Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2015. október 20., kedd

Néhány válasz - Liebster Award 2.0. Callieről

Liebster Award - vagyis ismerjük meg a blogírókat mozgalom, újabb kérdései Laurától.

Remélem tényleg ezek voltak a kérdések, amikre válaszolnom kellett. Lau?

10 kérdésem:
1.      Kedvenc könyved és íród?
Daniel Glattauer: Gyógyír északi szélre és A hetedik hullám

2. Kedvenc filmed és sorozatod?
Most hátrafordultam és nézegettem a DVD-ket, nem is tudom nem tudok egyet kiemelni a sok közül ( Holdhercegnő, Sztárom a párom, Sorozatban: Csillagközi romboló-Battlestar Galactica)

3. Miben hiszel? (Világvége, túlvilági élet, ateizmus, ilyesmik.)
Hiszek Magyarország feltámadásában;)

4. Ha egyetlen egy dologban életed végéig iszonyatosan tehetségessé válhatnál, milyen tehetség lenne az?
De hiszen tehetséges vagyok, remekül írok nem?

5. Ha valahova el kéne költöznöd véglegesen, nem számít, mibe kerül, akkor hova költöznél?
A Felvidékre

6. Mit tennél, ha valaki azt mondaná, hogy őrült vagy?
elhinném neki/+ egyetértenék vele/

7. Mi a kedvenc időtöltésed?
hát az elsős tanítónőm biztos büszke lenne magára, mert írni és olvasni szeretek a legjobban. :)

8. Ha ez lenne életed utolsó napja, és azzal töltenéd el, amivel csak szeretnéd, akkor mivel töltenéd?
olvasnék és szeretkeznék felváltva

9. Kóla vagy fanta?
egyik sem

10. Voltál/vagy szerelmes? Ha igen, milyen volt?
persze, van egy örök szerelmem, és folyamatosan jó



2 megjegyzés:

  1. Juj, a BSG-t én is imádom! :D
    Magyarország feltámadásában én is hiszek. :)
    Igen, igazad van, nagyon tehetségesen írsz, én írtam hülye kérdést. xD
    Én is írni és olvasni szeretek a legjobban!
    Köszi, hogy válaszoltál. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp tegnap játszottunk egy kis BSG társasjáték maratont. :)))
      Nincs mit, jók voltak a kérdések :) Élmény volt válaszolni rájuk.

      Törlés