Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2012. július 1., vasárnap

Holdkő

Ahogy ígérte, Robin csak másnap reggel ért vissza a vadászkastélyba. A hajnal első sugarával búcsúzott el a két unokatestvér és kétfelé vették az irányt. Robin megrántotta a gyeplőt, hogy megállítsa a lovat, s felnézett a magas emeletes faházra. A reggeli fényben szinte aranybarnának tetszettek a vízszintes barna lecek, melyek a ház burkolatát képezték. Az erkélyajtó nyitva volt, kilengette a fehér függönyöket a szellő. Robin mély levegőt vett. Hát ez maradt. Nem fogható a de Noir várhoz, de legalább az övé. Csakis kizárólag, jogosan és egyedül az övé. Ma már elég ennyi is a boldogságához. Tizenegy éve, úgy rohangált az erdőben, hogy büszkén hitte, az egész az övé, megválthatja a világot, kirabolhatja a leggazdagabb utazókat is. Köztük Mariát is. Robin elmosolyodott és megrázta a fejét. Igen, így ismerkedtek meg. Éppen ki akarta rabolni a lányt. S erre tessék. Őt rabolták ki. Mert Maria elrabolta a szívét. S most itt őrzi, ebben a vadászházban, az emeleten, abban az erkélyes szobában. Francios épp a lépcsőket jött ki leseperni, amikor meglátta a ház urát.


- Uram, készítsem a reggelit? – kérdezte tiszteletteljes meghajlással.

- Egy óra múlva esedékes. Felkelt már a feleségem? – kérdezte csendesen Robin.

- Asszonyom még nem hagyta el a hálószobát – mondta egészen halkan Francios. – Ezt is készítsem elő a reggelihez? – nézte az apró fonott tálat Robin kezében, mely tele volt friss piros, érett erdei málnával.

- Nem, ezt magam viszem Mariának – nézett le a málnákra Robin. Még harmatosak voltak a zsenge málnaszemek, melyeket az erdőn átvágva szedett a feleségének. Megreccsent a parketta a súlya alatt, ahogy benyitott a hálószobába. Maria hullámos vörös haja suhogott a párnán, ahogy megfordult.

- Felébresztettelek? – kérdezte suttogva Robin.

- Nem, már ébredeztem – ült fel az ágyban Maria. – Alig aludtam az éjjel. Aggódtam érted – járta be férje alakját Maria szürke tekintete.

- Nem kellett volna – ült le az ágy szélére Robin. – Épen és egyben hazaértem. Ezt neked szedtem – tette Maria ölébe a málnával teleszedett apró kosárkát.

- Ó! – formálta kábán Maria, s kiemelt egy szemet a kosárból, s piros ajkai közé csúsztatta. Robin figyelte, ahogy a vörös ajkak között eltűnik a málnaszem és megkívánta, hogy ezeket a telt női ajkakat ő csókolja nedvesre és vörösre itt és most.

- Robin! Ez mennyeien finom! Igazi, erdei, és csodálatosan édes málna! – nézett fel rá csillogó szemekkel Maria.

- Hát igen, ilyen is terem az erdőben – nevetett zavartan Robin, és ledobta a kalapját és a mellényét, s feltűrte az ingujját.

- Szedtél nekem málnát? Köszönöm! – nézte örömmel a málnát és nekilátott a lakmározásnak. Robin csendesen figyelte, s közben néha ő is bekapott egy-egy szemet. Maria csillogó szemei néha rá tévedtek és a szemével mondta el azt, amit szavakkal nem tudott. S Robin lélekben megnyugodott. Igen, ezt akarta! Mariát és semmi mást! Nem érdekli a vár, nem érdekli az erdő! Csak Maria, s az hogy így néz rá! Istenem mennyire szeretem ezt a nőt! – hunyta le a szemét Robin.

- Ez miért nem jutott nekem soha eszembe, hogy az erdőben málnát is lehetne szedni? – nyalta le az ujjairól is az édes málnalevet Maria.

- Mert nem ismered úgy az erdőt mint én – mosolygott rá Robin. – Gondolom neked a málna csak tálban ismerős, az étkezőasztalon és fogalmad sincs honnan került az oda.

- Meglehet – pirult el Maria. – Még tényleg nem gondoltam bele.

- De képzeld az erdőben málnát is lehet szedni hát nem nagyszerű? – könyökölt az ágyra Robin ahogy végignyúlt rajta.

- Vedd le a csizmád mindent összekoszolsz! – szólt rá Maria. S Robin engedelmeskedve lehúzta a csizmáit. – Most már mindig megyünk málnát szedni. Megmutatod a legjobb málnalelőhelyeket az erdődben.

- Az nem az én erdőm – felelte rá Robin.

- Hogyhogy nem a te erdőd? – hagyta abba a málnaszemezgetést Maria és döbbenten Robinra nézett.

- Lemondtam az erdőről. Illetve elfogadtam a tényt, hogy tényleg ki vagyok tagadva. Mert már több éve nem az enyém, csak garázdálkodtam benne. Új vadászmezőket kell néznem – sóhajtotta Robin.

- Hogy beszélhetsz erről ilyen nyugodtan! – csattant rá Maria összevont szemöldökkel.

- Ne izgasd fel magad miatta! – legyintett Robin és kényelmesen hanyatt fordult az ágyon és a tarkóján összekulcsolta a kezét.

- Már hogy ne izgatnám! A gyerekünk örökségéről beszélsz! És most mi lesz velünk. Itt vagyunk az erdő kellős közepén ebben a házban! Ki fognak lakoltatni minket? – sápítozott Maria, s félretéve a kosarat, kiugrott az ágyból.

- Öt percig nem tudnál nyugton maradni? – ült fel bosszankodva Robin és a hajába túrt. – Először is nem lakoltatnak ki, mert a ház a birtokomon fekszik – magyarázta Robin.

- Azt mondtad lemondtál az erdőről! – támadt neki morcosan Maria.

- Igen. A fenyvesekről. De nem az egész erdőről – vázolta Robin.

- Elmondanád, hogy akkor most mi a helyzet? – tette karba a kezét gőgösen Maria, s közben hatalmas pocakja kigömbölyödött a hálóing alól. Robin elmosolyodott a jelenetet figyelve.

- Elhoztam a várból az anyai birtokörökségemet, itt van a mellényzsebemben – húzta elő a pergament Robin. – Ez azt jelenti, hogy az apai örökségem, melyből ugyebár ki lettem tagadva, az most már apám és Julien birtoka, és mi vissza kell hogy szoruljunk a partmenti sávra, ami az anyámé volt, vagyis most már az enyém.

- S az erdőből maradt valami? - kérdezte csalódottan Maria.

- Mh ha optimista akarok lenni, akkor körülbelül a harmincad része a miénk igen, abban az esetben ha harminc az egész fenyves akkor miénk az egyharmincada.

- Éljen! – mordult sötéten Maria. – Most azt várod örüljek?

- Nem tudom. Nem várok tőled semmit – rántotta meg a vállát Robin. – Ez eddig is így volt Maria, csak nem volt ilyen nyersen kimondva, most már megtörtént a szakadás. Kész, hagyjuk egymást békében élni.

- S te ebbe belenyugodtál? – csattant harciasan Maria.

- Mégis mit kellett volna tennem? Párbajra hívnom Julient? Legyilkolnom a vár őrségét, szembetámadni az apámat, és közben a saját klánom fiataljainak az életét is kockára tenni csak azért, hogy bebizonyítsam, nem érdekel, ha kitagadnak is, én akkor is harcolok az örökségemért?! – lobbant haragra Robin.

- S te mit vársz? Tapsikoljak örömömben, hogy jaj de jó lemondtál az erdőről? Mindig is ezt akartam? Kevesebb étel, kevesebb bevétel és a rosszkedvű férjem itthon, aki nem tud vadászni?! – járkált le-fel a hálószobában Maria, maga után húzva pongyolája lágy redőit.

- Értelmetlen egy veszett ügyért vért ontani – állt fel Robin is.

- Jól van, csak te és az erdő, nekem egyek vagytok, elválaszthatatlanok, és kisebb a vadászterület, ettől minden vad megrémül – felelte lehangoltan Maria. – Mintha egy állatkertbe zsugorítanák az egész világ összes faját.

- Hízelgő rám nézve a hasonlatod – fintorgott Robin. – Jól meglesz a te kakasod ebben a pici vadászmezőnyben is – nyugtatta Robin.

- De sosem nyugszol bele, hogy a de Noir vár nem a tiéd igaz? – harapott a szája szélére Maria.

- Bennem maradt a tüske, ha erre vagy kíváncsi – felelte kitérően Robin.

- Lemondtál mindezekről…miattam – nézett el a fenyvesek felé a nyitott erkélyajtón keresztül Maria. – Hibásnak érzem magam. El sem tudod képzelni mennyire.

- Ne beszélj így Hercegnőm! – lépett mögé Robin, s átölelte a nőt hatalmas pocakjára téve meleg tenyerét. – Megleszünk mi az erdő nagy része nélkül is. Én választottam. És én téged választottalak.

- De!

- Loveday is Benjamint választotta Maria. Nem értem miért csodálkozol ezen annyira. Pedig elhiheted Loveday öröksége is irigylésre méltó összegre rúgott.

- De mit adtam én ebbe a házasságba Robin? – kérdezte magától is vádlón Maria. – Az apám adósságokat hagyott rám semmi mást. A nagybátyám rendezte az adósságokat, de hozományt számomra már nem tudott biztosítani. Holdszálláson és Holdföldén kívül nincs semmije. Elvettél egy nőt, akinek se hozománya, se rangja…

- De ez a lány a legszebb a földnek ezen a felén – mormolta Maria hajába Robin. Maria tiltakozva meg akart fordulni, de Robin visszatartotta. – A másik felén még nem jártam a Földnek úgyhogy azt nem tudom megmondani, hogy ott vannak-e szebb lányok – nevetett csendesen Robin, s erőtlenül, de Maria is vele nevetett.

- Csak megnehezítettem az életedet, ahelyett, hogy megkönnyítettem volna – fordult szembe Maria s komoly tekintetét Robinra emelte.

- Viszont minden nap velem vagy – felelte rá Robin, s nagy levegőt véve a zsebébe nyúlt s egy fekete selyemkendőt húzott elő, s Maria tenyerét maga felé vonva a kezébe nyomta. – Ezt neked hoztam.

- Mi ez? – Maria széthajtotta a fekete selyemanyagot, s benne egy könnycsepp formájú szürkéskéken-fehéren fénylő kő aranyfoglalatát pillantotta meg. A foglalat egy aranyláncon függött, s a kő körül apró szívet formáló aranyművek futottak. – Robin! – meresztette az ékszerre áhitatosan a szemét Maria.

- Tetszik? – súgta Robin.

- Nagyon! – nézett fel rá megrökönyödve Maria.

- Illik a szemed színéhez – vakarta a tarkóját torokköszörülve Robin.

- Loptad? – kérdezte szemét hunyorítva Maria, mire Robin csendesen felnevetett.

- Soha nem adnék a feleségemnek lopott ékszert Hercegnő! Vettem, újonnan, csakis a tiéd! Én készíttettem, neked! – mondta komolyan Robin, s közben érezte, hogy verejtékcseppek csorognak végig a hátán.

- Nem is tudom mit, mondjak – nyögte Maria. Még soha nem kapott ékszert Robintól. Kivéve a karikagyűrűjét. Robin nem volt egy olyan férj, aki ékszerekkel, virággal vagy egyéb apróságokkal udvaroljon és kedveskedjen a feleségének. Robin mindig nyers és rosszkedvű volt. S most egy ékszerrel állít be? Annyira nem szokott hozzá az ilyesmihez, hogy zavarában nem tudta, hogyan is kezelje a helyzetet.

- Segítsek a nyakadba tenni? – kérdezte habozva Robin.

- Igen, kérlek! – fordult háttal Robinnak Maria, s átadta a követ a férfinak.

- Holdkő – mondta elfogódottan Robin. – Amikor megláttam, rád gondoltam. Ezeket olyan kövekből formálják, amelyek feltehetően a Holdról érkeznek a Földre. Kihangsúlyozzák a nőiességet, a lágyságot és…segíti az állapotos nőket – köszörülte a torkát Robin. – Azt hiszem a szülést könnyítő erejük is van – harapott a szája szélére zavartan Robin.

- Ó – pirult el Maria, s megérintette a nyakában a követ.

- Ártani, nem árthat… - bizonytalankodott Robin, ahogy Maria visszafordult hozzá.

- Köszönöm Robin, annyira megdöbbentettél – nézett rá feszengve Maria. – Olyan dolgokra is gondolsz, amikre én nem. Gyakorlatiasabb vagy és …

- Hát igen, az értelmi szerző a közös kalandjainkhoz mindig te voltál Maria. Én csak a kivitelezésben segítelek – vigyorgott rá Robin.

- Haragszol, ha most azt mondom, hogy nagyon szeretlek? – kérdezte halkan Maria, s Robinhoz bújt.

- Ellenkezőleg, nagyon boldoggá teszel vele, és örülök neki – csókolta meg a feleségét elégedetten Robin.

13 megjegyzés:

  1. Ez a rész igazán meglepő volt, ezt nem vártam volna Robintól. De annak ellenére nagyon jól sikerült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy írtál. Egyetértek, én sem vártam Robintól. Lehet magamba kellene mélyednem egy kicsit, mert rossz irányba halad az írásom. Nagyon elégedetlen vagyok magammal. Szerencsétlen Fenyvesek lordja egyre pocsékabb. Na megyek, nyalogatom a sebeim. Jó éjt!

      Törlés
  2. IMÁDLAK TE CSAJSZI!!:D
    ennyi új fejezet egy nap??:Dte teljesen elkényeztetsz minket!:D
    természetesen egyáltalán nem bánjuk!(azt hiszem mindenki nevében beszélhetek!!;)))
    Nagyon romantikus fejezet lett:DAlig várom már , hogy megszülessen Maria babája!:D Légyszi majd a babáról is rakj fel képet!:DD


    millió puszi:

    Natalie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Natalie!

      Tegnap tényleg túlbuzgott bennem az írni vágyás ,aztán több kevesebb sikerrel lett is belőlük valami.
      Átestem ismét egy alkotói válságkrízisen, kicsit elbizonytalanodtam magamban és a történetben...meg hogy jól írom-e egyáltalán és nem kellene-e változtatnom valamit. Lehet kiteszek majd egy szavazást hogy lássam ti hogy gondoljátok, mit olvasnátok tőlem szívesen
      Pusz: Callie

      Törlés
  3. szia nagyon jó lett ez a felezet
    légyszi mond meg mi a címe a könyvnek mert szeretném megvennni a könyves boltban amúgy nagyon jók az írásaid

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Mh hát én most nem tudom mire gondolsz. a Holdhercenő című könyvet Elizabeth Goudge írta. Remélem erre gondoltál.
      Üdv: Callie

      Törlés
  4. szia légyszi mond meg akönyv szerzöje nevét és a könyv címét mert megszeretném venni a könyvet mert szeretek olvasni és gondolom te semm mindig érsz rá nekünk fejezeteket írni amúgy imádom a blogodat és nagyon szuper akk lécci na szia puszika :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Niki!

      Hasonlóan az előtted szólóhoz remélem az eredeti könyv címét kérdezitek. Tehát Elizabeth Goudge: Holdhercegnő

      Üdv: Callie

      Törlés
    2. nem arra hanem arra amiből írod a történeteket vagy azok saját történetek
      amúgy az eredeti is érdekel
      hol vetted őket amúgy érdekes amit most írtál tetszik

      Törlés
  5. Nekem tetszett, hogy Maria és Robin így is tudnak beszélgetni nem csak veszekszenek. Néha kell a gyengédség még az olyan vad férfiaknak is mint Robin. Komoly és elővigyázatos volt most Robin, nem olyan forró fejü mint álltalába, de megértem mert sok forrog neki kockán, hiszen már nem maga van csak, hanem családja akikről gondoskodnia kell és védelmeznie. Igy vállik lassan apává és ezt nagyon jól tudtad érzékeltetni kedves Callie.
    Jók lettek a fejezetek. Ne csügedj el és ne add fel, nem mész te rossz írányba. Majd, ha igen akkor mi olvasok kommentáljuk:)
    Szia! Andy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andy!

      Köszi a bíztató szavakat. Igazán nem is a történet folyásával van problémám, hanem azzal, hogy néha úgy érzem, hogy több kifejtős leíró részt is beletűzhetnék a történetbe, egyrészt a szereplők gondolati érzelmi világát kibontva, másrészt, hogy kicsit jobban bele lehessen helyezkedni a környezetbe, a történetbe a közegbe, úgy elmélyülni és belecsobbanni a történetbe mint egy tengerbe és megmártózni benne, nem csak a történet felett lebegve látn ia víz felszínét.
      Szóval ezen gondolkodtam, hogy lehet, hogy ezekre a leíró részletekre kellene nagyobb hangsúlyt fektetnem, de csak amennyiben ti olvasók is igénylitek. Nos ezért gondoltam, hogy lehet kellene egy szavazást kitennem erről, hogy ti akik első számú élvezői vagytok a történetnek szeretnétek-e ilyen jellegű hosszabb kifejtéseket és leírásokat olvasni a történetben.
      Üdv: Callie

      Törlés
  6. Hű ez a három fejezet egy napra igazi ajándék volt O.O Nagyon örültem neki mikor megláttam végre hazaérve a hűvös szobába^^ Élveztem az olvasás minden percét. Még a kint tomboló 35 fokról is elfeledkeztem ;)
    Én örülnék a leíró részeknek, szeretem megismerni a karakterek belső gondolatait, végigkövetni a jellemfejlődésüket:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Krie!

    Köszi a választ, főleg a még igazán fel sem tett kérdésre, én is úgy érzem, hogy kellenének ezek a leíróbb elmélyültebb dolgok, úgyhogy majd igyekszem összeszedni magam és türelmesen leírni mindent, úgy ahogy annak lennie kell, hogy egy kicsit jobban el tudjunk mélyedni a történetben, szóval a jövőben lehet lassabban és lehet nehezebben de majd valamik születnek :) és vagy sikerül vagy nem... majd várom a reakciókat a leírásokra. )
    Üdv: Callie

    VálaszTörlés