Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2024. április 4., csütörtök

SUP a tavon

 Kim


A Tóvidék Nemzeti Parkban vagyunk. Alexék háza is itt áll, egy tó partján. Most nem ahhoz a tóhoz megyünk, aminek a partjánál először csókolóztunk. Egy másik tóhoz, egy srác már ott ül a parton. Energiaitalt iszik, totál laza. Mellette Alex is lazább srácnak tűnik.  Kezet fognak. Velem is.

  • Szóval te vagy Alex SUP-társa? -nézem a felfújt deszkáját.

  • Eh, padtárs, SUP-társ, bajtárs. Amit éppen akar, kivéve a házastárs. Másik kapura játszom - kortyolgatja a dobozból az italt.

  • Hüm, hát ha sok energiaitalt tolsz, akkor romlani fog a teljesítményed. Árt a férfiasságnak.

  • Ha nagyon akarnám megmutatnám, hogy van itt potenciál, de tekintettel vagyok Alexra - jegyzi meg szárazon.

  • Nem kell Alexra tekintettel lenned, nem járunk - nézek Alexra, aki a saját deszkáját állítja vízre. Alex sandán ránk néz. 

  • Sem Alex exei, sem Alex jelen csajai, vagy kinézettjei, és egyéb női ismerősei, vagy rokonai nem jönnek szóba nálam - jelenti ki Reese. 

  • Kemény elvek. Sosem engedsz belőle? - nézek rá laposan.

  • Soha. Csajt szerzek tizet is egy ujjamra, de egy normális barátot nehéz találni - Tetszik nekem ez a Reese. Nagyon jó barátja Alexnek. 

  • Feladom, nem hatok a haverodra - jelentem ki Alexnek.  

  • Kim, mi lenne ha kivételesen egyszer nem flörtölnél, ha pasi van a közeledben? - kérdezi Alex.

  • Nem tudom, nem lennék önmagam - vigyorgom rá. Alex a kezét nyújtja és fellököm magam a deszkájára. 

  • Próbáld meg megtartani az egyensúlyt, ne hülyéskedd el, mert beleborulunk a vízbe - figyelmeztet Alex. Engedelmesen terpeszbe állok és  Alex mögül nézek körbe a vizen. Reese is deszkára száll és lassan megindulnak a tó széle mentén egymás mellett. Alex szinte csak simogatja a vízfelszínt a lapáttal. Könnyedén siklunk a vizen. Megkapaszkodom Alex derekában és közelebb araszolok hozzá.

  • Megvagy? - néz hátra a válla felett Alex.

  • Aham, csakis azért foglak, hogy ha zuhanok magammal ránthassalak - nevetek és hátrarázom a hajamat az arcomból.  Teljesen új persepktíva a tóból nézni a partot. A víz felszíne szépen fodrozódik, csak könnyű szellőnk van. Enyhe az idő. Tökéletes SUP- idő és Alex nagyon jól technikázik a SUP-on. Egyensúlyban és harmóniában. Kicsit engem is lenyugtat, pedig én folyton izegnék-mozognék. Mind a hárman a tájat nézzük. Gyönyörű a tóvidék. Tényleg szép. Festeni való hely. Van olyan, mint a tenger. Bizseregnek az ujjaim, hogy csak egy kicsit fessek, vagy legalább lerajzoljam a dombokat, a tóval a távoli kerítésekkel. A határjelölő sövényekkel. Az ujjaimat megmozgatom Alex csípőjén. Megérzi a mozdulatot.

  • Minden oké? - kérdezi Alex.

  • Igen… csak rajzolhatnékom támadt - sóhajtom, és közelebb bújok Alexhez.

  • Elragadott a hely szelleme igaz? - hallom Alex hangján, hogy mosolyog. Ő pontosan tudja milyen érzés ez, hogy most itt rögtön meg kell állni és kattintani egy skiccet. Egy fényképész lefotózná, én meg akarom festeni. 

  • Milyen békés itt minden! - biccentek. Csobban a víz, ahogy Alex belemeríti a lapátot. Szinte szállunk a víz felett, olyan könnyedén siklunk. Alex sokat gyakorolhatott, mert minden erőlködés nélkül hajt előre kettőnket. Nem tudom mennyi karmunka lehet kettőnket előre lökni a vizen, de Alexnek simán megy. Sokkal művészibbnek hittem Alexet, olyan erőtlen srácnak, úgyhogy a SUP-ozás közben eléggé megváltozik néhány gondolatom Alexről. Úgy alapjaiban.

  • Lerajzolhatod, teszünk egy könnyed kört és utána festhetsz - mondja Alex.

  • SUP-oztattál már mást is?

  • Reese-en kívül?

  • Lányokat.

  • Nem. Te vagy az első, aki mögöttem áll - feleli Alex tömören. Megrágom magamban a dolgot.

  • Miért SUP-ozunk?

  • Mondtam. Devonban a SUP őshazában én is szeretnék egy kicsit deszkára szállni. Ha már ott vagyok. Te rajzolsz én meg evezek.

  • Egyszerre?

  • Le is ülhetsz elém a deszkára igen. Csak tartsd az egyensúlyt.

  • Jógázhatunk is? - vigyorgom. Alex fújtatásán hallom, hogy mosolyog.

  • Igen, jógázhatunk is rajta. A SUP olyan mint a jóga, sok az egyensúlyozás, a türelem, béke és harmónia megtartó funkciója. Neked Kim nem ártana egyik sem.

  • Nekem egy ecsetre lenne inkább sürgősen szükségem. A harmóniánk érdekében - jelentem ki és Alex visszairányítja a deszkát a cuccaink felé. Könnyedén lökődünk a tópartnak. Leugrom a deszkáról és Alex is követ. Már teljes festőfelszereléssel  megfelelő helyet keresgélek, mire Reese csatlakozik hozzánk.

  • Nem is kérdeztem, milyen lett a tetkód? - kérdezi tőlem Reese.

  • Imádom! Jól sikerült! Mintha rámöntötték volna, pedig csak rámvarrták - emelem magasba a karomat és Reese ránéz a csuklómra.

  • Egész jó munka lett. Tényleg, jó a minta.

  • Magam terveztem - biccentek és festéket nyomok ki a lapra, ahonnan majd eldolgozom. Ilyenkor belemélyedek a festésbe és ki is esik minden körülöttem. Alex már ismeri ezt az állapotomat. Reese-el iskolai témákról dumálnak. Reese újabb energiaitalt bont és hátramaradnak. A hangjuk kellemes duruzsolássá olvad a háttérben. Én pedig felpöttyözöm a lapra a megfelelő határvonalakat. Először csak a nagy meghatározó pontokat, aztán egyre apróbbakat és megszűnt minden, csak a szín, az ecset, a lap, és a szemem elé táruló kép. Eggyé olvadtam a természettel. Kiesik minden. Hogy hol vagyok és kivel. Festek.



Alex


Reese már másodpercek óta újra és újra belémmélyeszti a könyökét, ahogy bökdös. Oldalt nézek rá. Vigyorog. S Kim felé int a fejével. Vágom, hogy lecsekkolta ő is, hogy Kim-en fekete tanga van és a csípőnadrágjából egy széles centis sávban a fenekén kivillan a nadrág mögül. Kábé én is már vagy jó tíz perce szüntelen vissza-és visszatérek a bugyija vonalára a tekintetemmel. Kim először simán felhúzott lábakkal ült, de most valahogy pozíciót váltott és ettől jobban lejjebb csúszott a csípőjén a farija. Vagyis igen, túlságosan vonzza a tekintetemet az a kivillanó bugyi. Semmi extra nincs benne. Egy sima sztreccses fekete anyag. Szépen simul Kim karcsú derekára. De mégis valahogy...szexi. Olyan… Kim-es. Tényleg nagyon izgató vele. Valahogy arra ingerel, amire Kim feneke mindig is. Hogy megfogdossam. 


Kim kimossa az ecsetet, tehát elkészült. Fellököm magam és felé állok, hogy lássam a munkáját. Jó pillanatkép lett. Kim felnéz rám és a tenyere élét dörzsöli. Kicsit festékes lett, ahogy támasztotta a papíron. 

  • Próbáljunk ki egy jógapózt a SUP-odon! - löki fel magát és leporolja a fenekét, enyhén feljebb csúsztatja a fariját is a csípőjén.

  • Páros jógapózt? - követem, ahogy elpakolja a festőcuccait.

  • Végig akarok feküdni a deszkán - fintorogva nézek. Kábé úgy belelóg az arcába a tököm, nem túl vonzó látvány lehetek alulról. Ellentétben Kimmel. - Az eget akarom nézni - néz rám hunyorítva Kim.

  • Aham. Oké - Kim leül a SUP-ra és végignyúlik rajta. - Ne sokat mozogj és talán vigyázz a hajadra, ne érjen a vízbe! - tanácsolom és  Kimet vízre tolom, én meg próbálok mellette egyensúlyban felállni a deszkára.

  • Ugye nem fogsz belefordítani a vízbe? - röhögi Kim a próbálkozásaimat figyelve.

  • A derekadnál próbálok a két szélen állni, de félek, hogy rádlépek - nézek fel a szemébe. Kim kinyújtja a karjait, hogy arra támaszkodva lépjek rá a deszkára. Nem rossz gondolat. Fellököm magam a deszkára. Kicsit vizes lett a cipőm, de nem vészes. Kim stabilan tartja a kezem, amíg meg nem találom az egyensúlypozíciót. Beletolom a lapátot a vízbe és nagyot húzok, hogy haladjunk. Kim az ujjait a vízbe érinti, ahogy siklunk. Érzem mert a karjával így átkarolja a bokámat. Nagyon bizarr így SUP-ozni, kábé soha nem csináltam ilyet. Kim a partot nézi és a dombokat. Reese-el összeigazítjuk a deszkáinkat és egyszerre lapátolunk, szinkron SUP-olás. Reese-el dumálunk egészen addig, amíg Kim nem kezd fészkelődni alattam.

  • Kényelmetlen? - nézek le rá.

  • Kicsit. Felállnék - bólint Kim. - Kemény azért ez a deszka a derekamnak - Körbenézek, és próbálok a part felé lendülni a SUP-al.

  • Várj, partra teszlek!

  • Inkább segíts felállni - nyújtja a kezét Kim.

  • Fel fogunk borulni, várj! - Kim fészkelődik, én meg megbillenek a deszkán,  Kim lehet csak simán belefordul a vízbe, én meg a térdemet bevágva belezuhanok. Hirtelen ér a hideg víz és rohadtul meglepődök. Néhány másodpercig azt se tudom mi történt. A deszka a vizen lebeg, és Kim a deszkába kapaszkodva jön felszínre.

  • Bakker! Jól vagy? - nézek rá a deszka másik oldaláról.

  • Hú! Tóvidéki fürdőzés? - simogatja hátra a haját Kim. Vizes. Nagyon. Reese mellénk irányítja a deszkáját 

  • Minden oké? Két méterre vagytok a parttól és belefordultok. Nem semmi - állapítja meg Reese. - Na ez a jelenet szuper lett volna a médiaórára vlognak - jelenti ki. - Kár, hogy nem volt nálam kamera időben. - Segít kievickélni nekünk a vízből. Húsz fokos a víz, de kábé nincs nálunk semmi váltás ruha.  Kihúzva, Kim szája is lilába játszik és nem a rúzs a száján, hanem szimplán fázik. Bár nem mutatja.

  • SUP- program vége. Holnap a suliban! - fogok kezet Reese-el és a kocsi felé sietünk. Csak egy takaró van a kocsi csomagtartójában, azt Kimnek nyújtom, aki beleburkolódzik. - Megszárítjuk a ruhád! - ülök be vizesen a kocsiba. Kim csak biccent.

  • Jó arc ez a Reese, tök jó haverod van - jelenti be Kim.

  • És most végignézte, hogy tudok bénázni egy csajjal - összegzem és beparkolok a tóparti házunk elé. Cuppog a cipőm a feljárón és alig lépek be a házba le is rúgom. - A makettszoba mellett van a mosókonyhánk. Dobálj le magadról mindent, amit tudsz, hozok száraz ruhát! - felsietek a szobámba egy pólót és egy fürdőköntöst hozok  Kimnek és a saját vizes ruháimat, amiket lerángattam magamról. Ahogy belépek a mosókonyhába Kim teljes alsóneműszettjét láthatom. A fekete bugyiját és a hozzá illő natúr fekete melltartót.

  • Apám! - szinte hátratántorodom a látványtól.

  • Azt mondtad mindent vegyek le amit csak tudok. Ezeket is? - mutat a melltartójára Kim. 

  • Pfffh! Nem számítottam erre a fogadtatásra - vihogom és kikerülöm Kimet és beledobálom a ruháit a szárítóba.  Igyekszem nem bámulni, bár elég nehéz, mert nagyon jó teste van. Odanyújtom neki a pólómat. - Ha gondolod, leveheted még…. Amit akarsz - nem is merek ránézni. Kim rajtam kuncog magában és magára kapja a pólómat és kihalássza alóla a melltartóját és átadja.

  • Tessék! - durván flörtölős vigyora van hozzá. Bedobom a szárítóba és elindítom a programot.

  • Egy fél órás szárítás elég lesz ugye? - mérlegelem és gyorsprogramot indítok. Most már sietnünk is kell, mert apámék jönni fognak haza és nem akarom, hogy Kimmel összefussunk velük. 


2 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Tetszik Reese gondolkodása a barát témában, nem mellesleg egyet értek, nehéz barátokra lelni. Magányosnak érződnek az emberek, mégis nehéz megfelelő hullámhosszt, kapcsolódási pontot találni, ami túlmutat a sablonos felszínességen. Legalábbis ezt nem csak tapasztalom, látom és hallom is magam körül az emberektől.
    Egy perspektíva váltás az én napomban is megjelent ma, csináltam néhány képet a természetben, és ahogy visszanéztem őket, elsőre hihetetlen volt, hogy ezeket én csináltam. Kifejezetten harmonikus, idilli volt az egész a napsütésben, az élénk színekkel, az állatokkal, plusz néhány bárányfelhővel és a gyönyörű kék éggel, mintha csak egy letöltött kép lenne, aztán belegondoltam, hogy benne voltam azokban a pillanatokban, így pedig még csodásabb lett az összkép. Azt hiszem, megérné sokkal többször az adott pillanatokban más és más nézőpontokat keresni.
    Tulajdonképpen akkor a festés közös benned és Kimben, az alkotási folyamat saját, mármint önihletésű, amiben a festést kvázi kétszeresen tudod átélni vagy nálad van pl valami speciális is a folyamatot tekintve, amitől más lesz? :)
    Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!
      Ma is gyönyörű nap volt. Megnézném a felvételeket, amiket készítettél. Biztosan szépek. A fotózás jó hobbi, és az is kreatív! Jelen lenni a pillanatban, örülök, hogy most sikerült! Szerintem ez az egyik legnehezebb dolog. És valamiért szerintem ez sokszor a természetben sikerül, vagy egy olyan személlyel, aki erre alkalmas. De nagyon nehéz ezeket megragadni, megélni, teljességben. Biztos nagyon kikapcsoló és feltöltő élmény lehetett most ez a perspektíva! :)
      Jelen pillanatban próbálok, Kimhez azonosulni. Személyiségben eddig kevésbé voltunk egy hullámon, szerintem most sokkal inkább. Kezdi rámnyomni a bélyegét. Tegnap befestettem a hajam, előkerestem a régi Kim képeket és átküldtem a fodrászomnak. Mondtam, na most ilyen hajat szeretnék :) Egészen jó szín lett. S miközben ötleteltem itt Kiméken, megfestettem a Nearly home trees-t. Amikor megláttam ezt a képet, arra gondoltam, ez Kim. Ezt le kell festeni. Pontosan ilyennek látom Kimet. ahogy látott elemeket Devonban és amiket most megfest. Tovább is gondoltam a folyamatot. Van egy elképzelésem egy öt részből álló sorozatra. Mind lehetne Devon. Tehát még négy ilyen tipikus Devont kellene találni. Igazán nem könnyű, mert például szerintem ez a téma sem volt egy annyira ismert dolog. Benne vagyok Devon csoportokban, és hetek óta jöttek fel ezek a képek ezekről a fákról. Állandóan csak annyit írtak főszövegként hozzá, hogy When you know you know. Egyszerűen nem jöttem rá, hogy mi ez a néhány fa egy dombtetőn. Mit takar ez? Úgyhogy belevetettem magam a komment szekciók olvasgatásába és végre valaki! Beírta a megfejtést: a Devon és Cornwall közti határjelölő fák. Fuh... innen már el lehetett indulni és kifejteni az egész értelmét. De ezt sem tudnám, ha nem vagyok azokban a csoportokban. Tehát ilyen témákat keresnék, amik nem szokványosak, de helyileg nagyon angol. Ezek nagyon apró elemek, és nyilván szinte érintőlegesen kapcsolódnak a történethez, de egyben nagyon sokat segítenek abban, hogy jobban belehelyezkedjek a szereplőim gondolatvilágába, életébe, hát ilyesmivel tényleg órák mennek el, de ezek nem haszontalan időtöltések, végülis ez maga a terápia része. Megélni. Valahol máshol lenni. Valamivel foglalkozni, ami Kim és nem én. Elutazni fejben, végigjárni fejben az utat. A festést egyébként nagyon élveztem. Húsvét hétfőn festettem, kiültem a teraszra, néztem a virágzó cseresznyefákat és közben szépen épült fel a go home trees. Arra gondoltam tökéletes lenne, ezt látni, amikor hazafelé tartok. Meseszép. A festmény egyébként egy kb 30X30 as hatszög, ami meg teljesen Ace és Manchester. Jelenleg a zongora tetején van az étkezőnél, én a napok 90%-ában ha itthon vagyok itt ülök, most rálátok a festményre ezt nézegetem szokogatom, ha meglesz a sorozat, akkor talán felkerül a falra is :)
      Ennyire mélyen talán Stefit éltem meg, amikor tényleg megcsináltam az építészmérnöki előkészítőt. és majdnem a felvételit is. Kim tulajdonképpen ennek a résznek a továbbgondolása. EZ a választás bennem is ott volt még nagyon régen gimis koromban, képzőművészeti? Építészmérnöki? teljesen más kontextusban... Kim és Alex is sokat fogja még ezt fejtegetni, az eleje nagyon ráépül az előzményekre, de a folytatás ...
      A barátokat én is folyton keresem, nem látom hol lehetnek?
      Ahogy Ace-el tényleg Manchesterben éltem... na úgy most kicsit Kimmel megélem Devont és a többit.
      Callie

      Törlés