Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2015. október 17., szombat

Spirituális élmény

-          Azt hiszem kísértetet láttam – jelentette be Maria, ahogy Robin belépett a vadászház szalonjába.
-          Igazán? És mit akart? – dobta le a csizmáját a szalon bejáratánál Robin.
-          Gondolom megkísérteni – nézett Maria aggodalmasan Robinra.
-          Na és sikerült neki? – érdeklődött Robin. – Vagy vigyelek én kísértésbe? – kacsintott Mariára pajkosan Robin.
-          Robin! – toppantotta Maria szemét forgatva. – TE nem veszel engem komolyan?
-          Dehogyisnem.
-          Én égető problémával állok szemben és téged ez meg sem hat.
-          Maria, egyszerűen nem tudom komolyan venni, az ilyen kijelentéseidet, szerintem túl sokat olvasol és élénk a fantáziád – figyelmeztette Robin nyugtatgatva Mariát.
-          Robin, én lerágom a tíz körmöm az idegességtől, te pedig egyszerűen a fantáziámra hivatkozol?
-          Miért? Szerintem elég vad a fantáziád Maria – vigyorgott rá Robin.
-          Robin!
-          Jól van – emelte fel védekezőn a kezét Robin. – Hallgatlak. Ki akart megkísérteni? Tán egy fiatal srác? Van egy riválisom?
-          Nem -  nézett durcásan Robinra Maria.
-          De férfiszellem volt? – faggatódzott tovább Robin.
-          Ha annyira tudni akarod az illető nőnemű szellemalak volt – tette karba a kezét Maria.
-          Tehát egy nő – nézett Mariára komolykodva Robin. - És mond csak Maria, afféle fiatal, szemrevaló nő volt? Mert akkor engem is megkísérthetne idehaza néhanapján – vihogta Robin.
-          Robin! Az isten szerelmére vegyél már komolyan! – suhintotta meg Maria, látva, hogy Robin csak kineveti.
-          Jól van na, hát táncsak szabad nekem is fantáziálnom! – húzódott el a macskapofonszerű ütések elől Robin.
-          De mondom, hogy ez nem fantáziakép volt! – csattant rá Maria.
-          Tehát egy igazi szellem, aki ráadásul nő. Fiatal?
-          Robin!
-          Jól van na, nem mindegy, hogy egy öreganyám kóvályog itt vagy mi – morcolódott Robin.
-          Fiatal volt – adta meg magát Maria.
-          Na, ez… már kezd érdekelni – ült le Robin a karosszékbe érdeklődőn. – Egy fiatal nő kísért a vadászházamban. Várj ez idebent történt? Hol kísértett?
-          Nem a házban.
-          Ó, micsoda pech – sopánkodott Robin.
-          Robin!
-          Tehát valahol az ablakon keresztül láttad.
-          Igen, így van – pislantott riadtan az ablak felé Maria.
-          A tisztáson? – nézett az ablak felé Robin.
-          Igen, a fák közül lépett ki – biccentett Maria. Robin felállt és az ablakhoz lépett, elhúzta a sötételőfüggönyt és kinézett.
-          Mutasd meg! – szólította fel Robin Mariát.
-          Ott a között a két terebélyes fa között – mutatott előre Maria, s körmével megkocogtatta az ablaküveget. Robin nézte a csendes erdőt a tisztás szélén, ezüstös fényben fürödtek a fák. A Hold fénye tompán sütött rájuk.
-          Ühüm – meredt mélyen az ablaküvegre Robin, s közelebb hajolt az ablaküveghez. – Mondcsak Maria, mégis mennyire közel hajoltál az ablakhoz?
-          Hát, hogy jobban lássam elég közel – bólintott Maria.
-          Nem lehet, hogy csak a leheleted csapódott le az ablaküvegen és te a leheleted páráját  találtad kísértetnek látni? – nézett kételkedve Mariára Robin.  Maria Robin vállára csapott.
-          Hogy lehetsz ilyen utálatos? – bosszankodott Maria.
-          Ez is megeshet nem?
-          Táncsak meg tudok különböztetni egy kísértetet a saját leheletemtől – tiltakozott Maria.
-          Nem tudom, különböztettél már meg te élőt a halottól Maria? – kérdezett rá kétkedőn Robin.
-          Hát nem még nem – vallotta be vonakodva Maria.
-          Akkor honnan tudod, hogy az a kísértetnek látszó nő, nem-e egy igazi, élő, hús-vér nőszemély volt? – emelte meg a szemöldökét Robin.
-          Ezen még nem gondolkodtam – vallotta be Maria megszeppenve.
-          Mi volt azon a nőn?
-          Lássuk csak, mivel telihold van, minden olyan ezüstös volt, de talán olyan ezüstkékes ruha lehetett – vallotta be ajakbiggyesztve Maria.
-          Kék ruhában egy nő, aki a sötétben ezüstös fényű ruhában ragyogott? Nem lehetséges… hogy az illető nem kísértett hanem élő személy volt?
-          Miért?
-          Solange is szokott kék ruhát hordani, és Loveday is meg Charlotte is,  a kék nagy divat a fenyvesekbeli nők körében, bármelyikük lehetett – érvelt Robin.
-          Miért mászkálna éjszaka az erdőben bármelyikük is – vetette ellen Maria.
-          mit tudom én? Sétálni támadt kedvük – rántotta meg a vállát Robin.
-          ez azért neked sem tűnik reális érvnek – nézett ellenkezőn Robinra Maria.
-          Akkor szívem csak egyetlen mód van rá, hogy megtudjuk.
-          Micsoda? – kapott a szón Maria.
-          Meg kell várnunk, amíg a titokzatos hölgyemény újra kísért – ingatta a fejét kedélyesen Robin.
-          Igen, ez logikusnak tűnik – bólintott rá lassan Maria.
-          Akkor legközelebb ne rémüldözz, hanem menj ki hozzá és beszélgess el vele – mondta Robin.
-          Szerinted beszélni akar velem? – rémült meg Maria.
-          Miért szerinted miért kísértene itt téged, ha nem azért, hogy kapcsolatba lépjen veled – biccentett Robin, még mindig a függönyt fogva.
-          Nem tudom.
-          Figyelj, ha szellem lennék és valahol megjelennék, tutira azért, hogy beverjem valakinek a képét, tehát személyesen akarnék találkozni vele – bólintott határozottan Robin.
-          Robin, tulajdonképpen egész este, míg rád vártam ezen gondolkodtam. Egy kérdést akartam feltenni neked.
-          Te is felcsaptál kísértetnek? – grimaszolt Robin.
-          Válaszolsz őszintén? – tette karba a kezét harciasan Maria.
-          Attól függ milyen kérdés – nézett az asszonyra bizonytalanul Robin.
-          Mond, előfordult, hogy tudod… akiktől raboltatok, akit megtámadtatok… véletlenül megöltétek? – suttogta az utolsó mondatot olyan halkan Maria.
-          Vagy úgy, tehát a női kis kísértetszellemed valójában csak rám akar frászt hozni, nem is rád? – fintorgott Robin.
-          Volt vagy nem?
-          Maria, olyan nincs, hogy valakit véletlenül ölsz meg – jegyezte meg sértetten Robin.
-          Akkor volt, hogy szántszándékkal megöltél valakit? – kérdezte ajkába harapva Maria.
-          Még nem öltem nőt, bár tény, hogy Te néha kihozod belőlem ezt a vágyat – sandított rá Robin.
-          Hogy te milyen egy szemét vagy ma éjszaka! – fakadt ki Maria, s elfordulva faképnél hagyta Robint.  Robin nevetve indult utána az emeletre. Maria dühösen rontott a hálószobába, s kezdte kioldani a köntöse megkötőjét. – Hihetetlen, hogy nem lehet veled komolyan beszélni. Hogy te mindent nevetség tárgyává teszel, hogy lehetsz ennyire felelőtlen? Hogy lehet valaki így klánvezér? – ostorozta Maria.
-          Egyszerűen nem tudok mit kezdeni a hirtelen feltámadt spirituális éneddel – forgatta a szemét Robin.
-          Ha elfelejtenéd én Holdhercegnő vagyok…
-          Elég nehéz elfelejteni, ha folyton az orrom alá dörgölöd – csatolta ki a nadrágja övét rosszkedvűen Robin.
-          voltak már korábban is ilyen spirituális élményeim – emlékeztette Maria.
-          Az, hogy unikornisokat látsz az ablakodból inkább kislányos álmodozás, mint spirituális élmény Maria – rángatta le magáról az ingjét Robin komor tekintettel.
-          Mekkora egy görény vagy! – hajtotta fel a takarót a maga oldalán Maria, s az ágyra ült.
-          Mert kamura veszem az unikornisos álmaidat? – nézett rá széttárt karokkal értetlenül Robin.
-          Igen. Ebből is látszik, hogy nem tudsz komolyan venni, pedig a feleséged vagyok – ült sértődötten az ágyban Maria.
-          Maria, azt még elnézem, hogy tizenhárom évesen unikornisokat láttál az ablakodból. De azóta eltelt pár év.
-          Pontosan, most meg szellemeket látok – biccentett határozottan Maria.
-          És ez mégis mit akarna jelenteni? – nézett rá rosszalló tekintettel Robin.
-          Talán ez a spirituális fejlődésem eredménye – vélte Maria.
-          Szerintem csak a bekattanásod eredménye – vallotta Robin a takaró alá bújva.
-          Régen sokkal megértőbb voltál, és lelkesebb az ötleteim iránt.
-          Régen meg akartalak fektetni Maria – tette a két kezét a tarkójára Robin, ahogy végignyúlt az ágyon.
-          Most is megteszed – hajtotta a  fejét a párnára Maria.
-          Persze, de  most a feleségem vagy, nem különleges, ha megteszem – nézett rá a párnáról Robin.
-          Ah, férfiak! – fújtatott Maria.
-          Ezt azért megértheted miért hittem neked látszólag akkoriban, és miért nem tudok ténylegesen hinni neked most.
-          Veled ellentétben én tökéletesen megértelek téged – fújtatott sértetten Maria. Robin felkönyökölt az ágyban, és Maria felé fordult.
-          Maria, szívem! – simogatta meg Maria csípőjét engesztelőn Robin.
-          Hagyjál! – nézett rá sötéten Maria.
-          Figyelj, ha neked annyira fontos ez a szellemtörténet…
-          a spirituális énem jelzése – vágott közbe eltökélten Maria.
-          Jó, akkor ez az egész mizéria akármid – mondta békítően Robin. – Akkor tényleg azt javaslom, várjuk meg a következő… hümmm…. jelenést és akkor szólj nekem – mondta Robin. – Megnézzük mivel van dolgunk – magyarázta Robin.
-          Jól van – bólintott rá Maria. – De ahhoz talán itthon kellene lenned – nézett sötéten a férfira Maria.
-          Itthon leszek, ne aggódj – verte fel a párnáját Robin és visszahanyatlott rá.



9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fejezet volt :D folytasd hamar :)) Am nem lehet hogy Maria Charlottet látta??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit összekaptam itt magam, jó hogy a két hölgy ilyen versenyt fut az érdeklődésért és a like-okért. :)))

      Törlés
  2. Drága Callie!
    Ma, mikor feljöttem, elámultam, hogy már két új fejezet is van, ráadásul ezek közül az egyik olyan hosszú, amilyen már régen volt! Egészen elkápráztatott mind a kettő. Ezen inkább mosolyogtam, főleg Robin visszaszólásain. Szerintem, ha nekem Robin lenne a férjem, még nevetnék is ahelyett, hogy haragudnék rá, hogy nem vesz komolyan (de mindig is naiv voltam, szóval lehet, hogy Mariához hasonlóan reagálnék). Az előző kommentelőhöz hasonlóan én is arra gondoltam, hogy Maria Charlotte-ot látta, végül is, ez nem lehetetlen. Csak az fájt, amit Robin mondott, hogy a feleségével lenni már nem különleges. Ez olyan kiábrándító, mert egyszer tuti, hogy az én férjem is így lesz majd ezzel. Nem csoda, ha néha úgy érzem, inkább sose házasodjak meg. Vajon házasság nélkül is lehetek boldog, ha mindig olyan konzervatív maradok, mint most vagyok?
    A folytatást még mindig várom, de Maria és Robin egymásra találását is egyre jobban.
    Millió puszi: Laura

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lau!

      Hát igen, azért nem láttál ilyen fejezetet, ami ennnyire.... ennnyire hosszú, mert eredetileg itt volt az a csinos kis törés, amiért meg kellett erőszakolnom úgy tényleg magamat. Eredetileg a történet nem úgy íródott volna, ahogy már ez a fejezet íródott, tehát feltettem az addig megírtakat és irányt módosítottam, mert láttam, mennyire nem bírjátok az én Charlottomat. :) Tehát az én fejemben egy tök más történet volt és van erre a Hold-Nap storyra, mint amit végülis fel fogok tenni és meg fogok írni nektek. azt a szálat talán egyszer majd megírom úgy magamnak :))) alternatív befejezésként.
      Úgyhogy élvezzük ki Robin és Maria duettjét, amire olyan nagyon vágytatok. Jöhet a lírai lantszólam... madárcsicsergés, a fehérre lakkozott kovácsoltvas padon egy vörös hajú lány ül, a háttérben rózsaszín felhők úsznak...és belép a férfitenor nyakában tucatnyi tolldísz, és dalra fakad: Az északi erdő a mi hazánk...
      Remélem kellően értékelni fogjátok az iránymódosítást és a történet további részeit.
      Pusz: Callie

      p.s. Lau még fiatal vagy ahhoz, hogy házasságon törd a fejed ;)

      Törlés
    2. Kicsit megijedtem, mikor elolvastam a válaszodat, mert, bár elég naiv és vak típus vagyok, feltűnt, mennyire keserűek a szavaid. Így már nem is örülök annyira, hogy Maria és Robin összejön, mert bűntudatot ébresztettél bennem. Azért igazán megírhatnád azt a történetet is, amit te képeltél el, és, mondjuk, úgy linkelgetnéd be azokat a fejezeteket ennek a sztorinak az oldalára, hogy 'x. fejezet eredeti változat', vagy valami. Tudod, én már csak ilyen heppi end mániás vagyok. És különben sem értem, hogy, ha az eredeti szándékod ennyire eltért a Maria+Robin koncepciótól, akkor az hogy illett volna bele az egész sztoriba? Már úgy értettem, mint az ezt megelőző Vigyáz ránk a hold és az ezután következő A fenyvesek lordja arra enged következtetni, hogy Robin Mariát szereti, nem mást. Vagy én vagyok túl naiv, hogy így éreztem? Mert én eleve azért hangoztattam annyira, hogy Robint és Mariát akarom, mert úgy gondoltam, hogy ennek a történetszálnak is csak úgy lehet vége, hogy ők együtt vannak, hiszen az úgy passzol bele az összképbe, nem? :(
      Így viszont, kérlek, ne haragudj rám, amiért eltérítettelek az eredeti szándékodtól, én csak Robin és Maria mániás voltam... És Charlotte attól még, hogy én nem szeretem, lehetne akármilyen nagyszerű ember és példaképnek való mintaszereplő, nekem akkor sem jönne be, mivel Maria és Robin között áll, akiket én csak együtt tudok elképzelni. :/
      Kérlek, ha haragszol rám, akkor inkább írd meg azt, amit eredetileg szerettél volna! :(
      Puszil: Lau
      P.s. Lehet. xD

      Törlés
    3. Ugyan Laum! Ne vedd a szívedre.
      mindkét történetváltozatban Robin és Maria együtt maradnak. Ez nem is volt és nem is lesz kérdés. Ez a történet is illeszkedik a nagy egészbe, ezt a Fenyvesek lordja követi.
      Amióta elkezdtem írni az Amit a Hold hoz a Nap viszi elt, azóta érzékeltem ezt a Charlotte-utálatot, amin elég nehéz végigvinni egy történetet. És a szereplőimet. ÉS győztesként kikerülni belőle. Tudom, mert én végigvittem egy HarryPotter szériasorozatot, úgy, hogy végül megtizedeltem az olvasóimat, mert nem azt írtam és nem úgy, ahogy ők szerették volna.
      és ott is általában a fő párosok hűtlenségén állt vagy bukott a dolog. illetve az olyan szereplők előtérbe hozásán, akik nem érdekelték az olvasókat.

      Tehát átgondoltam a történetet, és változtattam. Persze ez a történet már nem lesz az, mint amit eredetileg én akartam. Majd meglátjuk mi lesz belőle. Nem feltétlen lesz rosszabb ez a változat mint az eredeti lett volna. Már túl vagyok a nehezén. Azt hiszem négy nappal ezelőtt szimplán csak vonyítani tudtam volna a holdat, de most már okés, átbillentem. Megtaláltam az új vezérfonalat a történetben és most aköré építem a dolgokat. Kibékültem az új változattal is. :)
      lassacskán majd irogatom tovább.
      Most elvonulok sütőtököt és muffint enni, amíg meleg.
      És nem haragszom rád! Azért is változtattam, mert fontos vagy nekem és fontos a véleményed is. Alkalmazkodom a maradék olvasóim igényeihez. :)
      A kommentem a finom cenzúrázott változata volt mindannak amit éreztem és gondoltam. Örüljünk, hogy nem azt hagytam az örökkévalóságnak :))))

      Na majd folyt köv.
      Pusszantlak! És holnapra jó sulit!
      Callie

      Törlés
    4. De ez akkor sem igazság! Mert én a saját blogomon is épp arra készülök, hogy kiírjam a sztoriból azt, akit a legtöbben imádnak, és már előre rettegek miatta, és a kevés kommentet olvasva is majdnem úgy döntöttem, hogy akkor mégis, hadd maradjon az a karakter, mert mindenki megutál, ha beleírom...
      Ha az eredeti elképzelésednek is heppi lett volna a vége, akkor nekem az is elég lett volna..! Még mindig kitartok amellett, hogy az eredetit is írd meg valamikor! ;)
      Várom a folytatást nagyon, és köszönöm, egész tűrhető volt! :)
      Puszi: Lau

      Törlés
  3. Szia Callie!

    Sikerült rám hoznod a szívbajt... Az előbb a gyermeki álommal,most meg hogy Maria szellemeket lát... Nem esik jól az idegrendszeremnek.

    És, én is nagy lehetőséget látok abban, hogy Charlotte-t látta, aki éppen valamit tervezgetett...
    Esetleg Loveday-t, aki pedig segíteni akart volna Mariának, lebuktatva az öcsikéjét.

    Igaz, hogy durván jött volna ki, de bármit kinézek ebből a történetből.

    Még az fogott meg, hogy mennyire aranyosak, amikor húzzák egymás agyát, Maria és Robin. Csak ne érezném úgy, hogy mentem kiverem az életet is Robinból, mikor ennyi hülyeséget csinál....de nem megyek át terminátorba (még).

    Mára ennyi tőlem, jó éjszakát kívánok, és én is mindjárt megyek szunnyadni :)

    Üdvözlettel: Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mh januárban nagyon szellem hangulatban voltam. :))) de szerintem ebbe a történetbe kellett valami, amitől más lesz mint a többi, ami felrázza egy kicsit az egészet, mert különben elég laposnak éreztem volna. úgyhogy, ez az ötlet jött ide. :) Folyt köv hozzá. ÉS nem kell annyira megijedni. :))) bár örülök, hogy sikerült hatást elérnem a leírtakkal.
      Üdv: Callie

      Törlés