Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2021. július 20., kedd

Kedves Max_4

 Kedves Max,

már nem levelezünk Max? Furcsa, amióta nem jelentkezel hiányérzetem van. Ma este túrát vezettem, néztem a csillagokat és rád gondoltam. Te csillagbaba! Ez olyan szép hasonlat. Annyira lírai. Ilyennek képzellek. Érzékenynek és lírainak, egy szép léleknek. Nem e világra valónak.

Jó lenne ma este egy Max levéllel elaludni.

Chelsea


Szia,

a héten sokat dolgoztam. De itt vagyok. Levelezünk. Nem érzem különlegesnek magam. Te miért lettél csillagász?

Max


Kedves Max,

köszönöm, hogy nem hagytál ma este Max-levél nélkül. Miért lettem csillagász? Talán mert éjszakai bagoly voltam mindig is. Szerettem este fent maradni és bámulni a csillagokat. Szerettem a Holdat. Olyan biztonságérzetet adott. Ugyanaz a Hold néz le ránk Max. Bárki felnéz rá, mindenkire ugyanaz a Hold ragyog éjszaka. Mi lenne ennél közösebb az emberek között?

Chelsea


Szia,

te milyen bolygó lennél?

Max


Kedves Max, 

talán a Szaturnusz, gyűrűvel csak két holddal. Te?

Chelsea


Szia,

magányos exobolygó. Nem keringek Nap körül. Magányosan sodródom az űrben és csak akkor vesznek észre, ha elhaladok egy csillag előtt.

Max


Kedves

Max! Most úgy megölelnélek. 

Chelsea


Kösz. Jó éjt.

Max


A hajnali online pókert várom. A szobát csak kettőkor nyitják meg. Kivételesen engedek a kísértésnek. A lakásom erkélyén cigarettára gyújtok és a korlátra tenyerelve nézem a sötéten hullámzó tengert, felette a csillagos égboltot. Ilyenkor nyáron jobban látni az Oriont. Magasabban van. Chelsea talán ezeket a csillagokat mutatja végig ott a Tóvidéken. A csillagbaba hasonlat. Nem is értem minek írtam le neki. Talán mert ő csillagász. Rám meg rámtalált a vasárnapi iskola keresztény tanítása. Zuhany után felütöttem a Bibliát és kikerestem azt a csillagban ígért gyermek szöveget: “Tekints föl az égre, és számold meg a csillagokat.” “...ha meg tudod számolni!” “ennyi utódod lesz!” Az ég felé fújom a füstöt, ahogy a csillagokat nézem. Túl nagy a fényszennyezés. Nem látjuk tőle a csillagokat. Igaza van Chelsea-nak a Tóvidéken biztos jobban látni a csillagokat, távol a lakott településektől. Megszívom a cigarettát és a tekintetemmel követem  az utcán elhaladó taxi fényét. Az utca végén áll meg. Fekete miniruhás fiatal nő száll ki, és a mellettünk lévő sorházhoz siet. Nyitva a kapu, tehát várták. Beteszi maga mögött a kaput és újra elcsendesedik minden. 


Számold meg a csillagokat, ha tudod! -  lehajtott fejjel  megpöccintem a cigaretta végét és követem a hamu útját a szélben, amíg látom. Christina szerint az anyám nárcisztikus szülő, aki rátelepedett az életemre. Nem mondja ki. Soha. De érzem, hogy ezt gondolja, magában.  Biztosan okos nő, de néha úgy érzem, ő képtelen beleélni magát mások élethelyzetébe. Az ő tudománya megáll ott, ahol a szív kezdődik. Talán nem érti meg, hogy idős szülők egyetlen gyereke vagyok. Az egyetlen örökös… Én magam is csak halmozom a vagyont. De minek? Kire fogom én mindezt hagyni? Anyám nem említi soha, de látom a tekintetében, hogy ezt gondolja. Lesz nekem valaha gyerekem? Vagy csak élünk a vagyonunkban és aztán hagyom, hogy az egész szétszóródjon a rokonságban valahol? Nincs kire örökítenem.


Elnyomom a korláton a cigit. A nappaliba visszatérve felélesztem a gépemet és beütöm a kódokat. Online akár száz partim is lemegy egyetlen óra alatt. Intenzív figyelemmegosztás, egyszerre tizenkét asztalnál is szoktam ülni, és persze az időkitartás jó megtévesztés is, mert a gondolkodásra felhasznált időről a kezdők a játékos kezének erősségére tippelnek. A profi játékosok már tudják, hogy nem azért késlekedik valaki, mert jók a lapjai, hanem mert  tíz másik asztalnál is ott ül és ennyi idő, mire megteszi a köröket. A tapasztalt játékosoknak az online pókertermek rakeback bónuszt is adnak. Ez állandó juttatás, a játékos által fizetett jutalék egy részét adják vissza. Ez csak visszacsábító bónusz, de jó üzleti fogás.


Már egyre kevesebb türelmem van az igazán nagy nyereményeket jelentő hat vagy akár tíz órás online pókerjátszmákhoz. Egyetemistaként akár naponta megcsináltam ezt. Rengeteg játékos bennmaradt összegeiből hat óra után lehetett a döntő asztalhoz jutni. Az tisztán a férfiak játéka volt. Online talán ez a jó, nem tudni, van-e nő az asztalnál. Nem is számít. 


A pókert öt perc alatt meg lehet tanulni. De profi játékossá válni az évek kérdése. A kezdők folyton belebuknak, hogy kéznél tartják a nagy lapokat, pedig flush nagyon ritkán jön kézhez. Én az elmúlt tíz évemből két kezemen meg tudom számolni hányszor nyertem igazán nagy összeget flush lapokkal. Tény, hogy az ingatlanok alapjait mind ezek a nagy nyereményeim jelentették. Ezek nagy kockázatok.


A  jó játékostaktika az, ha nagyobb összeget bukunk akkor a kisebb limitekkel kell előbb visszanyerni a bukott összeget. Nekem ez már időpazarlás, ezért egyre ritkábban játszom tényleg nagyon nagy tétekkel.


Az online pénztárcámra érkezik a nyereményem. Az akvárium fénye világít csak. Ez is bőven elég az éjszakai pókerezéshez. Az asztalon a kihűlt kávém mellett megcsörren a telefonom.

  • Szia! - emelem a fülemhez a telefonom.

  • Szia, láttam még ébren vagy. Nem zavarok? - kérdezi Wave.

  • Éppen online pókereztem. Most álltam fel az asztaltól, mi a helyzet?

  • Kicsit kimerültem. Annyira… túlterhelődtem.

  • Tudom én is.

  • Bocs, hogy folyton csak ezt hajtogatom.

  • Hagyd csak, majd a konditeremben levezetjük.

  • Az kellene, vagy nem tudom.

  • Megadhatom a pszichológusom telefonszámát is - mosolygok és oldalt nézek a nyitott Bibliára. “Tekints föl az égre és számold meg a csillagokat! - ha tudod. Odanyúlok és összecsapom a Bibliát, ráhajtom a fedőlapját. 

  • Nem, kösz. Csak nem tudok aludni.

  • Hát én meg éppen pénzt kerestem.

  • Éjszakai műszak.

  • Az. Mint mindig - a konyhában kinyitom a hűtő ajtaját. Válogatok a hűtött szendvicsek között. Feltépem az egyik csomagolását és beleharapok. - Gyere át!

  • Túl késő van. Nehéz lenne itthon kimagyarázni - nevet fáradtan Wave.

  • A szingliség előnyei - felelem teli szájjal.

  • Értékeld - feleli Wave. Átsétálok az erkélyhez. Már szürkül az ég alja. Hajnalodik.

  • Lassan kel a nap. Aludni kellene.

  • Aludj Corn, holnap konditerem?

  • Benne vagyok. Jó éjt!


Annyira nem vágyom az ébredésre, mert anyám által szervezett találkozóm van ma a pultoslánnyal. Igényes pubban dolgozik ő is. Kockás flanelingben van, a hasánál csomóban kötve. Lazán hullanak ki a hajtincsei a copfjából. Nem a légies típus. A könyökéig feltűrve az ingje.

  • Alisa Owens, örülök, hogy eljöttél - fogja meg a kezem.

  • Max, és jó ez az ing - nézem meg a felsőjét.

  • Kösz. 

  • Rejtély miért akar egy pultos csaj randioldalon ismerkedni. Miért? - kérdezem, ahogy a bárszékre ülök.

  • A vendégekkel ismerkedésből elég volt.

  • Sokan voltak? - nézek rá komolyan.

  • Az egyiknek a felesége is lettem. 

  • Rossz választás volt?

  • Bingó! - feleli rá.

  • Tehát válság utáni próbálkozás alanya vagyok. Remek - emelem fel a sört a pultról.

  • Ne ítélj elsőre!

  • Semmi megkeseredettség. Helyette beleveted magad Blackpool éjszakai életébe?

  • Te mennyire vagy jártas benne?

  • A kaszinókat elég jól ismerem - felelem.

  • Akkor mindketten este dolgozunk.

  • Igen.

  • Ez egészen jól illeszthető egymáshoz.

  • Had találjam ki az exférjed nem éjszaka dolgozott.

  • Hát nem.

  • Ez volt a válás oka?

  • Többek közt. Sok féltékenység. Te féltékeny típus vagy?

  • Nem igazán tudom - felelem kitérően. Alisa nem törleszkedik. Tűrhetően lehet vele beszélgetni. Fekete passzos nadrágja van. Nem játssza meg magát, nem akar görcsösen megfelelni. Laza és könnyed. Elszívunk közösen egy cigit. Kicsit olyan lenne ő az életemben, mint a buzogányvirág a sarokban. Trópusi növény, ami jól kiegészíti a szoba sarkát, de mérgező. A házassága is tele volt a levele mérgező nedvével, beszéd bénulást okoz. Nem akarok mérgező növényeket a lakásomba.


A parton sétálva beszélek telefonon anyámmal.  Nézem a sirályokat, ahogy sorra ülnek a part mentén. Csak ejts le egyetlen chipset itt a parton és az övék. Rávetik magukat. Akár egy gazdag jó pasasra magukat a szingli nők.

  • Hogy ment?

  • Mérgező.

  • Miből gondolod?

  • Érzem. Mérgező ember. Mérgezi a környezetét. Nem akarom, hogy mérgezzen.

  • Max!

  • Volt valami negatív aurája.

  • Elvált. Tele lehet tüskékkel és fájdalmakkal.

  • A kaktusz semmivel sem jobb mint a buzogányvirág.

  • Pedig egészen… kellemes alkata van.

  • Formás alakja van.

  • Nem tetszett?

  • Anya, nem tetszik nekem senki.

  • Gyere haza egy kicsit.

  • Cornwallba? - nézek körül a Blackpooli parton a nyüzsgő embertömegen. Utazzak haza?

  • Miért ne? Online pókerezni itthonról is tudsz.

  • Igen, az igaz - felelem.

  • Régen láttunk.

  • A múlt hónapban voltam otthon anya.

  • Jót tenne neked is kicsit nem magányosan élni ott Blackpoolban.

  • Meglátogatlak - sóhajtom végül. - Megyek, időpontom van a pszichológusnál.



Szép drapp szín szőnyeg. Chris bézs mellnél húzott felsőben ül. Egészen szexis felső tőle. Nem hiszem, hogy bejövök neki, de valakinek biztos kiöltözött a mai napra. Ugyanazok a keresztbetett lábak, amiket már két éve nézek. Bézs bőr cipővel. Talán éppen az én havidíjamból vette. Ezt a nőt végülis én is öltöztetem.

  • Az elmúlt hét történései? - kérdezem vissza. 

  • Kevésbé vagy izgatott mint a múlt héten.

  • Kevesebb élményem is volt.

  • A halaknál jobban semmi nem izgat - jegyzi meg nyugodtan. Minden ilyen megjegyzést azért szúr be, hogy reagáljam le.

  • Lehet beiratkozom újra egy búvártanfolyamra? - kérdezek rá. Christ bámulom. Lehet azért fizetek neki, hogy egy csinos, fiatal, szép és okos nő társaságában legyek heti egy órán át? Hogy élvezzem a figyelmét? Élvezem a figyelmét? Jó, hogy beszélget velem. S neki bármit elmondhatok. De… mégsem tudok feloldódni a közelében. Ami általában minden nő közelében jellemző rám. Feszélyeznek.  Talán ez a blúz teszi. Ideges leszek tőle. Hogy miattam van rajta.

  • Jó ez a felsőd - jegyzem meg végül. Chris lenéz a melleire, ahol gyűrt, csavart az anyag.

  • Köszönöm. Tettél hasonló megjegyzést bárkinek is a héten?

  • Most, hogy mondod… igen. Alisa Owsennek is megdicsértem a flanelingjét. Bár szerintem a flanelbe elég jól bele lehet izzadni, főleg ebben a melegben. Mondjuk reggel hűvös volt a parton.

  • Újabb randipartner?

  • Anyám szervezte, randioldalról. A nő elvált, pultos, mérgező és egészen formás.

  • Hogy sikerült a beszélgetés vele?

  • Ment. Talán pont azért, mert úgy éreztem, ettől a nőtől végképp semmit sem akarnék. Kicsit úgy érzem, mintha én lennék az ő pszichológusuk, ahogy te az enyém. Meghallgatom a panaszaikat.

  • Milja?

  • Akár kövek a parton. Ott van, ismerősen köszönök rá, hangja akár a sirályoké a fülemben. De ennél nem több. Hazamegyek kicsit Cornwallba.

  • A szüleidhez?

  • Igen, anyám hívott. Feljegyezheted, hogy a nárcisztikus anyámhoz hazahúz a szívem, vagy amit akarsz. Önáltató alkat vagyok. Letagadom, hogy nárcisztikus az anyám és én függök tőle. Érzelmileg nem tudok elszakadni a nárcisztikus anyámtól és ezért képtelen vagyok kialakítani kapcsolatokat nőkkel - dőlök hátra ahogy a hajamba túrok.

  • Max, oka van annak is, ha te így gondolsz erre.

  • Azt gondolom, hogy te gondolod így - dörzsölöm a tarkómat.

  • Értem.

  • Elköltöztem, de nem változott semmi. Képtelen vagyok nőkhöz közeledni - tárom szét a karjaimat.-  Otthon eszembe sem volt. Nem akartam a szülői házban lányhoz érni? Fogalmam sincs. De elköltöztem és továbbra sem gondoltam még arra, hogy akár kedvem lenne megcsókolni bárkit is. Szexuálisan inaktív vagyok ez az igazság. Talán nem serdültem fel. Nem tudom. Mond csak ki: egy nagy gyerek vagyok. Még csak szexuális öntudatom sincs. Nem, hogy a másikat nem tudom érzékelni szexuális lényként, de saját magamat sem. Megrekedtem a pubertás előtti állapotban. Nincs szexuális énem. Egy csillagbaba vagyok.


2 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Ez a csillagbaba kifejezés annyira aranyos. :)
    Mindneki ugyanazt a Holdat látja. Ez elképesztően megnyugtató, és képes egy viharos lelki vívódásban is csillapító hatással lenni. Legalább ez, mint egyetlen összekötő elem. :)
    Megint tiszta profi, most a póker. Én nem tudok játszani, tanítgattak már, de az évek alatt homályba veszett. Szerintem nem is tudnék ennyi ideig kártyázni, nem bírnék ülve maradni vagy csak szimplán nagyo máshol lennék gondolatban. Max valóban vérprofi.
    Sajnálom Maxet, egyre jobban. Annyira el van veszve a galaxisban. Az anyja meg annyira idegesítő a randijaival... Azt tudom elképzelni, ha Max letiltaná a számát egy napra, reggel kopogtatna az ajtón... Egyetlen gyerek, értem én, unoka kell, de jesszus, ez sok. Mindnekinek az lenne.
    Kíváncsi vagyok, Cornwall milyen lesz.
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!
      A csillagbaba most nekem is top első kedvenc. Annyira szeretem. Annyira Max. Szeretem, ahogy egy-egy történetnek kiépülnek az elemei. Azok a jegyek, amik csak rájuk jellemzőek ennyire erősen. Max-nál biztos, hogy ezek a meghatározó elemek. Ezt a Hold témát én is ezért szeretem. Egy kapocs.
      Régen a face-en folyton voltak ezek a pókerjátszmák... még italt is lehetett egymásnak küldeni. :) Beismerem nekem ezzel is az a szitu, mint minden online, vagy egyéb játéknál, hamar elunom. Lesz egy séma, ami nekem nem elég változatos. Erre van valami jó szociálpszicho szöveg is. Ha nem vagyunk elég szabálykövetőek az azt jelenti, hogy túl intelligensek vagyunk ehhez a konform világhoz. Vagy valami ilyesmi. A lényeg kb. ez. Valószínűleg a póker is ott kezd izgalmas lenni, amikor tényleg van tétje. Nem való mindenkinek. Beismerem Corn pénzkereseti (kenyérkereső) tevékenysége nem alaptalan. Egy főiskolai csoporttársam csinálta ezt. Online pókerezésből élt és egészen jól. A srác egyébként egészen egy ilyen Max alkat. Komoly, beszédes, társas, de teljesen egyedi entitás.
      Abban mondjuk nem passzol, hogy neki volt az évfolyamon talán az egyik legstabilabb kapcsolata. Talán el is vette a lányt, passzolok.... már a nevére sem emlékszem, de az arcára még jól emlékszem. :) Szóval, amikor Cornra és a kártyázásból megélésre gondoltam, először rá gondoltam ott Wave-nél.
      Hú ma nagyon terhelt voltam Max-el. Pedig ma nem is írtam. a Mostani fejezetet még tegnap írtam.
      Tehát folyt. köv. Cornwall.
      Callie

      Törlés