Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2021. augusztus 17., kedd

Kedves Max_14

Kedves Max,

egyszer azt kérdezted, hogy mesélj-e rólam a barátodnak. Akkor azt mondtam nem tudom. Most már tudom: igen, kérlek mesélj rólam a barátodnak! Megteszed?

Chelsea


Szia,

nem találkoztunk, még csak egy kávéra sem.

Max


Kedves Max, 

ez a ma esti telihold.  Az Esthajnalcsillaggal. Lőttem róla egy képet, csatolom.

Chelsea


Kösz,

Max



Christinát hívom telefonon, miközben elhajtok a Blackpool tábla mellett. Gyorsítok. Elhagytam a lakott települést. 

  • Szia Max!

  • Szia Chris. Lemondom az időpontjaimat. Egy időre Cornwallba költözöm.

  • Rendben. Kihúztalak. Hívj, ha mégis bejelentkeznél újra.

  • Viszlát Chris!



***

2 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Igen, ez nagyon Maxes zárás volt. Semmi elpazarolt idő, semmi feleslegesnek ható érzelmi töltet, csak száraz tényközlés.
    Nem igazán tudom teljesen kirakni a puzzle magamban, hogy tulajdonképpen hogyan is állok Maxhez. Talán Cornként jobban bírtam, mert ez a semlegesség, a kötődéstől való félelem (tudom, ez nem a saját hibája) nekem nem szimpatikus. Sajnálom is egyébként, abban a kontextusban, hogy az ember társas lény, elég rossz nézni, hogy Max a saját akváriumába szorult. Még akkor is, ha neki így bármennyire is megfelelő.
    A nőket kimondottan sajnálom a történetben, hiszen Max tulajdonképpen vakon hozott ítéleteket, és abba bele se gondolt - a saját, "áldozatszerepén" - túlmenően, hogy a 2 nőnek ez sokkal nagyobb arculcsapással járt.
    Azt hiszem, mégis tudom, Max összességében nekem semleges.
    Remélem, hogy azért hatott a terápia, illetve szurkolok, hogy nálad is a semlegesség felé húzzon a dolog. :)
    Mindent összevetve köszönöm, hogy olvashattam, hiszen az emberi sokszínűség palettája bővült ezáltal is. :D
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!
      Igen, ez nagyon Max. Csak semmi érzelem, mert az veszélyes... Max és én... voltak nagy kedvenc jeleneteink. A bolygóegyüttállások. Voltak... pillanatok, amik nagyon jók voltak. De biztos, hogy nem ez lesz a legkedveltebb történetem, nekem sem. Még meglátom. Van elgondolásom a folytatásra, de most lehet jobb lesz pihentetnem és érlelnem ezt a folytatást... még meglátom.
      Törekszem a Max semlegességre... még nem tökéletes, de biztos, hogy jobb, mint a nyár elején, tehát összességében szerintem hatott a terápiám. Talán... majd egy év múlva jobban látom mi lett ennek a kifutása.
      Bius, én köszönöm, hogy olvastad és kommenteltél végig. Ez nagyon sokat jelent nekem.
      Nem tudom még mivel fogom folytatni. Talán Wave következik...
      Callie

      Törlés