Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2018. szeptember 3., hétfő

Fly with me

A klubest után meggyőzött Ace, hogy kivételesen töltsem az éjszakát a régi ágyamban Dylannél.  Úgyis az öcsémre kell vigyáznom. Megérkezik a felvételi eredményem is. Itthon minden rendbe jött. Anyám megnyugodott. Szeptember első hetében beiratkozhatok a Manchesteri Egyetem pénzügy és számvitel szakára. Megírom Ace-nek is.
ÉN: Felvettek.
Ace: Megünnepeljük ;)
ÉN: Mikor találkozunk?
Ace: Meddig tart a mozi?
ÉN: 22:30
Ace: Készülj el! Érted megyek.

Este fél tizenegykor elképzelésem sincs hova mehetünk. De megint éjszakai programunk lesz. Mint általában. Kezd nekem is felborulni a bioritmusom. Már értem miről beszélt Ace. Egész nap az estét várom. Alig lépnek be Dylanék a lakásba, már húzom is a cipőmet. Dylan csak a fejét ingatja, s beljebb tolja anyámat, hogy ne tartson fel. Értékelem tőle, hogy nem akasztottak meg. Lerohanok a lépcsőn. Ace a lépcsőházra lát, az ablakban könyököl, és engem néz, ahogy közelítek. Ég a belső világítás, így én is látom Acet. Sötét sapkában, kifürkészhetetlen tekintettel, sötét pólóján a felirat van: Let it Bee! Manchester szöveg.  Alatta a méhecske. Izgatottan ülök be hozzá. Ace gázt ad és már magunk mögött is hagyjuk az alvó kis utcát. Nora Projekt-től szól a Fly with me. Kíváncsian figyelem Acet.

  • Mi lesz a program? Jól öltöztem hozzá? - bizonytalan vagyok.
  • Dögös vagy, ja - feleli rá Ace, de a forgalmat figyeli.
  • Ace, most komolyan, mit fogunk csinálni?
  • Figyu, ez a cucc rád lett öntve, vagy azért majd ki tudlak hámozni belőle? - kérdezi felém pislantva. Sose mond semmit. Nincsenek titkai, de mindig titokzatos.
  • Le kell vetkőznöm hozzá? - érdeklődök.
  • Hümm… kurva jól nézel ki ja. De majd én vetkőztetlek - vigyorog rám Ace. - Hülyülünk kicsit a haverokkal - kacsint rám. Manchester ipari negyede felé haladunk. A külvárosi részhez. Az egyik lepukkant gyárépület előtt hosszú sorban sötét kocsik állnak. Atyám, mi ez? Végignézem az autókat, ahogy elgurulunk mellettük.  BMW, Nissan és Mazda autók, mind szürke, vagy fekete autó. Egymás mögött parkolnak, mint egy konvoj. Mi lesz itt istenem? Ace leparkol a konvoj szabadon álló helyén, s kiszáll. Nem tudom, hogy kövessem-e. Végülis kiszállok. Egy kisebb csoport áll a gyárépület mellett. Senki nem dohányzik. Várakoznak.
  • Csá! Mind megvagyunk? - kérdezi Ace. Felismerem Bedét, aki a Night Club DJ-je volt. Az ő barátnője is itt van. A fekete pólóján csak ennyi a felirat: Yes, I’m a fucking tehno princess. Eléggé bámulhatom, mert a csaj odalép hozzám.
  • Szia, Emily vagyok!
  • Liv -  Bede pólóján is felirat van. Bee in the City. Azt hiszem techno és Manchester rajongók közé kerültem. De nem nagyon látom mi lesz a végkifejlet.
  • Mind itt vagyunk. A szokásos kör lesz - bólint Bede.
  • Oké, akkor belevághatunk - Ace gyorsan kezet fog mindenkivel, aztán mind beülnek az autójukba. Ace is beül a Fordba. Rámnéz.
  • Kösd be magad! - kacsint és sebességbe rakja a kocsit. Egyszerre bőgnek fel a motorok és őrült erővel indulnak meg. Egymás után, nagy sebességgel. Mi Bedéék után vagyunk a sorban. Ace is gyorsítja a kocsit. Érzem, hogy van húzás alattunk. Az első kocsik már elérték a gyárépület szélét és kanyarodnak. Csikorognak a kereket és hangosak. Mindenki követi az első autót. Mit művelünk? Ace gyorsan váltja a sebességeket, ahogy gyorsít. Bedéék veszik be előttünk a kanyart, hosszan csúsznak az íven és már hajtanak is tovább.  Az ülésembe kapaszkodom, ahogy érzem, hogy nagyon gyorsan közelítünk a kanyarhoz és Ace még mindig nem fékez. Ace csak a kanyarban vesz vissza két sebességfokozatot és elég durván fékez. Egy pillanatig esküszöm úgy érzem, hogy felborulunk és nekicsúszunk a ronda vörös gyárépületnek, Farol az egész autó és csúsznak a kerekek. Visszatartom a levegőt és a lábaimmal is próbálok kapaszkodni, kitámasztást keresni. Ace gázt ad és kormányoz, aztán ismét egyenes szakaszba érünk, s tovább hajt.
  • Ah… - ennyi telik tőlem Bedéék ránkvillognak hátulról, Ace meg előrevillog és vigyorog. Megállás nélkül szól a Fordban a Fly with me. - Mi most drifteltünk?
  • Aha - vigyorog rám Ace. - Na milyen volt?
  • Hú! Hát… félelmetes, de izgalmas élmény.
  • Meglöki az adrenalint. Na készülj! - Újabb forduló jön, már látom a kanyart, ott mindig kisebb por száll és kerékcsikorgás hallatszik. Bőgnek a motorok és Ace koncentráltan belemegy a kanyarba. A Fly with me-t is túlharsogják a kerekek, na meg az én sikításom. Megint nekifeszülök. Miközben kapaszkodom, rettegek, hogy Ace nem tudja megtartani a kocsit, de aztán valami bravúrral mégiscsak visszanyeri az uralmat az autó felett, fékez, gázt ad, s kormányoz. S kijövünk a kanyarból Húúú!
  • Izgi mi? - röhögi Ace és dudál Bedééknek.  A kihalt gyárépületek körül driftelünk, és Ace minél többször szalad bele a kanyarba annál magabiztosabbnak érzem magam. Bőgnek a motorok, mindegyik autóból valami techno szám szól, és őrült tempóval szaladnak bele a kanyarokba.  Felváltva, visítok, ujjongok és sikítozom Ace fülébe. Ace csak nevet mellettem és megküldi az egyenes szakaszon a Fordot. Ez a fekete Ford Sierra egy állat. Eddig csak látványra tetszett, de most, hogy érzem milyen ereje van, már imádom. Teljesen magával ragad a driftelés izgalma, és hangulata. Nem gondoltam, hogy egy ilyen veszélyes művelet ennyire képes lenyűgözni, de őrülten odáig vagyok ezért az egészért, amit Ace bemutat a kocsiján. Ace nagyon technikásan faroltatja, nagyon jókat csúszkálunk. Látszik, hogy Ace nem ma kezdte a driftelést. Profi kis autóbemutatókat tolnak mind. Nem akarom, hogy vége legyen, egyszerűen újabb és újabb kanyart akarok. Azt hiszem kezd izomlázam lenni, annyit feszítettem a lábaimat. Egy óra driftelés után a konvoj megindul Manchesterben. Kicsit aggódom, hogy a közutakon is folytatjuk, és a gyárépületek közt csak bemelegítettünk, de nem. Mindenki visszavesz a sebességből. A piros lámpánál lecsapok Ace-re. S csókolom a száját. A lelkesedésemet a csókomba öntöm.
  • Fantasztikus voltál! - nem bírok leállni, annyira felpörögtem. Izgatott vagyok és friss és imádom ezt az érzést, amit Ace mellett újra és újra megtapasztalhatok. Csináltunk valamit közösen, amit én eddig sose, és nagyon élveztem. Ezért az élményért is egyszerűen imádom Acet.
  • Kösz. Ezt néha az ágyban is mondhatnád - jegyzi meg Ace vigyorogva. Mentolos a szája, nagyon tetszik az íze.
  • Még nem mondtam? - elgondolkodom. Nem igazán beszéltünk az ágybeli dolgokról az igaz. De valahogy oda nem is hiányoztak a szavak. - Hova megyünk?
  • Egy Straight edge-s buliba.
  • Nincs alkohol, drog és szex?
  • Aham - bólint rá Ace.  A bulinál karszalagot kapunk, amin csak egy méhecske van.  A társaság, akivel érkeztünk, valószínűleg ott volt a DJ-meetingen is. Mindenki kapott kívánság cetlit.  Ace a New Ordertől a Blue Mondayt írta fel rá. A fülembe kiabálja, hogy túlharsogja a zenét.
  • Ma este csak manchesteri zenekaroktól lehet kérni!  Igazi Bee est! - magyarázza. Itt nincs nyitva a bár, mert senki nem iszik alkoholt. Fura, hogy ki sem nyit ilyen esteken a bárrészleg. Senki nem dohányzik, és egy csomó lányon látom, hogy vagy a karjukon, vagy három ujjukon ott van a három X.  Ace behúz a táncolók közé és mozgatni kezd. A villogó fények közt készít kettőnkről egy képet és feltölti. Minden homályos körülöttünk, mi is kicsit fekete-fehérben látszódunk, de nagyon jó kép lett. Feltölti az instára és a karjaiba zár. Elvesztettem az időérzékemet. Bár nem is számít. Ace-el vagyok. Ilyenkor megszűnik az idő, mint fogalom. Csak ő van és én. Nagyon sokat táncolunk. Lejátszák a Blue Mondayt is, de táncolunk a Chemical Brothers Hey Boy, hey girl című számára. Ace-el egyszerre ugrálunk és kiabálunk rá.  Joy divisiontól a Disorderre, a The Charlatanstól az And If I fall-ra, az Oasistól a The Importance of being Idle-re, a The Stone Roses-től a a This is the One-ra. Rengeteget táncolunk. Már úgy érzem, leugráltam a lábam, és csak Ace tart a karjaival, különben összeesnék, mert nem bírnám nélküle tartani magam. Ace-hez bújva ringok, amikor hirtelen félbeszakad a zene. Sípolás marad a zene helyett. Azt hiszem technikai hiba van. Kinyitom a szemem az erős fényekre. Felkapcsolták a neont. Összezavarodva állok. Búg a fülem alig hallok valamit. És nem tudom mi történik körülöttem. Többen meg vannak zavarodva. Egyszerre érzem nagyon fáradtnak és nagyon álmosnak magam, és nem hallom, hogy mi történik, de Ace-t elhúzzák tőlem és percekig csak döbbenten bámulok a helyiséget elözönlő alakokra. Rendőrök. Esküszöm nem tudom mi történik. Nincs drog, nincs alkohol. Mit akarnak? Lefagytam. Azt hiszem sokkot kaptam. Ace beszél a rendőrökkel. Több alak is van, akit lekapcsoltak. Mi történik? Értetlenül állok, amíg Ace félre nem húz a fal mellé.
  • Gyere! - kiabálja, mert máshogy nem hallanám annyira megsüketültem a hangos zenétől. Ace telefonál. Mennyi az idő? Hajnali  fél négy van. Istenem mi ez? Már látom a nevet akit hív. Dylant hívja. Dylan felveszi.
  • Csá! Livért tudsz jönni? - kérdezi Ace feszülten. - ...Szuper! - Ace megadja a címet. Dylant anyám mellől verte fel. Istenem felébresztette őket?  
  • Mi… mi történik? - kérdezem értetlenül és nézem Ace-t, aki annyira nyugodt. Miért nem megyünk hozzá? Mi a baj? - Ace?
  • Nyugi, én nekem most be kell mennem az őrsre, téged hazavisz Dylan. Ha kijöttem hívlak. Oké?
  • De...de miért kell… bemenned? - ráncolom a homlokom és kezdek hisztériás rohamban kitörni. - Csi...csináltál valamit? - nem értem Acet. Nem ismerem. És megijedek.
  • Nem csináltam semmit. De ki fognak hallgatni.
  • De miért? - suttogom idegesen.
  • Történt egy… incidens… és valamiért most engem is gyanúsnak találnak ennyi.
  • Ace? - suttogom, és Ace kihúz a teremből. A rendőrök szemmel tartják végig. Dylan megérkezik a Seáttal és Ace szó szerint beültet a hátsó ülésre, s rámcsapja az ajtót. Dylan cigizve hallgatja Ace-t. Kezet fognak aztán beül a volán mögé és indít. Fázom. Remegek. Görcsben van a gyomrom. És nem értek semmit. Azt hiszem elerednek a könnyeim. Dylan idegesen szívja a cigit. Látom, ahogy gyorsabban kapkodja a szájához.
  • Dylan? - kérdezem halkan
  • Hüm?
  • Mi történt?
  • Szarrá vertek egy bedrogozott srácot. Belehalt a sérüléseibe. Mindenki aki aktivista straight edges gyanús. Ez is olyan eszme, mint mindegyik. Vannak fanatikusaik. Akik erőszakkal akarnak téríteni. Most érettségiztél töriből csak van fogalmad róla, hogy mi a vallási fanatizmus. Na ez ugyanaz - feleli Dylan idegesen.
  • És Ace is ilyen? Komolyan érintett benne? - Dylan sokáig nem válaszol. Az ablakon pöccinti a hamut ki az útra. Kifújja a füstöt. - Dylan? - kérdezek rá sürgetően.
  • Nem tudom Liv. Fogalmam sincs - Dylan hangja is feszült. - Nem vagyok straight edges. Fogalmam nincs mit művelnek. Én ebben a dologban nem követtem Ace-t, ilyen szinten, mert nem érdekelt. Nem tudom.
  • A barátod! Komolyan kinézed belőle, hogy megver valakit? Aki nincs is magánál? Én nem hiszem el, hogy Ace ilyet tenne! Nem! - remeg a hangom, remegnek az ujjaim, egész testemben reszketek.
  • Nem tudom Liv. Ok nélkül senkit nem állít elő a rendőrség. Ace valamiért gyanús és nem tudom miért… - Dylan leállítja a motort, s hátranéz rám. - Anyádnak erről egy szót se. Oké?
  • Oké - nyögöm halkan. - Aggódom Ace-ért - szipogom.
  • Én is - biccent rá Dylan. Most az egyszer mi ketten közös nevezőre jutottunk.

4 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Kicsit megint lemaradtam...nem a legjobb a suli előtti időszakban felújítani... mindegy is, megérkeztem. :)
    Őrületesek voltak a részek, valami fantasztikus. Tényleg lendületes páros, nagyon illenek egymáshoz és Ace titokzatossága csak egy plusz minderre. :)
    Örömmel vettem, hogy Marianne nem kötötte drótkötélhez Livet, bár ha ezt megtudja...
    Kicsit sokkolt a rész vége. Én is éreztem az izgalmat, lendületet az elején, viszont a vége mondhatni stoptáblát állított elém...
    Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből az ügyböl.
    Ace olyan laza, nem tudom elképzelni, hogy belemegy ilyenekbe.
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!
      Ó igen, éppen tegnap merengtem, vajon, miért nem írsz. Persze nem vagy köteles olvasni tőlem, szóval írni sem kommentet. Na azért eléggé mélyponton voltam. Tegnap egész nap kérdőjellel a fejem felett kérdeztem: de miért nem ír a Bius? Ennyire utálja ezt a storyt? Az itthoni megállapítás is az volt, hogy hát sulikezdés közeleg itt bármi lehet.

      Na a részekről. Nem tudom miért. De nagyon-nagyon rajongok ezért a párosomért. sok párosomat szerettem, de ők valahogy olyan kis különlegesek nekem. Elgondolkodtam, hogy milyennek értékelnéd a you really got me fejezet utániakat, amikre olyan kíváncsi voltál, hogy mit találtam még ki nekik.
      Szeretem Livvel átélni ezeket a kis izgalmakat, amiket Ace ad neki.
      Callie

      Törlés
  2. Livhez hasonlóan én is sokkot kaptam ettől... És én sem hiszem, hogy Ace ilyet tenne. :) Tűkön ülve várom a fejleményeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nemrég ért meg bennem, hogy talán érdemes lenne megmutatni, hogy igen ennek a straight edge vonulatnak van egy ilyen oldalága is. Nos ebben a fejezetben ez jelent meg. Folyt köv. :)
      És jó sulikezdést! Mindent bele! Idén már a finishben vagy! Izgalmas tavasz vár rád ;) Szalagavató, meg minden, Remélem legalább olyan jó lesz, mint Livnek :)

      Törlés