Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2014. május 15., csütörtök

Dakota sorozatban

Sziasztok!

Khm... hááát nem tudom láttátok-e már a sorozatjelentetét Dakotának, én most fedeztem fel, tehát akit érdekel, Dakota sorozatbeli "szexjelenetét" itt megnézhetitek :)

http://www.youtube.com/watch?v=GRlMGy_I3jM

Tehát Augustus után most már Dakotát is láthattuk ilyen részben, és szerintem a sorozatbeli srác egészen Robinosnak tűnik :) Csak hogy álmodozhassunk közben.

Jó nézelődést és álmodozást! Üdv: Callie

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy feltetted, érdekelt már a mi Mariánk szereplése. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy tetszett a jelenet? Nekem...nagyon...nagyon tetszett, amúgy a sorozatban elég fura szerepe van...

      Törlés
  2. Nagyon tetszett nekem is, de a sorozatot én igazából nem is ismerem. xD

    VálaszTörlés