Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2018. január 4., csütörtök

Ünnepek közt az idő


Liam
Mindketten hallgatagon ülünk. Vanessa a visszapillantóban engem néz, ahogy felnézek rá sietve elkapja a tekintetét. Közénk nehezedik az a három aranygyűrű. Tudom, érzem, hogy Vanessa ezen forog. Tanácstalan vagyok, hogy mit is mondhatnék neki.
  • Kellemes volt a bál, köszönöm, hogy elhívtál.
  • Örülök, hogy eljöttél - váltok sebességet. - Ízlett a vacsora?
  • A desszert jó volt.
  • Az is valami. - A visszapillantó tükörben figyelem, ahogy Vanessa kifelé néz a sötét utcára. Arcán átsuhannak a város fényei. - Boldog vagy Vanessa? - kérdezem, de ő nem válaszol, még csak rám sem néz. Továbbra is csak mered a sötétségbe. - Boldognak kellene lenned.
  • Dolgozol az ünnepek alatt? - vált témát Vanessa.
  • A fejemben nem lehet lekapcsolni a tervezést - mosolygok fel rá futólag a visszapillantóban.
  • Igen, az igaz - néz vissza Vanessa. Fogva tartom a tekintetét a tükörben. Vanessa zavartan kezd el játszani egy áfonyavörös hullámos fürttel a vállánál.  Kapkodva nyalja meg az ajkait. - Szép ez a kisváros.
  • Ezüstharmat? - nézem a templomkertet, ahogy kivilágították a karácsonyi fények a templomot. - Igen, fogjuk rá.
  • Szeretsz itt lakni?
  • Ez nekem nem csak lakóhely. Az én családomnak itt történelme van. - felnézek rá a visszapillantóba. - A kérdés az, hogy Te szeretsz-e itt lakni? - érzem, ahogy elreked a hangom a kérdésre. Vanessa emelkedő keblekkel babrálja a stóláját.
  • Én még csak két éve lakom itt. Alig ismerem a várost, a környéket… szinte csak a lakásomban vagyok mindig - kihallani a lebegős ideges zöngét Vanessa hangjából.
  • Tudod, hogy nem ezt kérdeztem.
  • Én… most fáradt vagyok ehhez a beszélgetéshez Liam.
  • Rendben - leállítom a motort és kiszállok, megkerülöm a Mokkát és kisegítem Vanessát.
  • Figyelj én… - nem hagyom, hogy végigmondja lecsapok az ajkaira. Vanessa meghökkenten viszonozza a csókot.
  • Ha meggondoltad magad, csak szólj! - igazítom a vállára a stólát és ellépek tőle.
  • Boldog Karácsonyt Liam - húzódik el a Mokkámtól Vanessa.
  • Boldog Karácsonyt Vanessa - nagy levegőt veszek és kinyitom az ajtót. Ha most bármi mást csinálnék akkor eljátszanék mindent. Hagyom, hogy Vanessa gondolkodjon. Amin csak akar.
Vanessa
Szenteste végig ezen gondolkodtam. Liamen. A gyűrűkön. Egyszerűen nem tudom megemészteni ami történt. Azt hittem ott Manchasterben csak arról szólt a dolog, hogy nem akar tőlem megválni, mint munkatárstól. Erre most kiderül, hogy  ő megvette azokat a gyűrűket. Felfoghatatlan. Forralt bort iszogatok és karácsonyi pudingot kanalazok hozzá. De hiába nyom el az álom csak zavaros álmaim vannak a főnökömről. A munkahelyemről.
Másnap a szokásosnál is bágyadtabb vagyok és úgy döntök, hogy ki kell mennem Liamhez megkérdezni, hogy hogyan is képzelte ezt. Sietve kapkodom magamra a  nadrágomat, a pulóveremet, összefogom a hajam és vastag csizmát húzok. Az Adam kulcsával bénázok, ahogy kilépek a  kapun és szembecsap a hatalmas köd. Szinte az orromig se látok. Egész Holdvölgye ködben van. A homályos ködben behuppanok az Adam jéghideg ülésére és gyorsan kezdem fűteni az ülést és a kormányt. hogy találtam én ki, hogy ujjatlan kesztyűt húzzak, még akkor is ha ez volt legelől. Idegesen huzogatom az ujjaimon lefelé a kötött anyagot.
Ráfordulok a Liam házához vezető útra és a hóban döcögök kifelé. Fehér minden, még az út menti fákat sem látom akkora a köd, és a szélvédőn át próbálom figyelni a nyomtávot, hogy legalább abban segítségem legyen. A következő pillanatban a semmiből bukkan fel egy kocsiorr és azzal a lendülettel rántom félre a kormányt. Hirtelen fogalmam sincs mi a gáz, a kuplung, a fék és egy ideig, még a kormányt is elengedem akkora pánikom van. Végre padlóféket nyomok és az Adam szinte orra bukik. Percekig pihegek.  Liam rántja fel a  vezetőajtómat.
  • Te teljesen megőrültél? - kiált rám. Zihálva túrja át a haját. - Van ködlámpád nem? - Liam idegesen felkattintja a ködlámpát. - Miért nem használod? Full extrás kocsi van a segged alatt, de úgy vezeted mint egy őrült. Ekkora ködben miért száguldozol? - néz rám ingerülten az ajtónak támaszkodva.
  • Ütköztünk? - nézek rá megszeppenten.
  • Nem - fújtat. - Miért nem kapcsoltál világítást?
  • Nem számítottam rá, hogy tőled jön valaki karácsony reggelén. Csak ki akartam szaladni hozzád kérdezni valamit.
  • hozzám jöttél?
  • Miért ezen az úton máshoz is el lehet jutni?
  • Nem - néz rám álmatagon Liam. - Mit akartál kérdezni?
  • Hogy… hát hogy… - idegesen tépkedem a norvégmintás kesztyűt az ujjaimon. Felvértezve jöttem Liamhoz. De most hogy hamarabb találkoztunk. Ahogy itt áll, hullámos göndör hajjal és meleg mogyoróbarna szemekkel egyszerűen elvesztettem a lendületemet. Egy percre még azt is elfelejtem, hogy mit akartam tőle kérdezni. Aztán mégis beugrik: - ennyire biztos voltál magadban, hogy megrendelted a gyűrűket? - szegezem neki a kérdést. - Komolyan ennyire beképzelt vagy, hogy úgy gondoltad ezt az ajánlatot nem utasíthatom vissza? Mégis mit képzeltél? Hogy a nyakadba ugrom? Hogy elájulok az ajánlattól? Hogy alig várom, hogy a gyűrűdet viseljem? - egyre jobban felpörgetem magam és már kiabálok vele.
  • Azt mindenesetre nem gondoltam, hogy elhányod magad, de ez is egy opció az tény - tette keresztbe a karját Liam. Olyan átkozottul nyugodt. Olyan természetes. Rohadtul utálom, hogy ő mindig a helyzet magaslatán áll. Hogy őt nem lehet kibillenteni a rohadt egyensúlyából. Hogy ő annyira felnőtt. Hozzá képest állandóan középiskolás bénázó kiscsajnak érzem magam. Hosszan meredünk egymásra. Kihűlt a kocsim. Liam egy pulóverben áll előttem és már én is fázok.  Lehajtom a fejem és mivel nem tudok mit kezdeni a kezeimmel ezért idegesen megint a norvégmintás kesztyűmet csipkedem az ujjaimon.- Kapcsolj fűtést, beülök hozzád! - csapja rám az ajtót Liam és megkerüli az Adamot és beül az anyósülésre. Lepattintja a kesztyűtartómat és végignézi a kocsi iratait. - Majd el kell vinnünk vizsgáztatni. Tavaly nem cseréltünk olajat igaz? - kirántom a kezéből a papírokat.
  • Hagyd már ezeket a papírokat. Válaszolj: Ennyire biztos voltál magadban? - nézek rá metszőn. Liam vonakodva viszonozza a pillantásomat és látom ahogy végül elnéz mögöttem a fenyvesek sűrű ködtengerébe.
  • Nem. Egyáltalán nem voltam biztos magamban Vanessa - mondja halkan és megborzongok, ahogy kimondja a nevem. - De abban a pillanatban tudtam, hogy ezt akarom. És nem akarom titkolni előled, hogy terveim vannak veled. Nagyon komoly terveim. - Annyira komolyan és szomorúan mondja, hogy egyszerűen leül a hangulatom. Behúzódok az ablakhoz Liammal szemben és csak nézek rá. Idegesen tépkedem a kötött anyagot a kezemen. - Tényleg ennyire rosszul jött ki?
  • Hát… sajnálom, hogy így alakult, hogy felkavarodott a gyomrom meg minden.... nem az ajánlatodtól hánytam el magam tényleg. Annyira nem undorító a gondolat - haraptam az ajkaimra.
  • Az… az bíztató - biccent fanyar fintorral Liam.
  • Tényleg sajnálom, hogy így sikerült fogadnom - biggyesztem le az  alsó ajkam és én is kinézek a ködbe.
  • Hát nem fog bekerülni a családi legendáriumba az tuti - jegyzi meg Liam.
  • Vagy pont ezért kerül be - biccentem félre a fejem.
  • Igaz, meglehet - Liam visszapakolja a kocsi papírjait a kesztyűtartóba. - Nekem mennem kell. De kihúzlak még, mert kicsit letértél az útról és kizárt, hogy ki tudod szedni a kocsit innen.
  • Hova mégy?
  • Tudod, Ezüstharmat. templom, karácsonyi istentisztelet. hiszen mondtam.
  • Jaj igen persze, utána a szüleidnél ebéd. Már emlékszem - hosszan meredek rá. Liam habozva néz, végül odahajol hozzám és birtokba veszi az ajkaimat. Intenzíven tornáztatja a szánkat. Már nem is fázok. Sőt kimelegedtem. Bepárásodik az üveg is mellettem.  Most kivételesen jó ötlet, hogy ujj nélküli kesztyű van rajtam és beletúrhatok a frissen mosott hajába.  Liam nedves ajkakkal zihálva húzódik el. Egy ideig fürkészve néz, végül kiszáll a kocsiból. Liam kihozza a kocsimat és a Mokkát is, mivel mindketten félrerántottuk a kormányt. Liam után döcögök kifelé az erdőből.

Liam
A szüleimtől este hatra érkezek meg a házamhoz. Sokáig marasztaltak, pedig már kicsit untam a beszélgetésüket. Sokmindenről beszéltek, de kevés lényeges. Mindig ugyanaz kötelező programok, kényszeredett beszélgetések, fölösleges udvariaskodások. Valahogy nem rajongok az év végéért. Mert minden arról szól, hogy együtt a család, mindenki boldog és mindenki örül mindennek és sütemények és szeretet. Én meg hazajövök az üres lakásba a hideg vacsorámra. Becsapom az ajtót magam mögött és felkattintom a világítást, ami végigfut a házon. Beledobom a kulcsom a kerámiatálkába és csörrenést hallok. Mi van?  Visszanézek  tálkára és csak bámulom a szív alakot formázó hattyús kulcstartót. Ez nem lehet!
  • Vanessa, te vagy az? - kiáltom, ahogy leveszem a kabátom.
  • Miért más nőnek is adtál kulcsot a lakásodhoz? - érkezik a válasz a nappaliból. Lerúgom a cipőm és a sálam az akasztóra dobom.
  • De...de nincs kint a kocsid - vakarom meg a homlokom. Túl sötét lett volna és nem vettem észre?
  • Mert a ház mögött tettem le.
  • A ház mögött? - elhűlve lépek a nappaliba és  Vanessa a karácsonyfa alatt ül a süppedős  fehér szőnyegen vörös La Perla szettben. - Azt a kurva! - földbe gyökerezett lábbal állok a nappalim szélén és bámulom a vörös hajú Vanessát a vörös La Perla körömcipőben a hófehér szőnyegen az ezüstszínbe öltözött karácsonyfám előtt.
  • Rájöttem, hogy nekem is illett volna ajándékot adnom neked - mosolyog Vanessa.
  • Tényleg? - szárazon nyeldeklem, ahogy óvatosan közelebb lépkedek. Félek, hogy ha túl gyorsan közelítek akkor elillan, mint egy árny. - Ugye… nem álmodom? Mond, hogy nem álmodom.
  • Derítsd ki magad! - nevet Vanessa és ahogy közelebb lépek kiszélesedik a látóterem. Alex télapósapkában kicsit spiccesen vigyorog fel rám.
  • Meglepi! - kiáltja. Fekete öltönyben van enyhén szétterülve a kanapén.
  • Alex ötlete volt esküszöm - Vanessa a kezembe nyomja a whiskyválogatás igényesen csomagolt dobozát.
  • Oké - tartom a kezemben a csomagot bambán. Egyrészt mert Vanessa iszonyúan szexis. Hosszú szoknyája végig hasított és a haját csak az itteni fekete csattal tűzte hátra.
  • Elfogyaszthatom az ajándékom? - érdeklődök udvariasan.
  • Igen - Vanessa felnéz rám és hátrarázza a haját. Baromira szexi vele. Már az ajkaira hajolnék, de nemet int és a whiskyre pillant.
  • Ó - kibontom és az egyiket már fel is avatom. Fanyar íze van, összehúzza a számat, de kellemes meleget ad.
  • Nos milyen? - húzza fel aszemöldökét Vanessa.
  • Egészen tűrhető - bólintok.  Felváltva nézek Vanessára és Alexre. - Miért vagytok itt?
  • Mert ünnepelünk - emelkedik fel Alex és pezsgőt bont. - Ott leszünk a Pritzker-díjátadón - bont pezsgőt nagy pukkanással Alex s három pohárba tölt.
  • Komoly? - dörzsölöm át a tarkómat, ahogy felveszem a pezsgőspoharamat.
  • A DeNoir Vállalat a Pritzker-díjátadón! - emeli a poharát Alex és Vanessának nyújtja a másik poharat és koccintunk.
  • Ha megnyeritek? - néz kettőnkre Vanessa pezsgőt kortyolva.
  • Akkor olyan áron dolgozunk, hogy a csillagokat is lehozhatjuk az égről - vigyorog Alex.
  • Ez szakmai elismerés - hűtöm le a kedélyeket.
  • De sejtheted, egy ilyen díj után felszökik az árad, mint a nyertes lónak - mosolyog Alex.
  • Maradt még némi hidegtál a hűtőben - mondom és Vanessára nézek.
  • Behozom - teszi a pezsgőspoharát a tálcára.
  • Veled tartok - megyek utána és berántom a földszinti mosdóba. Vanessa átveti a vállaimon a karjait és rátapasztja az ajkait a számra. Hosszan ízleljük egymást.
  • Mh whisky - fintorog Vanessa. - Kicsit keserű nekem - grimaszolja.
  • Vanessa miért vagy itt?
  • Mert Alex kirángatott.
  • Miért vagy itt?
  • Mert nem akartam még egy magányos karácsonyt. De küldj el, ha zavarlak.
  • Nem zavarsz. Ellenkezőleg. Örülök, hogy itt vagy.
  • Akkor most nincs magányos karácsonyunk - vigyorog rám, s hátradől  a kagyló melletti széles márványlapra.. Lustán végigsimítok a derekán és felkapom a combját, hogy a mosdószélére ültessem.
  • Alex kint vár - pihegi Vanessa.
  • Tud várni egy kicsit. Nagyfiú már.Őrjítő rajtad ez a ruha! - morgom az ajkaira. Vanessa megadóan kapaszkodik belém. - Fogadd el a gyűrűm! - hajolok a vállára, hogy belélegezzem a parfümje illatát.
  • Liam! - Vanessa megborzong a karjaimban. Érzem a vonakodását. - Még fel kell dolgoznom ezt az egészet. Legalább, hagyd, hogy egy kicsit szokjam a gondolatot.
  • TEhát...ööö… gondolkodsz rajta? - húzódom el, kicsit kábán.
  • Persze - néz rám komolyan Vanessa.
  • az..az egészen tűrhető dolog - nyögöm. Nem folytathatjuk a magán beszélgetésünket. Kitessékelem Vanessát a mosdóból.
  • Ti meg hol votlatok? - néz ránk vigyorogva Alex.
  • Csak egy kis szakmai megbeszélést tartottunk - felelem rá. - Maradt még a pezsgőből? Akkor tölts újra! - Vanessa a haját babrálza zavartan lépked vissza a nappalimba Alexhez. Alex mindent tudó vigyorával szemben nincs mit tenni.

4 megjegyzés:

  1. Aaahw, vegre mar! 😍 Imádom őket, es remelem, vegre kettesben maradhatnak majd valamikor 😏 Es persze azt is, hogy Vanessa vegre elfogadja a gyűrűket ❤
    Követelem a folytatást, csajszi! 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt egy egészen másfajta elgondolás is, amiben gyűrűk is szerepeltek, de végül úgy láttam az nem lenne igazán Vanessához illő. így maradt ez a változat.

      Törlés
  2. Szia Callie!
    Eltüntél az ünnepek alatt, remélem jól teltek! :)
    Nagyon vártam már, hogy mi lesz az erdőben. Egyre jobban forrósodnak a kedélyek.
    Vanessa igazán rábólinthatna a dologra, nem szabadna kételkednie Liamben. Tetszik ez a karácsonyi "parti"ötlet. :)
    Várom a folytatást! :)
    By Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius!

      Az ünnepek mindig nagyon leterhelőek. De szüntelen Liam és Vanessa további eseménysorán gondolkodtam. Sokáig haboztam hogy legyen. De végülis ez maradt. Nagyon nem akarom elengedni a párost és ezért... nem akarom túl hamar letudni őket...
      Hát igyekszem nem sokat hezitálni már.
      Üdv: Callie

      Törlés