Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2015. október 20., kedd

Válaszok másodjára is Laurának :)

Bocsesz, most látom, hogy nem, nem azokra a kérdésekre kellett volna válaszolnom, hanem ezekre. Na mindegy.
Korrigáltam és ezekre is válaszoltam. C*

10 kérdésem:
1.       Melyik dal írja le a legjobban az érzelmeidet?
szerintem ilyen dal még nem létezik.

2.       Van állatod? Ha van, micsoda, és hogy hívják? Ha nincs, szeretnél? Ha szeretnél, milyet, és hogy hívnád?
nincs, egy bohóchal, amit Némónak neveznék ( persze, hogy a Némó rajzfilm után)

3.       Ha 24 óráig megállíthatnád az időt, és körülötted mindenki más megfagyna, mivel töltenéd az időd? Magyarul mi az a tevékenység, amit tennél, ha épp rengeteg időd lenne?
na ez beugratós egy kérdés volt. Egy ha körülöttem mindenki más megfagyna, kevés 24 óra, hogy mindenkin megbosszuljam a sérelmeimet. ( Mi másra jó a lefagyasztás? Mint hogy visszalépjek annak a lábára, aki az előbb az enyémre lépett.)
kettő ha meg éppen mindenki fagyott lenne és rengeteg időm lenne, nem másokkal foglalkoznék

4.       Mi a legrosszabb, legidegesítőbb szokásod?
mindenkinek beszólok, durván

5.       Milyen az ideális családod (hány testvér, hány unokatestvér, hány nagynéni/nagybácsi, stb.)
miféle ideális család?

6.       Ha egyetlen dolgot változtathatnál a testeden, mi lenne az?
lecserélném a fejemet

7.       Melyik a kedvenc évszakod, és miért?
minden évszakot szeretek, ha süt a nap és 25 °C van.

8.       Melyik tantárgyat szereted a legkevésbé?
Az élet tantárgyat az élet iskolában.

9.       Játszol valamilyen hangszeren? Ha igen, milyenen? Ha nem, szeretnél? Ha szeretnél, min?

Most? Nem. És egyhamar nem is szeretnék játszani. De egyébként tudok zongorázni., +blockflöte, citera, de remekül triangulumozom ha akarok, plusz volt már gitár is a kezemben.

10.   Találj ki egy kérdést magadnak, és válaszolj rá.

Ennyi? Igen.

7 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy válaszoltál! :)
    Btw, az ideális családot úgy értettem, hogy, ha te találhatnád ki a családodat, milyen lenne. Nekem például lenne akkor legalább hat testvérem, és közülük legalább három fiatalabb nálam, mert utálok legkisebb lenni. És a szüleim is jobban kijönnének, ha én találhatnám ki őket. :D És az anyai nagyszüleim is élhetnének közelebb.
    Jézus, és én még büszke voltam a zongoratudásomra... Azt sem tudom, mi az a blockflöte. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, nem szoktam kitalált családokon gondolkodni, csak ha történetet írok. :) De egy bátty tuti jól jönne. Vagy ha én lennék fiú, igazán azt élvezném jobban. ha én születtem volna annak a báttynak.
      10 évet tanultam zongorázni, és 90%-a szenvedés volt. a többinek úgyszintén. a blockflöte a furulya gagyi gyerekváltozata, szerintem fizikailag alkalmatlan voltam a használatára, állandóan belevertem a fogamba azt a vacakot.

      Törlés
  2. szia mikor várhatók a következő részek???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Karácsony környékén várhatóak... :)

      Törlés
  3. Szia folytasd hamar:DD Megértem hogy nem tudod rögtön folytatni mert biztos hogy van több 1000 dolgod és nem fogsz az olvasóid miatt mindent hátra hagyni és folytatni a történetet. De már nagyon türelmetlen vagyok hiszen már megszoktam hogy minden nap volt fent egy új rész sőt volt olyan amikor 2. De nagyon furi hogy már 1 hónapja nincs folytatás. Tényleg ne haragudj.
    Remélem hamar megszáll az ihlet és kevesebb dolgod lesz hogy folytathasd:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jó lenne most is írni egy kicsit, de még év végi hajrában vagyok. Karácsony környékén remélem lesz egy kis szusszanásnyi időm és akkor jöhet a folytatás is. :) Addig még egy kis türelmeteket kérem.
      Callie

      Törlés
  4. szia koszi hogy irtal majd nezni fogom h jott e mar uj (bocsi az ekezet miatt czak angol a telefon es nem tudok rajta ekezetet nyomni)nagyon negyon varom a kovit!!!

    VálaszTörlés