Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2014. augusztus 1., péntek

A Merryweather-átok


Maria a gyertyafénynél olvasgatott az ágyban. Hason fekve heverészett a szőrmetakarón, meztelen talpát a levegőben lóbálta. Robin  a kis kilépőn álldogált és whiskyt kortyolgatott.

-          Befejezted már az olvasást? – mordult rá Robin sokadjára.

-          Még nem. Most tartok a legjobb résznél – felelte Maria szemével falva a betűket és a sorokat.

-          Tudod, szeretkezhetnénk is helyette – jegyezte meg Robin morcosan.

-          Mindjárt, csak hagy fejezzem be a könyvet – legyintett neki Maria fel sem nézve a könyv lapjairól.

-          Jó – morogta Robin és felhajtotta a whiskyt. Éles szeme azonnal észlelte a zizzenést az erdő szélén. A tisztáson a holdfényben egy lovas vágtázott könnyedén. A hatalmas ló Thunder volt. Lionel leggyorsabb lova. Csak akkor hajtotta meg, amikor fontos dolga volt. Mi történhetett? Robin az ágy melletti asztalkára tette az üres poharat.

-          Mindjárt jövök – szólt visszafogott hangon Robin.

-          Oké, menj csak – hessegette Maria, még mindig a könyvet bújva. Nem tűnt fel Robin feszült hangja neki. Nem vette észre a lódobogást sem, az érkező lovast sem, a fojtott, izgatott hangokat sem a földszinten. Elmerült az olvasásban és minden más érzéke kikapcsolt.

-          Lionel! – fogadta az érkezőt Robin gyanakodva.

-          Menj fel apádhoz a várba – mondta fojtott hangon Lionel.

-          Minek? – ráncolta a homlokát Robin.

-          Vendége van! – mondta nyomatékosan Lionel.

-          Vendég? – Robin összehúzta a szemét. – Julien!

-          Igen! Fogalmunk sincs mikor érkezhetett, de ha ő itt van, az sosem jelent jót. A sárban keréknyomok voltak, amik a vár felé vezettek. Légy résen Robin! Julient ismerheted már!

-          Túlságosan is jól! – Robin aggódva nézte a hatalmas lovat. – Már ittam ma! Nem ülhetek lóra!

-          Igyekezz, vagy el fogsz késni Robin! – csattant rá Lionel. Robin imbolyogva, de felült a lóra és a vár felé vágtázott. Lionel lent maradt a szalonban. A vár szinte aludt. De a toronyszobában még égtek a gyertyák. A fáklyák fénye megvilágította a folyosókat. Ahogy Robin közeledett apja titkos belső tárgyalószobájához a folyosón panaszos erőtlen sírás hallatszott. Robin akaratlanul is lassabbra vette lépteit. A folyosón egy nagy mellű nő állt, félszeg mosollyal, s a karján egy apró csecsemőt ringatott. Az erőtlen kis nyöszörgésből is sejthető volt, alig pár napos lehetett a baba. Kié a gyerek? – ráncolta a homlokát Robin, ahogy benyitott apja szobájába.

-          Nem ismered az alapvető illemszabályokat fiam? – mordult Coeur, ahogy meglátta fia bozontos fejét az ajtónyílásban.

-          Apám várában is? Kopognom kell? – nézett rá sötéten Robin. Julien de Montmarte lefegyverzően bűbájos mosollyal emelkedett fel a karosszékből.

-          Á Robin! Rég látott unokafivérem! Annyira örülök neked! – mosolygott Julien a kezét nyújtva  Robin felé. Robin összehúzta a száját, s tisztes mennyiséget gyűjtve a szájába leköpte a felé nyújtott kezet.

-          Mit keres ez itt? – sziszegte apjára Robin.

-          Apád éppen gratulált fiam születéséhez – mosolygott szélesen Julien de Montmarte. – A folyosón láthattad is, magammal hoztam a bizonyítékot a hosszú útra. Sajnos… Enyma már nem tudott elkísérni minket… ágynak esett, s a fiamért az életét adta.

-          Tessék? – Robin szívébe mintha tőrt döftek volna. Enyma halott? S ez a nyivákoló kis lény tehet róla! A gyilkos fiú!

-          Igen, szívfájdalom, de Enyma távozott közülünk, de cserébe egy de Noir fiúcska láthatta meg a napvilágot!

-          Mi? – hűlt el Robin és értetlenül rogyott apja könyvesszekrényének.

-          Én megyek is Coeur! Fontos parlamenti tárgyalások közelednek most tavasszal, bokros teendőim vannak, hát örülök, hogy sikerült megegyeznünk – fogott kezet Coeur de Noirral, aki melegen viszonozta a kézszorítást, s Julien ellépett a két de Noirtól. – Minden jót Robin! – mondta még búcsúzóul Julien, s kilépett.

-          Mit keresett itt? – támadt az apjának még mindig sápadtan Robin.

-          Fel vagy zaklatva, mit akarsz fiam? – rogyott vissza az asztal mögé Coeur, s az asztalon heverő papírokat kezdte egy bőrmappába rendezgetni.

-          Mi ez? – lépett az asztalhoz Robin. Felismerte a lap alján apja öles betűit és csak sejtette, hogy a másik aláírás Julien de Montmarte-é volt. – Mik ezek a papírok apám? – nézett halálra váltan a hosszú papírhalmokra.

-          Rosszul kezdtél ehhez a beszélgetéshez Robin. Kezdjük elölről fiam. Úgy, hogy én kérdezek – nézett komolyan a fiára Coeur. Robin nem válaszolt, csak kitágult szemekkel meredt az apjára. – Ülj le! – mutatott a karosszékre, amiben az előbb még Julien ült. Robin habozva de belerogyott a székbe. – Terhes már?

-          Kicsoda? – nézett apjára megrökönyödve Robin.

-          Maria, a feleséged.

-          Nem, természetesen nem – felelte rá csökönyösen Robin.

-          Mióta is vagytok házasok?

-          Már több mint egy fél éve. Miért? – nézett értetlenül Robin.

-          cöcc, cöcc… - ciccegett elégedetlenül Coeur. – Hát látod Robin. Ez az én nagy bajom.

-          Micsoda? – nyögte bambán Robin.

-          Amióta megházasodtál ezt sulykolom abba a csökött agyadba. Unokát akarok. Érted?  Még éltemben akarom biztosítani, hogy a birtokom, a vár, amiért ősidőktől harcoltak a de Noirok, biztonságban jó kezekben, a vérem kezében marad. Hogy fennmarad. hogy a de Noirok örökre ott lesznek, a vagyonosak közt, biztonságban, tovább élve a vérvonalam megy tovább.

-          Én nem vagyok erre elég biztosíték? – kérdezte a karfára csapva Robin.

-          Robin. Robin. A fiam vagy. Amióta felsírtál e vár falai közt, azóta béke volt a szívemben. Igazán Robin.  Persze, növelni akartam a birtokot, amit majd fiamra örökíthetek, de hát ezek az átkozott Merryweatherek ezt is keresztülhúzták. Nem tudom, egyszerűen megbocsátani nekik, amit tettek.  S nézd meg Loveday fiút szült! Fiút egy… egy átkozott Merryweathernek! Tudod mit jelent ez fiam? Nem? hát majd én megmondom! Bajt! Nagy bajt! Vártam, hogy ha harccal nem, hát akkor majd a természet rendje szerint kihalnak fiúágon azok az istenverte Merryweatherek! De nem tették meg! És az az átok áruló nővéred! Az a kis kurva! Fiút szült neki!  Pedig a Merryweather birtokot hozzá akartam csatolni az én birtoktestemhez. Tisztességes módon, mint szomszéd, Benjamin Merryweather halála után felvásároltam volna. Kész. Elintézett ügy. De Noir birtok lehetett volna. Erre… a tavasz első virágával fiút ellik ez a tehén! A fene esne bele és szárítaná ki a méhét ennek a lánynak! Itt kezdődtek az én nagy fejfájásom első jelei Robin. Apád, hajába az ősz szálak így gyűlnek. Igen fiam – csapkodta az íróasztalt ingerülten Coeur.

-          Nem értem mi köze Lovedaynak Julienhez apám – morgott Robin.

-          Julien megírta nekem levélben, hogy felesége gyermeket vár. Tudod, hogy Julien milyen fényes karriert futott be a parlamentben. A felsőházban van. Úgy bizony. Ez… ez nagy szó Robin.  Közvetlen befolyása van Anglia politikájára. Belpolitikára is. Belügyekre is. Érted már mit mondok? Ő… tudna mit kezdeni a de  Noir birtokkal. Ő tudná a paragrafusokat, a kis vonalakat a térképen úgy igazgatni, hogy nekem több szelet jusson édes hazánk megszentelt földjéből. A de Noiroknak! Jaj Robin, majd ha te is  igazán klánvezér leszel, akárcsak én. Amikor családod ősi nevének fennmaradása a kérdés, akkor te is nagyobb volumenű gondolatokban fogsz gondolkodni. Addig csak a kis pitiáner ügyeid kötnek le.  De jó apádat már nem egy vad elejtése izgatja. Én nagyobb babérokra török. Nagyobb terveket kovácsolok.  A de Noirokért!

-          Apám! Hova akarsz kilyukadni??? – kiáltott az apjára idegesen Robin.

-          Már hónapok óta tudom, hogy Julien felesége szülését várja. Megírtam neki, ha fiú, hozza elém és  tárgyalhatunk nagyobb dolgokban nagyobb eszmékben. S közben vártam. Csendesen figyeltelek Robin. Téged, és a házasságodat. Úgy fiam. Igen, igen. Vártam, mikor jelentitek be a gyermekáldást. Robin, ó mióta várom már. Egyetlen örömöm lenne az életben, ha a fiam biztosítaná már az utódlást.

-          Apám, nem a te kényed-kedved szerint akarok gyereket, már megbocsáss, ez csak Maria és az én ügyem – sziszegte Robin.

-          Itt van az a kutya elásva, fiam, itt. Pontosan itt – mutatott az íróasztalára mutatóujját a terítőhöz nyomva Coeur de Noir, s szomorú borjúszemekkel nézett a fiára. Mintha éveket öregedett volna egyetlen mondat kimondása alatt. Végtelen szomorúság és valami különös fájdalom keveredett a tekintetébe. – Aggódom Robin. Őszintén aggódom. Amikor… amikor megtudtam, hogy ezt a Merryweather lányt vetted el. Sírni tudtam volna a fájdalomtól. Annyira gyűlöltelek érte. Annyira gyűlöltem a Merryweathereket. Fiam, mióta a szomszédaink, nekünk egy jó évünk nem volt, Egy fánk nem hozott gyümölcsöt. Robin nézz ránk! Loveday fiat vetett neki! Merryweather utód! De a Merryweather lány még mindig nem fogadta be a te véredet méhébe! Még mindig  meddő! Akárcsak Charlotte! Meg vagyunk átkozva Robin! Ez a Merryweather átok fiam! EZ! Itt van, a nyakunkon! Ránk telepedtek!

-          Miket beszélsz apám?

-          Hát nem látod Fiam?  Még mindig nem érted? A Merryweatherek ősellenségeink! Mert ők is Holdföldét akarták! Igen-igen! Ők is ide vágytak! A teljes birtokot akarták! A de Noir birtokot és nézd mit hoz a sors, a kegyetlen sors! a Merryweatherek kettős szálon sőt mi több főágon jogot formálhatnak a de Noir birtokra, a várra. Általad és Loveday által! Ti ketten az én gyerekeim, hah, Merryweathert választottatok házastársul! És most Benjaminnak fia született, aki kettőtök által jogot formálhat majd jogi alapon, rokoni alapon, a de Noir birtokokra.

-          Ha fiú utód nélkül halok meg – felelte Robin.

-          Pontosan.

-          Még fiatal vagyok apám. Lehetnek gyerekeim.

-          Ó igen. Igen. De akkor miért van az, hogy mégsem sikerült teherbe ejtened azt a Merryweather lányt? Hah?

-          Mert még nem akartam!

-          Vagy mert nem tudod! – csapott le rá Coeur.

-          Apám, kérlek ne hozz ki a sodromból ezzel!

-          Én nem a férfiasságodat vonom kétségbe fiam. Szó sincs erről. Én azon aggódom, hogy nem lesz törvényes örökösöd, mert a Merryweather lány nem fog neked fiút szülni, vagyis az egyenesági fiúöröklődést kockáztattad ezzel a házassággal! Ezért akartalak megölni, mert ezt tetted, te ostoba! TE – Couer mintha el akart volna kapni egy kirepült madárkát csapott a levegőbe. S reményvesztetten nézett maga elé a levegőbe.

8 megjegyzés:

  1. Szia Callie!

    Még mindig le vagyok maradva 3-4 kommenttel de most én írok elsőnek.
    Folyamatosan nézem a blogod hogy mikor van fönt új rész és hát nagyon örülök hogy minden napra van újdonsàg tőled. :)
    Szóval nagyon boldog vagyok és jó volt hogy végre Robin apja hajlandó volt komoly dolgokról beszélni a fiàval csak még arra leszek kíváncsi hogy mi lesz a kiváltó oka hogy mégis megromlik a kapcsolat köztük és nem lesz kíváncsi majd az unokájàra pedig azt mondta hogy kell neki egy fiú unoka.
    Csak így tovább és már izgatottan vàrom a folytatást.
    Puszi: Cyca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cyca!

      Én is örültem, hogy minden napra tudtam szolgálni nektek egy kis meglepetés-fejezettel.:)
      Robin és az apja között végre elhangzik az a bizonyos beszélgetés, ami mindent megváltoztat az erdőben. A fiú-utód és az öröklés téma most már kulcsfontosságú lesz a történetben és Robin életében is.
      Én pedig kíváncsi leszek, hogy mit szóltok a folytatáshoz.
      Puszi:
      Callie

      Törlés
  2. Szia Callie!
    Nagyon-nagyon tetszett ez a rész is. Nem húzom már az idődet további locsogásaimmal, úgyis tudod te. :) Akkor esetleg 30 éves lennél? (Nem bírok leakadni a témáról! :D) Hm. A Callie-ismertető prospektus. Most nem jut eszembe semmi, de még gondolkodom rajta, hogy mit szeretnék megtudni. :D Folytasd!
    Puszi: Lau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lau!
      Igen Lau végre ráhizbáztál ,és tökéletesen beletrafáltál, eltaláltad a koromat. :)))
      A folytatásról, hát nagyon- nagyon kíváncsi leszek a reakciókra.
      Puszi:Callie

      Törlés
  3. Szia Callie!
    Hát itt az a rész,amit véletlenül előre elolvastam.

    Én is így bele szoktam merülni az olvasásba.Azt se tudom,hány óra,reggel van vagy este,engem hidegen hagy.

    Julien!!!! Utálom azt az alakot. (Kivéve mikor a másik történtetedben Fabianon segített.)

    Robin,nektek is össze kéne hozni egy kisbabát! :D

    Köszi Callie,hogy így sietsz,de már el is felejtettem,már csak 1 hónap a gimiig. Ijesztő.

    Üdvözöllek,és várom válaszodat! : Nita :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nita!

      Igen ez volt a próba-béna verzióm az ütemezett feltöltésen, úgyhogy ez számodra már egy ismerős jelenet volt, de a folytatás majd remélem már neked is izgalmas lesz. :)

      Robinéknak lassan rá kellene ébredniük, hogy ideje kisbabát gyártani. Hát a történet folytatásaiból tudjuk, hogy nem kapkodják el :)
      Bizony, nekem is itt lebeg előttem az az ijesztő dátum, hát... majd csak átvészeljük együtt valahogy ezeket az időket is. Néha úgy érzem magam, mint hat-hét évesen, amikor gyomoridegem volt ahogy közeledett ez az időpont, ez azóta sem változott, pedig már a pad másik oldalán vagyok... :)
      Üdv: Callie

      Törlés
  4. Szióka Callie!
    Otthonról jelentkezem (otthon, édes,otthon!). A tábor fantasztikus volt, főleg hogy a napjaimat feldobta egy-két fenyvesek lordja fejezet. :)) Mindig úgy meglepődtem. "Nahát ismét egy fejezet? De jóó!"
    Nagyon aggódtam értük. De miért? Hiszen minden simán alakul Robin és Maria között. Charlotte mindent elsimított egy kis rúzzsal, parfümmel és csipke-alsóneművel. ;) Kicsit haragudtam Robinra, hogy megszegte a klán szabályát és magával vitte Mariát, de aztán már csak mosolyogtam. Mit lehetne tenni egy ilyen elbűvölően szerelmes fiúval, hah? :)) Marián pedig látszott, hogy kezd ráérezni a dolgokra, hiszen ő maga mondta, hogy a vadászat nem neki való, és nem is Robin győzködte.
    Drága Lionel és Charlotte, miket kellett átélniük. Két gyermeküket is elveszítették. :( még jó hogy tudom van még esélyük. :)
    Julienről mindig is azt gondoltam hogy egy alattomos... de nem, hamar rádöbbentem, hogy őt csak a pénz érdekli, hogy miből mit nyerhet. Őt nem igazán érdekelte Robin vesztesége, az csak a birtokból származó pénz mellett egy kis mellékes dolog volt.
    Olyan furcsa, hogy első benyomás után a szereplők mégsem azok akiknek tűntek egykor, vagy gondoltam hogy tűnni fognak.
    Maria kicsit lealacsonyította magát igaz, de mit számít? Azért tette, hogy bizonyítsa Robinnak, egyedül neki, senki másnak, hogy képes ellátni egy háztartást. Akár megalázkodva. :)
    Jaj nagyon tetszettek a fejezetek! Olyan könnyen áttértem a tipikus hangulatba, amit a fenyvesek lordjánál érzek. Végig bazsalyogtam minden részen, hol nevettem, hol bosszankodtam, de imádtam :)
    várom a következőket!!
    Gréti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gréti!

      Ó az otthonról jelentkezésnél nincs is csodálatosabb. amikor végre nyugodtan, eldugott kis békés internet-intimitásunkban böngészünk :))) És olvasunk.
      Vártalak nagyon vissza a táborból. És kíváncsi voltam, hogy vajon hogy tetszettek a táborozás alatt a fejezetek.
      Robin nem feltétlenül egy szabálykövető ember, ezt mi már tudjuk róla, őt igazán nem zavarta, hogy egy kis klánszabályt is megszeg Maria kedvéért.
      Lionel és Charlotte. Ismerjük azért nyomokban, az ő életüket is itt Robinék mellett, de még messze nem teljesen. Hát talán idővel jobban is megismerjük majd.
      Én is szeretem, hogy minél több történetet írok egyre árnyaltabbak lesznek a szereplőim. Hogy különböző élethelyzetekben, korokban és más-más személyekkel alapvetően változik a viszonyuk, gazdagabb személyiségük lesz, talán jobban is megértjük tettük mozgatórugóit. Julien a legelején egy nagyon negatív figura volt, viszont, tudjuk, hogy a későbbiekben kulcsfontosságú az ő szerepe s segítsége.
      Örülök, hogy sikerült egy kicsit elandalítanom benneteket a Robin-Maria románcban, így a nagy veszekedés előtt és a nagy fordulatok előtt. :)
      Folytatása következik:
      Callie

      Törlés