Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2018. március 21., szerda

Callie olvas

Sziasztok!

Aki erre jár,  jelentem még élek, és igyekszem írni is, csak most berobbant egy tornádó az életembe, ami most lelki viharokat zúz rajtam éppen. Képtelenség ilyenkor írni...

De ugye, ha nem írok, akkor olvasok. Világos, aztán ha az sem megy akkor számolok, tisztára négy elemit nyomok. :) Tehát, úgy döntöttem nem egyéb fórumokon dühöngöm ki magamból az olvasmányélményemet, hanem nyitok egy saját olvasónaplót.

Akit érdekel éppen milyen újdonsággal fárasztom a szemmozgató izmaimat, az időnként nyugodtan kukkantson be ide is.

Callie olvas

jelentem állandó spoilerveszély van, mert ugye benyomásokat írok és nem ajánlókat :) Tehát csak saját felelősségre olvasni, mert mi van ha lelövöm a poént és a csattanókat? :D

Frissel majd igyekszem, csak most jön ez a nyuszis, pillangós ünnep, amitől már kicsit kikészültem és még most fogok a finishbe  érni, de hátha Dylan szelleme mégiscsak megszáll és akkor írok róla.

Addig is közeleg a tavaszi szünet, jó pihenést!
Callie

2 megjegyzés:

  1. Drága Callie!
    Wow, rögtön csekkolom is! :) Nagyon kíváncsi vagyok!
    Jó pihenést neked is! ♥
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Laum!
      Fuuuh ez a nap nem akart véget érni. Hát ne várj semmi extrát, főleg magamnak jegyzetelek :) Csak gondoltam, ha kíváncsiak vagytok ott is belekukkanthattok miket művelek. :)
      Pusszantlak!

      Törlés