Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2018. július 17., kedd

Kérdések a világegyetemből


Kérdések a világegyetemből. Leült tőlük a hangulatom rendesen. Laum, azt hiszem ez a kérdéssor 
volt az, amiben elég sok minden összecsengett a te válaszaiddal. Köszönöm a kérdéseket, jó volt kicsit kizökkenni az esti rutinból. Pusszantlak: Callie

Kozmosz - Mi az az egy dolog, amit bárcsak elmondhattál volna annak a barátodnak, akivel megszakadt a kapcsolatod?
Most pillanatnyilag azt mondom, hogy akivel megszakadt a kapcsolatom, annak már nincs mondanivalóm.

Galaxisok - Mi az a három dolog, amit meg szeretnél tenni, mielőtt meghalsz?
Ó Istenem, ettől világvége hangulatom lett. Lássuk csak. Elolvasni csak még egy jó könyvet. Szerelmesnek lenni és viszont szeretve lenni. És megpuszilni a kislányomat.

Dagadó Hold - Melyik befejezett dolgodra vagy a legbüszkébb?
Ez nem kérdés. Beteljesítettem egy életcélomat. 2017. szeptember 25. Késmárk. Ott voltam és előadást tartottam. Ez volt a szakmai csúcs. 10 év kellett ennek a célnak az eléréséhez. És megcsináltam. Úgy látszik ez az életút kellett hozzá…

Fogyó Hold - Mi az, amit a legjobban megbántál?
Talán… talán azt, hogy nagyon el akartam menni a Matula-napokra, és nem akartam egyedül menni. = az esküvőmet.

Telihold - Milyen emberré szeretnél válni?
Boldog emberré.

Északi Fény - Ha egy nap arra ébrednél, hogy minden tökéletes az életedben, az hogyan nézne ki?
Hú… egy olyan férfi mellett ébrednék, aki boldoggá tud tenni. Egy olyan munkám lenne, amit szeretek. Mindenre jutna időm.

Hazaváró fény - Ki/mi mellett érzed magad biztonságban?
Már nagyon régen nem éreztem magam biztonságban. Erre így nem is tudok válaszolni.

Nap - Mit szeretnél kezdeni az életeddel?
Hát újrakezdeni, valakivel, valaki mással.

Napnyugta - Ki az a személy, akiről azt gondoltad, örökké az életed része lesz, de már nincs veled?
Ez elég érdekes kérdés. Nem gondoltam még senkiről sem ilyet. Emberek jönnek-mennek az életemben. Semmi sem tart örökké.

Éjfél - Késő éjszaka más ember vagy, mint kora reggel?
Igen. Szerintem este hajlamosabb vagyok álmodozni. Elhinni, hogy lehet még minden más. Kora reggel a puszta tények vannak előttem világosan.

Gyertyafény - Határozatlan személy vagy?
Attól függ mivel kapcsolatban.

Tükröződés - Megváltoztattál valamit, amit kedveltél önmagadban, csak azért, mert a többiek azt akarták?
Nem. De szerintem sokat változtam, mások hatására.

Édes álmok - Boldog vagy?
Nem.

Rémálom - Mi az, amitől a legjobban rettegsz?
A változástól.

Hullócsillag - Ki az, akivel a végtelenségig el tudsz beszélgetni?
Nincs ilyen személy.

Emlékek - Ki az, akit soha nem fogsz elfelejteni?
Talán a viszonzatlan szerelmeimet.

11:11 - Mi az, amire mindig is vágytál, de sosem lesz a tiéd?
Hát… erre konkrét válasz kell? Mondjuk a turai kastély. 😊

Csillaghullás - Ki az, akiről tudod, hogy segít meghozni neked a helyes döntéseket?
Nem tudom.

Föld - Hol vagy leginkább otthon?
Sehol. A szívemben jelenleg nincs otthonom.

Csillagképek - Mi az, amitől mindig jobban érzed magad, amikor zaklatott vagy?
Ha zaklatott vagyok semmitől sem érzem igazán jobban magam. Na jó… talán egy öleléstől.

Tejút - Mi az, ami segít elaludni akkor is, amikor az lehetetlennek tűnik?
Inszomniás voltam és szerintem most is az lennék, de a kislányom megoldja az alvásproblémáimat. Bárhol el tudok aludni bármennyi időre.

3 megjegyzés: