Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2012. október 23., kedd

A Hated című filmből

Lányok, nem tudom hogy vagytok vele, én kíváncsi voltam a mi Robinunk első filmes csókjára.  A napokban azt hiszem rátaláltam, és ezekre a képekre is. Lehet már láttátok, lehet, hogy ismeritek is, én a filmről igazán semmit sem találtam magyarul...de gondoltam a képet megosztom veletek, illetve azokkal, akik még nem találkoztak vele:) Ezek után kíváncsi lennék a filmre is. ;)
Jó képnézegetést, és álmodozást hozzá mindenkinek! :)
C*

8 megjegyzés:

  1. Ezt a filmet már mindenhol kerestem , de nem találtam sehol sem:(:'(
    Ha valaki tudja , hol lehet megnézni szóljon már lécci!!!

    Ja és amúgy mikor kapunk új fejezetet?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Natalie!

      Én is mindenhol kerestem már a filmet, sajnos eredménytelenül. Hát ha valamit majd tudok jelzem.

      Írnék már nagyon...csak idő nincs rá.:)

      Törlés
  2. Így képekből ítélve... megnézném! Nem is kérdés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen a képek és az előzetes engem is meggyőzött róla, hogy látni kellene egyszer a filmet, főleg az ágyjelenetért:)))

      Törlés
  3. Én sem tudom,de bisztos megnézném!!!:))
    (nagyon várom az új fejezeteket!!;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nézném, és én is várom már az új fejit, úgy írnék, csak most sok fontos dolog van...

      Törlés
  4. Szia!!
    Mikor hozod az új fejezetet??Már nagyon várom!!! :D
    Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Adri!

      Ahogy időm engedi, írok, a november nagyon zűrös egy hónap, elég sok dolgom van, de december közepe felé már várható az új fejezet. Addig is türelmeteket kérem. Én is nagyon várom, hogy újra írjak Robinékhoz:)

      Callie

      Törlés