Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2013. május 22., szerda

Gesztenyevéset

Corinne hanyatt fekve nézte a bárányfelhőket, hogy hogyan úsznak az ég világoskék tengerében. A fiúk gallyakat keresgéltek a tűzhöz. Corinne most ébredt délutáni szunyókálásából és a fűbe terített szőrmét tapisgálta meztelen lábával. Kinyújtotta a karját is ujjaival körberajzolta a felhőket az égen. A tűz körül a szüleik sürgölődtek. Még most kezdték meggyújtani a tüzet, világos volt. Meleg fényben ragyogtak a fenyvesek. A lenyugvó nap glóriát emelt köréjük. Corinne a lábszárához kapott és megvakargatta. Megcsípte valami? Vagy csak egy fűszál ért hozzá? Fabian belehajolt az arcába.


- Mit akarsz? – tolta el Corinne.

- Fent vagy? – nézett bele húga szürkéskék szemébe.

- Miért szerinted nem? – ült fel morcosan Corinne. Fabian a tenyerét Corinne szájához nyomta. Valami nedvesség csorgott végig Corinne állán.

- Nyisd ki a szád! – szólt rá Fabian erőszakosan. Corinne bele akart harapni bátyja tenyerébe, de Fabian résen volt, s elkapta. Az édes puhaság Corinne szájában landolt. Corinne megnyalta az ajkait.

- Mi ez? – dörzsölgette az állát Corinne.

- Málna – térdelt le a szőrmére Fabian Corinne mellé.

- Hol szedted? – nézett körbe Corinne.

- Ott a bokornál! Gyere! – Corinne mezítláb szökkent a fűbe. Végigbotorkálta az utat Fabian után.

- Ó, ez tényleg málna! – tapsikolt Corinne. – Szedek én is! Mutasd, hogy kell! – állt lábujjhegyre és figyelte a bátyját, hogyan szedegeti le épen a málnaszemeket. Corinne a szoknyájába szedegette a málnaszemeket, néha egyet-egyet a szájába vett és szinte rágás nélkül lecsúsztatta. Édes málna volt. Méznél is édesebb.

- Finom – majszolta egy ideig Fabian, aztán otthagyta húgát a málnabokornál. Corinne körbenézett. A fiúk már visszatértek a tüzelőgyűjtésből. Corinne átszökdécselt szoknyájába rázogatva a málnákat. Armand a szőrmén féloldalasan heverve bütykölt valamit a késével.

- Szedtem málnát, kérsz? – tolta a szoknyáját Armand elé.

- Egy szemet – biccentett Armand. Corinne kiemelt egyet és Armand szája elé tartotta. Armand a kislány ujjával együtt bekapta.

- Hamm! – morogta játékosan. Corinne visítva húzta ki az ujjait és ugrálva megkerülte a szőrmét, majd páros lábbal belerobbant a szőrme közepébe. A sarkára ülve szemezgette a málnát, s közben a tűz körül szorgoskodókat figyelte. Armand kezében továbbra is a kése járt. Fabian futva érkezett.

- Képzeljétek a tűz alatt élnek tűzgyíkok! – suttogta Fabian izgatottan.

- Nincsenek tűzgyíkok – jelentette ki ráérősen Armand.

- De vannak! Láttam őket, mozgatták a tűzrakóhely köveit – erősködött Fabian. – Megnézed Corinne?!

- Nem szeretem a gyíkokat – fintorgott Corinne.

- De ez tűzgyík! A tűzben lakik! Nem vagy rá kíváncsi? – dörzsölgette tenyerét a nadrágjába Fabian.

- NEM! – ismételte Corinne. – Tessék egyél málnát! – dobott a testvéréhez néhány szemet. Fabian kinyitotta a száját, de egy se repült bele.

- Ú játszunk ilyet! – kérlelte felcsillanó szemmel Fabian. – Corinne dobja a málnát és a szánkba kell találnia. Tök jó lesz! Mint madár a fiókáit etetve!

- Tetszik! – állt fel a szőrmén izgatottan Corinne és egyik lábát felemelve behúzta a szoknyája alá kis mezítlábas talpát megtámasztva a térdén. Kiválasztott egy szemet és próbált beletalálni Fabian szájába. Fabian figyelve a málna röptét eldőlt és a málna a szájába érkezett. Elégedetten forgatta meg a szájában a gyümölcsöt.

- Armand! – Corinne laza ívvel dobott egy kis szem málnát a fiúnak. Armand is elkapta, s visszafordult a munkájához.

- Most kettőt dobj! – szólt rá izgatottan Fabian.

- Jó! – csücsörített Corinne, s a saját szájába is nyomott néhány málnaszemet. Fabian várakozott. Egyik málna sem jutott el hozzá, a szőrméről szedte össze. Corinne még néhány kört tett meg a dobálással, miután leengedte a szoknyáját.

- Elfogyott, nem szedtem többet – ült vissza a szőnyegre. Négykézláb mászva Armandhoz kúszott.

- Mit játszol? – kérdezte a fiút.

- Játszani szeretnél? – nézett rá Armand.

- Ühüm – bólogatott lelkesen Corinne.

- Akkor figyelj! Olvasási gyakorlat következik – mondta Armand.

- Jó Játék! – bólogatott várakozón Corinne, s kis szoknyáját lesimította a combjára, miközben várakozott. Armand egy friss gesztenyét gurított Corinne-nak. Corinne felkapta és megforgatta. Addig forgatta, amíg meg nem találta benne a vésetet. Armand késsel vésett bele valamit.

- Milyen betű? – kérdezte Armand. Corinne vizsgálgatta a vésést.

- Armand betű. A betű – mondta Corinne.

- Így van jól van – bólogatott Armand. S új gesztenyét emelt fel, Ismét vésni kezdett, s amint elkészült átgurította a lánynak. Corinne elkapta és figyelte.

- Ez anya betű. Maria betű. M betű – ismerte fel a jelet Corinne. Armand csak biccentett. S fürgén újra rajzolt a következő gesztenyébe. S átdobta. Corinne elkapta s úgy forgatta, hogy a betűt lássa a gesztenyébe vésve.

- Óra betű. O betű – mondta rá öntudatosan Corinne.

- Akkor az utolsó következik – sandított fel rá Armand és a tenyerében ügyesen forgatta a gesztenyét. Amint elkészült a véséssel átgurította Corinne felé a gesztenyét. Corinne vizsgálgatta a formát. Nézte a vésetet.

- EZ lesz az apa betű. Robin betű. R betű – mondta ki Corinne. S megforgatta a gesztenyéket a szőrmén.

- Ha ezt a négy betűt sorrendbe teszed. Értelmes szó lesz. Amit összeolvashatsz belőle – magyarázta Armand. – egy négy betűs szó.

- Mh egy négy betűs szó? – Corinne hason feküdt a szőrmén, talpait az ég felé lengetve könyökölt a szőrmén és tenyerébe helyezte az állát. Nézte egyik gesztenyét a másik után. Koncentráltan gondolkodott. Fabian egy fűszálat a tenyerébe véve próbált fütyülni, eddig eredménytelenül. Nem érdekelte a szókirakó. Armand összecsukta a kést és Corinnet figyelte. A lány ide-oda tologatta a betűket.

- Nézzük csak! R – Ó – M – A – formálta a betűk hangzását Corinne.

- Most mond egybe ne betűzve – felelte Armand.

- Róma. Róma? Kitaláltam? Ez az a szó?! – lelkendezett Corinne és izgatottan feljebb tolta magát mintha fóka lenne. Armand mosolygott, s tenyerével a fejét támasztva hevert a vele szemközt hason fekvő Corinne-al.

- Emlékszel én milyen sorrendbe adtam oda? Olvasd visszafelé – mondta Armand.

- Apa! Nem tudom, hogy kell ezzel fütyülni, mutasd meg újra! – pattant fel a szőrméről a fűszállal dühösen Fabian és otthagyta a szőrmén a szókirakót játszókat. Armand átforgatta a gesztenyéket Corinne előtt, hogy egyszerűbb legyen neki, balról jobbra olvasva.

- A – M – O – R – olvasta egymás után Corinne. – Amor? Ez mi?

- Szerinted mit jelent? – Corinne tanácstalanul nézett fel rá. Armand futó mosollyal az ujja köré csavarta Corinne egy kósza vörös fürtöcskéjét, s közelebb hajolva a fülébe súgta. – Amor azt jelenti, hogy szerelem, szeretet – mondta Armand. Corinne ámuló tekintettel nagyot nyelve nézett a fiúra.

- Ó!- formálta Corinne apró szájával és nézte maga előtt a négy gesztenyét, mintha csodát látna. Az első szavak egyike, amit el tudott olvasni. S Armand gesztenyébe faragta neki. – Miért? – kérdezett rá kíváncsian Corinne.

- Csak – húzódott el Armand. Corinne azt akarta tudni miért ezt a szót kapta. Miért ezt véste neki a gesztenyékbe. De erre a kérdésre ő maga sem tudott volna válaszolni. Mert nem tudja miért. Több volt ebben a céltalanság, az ösztön, mintha valami tudatosságot keresett volna benne. Felnézett az apjára és Robinra. Rablóhúst készítettek. Mit felelhetne?

- Felejtsd el! – legyintett Armand és felállt.

- Hova mégy? – ült fel rémülten Corinne is.

- Vissza Londonba – húzta el a száját Armand.

- Most?

- Nem most, de hamarosan. Ti is.

- Nem szeretem Londont. Londonban csak téged szeretlek.

- Csak Londonban? – húzta fel a szemöldökét Armand.

- Te már eldöntötted kit veszel feleségül?

- Ez micsoda őrültség?

- Fabian nekem elárulta, hogy ő anyát akarja feleségül venni.

- Fabian nem veheti feleségül a saját anyját – forgatta a szemét Armand.

- S te engem? – kérdezte Corinne.

- Kicsi Corinne úgy látom te még nem ébredtél fel, bizonyára álmodozol. Szólj ha fent vagy! Megyek a tűzhöz – hagyta ott a szőrmén a kislányt Armand. Corinne hanyattfeküdt a szőrmén és nézte a gesztenyéket. Egymás után a szeme elé emelte.

- Mit csináltál te kis majom? – rúgta meg Corinne lábát Fabian.

- Miért?

- Mert Armand olyan harapós lett mint amilyen te vagy! – nézte a kézfejét Fabian, ahol Corinne harapásait kereste.

- Semmit sem csináltam!

- Jó, ne beszélj vele olyan dolgokról, amikkel csak elkergeted közülünk világos? Ő a barátom és ha miattad nem barátkozhatok vele akkor jól bezárlak a szobádba és hallgatom hogyan vonyítod a holdat kiskutyus! – dőlt hanyatt testvére mellett Fabian.

- Képzeld Armand azt mondta nem veheted feleségül anyát – jelentette ki Corinne.

- Ó!

- De azt nem mondta, hogy engem nem vehetsz feleségül – folytatta Corinne elgondolkodva.

- Ühüm – mérlegelte Fabian. – Hát nem tudom, azt nem szeretem ha harapsz – jelentette ki Fabian elgondolkodva. – Van nálad málna?

- Nincs ,de a szoknyám ragad a málnalétől – sóhajtotta Corinne.

- Málnaíze van? – fordította a fejét Corinne felé Fabian.

- Nem tudom, nem kóstoltam – Fabian felült és a szája elé húzta Corinne szoknyáját, s megnyalta.

- Pamutíz, valami édessel, nem rossz – bólintott Fabian. – Ha megtanulsz lekvárt főzni, lehetsz a feleségem.

- Óh, a lekvárfőzés nagyon nehéz, de majd megkérdezem Franciost – egyezett bele Corinne.

- Hát akkor ezt megbeszéltük – fogta meg bátyja kezét Corinne és tűrte, hogy a fiú felráncigálja a szőrméről és kéz a kézben futottak a tűz körül ülőkhöz.

9 megjegyzés:

  1. Megint egy szuper rész*-* csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
  2. Most, hogy így említed, nekem is felrémlenek az ilyen gyerekkori hóbortok. Hogy a saját szüleiddel házasodnál össze, vagy amikor rájössz, hogy a pólóról le lehet nyalogatni a gyümölcs levét, mert úgy is finom, még ha a felnőttek nem is örülnek neki. Vagy az a csodálat, amikor megérted egy szó jelentését, de nekem azt hiszem a legszebb gyermeki emlékemnek számít, amikor anyukám a fülembe súgta, hogy szeret, miután rosszat álmodtam. Az a csodálattal keveredő öröm, hogy ez az óriási és erős lény ilyet mondd nekem, és csakis nekem. És te, Callie, ezeket az emlékeket feleleveníted bennem és... huhh, nem is tudom hogyan mondjam el, de nagyon köszönöm.
    Ebben a fejezetben Armand és Corinne haladtak egy keveset a saját érzéseikkel, és ennek örülök. :)
    Fabian... én sem tudtam soha a fűvel fütyülni! Hiába mutogatta mindenki hogy "így meg úgy, de nem... szóval, Robin, nekem is megtaníthatnád!
    üdv, Gréti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és van még valami. Valamelyik nap azon gondolkodtam, hogy a filmben (éppen néztem), a legelején, Robin miért áll ott a temetésen. Egyszerűen nem jöttem rá, hogy mit keres ott, vagy azt, hogy egyáltalán minek ment oda? Épp ma, viszont találtam valamit, ami megmagyarázza. Lehet, hogy már láttad, de azért megmutatnám:
      http://www.youtube.com/watch?v=lMXwIE-YJUE
      http://www.youtube.com/watch?v=Vbg80nq-qSE&NR=1&feature=endscreen
      Ezen a két linken megtekinthetőek a kivágott jelenetek, amikben az első Maria Londoni házában történik, és azonnal értelmet ad a temetési jelenetnek, valamint bizonyítja a Robinban kialakuló érdeklődést a lány felé. A többi pedig érdekességképp. Ja, és angolosok előnyben. :)

      Törlés
    2. A gyermekkori emlékeket igyekeztem előkaparni én is valahonnan. Nem tudom pontosan honnan, de valahol itt volt a fejemben. És hát igen, valahol ilyenek voltunk gyerekként. Nem könnyű gyermekfejjel gondolkodni és belelátni az ő kis világukba, de ezek az apró elemek is részei. Biztos lenne még sokkal sokkal több is, csak nekem már nem nagyon van ötletem ezekhez.
      Szerintem jó dolog visszaidézni a gyermekkort és feleleveníteni régi emlékeket. Én nagyon szeretem, hiszen gyerekként annyira másként látni dolgokat, annyira egyszerűnek, vagy végtelenül érthetetlennek és mindennek más az értéke. Örülök, hogy egy kis nosztalgiát adhattam neked is.:D
      Fűvel én sem tudok fütyülni:D de Fabiannak sem megy mint láttuk:D
      Köszi a linkeket. A törölt jelenetek a DVD-n is megvannak, úgyhogy igen ezért van Robin Londonban. Szeretem azokat a jeleneteket. Jó lenne újra megnézni a filmet, na majd...
      Beiratkozunk Robinhoz fütyülőtanfolyamra, hátha indít egyet csak nekünk rajongóinak:D
      Üdv: Callie

      Törlés
  3. Szia!
    Megint csodálatos rész lett!! :)
    Hát komolyan mondom,nem semmi ez a Fabian.Mert ugye máshogy nem lehet málnát adni a tesókánknak,csak ha beletömjük a szájába. xD Meg feleségül veszi,de csak ha tud lekvárt főzni...Milyen kedves ajánlat. :)
    Corinne és Armand megint olyan aranyosak voltak. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Úgy hiszem,egyre jobban beleszeretek Armandba. :) Nagyon jó ötlet volt,hogy betűnként véste bele a gesztenyébe a szót.Bár először azt hittem,hogy azt fogja belevésni: szeretlek.De ez sokkal,sokkal,sokkal jobb volt!!!!

    "- Nem szeretem Londont. Londonban csak téged szeretlek.

    - Csak Londonban? – húzta fel a szemöldökét Armand."
    Szemtelenkedünk,szemtelenkedünk... :)
    -------
    "- Fabian nem veheti feleségül a saját anyját – forgatta a szemét Armand.

    - S te engem? – kérdezte Corinne."
    Ez olyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan aranyos volt!!!!!!Corinne is annyira aranyos!!!! :)
    Armand vajon mitől lett ideges??Nem tán rájött valamire?? :D
    Nagyon várom a következő részt!Kíváncsi vagyok,mi fog történni velük legközelebb. :D

    U.I.:Úgy gondolom,hogy megfogod találni azokat a díszeket,és nagyon szépek lesznek. :)

    U.I.2.:Képzeld!Pont hallgattam egy zenét [ezt: http://www.youtube.com/watch?v=mi7TFV4Y5pQ ],és hirtelen beugrott Maria&Robin meg Armand&Corinne.És lepergett előttem egy ilyen 'kisfilm',és olyan tök jóóóó volt.Elképzeltem mindkét párost az erdőben,ahogy sétálnak,meg egymásra néznek,meg ilyenek,és olyan jó érzés töltött el!! És ezt mind neked köszönhetem!! ♥ ♥ ♥

    U.I.3.:Még egy aprócska kérdést szeretnék feltenni.MÉGIS MIKOR ALSZOL????????Alszol egyáltalán?Mert mindig látom,hogy éjfél körül teszel fel részt,akkor válaszolsz a kommentekre. Vagy éjszakai bagoly vagy? :) Remélem,hogy alszol azért rendesen,annyit amennyit kell,nem szeretném ha zombivá változnál. :D [Túlságosan hiányoznál. ♥ ]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió!
      Nem, nem vagyok éjszakai bagoly.:))) Sőt egyenesen utálok sokáig fent lenni, mert abból nem sok jó származik. Most egy pindurit rosszalkodom csak, mert egyébként nem lenne időm Holdhercegnőzni, ugyanis a napjaim eléggé túlzsúfoltak. Életem elég nagy eseményére készülök és szervezem... úgyhogy kicsit lefoglal minden, de a Holdhercegnő meg itt zsong a fejemben és ezt ki kell írni, amíg itt van a zsigereimben. most ez a hét a mannaszórás ideje, utána ismét vissza kell vonulnom, mert bedarálnak a mindennapok, jó egy hónapra. Tehát most kell raktározni, és utána túlélőprogramra átállnod:D De amint átestem a nagy eseményeken ismét visszatérek és újult lendülettel írok.
      Jelentem én már halálosan beleszerettem Armandba. Szerelmesebb vagyok bele mint Corinne:))) és imádom ezeket a kis gyermeki gondolkodásokat tőlük, amiket néha nehezen néha könnyen hozok a világra:D Szeretem nagyon a triót és jó róluk írni, de szépen lassan cseperedni fognak most már:D
      A szeretlek szón én is gondolkodtam, de az elég hosszú, ráadásul nem sok olyan betű van benne, amit Corinne könnyen felismerhetett volna. Gondoltam a Love rövidre, de az annyira angol, hogy nagyon és az amor az olyan általános, teljes kultúrkörű, hogy logikusabb volt különösen úgy, hogy ha én most magyarul azt írom, hogy Armand bevéste a love szót, akkor miért kell magyaráznia a szót Corinne-nak??? hiszen angolok, ők ezt értik:D elméletileg azon a nyelven kommunikálnak. Tehát az angol kifejezéseket nem találom most praktikusnak, mert attól belezavarodunk a nyelvek magyarázatába.
      Én is remélem, hogy lesznek díszek és jók és szépek és olvasói szemmel is tetszőek lesznek:D
      Callie

      Törlés
  4. Szia Callie!
    Én vagyok az Zsófia. Még mindig kicsit hihetetlen, hoy az én buzdításomra kezdtél írni, de nayon örülök neki.Igazán szerettem már volna írni, és nagyon sajnálom, hogy eddig nem tudtam. Elég sokat kellet tanulnom, mert nekem már május végén véget ér sz iskola, mert a suli épületét kibővítik, ezért most a nagydolgozatokra való készülés elvette az időmet. Ma végre nem kell tanulnom, így nyugodtan olvashatok és még kommentírásra.
    Callie, én csak azt tudom mondani, hogy fantasztikus vagy! Nagyon tettszik, ahogy a gyerekekről írsz, de szerintem írhatnál ey kicsit többet a felnőttekről is. Olyan aranyos, ahogy Corinne és Armand együtt vannak. Már alig várom, hogy ismét Londonba költözzenek, és azt is nagyon várom, hoy a gyerekek (főleg Corinne) nagyobbak legyenek. Valami kérdésem azonban lenne: Maria, Robin, Charlotte és Lionel hány évesek?
    Üdvözlettel, tisztelettel és SZERETETTEL:Zsófia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsófia!
      Hamarosan nekem is kifogynak az időtartalékaim és ismét kicsit háttérbe kell szorítanom az írást, mert néhány fontosabb dolog prioritást élvez, de majd utána ismét gőzerővel igyekszem írni. tehát még most kell tobzódni ebben a fejezetgazdag időszakban, mert utána az égi csatornák ismét elapadnak és várakozni kell. Jön az aszályos évszak:D
      Igen én is tudom, hogy jól helyben hagytam szegény Robinékat. Érzem is rendesen és tudom, hogy sokan nyűgösködnek is esetleg ez miatt. De úgy érzem, hogy most a gyerekekről szeretnék írni. Utána majd ismét írok egy kicsit tisztán a felnőttekről. Nem olyan jó keverni a szezont a fazonnal, nem fér meg egymás mellett két hatalmas páros. Tehát Maria és Robin mellé nem illik a Corinne és Armand. Külön történet kell, mert elveszik egymástól a teret.
      Én is nagyon várom már, hogy Corinne végre felnőjön, ugyanakkor szeretném is, hogy még egy kicsit gyerek maradjon. De előbb utóbb minden gyerek felnő, nem tehetünk semmit ellene:D
      Nem szeretnélek lehangolni, de a felnőttek itt már negyvenesek. Nem akartam részletezni, hogy Robin már kezd őszülni stb... ezt most szerintem ne keverjük bele Armandék történetébe. De legyünk vele tisztában ha kell, hogy Maria olyan 35 körül lebeg, a többiek már mind 40-50 között mozognak. tehát ha teljesen pontos akarok lenni. Maria 33, Robin 41, Lionel és charlotte 45.
      Üdv: Callie

      Törlés