Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2020. október 25., vasárnap

JUBILEUM 10 éves az oldal

Jubileum!!! 10 éves az oldal!

2010. október 25-én egy hétfői napon írtam meg első Holdhercegnős blogbejegyzésemet.

https://calliefanfiction.blogspot.com/2010/10/robin-de-noir-es-maria.html

Most 2020. október 25-én, vasárnap írom a 453. blogbejegyzést.  

Néhány oldalstatisztikai adat:

87 követő ( A legmagasabb követői szám 94 körül volt)

453 blogbejegyzés

2782 komment

megtekintés a kezdetektől: 470837


Az oldaltörténet csúcsidőpontjai:

2011. január (Fenyvesek lordja)

2012. július (Holdudvarban jártam)

2013. augusztus ( A fenyőrigó éneke)

2014. július (Vigyáz ránk a Hold) ( Ez a rekordhónap 13304 megtekintéssel)

2014. december (Lopott szívek)

2018. február (Tűlevelek, A hold a tengereket)

2018. augusztus (Tenger a tengerben)

2019. július ( A tengerek az égig érnek)

 

Bejegyzések népszerűsége:

1. Holdhercegnő - Robin de Noir és Maria Merryweather

2. Fenyvesek lordja

3. Holdhercegnő nyomában

4. de Noir családfa


Az oldalak népszerűsége:

1. Holdudvarban jártam

2. Fenyvesek lordja

3. Holdhercegnő

4. Vigyáz ránk a Hold

5. Vissza a fenyvesekhez





4 megjegyzés:

  1. Úristen, gratulálok a jubileumhoz, Callie! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Laum!
      Ejha, alaposan megleptél, hogy felnéztél a Holdhercegnő blogra :D Nagyon örülök, hogy itt vagy és köszönöm! Még ugyanennyit legalább! :) Történetekkel...
      Pusz:
      Callie

      Törlés
  2. Szia Callie!
    Woow, alig hiszem el, hogy minden egy évtizede kezdődött.
    Én ugyan nem a kezdetek óta vagyok itt, mégis fontos része az életemnek a blog. Köszönöm, hogy én is kaphattam egy szeletet a fenyvesek tortájából! :)
    Gratulálok! ♡
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!
      Mennyi történet és néha nekem is hihetetlen, hogy már ennyi év... nagyon sokat köszönhetek a történeteim fejlődésében a kommenteknek is és így neked is Bius!
      Köszönöm, legalább ennyi évet és ennyi történetet még erre a blogra jó lenne írni :D
      Pusz:
      Callie

      Törlés