Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2015. március 5., csütörtök

A madáretető

Charlotte kibontott hajjal ült az az ablaknál a világítótoronyból a fenyvesek mélyébe bámult álmodozó szemekkel. Selyem köntöse lágyan borult a kézfejére, és a térdén szétnyitott üres bőrkötéses könyvet tartott. Lionel egy ideig elgondolkodva figyelte az asszonyt, a csendes éjszakai merengését. végül megkerülte a karosszéket és az ablakpárkányra helyezte a borospoharat a nő elé. Charlotte felnézett a whiskyszín ragyogó szempárba.
-          Elgondolkodtál – kortyolt a whiskyből röviden Lionel és az ablakkeretnek feszítve tenyerét kibámult ő is az éjszakába.
-          Hogy miről is írjak – emelte fel a párkányról a borospoharat Charlotte, s belekortyolt.
-          Nincs témád? – nézett le rá borostyános fénnyel a szemében Lionel.
-          Kifogytam az ötletekből, téma nélkül és szavak nélkül maradtam – csukta össze a bőrkötéses könyvet Charlotte és a párkányra csúsztatta.
-          Hiányzik London Charlotte? – kérdezte aggódón Lionel.
-          Nem tudom – kortyolgatta a bort töprengve Charlotte.
-          Menj vásárolj! Utazz el Londonba, ha szeretnél! Vásárolj könyveket, ruhákat, ékszereket, bármit, hiszen… megvan hozzá a vagyonod – kortyolt az erős italból Lionel.
-          Talán nem is ezek a dolgok hiányoznak… talán csak a társasági élet hiányzik.
-          Itt az egyetlen társasági élet az, ha meglátogatjuk a rokonaimat – vigyorgott rá Lionel.
-          Rokonlátogatás? – ingatta a fejét kétkedve Charlotte.
-          Nem hangzik túl jól? – vonta fel a szemöldökét Lionel.
-          Még több de Noirral találkozni?
-          Bizarr? – nevetett fel Lionel.
-          Inkább egyhangú – mosolygott rá Charlotte. – De lehet a semminél ez is jobb.
-          Átmehetünk apámhoz – vont vállat Lionel.
Lord Vicar a vidéki kúria előtti kis tisztáson állt. Lovaglóostorával a magasszárú csizmáját csapkodta. A karám mentén lovak rázták sörényüket. Lionel fütyüléssel dőlt a fagerendának és egymásba kulcsolta ujjait a levegőben, ahogy a gerendára támasztotta az alkarját. A lovak az éles füttyre felkapták fejüket. Lord Vicar dühösen csettintette meg az ostort, a lovak pedig ügetésre fogták. Hosszú akadálypályán ugratta a lovakat. Lord Vicar morcos képpel közeledett a fia felé.
-          Lionel! Mondjad mit akarsz? – vakkantotta oda, s közben a lovakat nézte. – A bal szélsőt nézd meg, húzza a lábát, talán a patkóval van valami! – adta ki az utasítás a lovászfiúnak Lord Vicar. Néhány jámborabb jószág az érkezők felé oldalazott, s Charlotte-ot szimatolták körbe. Charlotte mosolyogva simogatta meg a lovakat.
-          Vigyázz harapnak! – szólt rá Lord Vicar, majd ahogy Charlotte erre meglepetten elhúzta a kezét öblösen felnevetett. – Csak vicc volt! Ne higgy sose az ilyen öreg lókötőknek mint jómagam – nevetett Lord Vicar és fia vállára csapott. – Ló kell?
-          Nem kell – nézett el a fák közt megbújó kúria felé Lionel.
-          Hát? Az asszony akar lovagolni? – biccentett a fejével Lord Vicar. Charlotte felé nézett, aki meghitten simogatta a lovat.
-          Csak meglátogattunk.
-          Ismered? – kérdezte Lord Vicar gyanakodva.
-          Azt hiszem igen. Egy váltott ló volt. Gyors, könnyű, szinte suhant a tájon – biccentette oldalt a fejét Charlotte, ahogy apósára nézet.
-          Jó pénzért, adok váltott lovakat, kérdések nélkül. Sokan szöktek már ezeken a lovakon sok felé – dörmögte Lord Vicar.
-          A közelben van… egy fakápolna? – húzta résnyire a szemét Charlotte.
-          Igen – bólintott Lord Vicar.
-          Akkor jó üzletet kötöttünk mindketten – mosolygott rá Charlotte, s ellépett a lótól.
-          Sosem kötök rossz üzleteket – kacsintott rá Lord Vicar. Charlotte zavartan húzódott Lionelhez. – Na eredjetek befelé, bátyád is itt van – suhintott a lovaglóostorral néhányat Lord Vicar.
-          Lucien te itt? – karolta át a bátyját Lionel, ahogy a kúria hűvös verandájára lépett.
-          Apánknak segítek be. Most már többet lovagolok én mint ő – Lucien Charlotte felé fordult. – Örülök, hogy eljöttél Charlotte. A feleségem, Solange! – húzott magához egy törékeny csendes lányt. A két szőke nő futólag összemosolygott.
-          Miért te töröd be a lovakat? – ráncolta a homlokát Lionel.
-          Át akarja adni a teljes lovardát – rántotta meg a vállát Lucien. – És tudod mit mond apánk. A nemest az különbözteti meg a nemtelentől, hogy lovat tart.
-          Ő egy katona – tette karba a kezét Lionel, ahogy a verandán helyet foglalt.
-          Lovag – pontosította Lucien. – Egy lord. S a lótartáshoz pénz kell.
-          A faluban is van egy-két ló – legyintett Lionel.
-          De nem ilyenek és nem ennyi – magyarázta Lucien.
-          Nem fogunk egyet érteni – sóhajtotta Lionel. Szemével követte a két nőt, akik egy párnázott padra ültek kicsit távolabb a veranda végében.
-          Igaz, hogy te Londonból jöttél? – kérdezte Solange izgatottan.
-          Igen – ült le mellé egyenes derékkal Charlotte.
-          Még sosem jártam Londonban – vallotta be Solange. – Én mindig vidéki lány voltam. Egy vidéki nemes lánya.
-          Ezen a vidéken? – kérdezte Charlotte.
-          Ó nem, itt csak két nagy család él. Én távolabbról érkeztem, a szomszédos megyéből – magyarázta Solange. – Sosem éltem nagyvárosban. Milyen?
-          Mozgalmas. Mindig történik valami, sokan vannak, sok esemény. A vidék… olyan csendes – keresgélte a szót Charlotte.
-          Biztos nagyon unalmas neked itt – bólintott Solange. – Tudod mivel telika legjobban az idő? A kézimunkával?
-          Értem. Nos én jobb szeretem megvásárolni a szép kézimunkákat – mosolygott rá Charlotte, s közben megigazgatta a gyűrűket az ujjain.
-          Hát persze… ha megteheted – hebegte zavartan Solange és végignézte Charlotte nem hivalkodó, de kétségkívül drága ékszereit. – Istenkém, ennyi ékszerrel én nem is mernék közlekedni – pihegte szendén.
-          Ó, én úgy tudtam, a legnagyobb tolvaj bandával már találkoztam és beházasodtam, tehát számomra már nem jelentenek veszélyt. Ráadásul mindig van nálam fegyver – nyúlt a szoknyája rejtett zsebébe Charlotte és magabiztosan kihúzta a coltot.
-          Hűha! – kerekedett el Solange szeme.
-          Minden eshetőségre fel kell készülni – mosolygott magabiztosan Charlotte.
-          Igen, azt látom
-          Könnyen leterítenék egy grizzlyt is – méregette a pisztolycsövet Charlotte.
-          Erre nincsenek grizzlyk. Már régen kihaltak ezen a tájon, kipusztították – magyarázta Solange.
-          Igazán? Értem… hát akkor másra kell vadásznom – mosolygott szélesen Charlotte.
-          Attól tartok – motyogta Solange.
-          Nem tartod túl nőiesnek, hogy fegyvert hordok igaz? – kérdezte Charlotte közönyösen.
-          Én nem is tudom, sosem ítélkeznék – suttogta Solange.
-          Ha veszélyben vagy, csak fuss a világítótoronyig míg a lábad bírja és én lepuffantom akármi üldöz is – mondta Charlotte megszorítva Solange kezét.
-          Jó, nem felejtem el – bólintott rá bizonytalanul pislogva Solange.
-          Azt hiszem, még barátnők is lehetnénk – méregette Charlotte a félénk Solange-t.
-          Az jó lenne – mosolygott bátortalanul Solange. Charlotte elégedetten kihúzva magát nézett át férjére, aki homlokráncolva dőlt az egyik oszlopfőnek. A férfiak halk beszédfoszlányából alig kapott el Charlotte egy-egy szót.
-          … nem akarok erről beszélni – mondta halkan Lionel.
-          Charlotte? Hogy viselte?
-          Nem tudom. Nem igazán beszéltünk erről. Azt hiszem jól. Szinte túl nyugodt. Zavarba ejt, amikor ennyire… erre nincs is szó Lucien. Ő Charlotte. Sosem esik kétségbe, sosem sír. mindig ura önmagának. Mindig olyan megfontolt. Nem esik kétségbe, nem omlik össze.  Ő Charlotte.  Erre nincs más szavam.
-          Szinte irigyellek. Semmi hisztérika?
-          semmi.
-          Azt hiszem, nagyon jó házasságod van Lionel – mosolyodott el futólag Lucien.
-          Igen, én is azt hiszem – vett nagy, megkönnyebbült levegőt Lionel, s  farzsebébe csúsztatta tenyerét, ahogy futólag Charlotte felé pillantott. Elkapta a nő tekintetét. Csak egy szemrebbenés volt köztük, s Lionel kezét nyújtotta Luciennek.
-          Jó volt találkozni. Majd nézzetek be, ha arra jártok – búcsúzott el Lionel.
-          Hát persze – felelte felületesen Lucien. Charlotte felemelkedett Solange mellől a párnákról és elindult Lionel mellett lelépkedve a veranda falépcsőin. Lionel összefűzte az ujjaikat ahogy egymás mellett lépkedtek.
-          Kitaláltam neked miről írhatnál a naplódba – sandított Charlotte-ra Lionel.
-          Tényleg? – kapta fel a fejét Charlotte és belenézett a meleg borostyánszín szemekbe. Lionel tekintete olyan megnyugtató. Mindig az. Bármi történik is.
-          Ühüm. Készítek neked egy madáretetőt – biccentette Lionel.
-          S erről írjak? – vonta össze a szemöldökét értetlenül Charlotte.
-          Igen. Amikor gyerek voltam. A szobám ablakához erősítettem egy madáretetőt. És figyeltem milyen madarak érkeznek a madáretetőhöz. S erről naplóztam. Melyik madár mikor érkezett.
-          Ismered a madarakat nem?
-          Az összeset, van egy madártanos könyvem – bólintott Charlotte. – Tehát minden nap feljegyzem mikor milyen madár látogatott el?
-          Igen. Tudtad, hogy bizonyos magokat csak bizonyos madarak szeretnek? – kérdezte Lionel.
-          Komolyan?
-          Aham. Egész hónapos és éves megfigyeléseim bizonyítják, hogy bizonyos magokat csak bizonyos madarak fogyasztanak, és ha elfogy akkor elpártolnak azok a madarak. Igazi kísérlet. És nagyon jó megfigyelés minden nap. És erről aztán szinte kutatói pontossággal lehet madárles-megfigyelést írni, jegyzeteléssel, napi feljegyzéssel és ténymegállapítással.  Nos?
-          Tetszik az ötlet. Szeretném kipróbálni. Lionel! – torpant meg Charlotte.
-          Igen? – állt meg Lionel és szembefordult a nővel.
-          Építesz nekem egy madáretetőt? – mosolygott fel rá pajkosan Charlotte.

-          Ezer örömmel – vigyorgott le rá Lionel, s közelebb húzva Charlotte-tot pihekönnyű csókot hintett a nő ajkaira.


8 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Megint egy csodás fejezetet hoztál, nem csalódtam. Imádom. A tézék egész jól sikerültek ahhoz képest, hogy milyen borzalmasnak éreztem őket... Már csak néhány maradt, amit jövő héten osztanak ki. Nem várom. XD
    Folytasd, amint tudod!
    Puszi: Lau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lau!
      Most én nagyon elhavazódtam ezekben a hónapokban és hetekben, egyáltalán semmire se jutott időm, tehát most próbálgatom ismét leporolni a tintatartóról a port és tollammal elsepregetem a papirosról a szemetet, és új címmel fejelem meg a szűz lapot.
      Nos ez várható a közeljövőben. :)
      Pusz:Callie

      Törlés
  2. Szia Callie. Nagyon jó rész lett és mindig nagyon jó olvasni. Remélem nemsokára lesz új rész várom már. sok sikert a továbbiakhoz. Puszi Kitti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kitti!

      Fuh hát Charlotte-Lionel ügyileg kicsit kimerültem, tehát most váltanom kell, új páros kell és új lendület. Még érik a fejemben, hogy mi lesz a következő.
      Pusz: Callie

      Törlés
  3. Szia Callie!
    Megint fenségesen jó részt hoztál össze a számunkra. Tudom, hogy ez mindig így volt, és mindig is így van, és mindig is így lesz, csak nagyon jólesik leírni, mert tudom, ez számodra is örömöt okoz. És, mint mondtam, pótolom a lemaradást. Annyira gyermeki rész volt ez, hogy szinte megható. Annyira aranyos Lioneltől, hogy madáretetőt fabrikácsol Charlotte számára. Bárcsak valaki nekem is készítene egyet :3 Lenyűgöztél ismételten, és már tűkön ülve várom a folytatást :) És akkor most jóban van Lionel Luciennel? Akkor most ő jó, vagy rossz? mármint Lionel. És akkor most csak Lionel utálja szívből? Vagy hogy is van ez? Megmagyaráznád kérlek? További szép estét.

    Üdvözöllek: Nita :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nita!
      Természetesen örülök annak, ha tetszik, amit alkotok, hiszen főleg ezért alkotom. Miért kellene utálniuk egymást? Szerintem Lucien és Lionel okés bátty-öccs kapcsolatban van. Olyan testvériesen.
      Üdv: Callie

      Törlés
  4. Szia én nagyon rég ota olvasom amit irsz a holdhercegnőről és a filmet is fáttam meg kell mondanom nagyon jol irsz nagyon várom mán a kövi fejit siess kérlek!!!
    Üdv az újj

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Új! :)

      Köszönöm, örülök, hogy tetszik a kis univerzum, amit létrehoztam itt Holdhercegnő témában. Most új vizekre fogunk evezni, bővül a család és megismerkedünk a de Noirokkal újra és újra, vissza az erdőbe....:)
      További jó olvasgatást és bátran a hozzászólásokkal. :)
      Üdv: Callie

      Törlés