Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2021. január 2., szombat

Callie Backstage 3

 Callie Backstage 3


Írói válság. Nem tudok dönteni. Ma újra átrágtam magam a Firenze kontra itthon,  pestis-korona és múlt és jelen kérdésén. Most kicsit ősrobbanás hangulat van. Gondoltam valami olyasmira, hogy párhuzamba állítom a múltat és a jelent. Tehát minden szereplőnek van egy jelenkori alteregoja a helyszínt pedig ködben hagyom, hogy ne legyen érezhetően “hazai”


 A hétköznapi diskurzusban elvesztettem a fonalat, hogy hogy lehetne idősíkot váltani ügyesen. Reinkarnációsan. Azt hiszem itt van valami Battlestar Galactica rész a háttérben és valami ilyesmit akarna nekem sugallni, mint ahogy ott voltak azok a transzba esős jelenetek amiben a múlt jelenetei megjelentek. De csak tippelek, mert nem kérdeztem rá.


Nem akarom túlbonyolítani az egészet, jó lenne valami nagyon egyszerű módszerrel átlépni egyikből a másikba. De igen éreztetni, hogy ez a jelen személy, az aki a múltban az volt… micsoda bonyolult szerkesztés… némi történelmi élményért…

Erősen gondolkodtam, hogy végignézem a Medici-sorozatot, hogy inspirálódjak és addig átgondolom akarom-e ezt a 14.sz-i Firenzét…


Lehet egyszerre csak az egyik síkra kellene koncentrálni és megírni. Mondjuk megírom most a jelenkori jeleneteket és minden mást majd utólag toldok be, ha akarok…


Esélytelen lesz most ezzel foglalkozni… holnap már készülök a hétre… 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése