Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2019. május 11., szombat

A kihívás

Amy

Az étkező és a konyha között térelválasztóként mindkét oldalról nézhető akvárium van. Nagyon szép belső világgal. Az aljzat kavicsos, de dekorkavicsok is színesítik, a növényzet olyan mint egy igazi vizitündér rajzfilm háttérrajza, és nagyon sokféle díszhal úszkál benne. Még megsaccolni sem merem, hogy hány literes lehet. Nagy. Órákig elüldögélnék ezt az élővilágot nézegetve. Az akvárium teteje fénycsöves és megvilágítja felülről a vizet. Még buborékfújó is kevergeti a vizet a halaknak. Drága holmi. Ha itt áll, ennek a lakásnak a közepén egy akvárium, az azt jelenti, hogy mint háziállatokról gondoskodik is róluk valaki.
  • Itt laksz? - kérdezek rá. Lehet tévedtem és mégis innen jött át az üzletházba fehérneműt vásárolni.
  • Nem - nyújtja át a teát Wave. Olyan erősre csinálta, hogy szinte kávésötét. Ettől biztos, hogy felébredünk.
  • S a halak? Hetente legalább kétszer kell etetni őket, nem? - mutatok a hátam mögötti akváriumra.
  • De, valóban - biccent rá Wave és futólag a kékes vizivilágra pillant. - Nem az enyém a kecó. Az egyik haveromé.
  • S hétvégékre kölcsönadja neked a lakását?
  • Voltam már a lakásában párszor, ja.
  • Szóval afféle búvóhelynek van használva - vigyorgok rá.
  • Sokféle dologra használja, bár nagy százalékban szerintem csak értékbefektetés volt. Pókeren nyerte - a csípőjénél a zsebébe dugja a tenyerét, bögréből kortyolja a teát, és megállapítom, ez a srác nagyon jól néz ki.
  • Nem - rázom a fejem és nevetek.
  • De. A pénzt, amiből vette. Nem a lakás volt a tét, nyilván. De elég jól játszik. Cornwalli gyerek amúgy, gondolom szereti a partközelséget. Erre járt, megvette. Ennyi.
  • Nem semmi - egy normál legénylakás. Nem nagy, de egy-két éjszakát itt eltölteni kellemes lehet. Én már Kelly születése óta nem voltam nyaralni, ez a srác meg csak vesz zsebből egy ilyen lakást. - Szerencsés lapjárása lehetett.
  • Mondhatni, Corn ebből él. Ő online is pókerezik. Az a havi bevétele, amit kaszinókban játszik, az a plusz. Okosan játszik. Messze jobb mint én. Az egész kaszinózásba ő vezetett be.  Ahol este voltunk, oda is együtt szoktunk járni. Kérsz még? - észre sem vettem és kiittam a bögréből a teát. Csak megrázom a fejem. Egyszerűen ámulok, hogy ilyen fiatalon csak így vett egy tengerre néző lakást. Hogy online játékkal keres pénzt. Olyan mint Gary, csak Gary nem él meg ebből, sőt közel sincs hozzá. Én minden nap a boltban ütöm agyon az időm, és mégse tehetem meg, hogy csak úgy zsebből vegyek egy lakást.

Wave hatékonyan egy kis mosogatógépbe pakol. Csak vendéglátóhelyeken láttam ilyen mini mosogatógépeket, lakásban még sosem. Már be is indította. A ház teljesen felszerelt, felújított, látszik rajta, hogy sokat fektettek bele. Modern, tengerre néz, olyan sikerszaga van. Totál távol áll tőlem. Ez az egész világ. Én leragadtam ott, hogy küzdök a boltban az érintőterminállal, és ütögetem néha a billentyűket, hogy egy-két blogbejegyzést írjak.
  • Mennyi időt tölt játékban, hogy érdemes legyen?
  • Sokat. A pókerjátszmák alapvetően hosszúak, még ha online gyorsabb is az egész. Plusz ki-be lehet lépkedni az asztaltól. Ez élőben, helyszínen lassabb lenne. A másik, hogy a kaszinók inkább este nyitnak, vagy időzóna szerint játszik. Nem egy irodai munka, vagy nyitvatartási idő, érted - Wave hatékonyan rendezkedik. Becsukja az ablakot, pakol mindent, ő már cipőben van indulásra készen, úgyhogy utána sietek a kis előtérbe.
  • Ki eteti a halakat? - bújtatom a lábamat a cipőmbe.
  • Tegnap kaptak. Én adtam nekik, holnap is én etetem őket, aztán a többit nem tudom - ahogy kilépünk a kapun megcsap Blackpool hűvös szeles levegője. Legalább már nem szakad az eső. Bár mindenütt óriási méretes tócsák vannak, mintha kiöntött volna a tenger. Wave kocsijához sietünk és beülünk.
  • Kicsit lehűlt a levegő, a sok eső miatt. Fűtök egy kicsit, hogy ne fázz! - Wave beindítja a motort és nagy lendülettel kikormányozza az útra a kocsit.

A hazaúttal óhatatlanul már az otthoni dolgok forognak a fejemben. Elég sok minden félkészen maradt a hétvégi teendőkből. Kellyt ebéd után hozzák a nagyszülők, Gary csak későn ér haza. Nézem a szélvédőn át a játszótéret. A padon egy férfi ül, a gyereke körülötte szaladgál a pocsolyákat kerülgeti. Nappal egészen más Wave mellett ülni a kocsiban, mint éjszaka. Mintha fontos dolgunkra igyekeznénk.
  • Bocs elég sok minden kavarog a fejemben, már a hetet szervezem - pillant felém futólag Wave.
  • Nem gond, nekem is a nyakamba szakadt minden, még sok dolgom lesz otthon.
  • A belvárosi üzletháznál kiteszlek, ott jó lesz?
  • Persze.

Ahogy kiszállok az autóból, a kormányról megemelve a tenyerét int. Hihetetlen éjszaka volt. Talán csak álmodtam. Talán, nem is velem történt ez az egész.  Izomlázam van mindenütt. Elég régen szeretkeztem, főleg ennyit egymás után. Ez a ruha, most a nappali órákban nagyon furcsán fest rajtam, úgyhogy sietek haza. Nem kérdés, még az előző estéből maradtam így, és ez nagyon süt arról, ami rajtam van. Bízom benne, hogy nem látnak túl sokan.

Otthon a házimunka az egyetlen, ami biztos, hogy megvár. Néhány órával még Wave-t néztem, ahogy rutinosan a mosogatógépet pakolja, most meg már én pakolom a saját mosogatógépemet, aztán a mosnivalókat válogatom. Annyi minden felhalmozódik a héten. Fekete-fehér, fekete-fehér. Csörög a telefonom. Júlia hív.
  • Szia, nos?
  • Már itthon vagyok - felelem, miközben bepakolom  ruhákat a mosógépbe, a fekete koktélruhámmal együtt.
  • Gondoltam. Na mesélj már! Lerágtam a körmeimet olyan izgatott és kíváncsi voltam.
  • Szuper este volt - összegzem és elmosolyodok.
  • Hol voltatok, mit csináltatok?
  • Blackpoolban, egy kaszinóban, aztán a barátja lakásán, nemrég értem haza - Júlia füttyent egyet a vonal túlsó végén, olyan a hangja, mintha bonbont enne.
  • Ez a pasi, tudtam, hogy izgalmas.
  • Nem szokványos.
  • Milyen volt, tudod… az ágyban?
  • Nagyon jó - kimelegedve torokból nevetek és beindítom a mosógépet is.
  • Meghiszem azt kisanyám! Ránézésre is úgy tűnt, hogy tudja a reszelés, az reszelés- cuppog Júlia a túlvégen.
  • Mi ez bonbon?
  • Olívabogyó! Mikor taliztok újra?
  • Ja, nem tudom, nem beszéltünk meg semmi ilyesmit. Ez csak egy kis játék volt, semmi több.
  • Tetszik a srác. Semmi megkötöttség. Keresni fog, hamarosan.
  • Egyáltalán nem biztos, talán csak ennyit akart.
  • Ne reménykedj, folytatni akarja. Rád van cuppanva. Na figyelj, tudtál meg róla valamit?
  • A meztelenségén kívül? Nem, nem igazán.
  • Aha, én igen.
  • Ne már! Tényleg lefuttattad? - megakad a kezem a mozdulatban és a felmosórúdra támaszkodom.
  • Mi van, ha körözött bűnöző érted. Az én lelkemen száradt volna, ha veled művel valamit.
  • Ki vele? Mit tudtál meg?
  • Érdekel mi? - Júlia kacag és élvezi, hogy teljesen felcsigázott. Igen, tényleg kíváncsi vagyok a srácra.
  • Most hogy mondod...
  • miért érdekel, azt mondtad ez csak, játék volt - idéz Júlia. - Valld be, hogy több!
  • Jó, lehet kicsit kíváncsi lettem rá. Ennyi. Nos?
  • Semmi különleges. A kocsi az ő nevén van, és… tudom a lakcímét. Mit szólnál, ha elhajtanánk a háza előtt.
  • Júlia! Mindig olyan huncut dolgokra csábítasz! - de fejben már azon gondolkodom, mikor tudnánk elkocsikázni az előtt a ház előtt.
  • Megnézzük?
  • Itt lakik a városban?
  • Igen itt. Mi lenne, ha ebédszünet helyett, kiraknánk a rögtön jövök táblát, és elugranánk egy körre? - Júlia már mindent elrendezett, ő az üzletvezető, miért ne? A konyhaablakból látom, hogy Kelly kiszáll a nagyszülők ajtójából.
  • Oké! Hazajött a lányom,  akkor holnap!
  • Rendben, szia!

Júlia annyira jó kedvet csinált nekem ehhez az egészhez, hogy rebarbara tortát sütöttem, Kellyvel. Neki is öröm volt, mert édesség és Júliával most egy-egy szelet tortával az ölünkben ülünk a kocsijában. A ház az utca túloldalán áll. Méretes fenyőfák közt. Faborítású, modernizált ház. Óriási. Atyaég! Nagyon szép a környezet, a fák zöldje, a ház barnás fagerendái.
  • Úristen, istenem, ekkora házban lakni! - a dombra épült. Kimagaslik az itteni unalmas kis vidéki sorházak közül. Megbújik a fenyőfák közt. Széles kocsibeállója van, nagy ablakai. Árad róla, hogy nem szegények laknak itt.
  • A szülőkkel lakik. Nem túl jó infó róla - tol a szájába egy falat tortát Júlia. - De kőgazdag szülői háttér. Hát, érdekes...gondolom mindent megengedhet magának.
  • Hát tutira nem én leszek az, akit hazavisz magával bemutatni a szüleinek - nevetek és jóízűen lakmározok közben.
  • Szerintem ő elég sokára jut el oda, hogy úgy igazán hazavigyen valakit bemutatni a szüleinek. De nem is ez benne az izgalmas nem?
  • Hát nem.
  • De gazdag.
  • Erre valahogy eddig is egészen jól tippeltünk. Nem mindenki ugrik be hetente minőségi fehérneműt vásárolni.
  • Tényleg, felvette a blu notte pizsamát, amit nálunk vett.
  • Nem volt rajta pizsama - nézek Júliára, aki hangosan felkacag.
  • Minek is az, olyan forróak az éjszakák -  a könyökömmel oldalba bököm és a tortakrémbe prüszkölök.
  • Valahogy nem fáztunk.
  • Valahogy, megértem -  kacsint Júlia és még egyszer alaposan megnézi a házat, majd sebességbe rakja a kocsit. - Hát érdekes alakra akadtál Amy, annyi szent.

Az üzlet most akciózza a termékeket, szezonváltásunk lesz, és az új kollekciók is megérkeztek. Az akcióra mindig jobban felpörög az üzlet, mint az új termékre. Legalábbis többen jönnek.  Ma kifogom az olyan vásálókat, akiknek méretproblémáik vannak, úgyhogy a mérőszalaggal a kezemben állok a próbafülkénél, amikor Júlia szól.
  • Amy át tudnád venni a pénztárat?!
  • Máris megyek! - újra megmérem a melltartóméretet a mell alatt végigvezetve a mérőszalagot és egy pillanatig összeérintem a szélét a mérettel.. - Pedig ez a jó méret, nyolcvan centiméter. A középső kapocsba van kapcsolva? Próbánál mindig a középsőbe kell kapcsolni, egy pillanat és jövök!

Júlia is segít egy vásárlónak, de a pénztárnál senki nem áll. Amikor a pulthoz lépek, látom, hogy nyitva a céges fiók és a levél nekem jött:

“Kihívás vagy egy férfi számára, hogy igazán meghódítson...King Wave”

2 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Térválasztó akvárium? Baromi jól nézhet ki! Kellenének még bele olyan pici teknősök is.:D
    Nem tudom, hogy jól vettem-e le, de egy kicsit -nem is tudom, hogy jó-e ez a szó- tárgyilagos. De lehet, hogy csak a reggel, elmúlt az éjszaka varázsa és a nyakába szakadt a feszültséggel terhes munka. Még így is gördülékenyebbek, mint Gary. Plusz az e-mail is sejteti, hogy érdeklődő Amy felé. :)
    Júlia nem semmi, szívesen beszélgetnék vele néha, hiszen mindig van, akinek nem árt utána nézni.:)
    Egy üzenet Wavenek: Szabad ám gyakorlatban tesztelgetni azt a hódítást! ;)
    Amúgy átérzem ezt a szétesős dolgot. Van, amikor az embernek több kedve van beleugrani valami más szálba. Valószínűleg egy kis kizökkenésre van szüksége az agynak. Néha idegesítő, de én pl. gyűjtöm ilyeenekor az ötleteket, ezért van az, hogy már 3 új ötletnek is nyitottam egy Dokumentumot.:) Valamire csak használható ez a széthúzás, ha már nem hagynak a karakterek nyugodni.:D
    《Bius》

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!

      Nekem is nagyon tetszene egy ilyen akvárium. :) Nem tudom, a teknősök szeretnek napozni, szóval biztos meg lehet oldani, hogy a tetején ők napozzanak, csak nem tudom hogyan. Olyat még nem láttam. meg érted, mi van ha a teknős megeszi a halakat? Szóval.... én külön láttam teknőst és külön halat akváriumban. De a kettőt együtt??? Na úgy még nem. az olyan harc lenne az életben maradásért. :))) de kétségtelenül izgalmas természetfilm lenne, lehetne mozizni az akvárium előtt. De nem sem teknősöm, sem halam nem volt, szóval csak azt láttam, hogy másoknál milyen. Mondjuk a teknős vedlik is és az nem is olyan cuki látvány. Nem vagyok teknőspárti, bár kétségtelenül aranyosak.
      A reggel az mindig más mint az este:) Még Wave-nél is.
      Pusz: Callie

      Törlés