- Dehogyisnem, ugyanolyan vagyok – biggyesztette le az ajkát Armand.

- Kész a rajzom! – nyújtotta át a munkát Corinne.

- Mi ez?

- Százszorszép, hát nem ismered fel? – kérdezte csodálkozva Corinne.

- De most, hogy mondod tényleg az – nézte a virágot a papír közepén Armand, s az alá görbített vékony sarlóformájú holdat a C betűt. Armand egy hegyi farkast rajzolt és enyhén dőlt tanult írással aláírta: Armand.

- Tessék! – adta át Corinne-nak.

- Ó de szép! Kiteszem a szobám falára! Nem is! Az erdei erőd falára! – csapott Armand karjára lelkesen Corinne. – Segítesz? Kiszögelni?

- Persze.

- Fiúk! – az elszaladók ingjét Corinne sorba megrántotta. – Az erődbe galériát nyitunk! Én és Armand – jelentette be a hírt Corinne.

- Miféle galériát? Te nagyon zizi vagy! – szólt rá Fabian. – Miért nem csatlakoztok, mit galériáztok itt, betegek vagytok?

- Játszunk olyat, amihez mi is csatlakozhatunk, az egymás elé ugrálás és a másik fülébe ordítás nem nagy móka Corinne-nak sem meg nekem sem – húzta el a száját Armand.

- Tudom, tudom mit játszunk! – tolta félre unokatesóit Fabian.

- Rablósat! – jelentette be Fabian. – Nézzétek mim van! – suttogta körbe Fabian és a zsebéből előhúzott egy fekete selyemkendőt.

- Elloptad apa kendőjét! – ugrott le hozzá a lépcsőről Corinne.

- Fogd be nyafogós! – szólt rá Fabian. – Figyeljetek! Most úgy fogjuk játszani, hogy úgy kötjük a szemünk elé, hogy ne lásson ki az, akinek a fején van a kendő. Az a lényeg, hogy valakit el kell rabolni! Akit elfogott arra kerül a kendő. Na hogy tetszik?

- Jó! – csapta össze a kötetet Armand. – De szabályok is kellenek. Csak egy teremben játszhatjuk és onnan nem lehet kimenni. És azért segítünk is annak, akinek be van kötve a szeme.

- Jól van! Ki kapja először a kendőt!

- Én, én, én! – az unokatestvérek egymás ellen ugrálgattak. Corinne dühösen toporzékolt.

- Miért te! – bosszankodott Fabian.

- Mert én lány vagyok!

- Na látod ezért utálunk lánnyal is játszani! – mutatott rá Fabian.

- Elég már fiúk! – szólt közbe Armand. – Van egy ötletem. Ha Corinne eltalálja, hogy melyik markomban tartok mogyorót akkor kezdhet ő, ha nem találja el, akkor Fabian kezd – ajánlotta fel Armand. A fiúk egyetértően bólogattak. Corinne habozva állt Armand elé. Armand két kézfejét nézte. Ökölbe volt szorítva mindkét keze. Corinne felnézett Armandra aki csak kacsintott neki egyet. Corinne rábökött az egyik kezére, s Armand felfordította. Mogyoró volt benne. Corinne sikongatva ugrált és elvette a mogyorót, s a szájába tolva ráharapott.

- Szupi! Én kezdek! – lelkendezett. A fiúk annyira bosszankodtak Corinne örömén, hogy észre sem vették, Armand a másik kezéből a saját szájába nyomott egy mogyorót. Mindkét kezében volt. Így Corinne mindenképpen nyert volna. Fabian kedvetlenül de bekötötte húga szemét.

- Oszoljunk! – kiáltotta el magát Fabian.

- Corinne? Erre csörög a dió, arra meg a mogyoró – kiáltotta el magát Armand és rágcsálta fogai közt a mogyorót. Corinne nevetve visított és ide-oda szaladgált. A fiúk ügyesen kitértek előle.

- Úgyis megtalállak Fabian! – kiáltotta Corinne és nekiiramodott, de csak az asztal sarkának vágódott. Percekig ment a küzdelem addig a pontig, míg Corinne szája lefelé nem kezdett görbülni. Armand utat tört az unokatestvérek közt és a szoba közepén ijedten álldogáló lányhoz lépett. S sietve lerántotta róla a kendőt.

- Hé kislány! Nincs baj itt vagyunk! – nyugtatta Armand a lányt. Corinne lenyugodva pislogott körbe a hirtelen fényben. Armand átnyújtotta a kendőt Fabiannak, aki azonnal fel is kötötte apja kendőjét. Corinne egyik lábáról a másikra billegett, még mindig Armand előtt állt, aki az álla alá nyúlt és megemelte a kislány fejét, hogy az a szemébe nézzen.

- Minden rendben Tündérke? – kérdezte Armand. Corinne bájos gyerekmosollyal felvigyorgott rá és erősen bólintott. Sarkon fordult és lobogó szoknyával csatlakozott a Fabian elől menekülő csapathoz. A játék folytatódott.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Callie!
    Épp tegnap este, hazafelé úton, azon gondolkodtam, hogy mi lehet Robinékkal. Gondoltam egyet, és itthon még telefonról feljöttem az oldalra, hogy elolvassak egy kedvenc részt. Jó nagy meglepetés ért. 4 fejezet, plusz ma reggel is egy! :) Nagyon, köszönöm! Olyan nyugodtan aludtam el ma éjszaka, hogy el sem tudom mondani! (Bár elég furcsát álmodtam).
    Robin és Maria kapcsolata egyben nagyon erős, és szörnyen törékeny. Mindig attól féltem, hogy egy rossz lépés és ez a kapocs könnyen megtépázódik az őket körülvevő viharban. Szerencsére eddig ügyesen védték magukat, de ismét gyűlnek a felhők, és ezt Maria észre is vette. Mikor egyik este aggódott Robinért... huhh. Komolyan kirázott a hideg, egyszerűen éreztem a félelmét. És ahogy Robin tudat alatt megnyugtatta... Bámulatos, Callie!
    Armand és Corinne? Először azt hittem unokatestvérek ezért furán néztem a "barátságukra", de végiggondoltam a dolgot, és rájöttem, hogy szinte nem is rokonok. Ezután persze mosolyogva gondoltam rájuk. Vajon mi lesz ebből?
    Fabian a kis dög! Nem tudnám megmondani, hogy Robin-e vagy Maria-e nagyobb részben. Talán mindkettő. Milyen kis szemtelen, reméljük csak egy kicsit komolyodik ha nagyobb lesz. :)
    Utoljára pedig: Imádtam a fejezeteket, és még mindig tartod azt a szintet (sőt!), hogy az ember jó érzéssel olvassa el, és még utána is jó kedve van. Köszönöm, Callie! <3
    Puszi: Gréti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gréti!
      Jó látni, hogy legalább a kedvenc részek visszacsábítanak még olvasókat:) Én is szoktam ilyesmit művelni, pedig hát én írtam:))) úgyhogy tőlem kicsit viccesebb a dolog, bár én ritkábban olvasom vissza és az is inkább új lendületmerítő.
      Hát most elkapott ismét a fogaskerék, úgyhogy beindult a fejezetgyár.
      Néha még elkap a Robin& Maria szál, de most nagyon ráálltam Armand és Corinne történetére. Sejtettem hogy ez a rokoni szál olyan fura lesz az egészben és hogy talán viszolyogni fognak rajta az olvasók, de nem tudtam nem belecsempészni, mert egyszerűen megfüggtem Armandot még a korábbi történetekben és valahogy kellett Corinne mint páros.
      Remélem hogy még nagyon sok fejezettel adhatok szép álmokat és jó éjszakát mindenkinek és sikerül jókedvre derítenem vele titeket és magamat is. Én köszönöm, hogy kitartóan olvasol!
      Pusz: Callie

      Törlés
  2. Szia!
    Tegnap belementem a bloggerbe,hátha van új rész,de nem láttam meg.Ma viszont észrevettem,hogy kettő új rész is van!!! :)
    Rájöttem,hogy a történeted iszonyatosan hiányzott nekem!!!!!!Annyira nagyon,hogy leírni sem bírom!!!!!Imádom azt,ahogy írsz!!!!!Megnyugszok tőle,és szinte látom magam előtt az egészet.Egyszerűen fantasztikus! Imádom Robin és Maria szerelmét,és a gyerekek bolondságait. ♥
    Megzabáloooooooooooooooooom Armandot!De komolyan,Corinne-nal együtt! :D Olyaaaaaaan aranyosak,hogy elmondani nem lehet!!!Armand annyira aranyos vele,és az,hogy elfogta a pillangót,olyan cukiiiiiiii.Na meg a leTündérkézés!Nagyon aranyosak.És olyan jól leírtad,hogy Armand érdeklődve nézte a fonást,meg (olyan aranyoooooos!!!!!!!) virágot rakott a hajába,meg,meg,meg,meg.....!!!!!!Tyhűűűű...Most kicsit sokkos állapotban vagyok,mert ANNYIRA,DE ANNYIRA örülök!Leírhatatlanuuuuuul!
    Nagyon kedves Armandtól,hogy megtanította neki a 'Holdat' meg a 'Fenyőt'. Meg ez az egész.Bocsi,de csak ilyen félbehagyott mondatokat tudok írni erről az egészről,mert hát...izé,nem tudom leírni mit érzek!Annyira boldog vagyok,és annyira örülök,és annyira,meg annyira,meg annyira,hogy na!!
    A lényeg nagyjából az,hogy IMÁDOM( ♥ ) az egész történetet,és megint iszonyatosan jó részek lettek,és remélem,hogy hamarosan jön új rész,és ilyenek. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    U.I.:Azért az nem volt semmi,mikor Armand megjegyezte,hogy Corinne annyira lányos.xD

    U.I.2.:Nézd.Én szeretem Robin&Maria kapcsolatát,meg házasságát,meg szerelmét,meg ami így köztük van,de tényleg! :)
    Csak az az igazság,hogy Armand&Corinne kapcsolatát,és kezdeti szerelmét,meg a barátságukat meg ilyenek,szóval ezt egyszerűen IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOOOOOOM!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    Utolsó U.I.:Nem bírom kiváááááááááááááááááááááááááááááááárni a kövi részt. xD

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)

    Hú, jó olvasni, hogy végre valakire ennyire átragadt ez az egész hangulat, mint rám, mert bevallom, hogy én is megzabálom az új párost. Szeretem a Corinne & Armand részeket, mert egy teljesen más élethelyzet, teljesen más elem, ők nem ellenségek, ők rokonok és közvetlenek és tüneményesek, s nagyon élvezem, hogy róluk írok.
    Kicsit tartottam attól, hogy nem fogjátok szeretni, hogy ez már nem egy tiszta Robin& Maria jelenetsor, mert ez már a gyerekeik története, de valahogy muszáj vagyok ezt írni, mert hihetetlenül kikapcsoló és könnyed és tüneményes az egész gyerekstory.
    Én is pontosan ezeket a kis apró figyelmességeket és jeleneteket szeretem tőlük, amiket felsoroltál és leírtál és amiknek nagyon örülök, hogy eszembe jutottak, mert ők ettől lesznek ennyire ellenállhatatlanok számomra, és remélem ez olvasóként is ilyen jó élmény :D

    Kérésedre már itt is az új rész. Hát lesznek kalandjaik együtt azt garantálom:))))
    Örülök, hogy ennyire megtetszett Corinne és Armand, így én is nyugodtabban írhatok:D
    Callie

    VálaszTörlés