Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2018. július 6., péntek

Nyári kérdések Lautól


Drága Laum! Ismét nagyon jó kis kérdéssort kaptam tőled, és ezeket mindig nagyon imádom, tudod mit? Már várom is. :) Köszike! Tehát íme a válaszaim a nyárról:

1. Nyaras típusnak tartod magad?
Nem. Tavasz-ősz típus vagyok.

2. Miért szereted legjobban a nyarat?
Mh. talán a kirándulás, nyaralás-élményekért.

3. Mit szeretsz a legkevésbé a nyárban?
A rovarokat.

4. Mi a legkedvesebb nyári emléked?
Most nem ugrik be más: az akkori barátommal a Balatonnál zuhogó esőben kocsival hidroplánoztunk. egyirányú utcákban hatalmas pocsolyákon úgy mentünk, mintha vízszárnyaink lettek volna és az út végén a viharos Balaton volt.  Az egyik legszebb emlékkép. Víz minden mennyiségben 😊

5. Mi a legviccesebb nyári emléked?
Szerintem annyira nem volt vicces, de most nem jut eszembe más. Amikor a Balaton-parton lepattant rólam a bikinifelsőm és akkoriban még legalább jobban volt szégyenérzetem. És rettegve néztem körbe, hogy ki láthatta a melleimet. 

6. A nyár nagy részét házon kívül vagy belül töltöd?
Régen azt mondtam volna, hogy házon belül. Jelenleg házon kívül.

7. Hol töltöd legszívesebben a nyarat?
Légkondicionált helyiségben…mondjuk egy teraszon limonádét iszogatva, vagy vízben…

8. Mi a kedvenc nyári elfoglaltságod?
Nem is tudom. Talán az úszás.

9. Rögtönzöd a programokat, vagy már hetekkel, hónapokkal előtte kiagyalod?
Általában előre megtervezem a dolgokat.

10. Hogy tetszenek a strandok? A fizetős, vagy inkább a szabadstrand jön be jobban?
Szabadstrand. Azok sokkal jobbak, eldönthetem, hogy mindent látni akarok, vagy sem, jobban félre lehet vonulni.

11. Mit szeretsz a legjobban a strandban?
Hát khm… napszemüveg mögül bámulni a pasikat. 😊

12. Mit szeretsz a legkevésbé a strandban?
Ha nincs egy pötty árnyék sem.

13. Melyik a kedvenc nyári illatod, hangod, érzésed?
Illat: sárgadinnye Hang: vícsobogás Érzés: szerelem 😊

14. A nyár számodra buliidőszak, vagy inkább a megállíthatatlan tanulás ideje?
Nem vagyok egy bulizós alkat. Én nyáron is könyvtárba megyek. Szuper, mert jó kevesen vannak 😊

15. Több pénzt költesz nyáron, mint az év többi részében?
Nem. Hacsak nem megyek el nyaralni.

16. Mi a kedvenc nyári ételed?
Hát mh. sárgadinnye, cukkini, lecsó, és a szedres túrórúd. málna. és a főtt kukorica.

17. Fagyi vagy jégkrém? Esetleg más kedvenc süti?
fagyi. Még mindig a szedres túrórúd. Valamint az áfonyás muffin, meggyes pite és a barackos pite. 

18. Melyik ízesítésű fagyi a kedvenced?
pisztácia csoki.

19. A nyaradat a barátaiddal töltöd, vagy inkább egyedül? Miért?
Egyedül, a családommal.

20. Általában kivel töltöd a nyarad nagy részét?
A lányommal. Meg a férjemmel.

21. Hová mész nyaralni és miért?
Balaton. Vagy Északi-középhegység. Miért? Mert nekem a Balaton a riviéra. És mert imádom a 
dombokat és a várakat.

22. Hova mennél egy ideális nyaralásra?
Hát most nagyon húz vissza a szívem Sárospatakra.

23. Mit mondasz arra, hogy lehet, lerövidítik a nyári szünetet? Egyetértesz?
Nem értek egyet. Nem lesz semmi sem jobb tőle. Inkább hasznosabb nyári iskolai rendszert kellene kialakítani mint az angolszászoknál.

24. Mész valamilyen táborba, vagy azokat már túl gyerekesnek találod?
Nem, sosem voltam egy táborozós alkat.

25. Forró nyári nap vagy hűvös nyári éjszaka?
Hűvös nyári éjszaka.

26. Mi a kedvenc nyári bulizós, tanulós, olvasós, strandolós zenéd?
Nos most egyetlen kedvencem van, amit eléggé megfüggtem:


27. Mi a kedvenc nyári filmed?
Nyári film? Ebbe még annyira nem gondoltam bele, most a Dirty dancing.

28. Mi a kedvenc nyári könyved?
Nyári könyv? Talán Tracey Garvis Graves: Kötelék

29. Várod már az iskolát, vagy csak az ismerőseidet hiányolod?
Az iskolát abból a szempontból várom, hogy kevesebb gyerek fog rohangálni szerteszét a városban és így nagyobb lesz a csend.

30. Egyrészes fürdőruha vagy bikini?
Bikini.

31. Nyáron, hajmosás után magától szárad a hajad vagy megszárítod?
Vegyes. De általában magától szárad.

32. Szoknya vagy rövidnadrág?
Szoknya.

33. Mennyire elengedhetetlen kelléked nyáron a napszemüveg?
Eléggé. A napszemüveg mögül bámulni vadidegen pasikat elég izgalmas tevékenység. Főleg ha a szomszéd sávban vannak és ők is néznek. 😊

34. Part vagy úszómedence?
Part.

35. Tenger vagy tópart?
 tópart.

36. Hányas faktorú naptejet használsz?
50 faktor. Na jó néha becsusszan egy 30 faktor is.

37. Kedvenc nyári parfüm?
H&M Freewheeling

38. Kedvenc nyári kiegészítő?
Napszemüveg.

39. Saru vagy flip-flop?
Szandál.

40. Kedvenc nyári sport?
Úszás.

41. Kedvenc fesztivál?
Hát…Tihanyi Levendulafesztivál? Nem voltam még amúgy, nem vagyok egy fesztiválos típus.

+1. Miben lesz más ez a nyarad, mint a többi?
Hümmm hát, éppen disszertációt írok. Nem is tudom, talán ebben más, mint a többi.

Köszönöm a kérdéseket Lau! Nagyon jók voltak és most ki is kapcsolódtam. Szép nyarat nektek! Pusszantás:
Callie


2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon örülök, ha örömet tudtam okozni *-*
    Hű, sok sikert a disszertációhoz, és szép nyarat, Callie! :D

    VálaszTörlés