Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2014. február 16., vasárnap

Augustus, Klondike

Azoknak, akik esetleg nem tudják nézni a Klondike sorozatot, néhány kép a mi Robinunkról :) Egyszerűen imádnivaló minden kosztümös filmben:))) (bal oldalt, Byron Epstein szerepében)


22 megjegyzés:

  1. Szia Callie!
    Örök hála a képekért! Már nem azért, de Augustus Prew egyszerűen minden filmben imádnivaló. :3 xD Mindegy, ebben is nagyon az. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, szeretem nézegetni, ahogy betöltődik az oldal és ott van még több kép róla:))) most függöm egy kicsit Augustus látványát. És egyetértek, ebben a filmben is nagyon...helyes:)

      Törlés
    2. Jaj, mikor jön már a következő rész? :'( Úgy várom már, olyan türelmetlen vagyok. :(

      Törlés
  2. Üdv ismét és Köszönjük Callie :) Nagyon sajnálom hogy már 5 napja nem válaszoltam a leveledre és hogy nem írtam de még mindig dolgozom rajta mert ez nekem kicsit komplikált ügy megírni egy kommentet.Nos hát nekünk nincs discoverynk sajnos de a moovie.cc fent van a 3 rész az elejétől a végéig magyar feliratosan.Csak azt nem értem hogy most összesen három része van vagy több mert hogy ez minisorozat és most azt mondták hogy nem lesz több de valaki azt mondja hogy 8 részből áll vagy 6.Hát én 6-ot láttam eddig kiírva és hogy a 6-ik része az márciusban lesz kiadva-Nos hát nekem személy szerint erről a filmről nem tudom hogy mit mondjak mert érdekesnek érdekes de annyira vártam hogy megnézzük már végre az egyik legjobb barátnőmmel és amikor végre volt rá alkalmunk akkor alig mertem odanézni mert már hónapok óta nem láttam még képernyőn sem ezt az embert és amikor végre volt rá lehetőségünk akkor olyan nagy öröm volt mindkettőnknek erre erre meghal a végén.Hát ez remek.Ott szitkoztam az egészet mert hogy én inkább csak ez miatt nézném a sorozatot erre az első részben meghal.Hát remek ennél nincs is jobb De amikor meg jobban megnéztem az epizódok számát azt írták hogy a 6 részben újra látható lesz úgyhogy nem tudom.És most ezen rágódok hogy mi s van ezzel az emberrel hogy magáét e vagy nem vagy csak azt akarják előszőr elhitetni velünk hogy meghalt.Hát Callie ha te is láttad akkor kérlek szépen ha tudnál nyújt nekem segítséget ha tudsz mert én ezt már végképp nem értem.Akkor lőre is további j sok szép napot ÜdvTudod ki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv Tudom ki!

      Azt olvastam, hogy hat részből áll, vagy legalábbis hat órás az egész sorozat. Szerintem ezt szét tudják bontani 12 részre, ha csak fél órákat adnak le. Nem tudom, hogy bontják meg. A történetről nem igazán tudok semmit, de elméletileg ő az egyik főszereplő, és azokat nem szokás kinyírni túl hamar. A végén lehet, de az elején csak nem. Úgyhogy ehhez én se tudok mit tenni. Ahogy elkezdődött a sorozat én is vigyorogtam itt a tévé előtt mint egy vadalma, hogy juj de jó ő az és milyen édes és akármit csinál imádom! S végre egészen pikáns jelenetben is láthattuk. Ezért külön rajongok most érte.
      Én is elszomorodtam, hoyg nem lesz ez vmi hosszú sorozat, mert én már úgy ráhangolódtam, hogy most sokat láthatom, de valójában ez alig lesz hosszabb, mint egy egész estét film, tehát...ennyi. Várom nagyon a folytatást, egyelőre csak ez ad erőt, hogy minden csütörtökön láthatom őt az elkövetkezendő hetekben, valahogy ez segít túlélni a heteket. Már nagyon várom hogy felszusszanjak ebből a mókuskerékből, amiben most vagyok.
      Tehát fent van a moovie-n az jó, de én most maradok a tévés változatnál, ha gyorsan megnézem, akkor oda a varázsa hogy várakozom.
      Reméljük, hogy életben hagyják és még sok jó jelenetet látunk tőle és nézhetjük azt a sármos mosolyát! Levett a lábamról és szétfolytam a tévé előtt a mosolyától.
      Ma este ismétlés, lehet belenézek, ha még fent leszek.
      Szép estét neked is!
      Üdv: Callie

      Törlés
  3. Üdv Callie hát ismét,Akkor hát köszönöm amit mondtál ennél többet én sem tudok és ó istenem ne is mi amikor megtudtuk tőled hogy lesz belőle egy film amiben ő is benne van úgy megörültünk hogy nem tudtuk hova lenni gyönyörükben a barátnőmmel és már alig vártuk hogy elkezdődjön.Én mindenkit végig kérdeztem hogy van discoverye és ha van ők is nézik e bár meglátásom szerint őket nem is nagyon érdekelte mert azt sem tudták hogy miről volt szó de most nem ez a lényeg.Nos hát amikor megtudtam hogy nekünk nincs discoverynk akkor úgy lehangolt ez a hír hogy azt hittem hogy kitérek a hitemből mert szentül megvoltam győződve arról hogy nekünk is van és végre hónapok óta most újra láthatom.De ekkor felfedeztem a moovie.cc-n és annyira megörültem neki hogy máris szóltam a barátnőmnek.Aztán amikor átjött megkérte hogy mutassam meg neki és meg is tettem de megnézni már nem mertem.Mert hát az jó ég sem tudja én nem tudom hogy mi van velem de ha már tv-ben vagy valahol ,meg kell néznem őt vagy bármilyen vele kapcsolatos dolgot akkor nem tudom miért valamilyen oknál fogva egy görcs beleáll a hasamba és izgulok és nem merek odanézni mert úgy olyan mintha égne a fejem és ment helyben felgyulladok, és olyan izgága leszek hirtelenjében hogy nem tudok lenyugodni pedig én nem szoktam senkin és semminél ilyeneket csinálni int a többi osztálytársaim akik majdnem meghalnak a tv előtt és istenítik őket és ilyen szokásos módon majd megőrülnek és síkítoznak a tv előtt nem én egyáltalán nem szoktam ilyet csinálni eszem ágában sincs de amikor ez az ember megjelenik a tv-ben nem tudom hogy mi lesz velem de olyan bolond leszek tőle hogy 10 percen át nem tudok lenyugodni és elkezdek mosolyogni mert már annyira várom az alakításokat hát nem tudom ennyire még egy színész sem fogott mg de megkell valanni nagyon szeretem nagyon jó színész és ember is biztos :) Nos hát szó mi szó nem mertme belevágni és ott unszolt már a barátnőm hogy nézzük mér meg mert ő majdnem meghal a kíváncsiságtól és már ott nyomkodta a gépet és húzott vissza székre hogy nézzem már meg üljek már le és hogy vegyek erőt magamon és elkezdjük.Hát nagy nehezen megfogtam egy párnát és leltem a gép elé és a fejem elé raktam meg a kezemet is és úgy néztem az egészet.Ezt úgy kell elképzelni hogy 46 percen keresztül begörnyedve ültem a széken a kezem az arcom elé rakva és majdnem halálra váltan elkezdtem nézni.És amikor megláttuk hát az azt nem lehet elmondani mindkettőnk száján felszaladt egy mosoly és még azóta sem tudtam leszedni pedig már kéne.Akárhányszor rá gondolok mindig elmosolyodok és még ma is kémia órán is ezen az idióta műsoron járt az eszem és már 2 napja vigyorgok mint egy őrült és z egy kicsit érdekes látványt nyújthat.Hát nem tudok vele mit kezdeni Pedig nem szeretnék ezen gondolkozni elakartam kissé felejteni de mindig betolakodik az a gonosz kis gondolat ami nem hagy és mindig mosolyra késztet..Még most is mosolygok a gép előtt ahogy ezeket a szavakat írom de nem tudom onnan leszedni sajnos, és már két napja olyan idiótának érzem magam mint aki megbuggyant olyan furcsa érzés még most is.Nos hát én is odavagyok érte eddig is oda voltam csak olyan furcsa volt látni ennyi hónap után.Azt hiszem ezt hívják rajongásnak de nem úgy ám mint a többi.Dehogy is én ne esek össze holtan és már másnapra jobban is vagyok.No de ezt most nem fejtem ki.Hát a lényeg hogy igen meghozta nekem is a kedvemet.Nos hát akkor további kellemes szép napot nektek Üdv :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Sokat változott Augustus, engem azért jól meglepett így borostásan:))) még sosem láttam őt csak a sima kis pofijával, de továbbra is helyesebb borotvált arccal, és imádom a kis hullámos haját, azt hiszem az az egyik szexepilje:)))
      Engem azért meglepett a fogadóban a lépcsőfordulós jelenet, úgy hirtelen bele a semmiből, igaz, hogy ez a stílus nagyon illet a de Noir-sághoz, úgyhogy alapvetően hozza a karaktert valahol ebben a történetben is.
      Már nagyon izgatottan várom a ma esti részt, kíváncsi vagyok, hogy elkapja-e még újabb lányok szoknyáját az este:))) Hát én órákon nem érek rá, ilyesmin elkalandozni, általában a táblának támaszkodva próbálom tartani magam 45 perc erejéig. Ha nem lenne a tábla, amibe kapaszkodok lehet, hogy már összeesnék. Túlélő-túrákra járok be a címük vmi ilyesmi: Hogyan tartsunk ki 45 percet?
      És sorozat, egészen hosszú sorozat drámai főhősnője vagyok...erre tévedhetne Augustus és feleségül vehetne:)))
      Megyek, ideje készülnöm holnapra, ha este még Klondike-ot is akarok.
      Üdv: Callie

      Törlés
  4. Szia Callie! Köszi a képeket :3 Melyik csatornán megy és mikor?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Planki! A Discovery Channel-en megy csütörtök este 10-től ismétlése vasárnap este 11-től.
      Üdv: Callie

      Törlés
  5. Üdv Callie hát igen engem is elég jól meglepett ez az egész sorozat de inkább az hogy ennyi hónap vagy már év után újra láttam mert ugyebár én ne szoktam olyan filmeket sajnos nézni amiben ő is és más is benne van és nem is merek nem tudom de valahogy nem merek az ő filmjeire rámenni izgulok ennyi nem is tudom no de mindegy.És hát nos nem tudom hogy milyen filmekben láthatom e még valamiben valaha de remélem igen.Tudod azt mondják hogy az a film amiben először látsz meg valakit abban fog meg legjobban de nekem amit először láttam filmet az úristen nagyon tetszett tudod hát persze hogy a Holdhercegnő és a színész is nagyon megfogott eleve az alakítás meg a karakter is jó persze hogy ő csak eljátsza a szerepet de akkor is amit ilyen jól el tud valamit játszani már ő maga is hasonlíthat rá vagyis hát aki amit játszik egy kissé az is benne van vagy na azért érted amit mondok remélem és hát nagyon megtetszett ez a film és ez és az életem végéig a legjobb és ezt szeretem a legjobban na meg persze a színészt a bizonyos színészt is és színészeket szerintem nagyon tündéri ez az egész. És már eleve nagyon megragadott ez az úgymond "rossz fiús alak" de ez a jóan rossz fiús és annyira belopta magát a szívembe ez az egész ember meg maga a karakter hogy nagyon de nagyon megszerettem és nekem ő meg a karakter valahogy egy ember de persze ő is mint külön ember és úgy a jó ahogy van de na a lényeg a lényeg.Úgyhogy én már nagyon kíváncsi vagyok a folyatásra csak az a baj hogy hogy nekünk mivel nincs discoverynk így csak a moovie.cc tudom megnézni és ott eredetileg 3 rész van és csak az elsőben van benne sajnos és én bevallom csak ez miatt nézem mert olyan rég láttam már és nagyon izgatott vagyok és várom engem már már eleve az egész belső világa megfogott ha érted mert olyan idióta hogy már az valami imádnivaló és nem bírok betelni vele.Engem igazából a belső éne érdekelne ember és hát annyora meg szeretném ismerni mint embert hú nagyon mert ha egyzser találkozhatnák vele akkor én nem csak egy pillanatra szeretném látni hanem igazán igazából őszintén elbeszélgetni vele és jobban megismerni annyira jó lenne csak ahhoz rendesen meg kéne tanulnom angolul amit már tervezgetek és el és végre is fogom hajtani egy piciny kis idővel és hát az a nagy álmom hogy találkozzak vele ha nagyobb leszek s meglásd majd e is fog valósulni és már alig várom az a lényeg
    hogy én tudom, és már nagyon izgatott vagyok.Hát azt hogy értetted Callie hogy egy sorozat? mármint azt értem hogy az de tán csak nem te is színésznő vagy,Mert ebben most egy kicsit megakadtam no de várom akkor a választ akkor sok sikert nektek továbbra is és Üdv :) Utóirat: Én nem annyira repesek az örömtől hogy megint elkapja valakinek a szoknyáját de ha már igen akkor legalább egy rendesnek nem tudom nekem az első párosítás volt a tökéletes amikor az első filmben amit láttam voltak együtt tudod biztos.Én magamban mindig azt mondtam néha hogyha már ha nekem nem is lehetne rá annyira esélyem akkor legalább ők legyenek együtt. De kitudja még mit hoz az élet akkor nos további szép napot Ismét Üdv :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv! Végre itt a hétvége. Már nagyon vártam egy kis szusszanást. Én is csalódottan vettem észre, hogy kiírták a sorozatból Augustust. És elég gyorsan. Ami lehangoló mert igazán miatta néztem az egészet. Úgyhogy, véget ért az egyetlen kedvencem és éltetőm. Kár. Ismét le kell vadászni valami filmszerepben ezt a srácot és nem lesz könnyű.
      Szerenécsére nincs semmi közöm kamerákhoz, sosem tudnék ilyesmit csinálni, írtozóm minden kamera-dologtól, tehát nem, nem vagyok színésznő. Ne is gondolj ilyesmire, ahhoz nem árt valahogy kinézni is.:)
      Pont ezen gondolkodtam, hogy miért nem adnak ennek az Augustusnak vmi tényleg nagy szerelmi főszerepet, vagy legalább vmi főszerepet, szerintem nem gondolják, hogy a nők annyira buknának rá, vagy nem tudom. nem tartják annyira helyesnek. Pedig szerintem okés a srác.
      Az jó ha tanulsz nyelveket, én is mindig győzködöm magam, hogy neki kellene ülni egy nyelvnek, de aztán mindig eszembe jut, hogy mennyi sok energia az, és nincs időm rá.
      Reméljük találunk vmi új filmet, amiben elcsípjük Augustust.
      Hogy bírod a sulit? Mi a helyzet a tenisszel?
      Üdv: Callie

      Törlés
  6. Üdv Callie először is remélem a hosszú sorok ellenére megint lesz türelmed elolvasni ezt az egészet másodjára pedig,és ismét nagyon sajnálom hogy nem válaszoltam vissza neked csak tudod nagyon sok dolgom van és az iskolai feladatok is csak zúdulnak a nyakamba meg most igencsak felpördült az élet mindenhol.Hát ami azt illi igen sajnos kivették a sorozatból pedig én ezt nem értettem és még most sem mert hát annyira jó volt minden annyira jó volt amit csinált ő maga is annyira jó volt és hát minden de erre már az első részben eltűnik.Én ezt nem is értettem és hát amikor először meghallottam nagyon meglepődtem és kissé idegesített is mert hát annyira váratlan volt és annyira megörültünk már neki.De remélem igazad lesz és még láthatjuk több filmben is és akkor miden jó lesz.Csak tudod én most is olyan filmeket keresek amiben ő benne van és értelmes is csak egyet sem találok mert minden amit ismerek az olyan értelmetlen és vacak mármint szerintem de még nagyon egyet sem láttam de az előzetesek elegek voltak hozzá hogy az én lelki világomnak sok legyen de ami lényeg a lényeg hogy egyet sem találok.És ha találok is valamit akkor a ha találnék is és meg nézhetném is akkor meg nem nagyon merek rá menni nem akaródzik rá menni az ujjam a dologra.Úgyogy még próbálkozom keresni valami értelmes filmet amiben elcsíphetem.Hát ami meg a nagyobb főszerelmi szerepet illeti szerintem nem azért nem adnak neki nagyobb szerepet mert nem tartják rá elég alkalmasnak mert hát szerintem minden szempontból jó mindennek megfelelel csak még lehet hogy nem volt olyan filmfelkérés, film történet vagy alkalomi szerep amiben megkérhették volna.De hogy őszintén megvalljam neked én nem is nagyon bánom ezt.Mármint olyan szempontból nem bánom hogy valakivel legen mert már én is megnézném egy ilyen nagyobb főszerepben abban ami romantikus is csak tudod ami kevés újabb kevés filmet láttam és a benne összerakott párral az valahogy nekem nem tetszett mármint zavart hogy így mondjam valahogy nem illettek össze nem volt a fele nem volt egész a történet így.Nekem az első párosítás tetszett a legjobban ha most érted hogy mire gondolok mert ott annyira jó volt annyira összhangban volt minden és egész volt a történet is ki egészítették egymást és ott megvolt az a plusz ami még rá adott egyet és annyira jók voltak együtt hogy én nagyon megörültem nekik.De a többi filmben valahogy nem és nem és zavart is egy kicsit.Ami meg az iskolát illeti jól megvagyok köszönöm kérdésed csak hát most nagyon felpördült társadalmi élet és minden hirtelen a nyakamba zúdúl hirtelen.A versenyek is tucatjára vannak a és mindent meg kéne tanulnom gyorsan határidőre amit ma el is kezdek.A farsangunk elmardat mert pár idióta gyerek az iskolában tönkretette a használati tárgyakat és nem lehet velük mit kezdeni így elmaradt a farsangi darabunk is amit előadhattunk volna mert mi színjátszósok vagyunk és végre lett volna alkalmunk szerepelni benne de elmaradt.Hát az iskolai áletből ennyi lenne de ó képzeld el egy hihetetlen dolog történt velem ez a mondandóm csúcspontja legalábbis számomra.

    VálaszTörlés
  7. Képzeld tudod mondtam neked hogy egy fiú elhívott engem teniszre és kost kérdezted is és hogy kérdésedre válaszoljak még mindig ugyanúgy van minden m majd csak árpilisban lezs meg sajnos és addig tömérdek idő van de most az a jó az egészben hogy végre láttam annyi hónap után de nem is akárhogy.No akkor most elmondom neked neked hogy hogy történet ez az egész..Egy átlagos iskolai délután történt.Ha jó az emlékezetem akkor e most hétfőn történt és igen csak érdekes volt a találkozás pillanata.Éppen végre volt az iskolának és mentünk volna haza amikor odajön hozz hozzánk az egyik barátnőnk és megkérdezi tőlünk hogy nem kísérjük e el őt a fizika versenyre mert éppen akkor volt mert az osztályunkból jelentkeztek és őket kellett volna kicsit buzdítani és megkért hgy kísérjük el őt mint néző.Hát el Hárman voltunk és az egyik barátnőm azt mondta hogy ő ne megy mert neki nincs kedve menni és akkor meg engem kérdeztet meg hogy nekem van e .Mert tudni illik annak a barátnőmnek is tetszike egy fiú és pont abba az iskolába jár ahol rendezték ezt a versenyt és el szeretett volna menni rá.És akkor én nem tudtam hogy dönteni mert hát nem nagyon volt kedvem elmenni rá és már elterveztem az egész délutánomat de hát nem is akartam nagyon kihagyni mert én is kíváncsi lettem volna valamire.Ekkor elkezdi nekem a barátnőm hogy ha elmegyek lehet hogy ott találom azt a fiút aki nekem tetszik és lehet hogy láthatom.Ezen persze mindnyájan elmosolyodtunk és én égnek elmeltem a szememet mert ezt azért mondta hogy menjek el és tudja hogy ilyenkor nehéz a döntés.És akkor ott bíztattak mindketten ironikusan hogy hátha ott lesz tényleg menjek már el de persze tudtuk hogy ennek 1000/1-hez az esélye mert pont akkor menne el amikor én is ott vagyok.Mert ha találkoznom kéne vele a sors mindig direkt közbe szól és amikor én elmegyek arra a versenyre amire ő is mehetne akkor pont nincs ott és amikor nem megyek el akkor meg itt van.és én ezt el is mondtam nekik de hát csak rá vettek és elkezdtünk indulni.És én szerencsétlen mindig ez van elem a biciklim éppen tönkre ment és nem tudtam kivenni a zárból amikor már elakartam menni mert éreztem hogy kicsi hogy ott lesz.Erre már lemondtam a dologról de eszembe jutott az hogy ezt csak azért csinálja velem a sors hogy megtanítson valamire és annyira mérges lettem hogy kikönnyezett a szemem és odamentem és kiszedtem.Csodák csodájára kinyílt és elindultunk.Útközben azt hittem meghalok annyira izgultam hogy mi lesz ha ott lesz én meg ilyen elfogadhatatlan állapotban vagyok mert hát nem vagyok valami tüneményes szépségnek nyilvánítható példány de ez nem is olyan baj de majd kiugrott a szívem a helyéről.Na oda is értünk én még ott kérdezgettem a barátnőm hogy mi lesz ha ott lesz de már az ő idegei is a plafonon oltak hogy mi lezs ha ott elsz az övé és ot csitítgatott hogy hagyjam már abba mert meghallanak minket.Nagy nehezen vonakodva bementünk az iskolába és az fel vettük az úticélunk irányát a verseny már éppen elkezdődött de beengedtek minket.Hát hogy megmondjam igen gyatra volt a néző közönség mert csak én a barátnőm meg egy két felnőtt volt ott de csapatok azok viszont annyian voltak hogy betöltötték az egész termet.Bementünk és én szerencsétlenkedve leültem mert hát kicsi volt a hely s amikor letelepedtünk elkezdtem keresni azt a személyt akire már nagyon kíváncsi voltam.Magamban imádkoztam hogy itt legen de mégsem akartam mert féltem egy kicsit,nagyon.És épp körbe nézem és megpillantom azt a csapatot amiben annak a fiúnak a barátai vannak aki a barátnőmnek tetszik és ők is minket néztek és susmorogtak valamit.Jólvan én nézem nézem erre elfordítom egy pillanatra a fejem észre veszem hogy ha jó az emékezetem engem is méz valaki én odanézed na hát ezt meg is bántam mert igencsak ismerős alak volt ott.Nézem nézem hát nem bírom tovább ijedve oda fordulok barátnőmhöz és elmondtam neki hogy nézze csak olyan ismerős az a fiú ott nekem de ő nem lehet az egyszerűen nem.Remyénkedve megkérdeztem tőle hogy ugye nem ő az erre odanéz elmosolyodik és azt mondta hogy igen ez ő.

    VálaszTörlés
  8. Na nekem ott akkor végem volt mert éreztem hogy a hasamban valami fura érzés gyűlik és a torkomban s és nem mertem oda nézni.Ráadásul a mi csapatunkban ott volt annak a fiúnak a legjobb barátja aki az én osztálytársam és elkezdett mutogatni verseny közepén hogy ott van nézd csak ott van és az egészbe az volt a legjobb hogy két csapat is minket méregetett.Az amelyikben a barátnőm barátai voltak és az amelyikben meg az a fiú volt akit már hónapom óta nem láttam.Egész végig azon gondolkoztam hogy vajon most mit gondolhatnak rólunk,rólam mert amikor megkérdeztem a barátnőmet hogy ugye nem minket néznek azt mondta hogy igen és még mosolyognak is és ő is.Hát azokat a perceket elmondani nem lehet de nem nagyon tartottak sokáig mert a verseny felénél mi elmentünk bár nekem már lett volna maradni.Hát ezzel mág most sem tudtam mit kezdeni.Azóta e láttam de ne is tudom hogy mi lesz ha látom.Ez volt az én történetem.Tiszta tragikomédia az életem mert mindig van benne valami olyan dolog ami olyan váratlan hogy az ember nem tud vele mit kezdeni.Hát köszönöm hogy meghallgattál és elolvastál ha igen és még egyszer nagyin sajnálom hogy nem írtam csak nem volt nagyon rá időm.Akkor további szép napot nektek Üdv :)

    Utóirat:És veletek mi a helyzet?Mert én mindig csak a az ügyeimről,bajaimról mesélek neked de meg sem kérdezem hogy ti hogy vagytok?És nálatok milyen az élet?Sikerült a doktori?És van valami érdekes dolog? Ó és még egy nagy kérésem lenne ha lehetne ha nem nagyon haragudnál de tudod nézted a klondike-ot amiben benne van és csak azt szeretném megkérdezni hogy itt hol tartanak és ha nem lenne nagy gond akkor gyorsan el tudnád nekem mondani hogy mi volt benne? Tényleg csak három részes volt?És milyen volt magyarul?Ha nem lenne nagy baj akkor kérlek akkor kérlek tudnál nekem segíteni?Előre is köszönök mindent,Akkor türelemmel váron válaszodat Üdv :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Végre láttad! Nagyon örülök, és látod megérte elmenni megnézni azt a versenyt. Kár, hogy nem tudtatok utána beszélni, mert így elég nehéz bárminek is elkezdődnie, ha menekülsz előle, meg ő is előled:) Na hátha áprilisban a tenisz majd elindít valami romantikát. Nagyon tetszett a történeted, olyan volt, mitnha én is megfiatalodtam volna kicsit, amíg olvastam, mert régen nekem is voltak ilyen fiúktól kapott idegrohamaim, hogy már attól rosszul lettem, ha megláttam és még vissza is nézett rám:))) De ezek olyan csodálatos dolgok és emlékek, és kár, hogy én már alig elmékszem az ilyesmikre. Átélni meg már ezer éve nem éltem át hasonlót:)

      Klondike. Fuh, hát amióta nincs benne Augustus engem sem igazán érdekel a történet. Igaz, néztem itt este, de közben dolgozatokat javítottam, szóval elég nehéz volt összeegyeztetni a kettőt :) hát ööö azt hiszem, még mindig nem talált aranyat a széparcú pasi, de közben összeállt a faárús gazdag nővel, és mivel nem tudott neki fizetni, ezért természetben kifizette a nőt. Az ingatlanos meg ráhajtott a papra, és készül kicsinálni mindenkit a városban. Volt akit sikerült is, másokat meg még nem. Körülbelül ennyi, ja a rendfenntartó ember, meg meg akarja védeni a papot, mert milyen jó hogy van a városban vki aki a tífuszosokat eltemeti. Hát körülbelül ennyit hámoztam ki két esszé olvasása közben.
      A sorozat hat részes, jövőhéten lesz a negyedik része.

      Most semmi időm még a doktorival foglalkozni, a hétvégén két témazárót kell kiagyalnom magamból, úgyhogy sajnos semmi időm sincs, csütörtökön még majdnem a lengyel határnál voltam. Másnap meg krétaport szipóztam egész nap, meg hoztam is haza magammal amennyit csak tudtam, ruha, táska, karóra, szerintem még a hajam is tele volt vele. Ennyi. Továbbra is találgatok hogy mi a fenéről beszélnének szívesen a tizenévesek egy osztályfőnöki órán, ami probléma számukra az életben, meg ami konfliktus, ha van vmi jó ötleted, megírhatnád!
      Szeretnék már újra történetet írni, annyira visszavágyom a de Noirokhoz, és semmi időm sincs rájuk. Na még egy hónapot valahogy ki kell bírni, utána már egy kicsivel jobb lesz....
      Kitartást neked is a sulihoz! És írd majd a fejleményeket a teniszsráccal, hogy mi a helyzet, láttad-e?
      Üdv: Callie

      Törlés
    2. Üdv Callie mérhetetlenül sajnálom ismét hogy nem írtam neked több mint két hete de egyszerűen nem voltam rá képes és nem is volt rá időm mert most igazán rá kell hajtanom a dolgokra és belehúznom mindenbe.Ami a fiút illeti nagyon sok minden történt el sem tusnád hinni az érzéseimet és majd elmondom de az legalább 3 megint nagyméretű rublika lenne.Őt majd később kifejtem.Ami a többit illeti nagyon köszönöm hogy elmondtad és bár itt sokkal többek a részek nem fog visszatérni sajnos de remélem majd máskor is elcsíphetjük más filmekben.és nem is tudtam hogy tanár vagy mert ha krétaporral térsz haza de gratulálok ha az vagy nekem mindig az volt az egyik álmom hogy az legyek.De nos nagyon sok mondanivalóm lenne de most sincs időm és nagyon gyorsan térnék a lényegre.Van egy fenomenális ötletem és szeretném neked elmondani de nem itt mert tudod hogy nem bízok meg az internetben és nagyon fontos lenne életbevágó.És még egy kérdésem lenne hogy tudod te hirdettél ilyen összejöveteleket és találkozókat hogy meg tudjuk beszélni a holdhercegnős témában lévő gondolatainkat.És csak azt szeretném megkérdezni hogy már sikerült ilyet megrendezni máskor is?Sikerült Találkozni is? Mert egy akkor ötletem lenne de itt nem szeretném elmondani mert az internet egyáltalán nem biztonságos és tudod. És tudom hogy bár te már felnőtt ember vagy és akkor biztos azt is tudod hogy milyen veszélyekkel jár az internet és hogy miféle furcsa idegenek járják és veszélyes is lehet és ezért nem szeretném itt elmondani mert hogy bevalljam és nem nagyon vagyok internetes és nem is tudom hogy kiben lehet megbízni meg persze nem is bízok akárkiben mert annyira naív nem vagyok de ez tényleg fontos lenne és most én most megbízok benned mert az eddig elfojtatott beszélgetések és a történet s mutatja hogy biztos jó ember az aki ilyeneket ír vagy így el tud társalogni.nos ami lényeg a lényeg hogy én teljesen tisztán szeretnék egy ötletet közölni mert elvégre gyerek vagyok de rendesen és tisztességesen szeretném ezt megosztani mert ki tudja hogy e pillanatban is ezt is látja ki de ha lenne rá lehetőség akkor én szeretném rendes keretek között elmondani csak nem tudom hogy hogy .Ha ezt sikerült elolvasnod akkor kérlek szépe válaszolj mert nagyon fontos lenne.A válaszodat továbbra is várom türelmesen Üdv :)

      Törlés
  9. Szia Moon!

    ötleteket várom a következő e-mail címre:
    callie@freemail.hu
    A részleteket akkor majd ott.

    Üdv: Callie

    VálaszTörlés
  10. Üdv mindenkinek ismét,Hát nem is tudom hogy mi a rosszabb ha ennyire idiótának nézik az embert és naivnak vagy csak az ha még annyiba se veszik hogy ez neki fontos és mindent elhisz azt hiszik..Én nem szeretnék ezzel megsérteni senkit csak azt nem tudom hogy ez itt mire jó.Mert ez az úgynevezett író aki az előbb válaszolt a kérdésemre eredetileg ő az igazi Callie és ugyebár és ő nem egy ismeretlen idegen.Hát nem is tudom hogy most mit mondjak mert eddig egészen más volt minden a profil is meg eleve valahogy egészen más szokott lenni a válasz is úgyhogy szóval hát így van.Meg ki is adja hogyha az író írja ezeket nekem.Meg hát ha rámegyünk a profilja akkor egészen mást ad ki.Most nem tudom hogy miben bízzak de a reményem még az ha ezt meglátja az igazi Callie akkor igazán tudna válaszolni a kérdésemre mert tényleg életbevágóan nagyon fontos lenne.Hát ha meglátja ezt akkor remélem hogy visszaír és mindent elmondhatok akkor további szép napot nektek Üdv

    VálaszTörlés
  11. Szia Moon!

    Az előzőt is én írtam, csak két emailcímről szoktam felnézni, és az egyik a hivatalos blog-admin a másik a felhasználói emailem, szóval bocsi, de nem volt energiám kilépni és visszalépni, hogy az Admin emailről küldjek, választ, tehát a fiókcím, tényleg az enyém, és várom a mondandód :)

    lányok el vagyok havazva rendesen, de még ha csak a dolog lenne annyi, kicsit elvették az életkedvemet ebben a két és fél hónapban és úgy a jövőbe vetett hitemet is, rengeteg pályaorientációs tippet adtam, hogy hova ne, hát erre a pályára se! mert nem tudom mit ajánljak, már nektek, ha választás előtt lennék biztos idegsokkom lenne, hogy mihez is kezdjek a nagy kérdőjellel a fejem felett, én senkit nem irigylek, mert nincs jó út, tényleg jó lenne látni vmi jó utat magam előtt is, de nem látok. kicsit szomorú, mert az ember nem ezért tanul...

    Nagyon várom, hogy visszatérjek és írhassak ismét egy kicsit gondűzőként!
    Üdv: Callie

    VálaszTörlés
  12. Üdv Callie hát akkor köszönöm szépen és bocsánat csak tudod nekem mez egy kicsit meg mindig nem szokványos mert hát sosem tudni hogy kik vannak itt és ez tényleg nagyon fontos lenne és nem szeretném ha ebből gond adódna de köszönöm hogy válaszoltál most nagy kő esett a szívemről.Hát ami az ötletet illeti akkor írhatom?Akkor már most neki is látok és remélem hogy megtetszik majd bár igen őrült egy kicsit a terv de nagyon remélem hogy beleegyezel:)És ami mega másikat illeti vagyis most az a gondod hogy pályát kéne ajánlanod a mi korunkban lévő gyerekeknek?Hát igen ez nehézkes dolog de mindig van remény és nehogy el merészeld vetni a terveket mert biztos nagyon jó útra tér minden-Bár és én nem tudhatom hogy most neked miféle gondjaid vannak de az egy biztos::Hogy bár,i is essék az az legfontosabb hogy bízz magadban és higgy és minden rendben lesz.Az a terv amit é ki kifundáltam az is éppen egy nagyon nagy és bolond terv de én hiszem és tudom hogy így lesz és sikerülni fog csak jussak el odáig hogy el is tudjam mondani.Hát akkor küldöm neked erre vártam egész nap akkor további szép napot neked Üdv:)

    VálaszTörlés
  13. Drága Callie!
    Nagyon jól tudom, hogy, ha valaki elfoglalt, eggyel több komment nem fogja meggyőzni. Nem is tolakodni akarok, mert, bár nagyon érdekel, mi lehet veled, hogy ennyi időre megszűnsz létezni a blogod és a blogod olvasói számára, de nem, azért sem leszek illetlen. Helyette el szeretném mondani, hogy mindennél jobban szeretem ezt a bogot, és ölni lennék képes egy új részért. És tudom, hogy ez téged most bizonyára nem hatott meg, csak azt szeretném mondani, hogy fantasztikusan írsz, és a legtöbb blogíró a nyomodba sem érhet. Amikor a soraidat olvastam, teljesen olyan érzésem volt, mintha egy szuper, már kinyomtatott regényt olvasnék. Amióta nem jönnek új részek, azóta a régebbi bejegyzéseidet olvasom újra, mert mostanában se a könyvtárba nincs kedvem és erőm elmenni - tudod, szorult belém egy lusta disznó meg egy önző szörnyeteg vér, nem tudom, milyen ágról, de biztos volt egy disznószörny ősöm is valamikor xD -, se itthon nincs semmi olyan könyvötletem most, ami érdekelne. Amúgy angolul olvasom most a Trónok harcát, de azt csak asztal mellett lehet, mert olyan szép a könyv, hogy szinte szégyellem kinyitni, hátha kárt teszek benne, és különben is folyamatosan a szótárt kell pörgetnem, de én az olyan regényeket imádom (ezt is imádom, csak angolul nem annyira élvezetes, de legalább szókincsem lesz tőle), amikkel ledobhatom magam az ágyra, és órákon keresztül a világába merülhetek. A te blogod is ilyen volt. Előfordult, hogy órákon keresztül nem bírtam abbahagyni az olvasást, egyik fejezet után a másikba fogtam bele, és tudod, mit? A te történetedet soha nem lehet megunni. Szívből szeretem az összes szereplődet, mert annyiféle jellemet meg tudsz jeleníteni könnyűszerrel, amennyit én még soha életemben nem láttam. Szóval, esedezem, írj már egy új részt! Annyira örülnék még egy nagyon rövid résznek is, hogy azt el sem tudod képzelni. Úgyhogy kérlek szépen, essen meg rajtam a szíved!
    Ölel: Laura

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Laura!

      Igenis be tudod bizonyítani, hogy egy komment is meggyőzhet, hogy ideje írnom.:)
      Az érdeklődés pedig igazán nem illetlenség. Nagyon nehéz három hónapot tudok magam mögött, és ezekben a napokban is a dokumentációját végzem.
      Komolyan nagyon meghatott amit írtál, és olyan nagyon jól esett, hogy most percek óta itt mosolygok és keresgélem a billentyűket, mit is írhatnék, köszönöm. Az ilyen kommentekért érzem azt, hogy igen megéri írni és most rögtön neki is ülnék írni, de nyolc órás út van mögöttem és komoly alváspótlásra lesz szükségem, nehogy elaludjak gépelés közben is, tehát kipihenem magam és a nyuszi szerintem hoz egy szép kis fejezetet csakis a te ösztönző soraidnak köszönhetően!
      Köszönöm hogy felráztál és ráébresztettél, hogy még mindig van kinek írnom! Köszönöm, hogy vagy nekem!
      Nagyon nagy ölelés neked Laurám! Jó szorosan a keblemre, mert most nagyon szeretnélek megszeretgetni, hogy megmelegítetted a szívem és mosolyt loptál a napjaimba és fényt hoztál nekem egy kicsit a sötétségbe.
      Holnap neki is ülök a fejezetnek.
      Callie

      Törlés